SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opportunisten heb je bij iedere club zitten ja, helaasquote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tot hij een dip krijgt en hij genadeloos in de grond geschopt wordt hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Valt te verwaarlozen t.o.v Fischer.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Gruisman het volgende:
Younes moet alleen iets vaker gaan scoren, verder is het echt een prima speler![]()
Dus de beste buitenspeler?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef wieisboos het volgende:
Zo goed is Younes nou ook weer niet. Beter dan El Ghazi en Fischer, dat wel![]()
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenquote:lang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
![]()
Waar zeg ik dat dat niet mag? Ben het er alleen niet volledig mee eensquote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenlang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
![]()
Het kwam een beetje over als een onnodig zure reactiequote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet mag? Ben het er alleen niet volledig mee eens![]()
![]()
De laatste die het makkelijk kon over een wat langere periode was Suarez denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenlang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Younes en Suarez even goed zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste die het makkelijk kon over een wat langere periode was Suarez denk ik
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Younes en Suarez even goed zijnKishna had die potentie ook wel maar dat is het helaas niet helemaal geworden
![]()
Het is onmogelijk dat Younes het goed doet en El Ghazi potentie heeft?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Younes? Paar maand geleden was EL ghazi het grote talent toch...?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ja, dan kan El Ghazi onmogelijk een talent meer zijn ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Younes? Paar maand geleden was EL ghazi het grote talent toch...?
:S![]()
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat Younes het goed doet en El Ghazi potentie heeft?![]()
Zet hem in de spits en hij maakt er 30 per seizoen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.![]()
Gisteren niet gezien, maar zit best potentie in dat mannetje. Moet alleen een stuk minder egoďstisch op sommige momenten en iets meer variatie zou prettig zijn. Of je kunt het centraal proberen, daar zie ik ook nog wel mogelijkheden.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.
Dat hij de laatste wedstrijden ronduit slecht speelde zijn we het wel over eens ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes doet het redelijk. Ik vind het een beetje treurig hem op te hemelen, is vooral een teken dat de andere buitenspelers falen.![]()
Meer potentie. En daar draait het toch alleen om?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ghazi is echt wel stukken beter dan Youness
Momenteel vind ik Youness meer een zekerheidje dan El Ghazi. Die laatste zal vast wel weer in vorm komen, maar Youness is het op dit moment en moet dus sowieso spelen.![]()
Is ook makkelijk om beter te zijn op dit moment aangezien Ghazi net pas weer op de weg terug is van een blessure. Vleugelspelers zijn sowieso grillig de ene dag heeft Youness zijn dag de andere dag Fischer of Ghazi.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer potentie. En daar draait het toch alleen om?
Momenteel vind ik Youness meer een zekerheidje dan El Ghazi. Die laatste zal vast wel weer in vorm komen, maar Youness is het op dit moment en moet dus sowieso spelen.![]()
Mwaa, El Ghazi was voor zijn blessure ook al lang niet meer zo goed als in de eerste paar wedstrijden. En eigenlijk was hij toen ook niet goed, alleen heel effectief. Beetje zoals Depay vorig jaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook makkelijk om beter te zijn op dit moment aangezien Ghazi net pas weer op de weg terug is van een blessure. Vleugelspelers zijn sowieso grillig de ene dag heeft Youness zijn dag de andere dag Fischer of Ghazi.![]()
Nou, om AFCALitmanen nou uit te gaan lachen, dat gaat ook weer wat ver. Hij geeft gewoon zijn mening.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, El Ghazi 'nog op de weg terug'. Wat was dat een verschrikking zeg voor zijn blessure.![]()
Goede aankoop, mag ook wel eens gezegd worden. Younes op links en El Ghazi op rechts (of in de spits), helemaal niets mis mee. Met Fischer achter de hand heb je ook nog een gretige speler die er vlak achter zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, El Ghazi 'nog op de weg terug'. Wat was dat een verschrikking zeg voor zijn blessure.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met name aan het begin van het seizoen bijzonder efficiënt, maar speelt verder weinig klaar dit seizoenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanaf september was het werkelijk dramatisch. Dat mag best gezegd worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.![]()
Jij denk dat een 20 jarige ventje wel even een constant goed seizoen gaat draaien ?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf september was het werkelijk dramatisch. Dat mag best gezegd worden.
Is en blijft een groot talent. Dat jij 'm al afschrijft, prima. Gelukkig denkt de technische staf daar anders over (en iedereen binnen Ajax).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je blindstaren op statistiekenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.Hij had wedstrijden waar hij verschikkelijk speelde maar alsnog 1/2 goals maakte
![]()
Ik schrijf niemand af, dat maak jij er van. Ik constateer alleen dat hij een dramatische periode kende voor zijn blessure. Doe toch niet zo gekrenkt als een mening niet in je straatje past.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denk dat een 20 jarige ventje wel even een constant goed seizoen gaat draaien ?
Is en blijft een groot talent. Dat jij 'm al afschrijft, prima. Gelukkig denkt de technische staf daar anders over (en iedereen binnen Ajax).
Leuk allemaal dat El Ghazi acht keer gescoord heeft, maar zes daarvan zijn tegen ADO, Willem II en AZ. In de maanden september en oktober heeft hij niet thuisgegeven. Twee goals, maar helemaal niets gepresteerd in de belangrijkste fase van het jaar, de Europese Cyclus.
Ben ook van mening dat hij teveel met zichzelf bezig is in het veld op het moment. Je kan ook belangrijk zijn zonder te scoren. Veld ver breed houden, goede actie buitenom maken wil ook wel eens goals opleveren of een assist.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je blindstaren op statistiekenHij had wedstrijden waar hij verschikkelijk speelde maar alsnog 1/2 goals maakte
![]()
Jij bent ook een fan van Sinkgraven zeker met z'n 0 goals en 0 assists ? Zo'n leuke voetballer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben niet gekrenkt hoor maar wordt alleen soms een beetje moe van het constant afkraken van talentvolle jongens bij Ajax. Ook al zit ie nu in een slechte periode, ik zie genoeg potentie in 'm.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf niemand af, dat maak jij er van. Ik constateer alleen dat hij een dramatische periode kende voor zijn blessure. Doe toch niet zo gekrenkt als een mening niet in je straatje past.
Leuk allemaal dat El Ghazi acht keer gescoord heeft, maar zes daarvan zijn tegen ADO, Willem II en AZ. In de maanden september en oktober heeft hij niet thuisgegeven. Twee goals, maar helemaal niets gepresteerd in de belangrijkste fase van het jaar, de Europese Cyclus.
Ben ook van mening dat hij teveel met zichzelf bezig is in het veld op het moment. Je kan ook belangrijk zijn zonder te scoren. Veld ver breed houden, goede actie buitenom maken wil ook wel eens goals opleveren of een assist.
Als die z'n draai gaat vinden gaan we daar nog veel plezier aan beleven. Veel scorend vermogen en een goede voorzet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niemand verwacht dat van zo'n ventje. Hoewel, de kritiek op Depay was/is natuurlijk niet veel anders.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denk dat een 20 jarige ventje wel even een constant goed seizoen gaat draaien ?
Is en blijft een groot talent. Dat jij 'm al afschrijft, prima. Gelukkig denkt de technische staf daar anders over (en iedereen binnen Ajax).
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon gezegd moet kunnen worden als een speler gewoon niet presteert momenteel.![]()
Je bent je ervan bewust dat je in het Ajaxtopic zit? Hier schijnt dat niet te mogenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon gezegd moet kunnen worden als een speler gewoon niet presteert momenteel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat ie nu slecht speelt zie ik ook wel uiteraard maar ik ben niet zo van het afschrijven van spelers als ze even in een dip zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat van zo'n ventje. Hoewel, de kritiek op Depay was/is natuurlijk niet veel anders.
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon gezegd moet kunnen worden als een speler gewoon niet presteert momenteel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie heeft El Ghazi afgeschreven danquote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ie nu slecht speelt zie ik ook wel uiteraard maar ik ben niet zo van het afschrijven van spelers als ze even in een dip zitten.
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geef alleen een beetje tegengas aangezien er hier hoofdzakelijk spelers afgezeken worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je in het Ajaxtopic zit? Hier schijnt dat niet te mogenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er wordt slechts geconstateerd dat El Ghazi slecht speelt (of dramatisch speelt, hoe je wilt). Als dat afzeiken is wordt het lastig jaquote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geef alleen een beetje tegengas aangezien er hier hoofdzakelijk spelers afgezeken worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar je reageerde op iemand die alleen constateerde dat hij NU een tijdje slecht speelt. Je leest dus dingen die er niet zijn en reageert daar vervolgens op. Al snap ik je punt wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ie nu slecht speelt zie ik ook wel uiteraard maar ik ben niet zo van het afschrijven van spelers als ze even in een dip zitten.![]()
Ik ben misschien wat positiever ingesteld, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er wordt slechts geconstateerd dat El Ghazi slecht speelt (of dramatisch speelt, hoe je wilt). Als dat afzeiken is wordt het lastig ja
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghazi mag wat mij betreft wel eens een paar wedstrijden in de spits staan. Younes links en dan Cerny rechts met als backup Schöne ().
![]()
Hier mag je niet positief zijn en moet je Frank de Boer en Gudelj uitkotsen anders wordt iedereen boos.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat positiever ingesteld, laten we het daar maar op houden![]()
El Ghazi speelt kut en waarom Cerny een basisplaats? Op die ene wedstrijd tegen Celtic na heeft ie zich nog niet bewezen voor de basis imo.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:55 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi mag wat mij betreft wel eens een paar wedstrijden in de spits staan. Younes links en dan Cerny rechts met als backup Schöne ().
![]()
Omdat de rest sowieso kut is. Fischer speelt dramatisch. El Ghazi heeft alles om een prima spits te zijn voor Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
El Ghazi speelt kut en waarom Cerny een basisplaats? Op die ene wedstrijd tegen Celtic na heeft ie zich nog niet bewezen voor de basis imo.![]()
Hier ben ik het mee eens. Betere optie dan Klaassen of Fischer, als backup voor Milik.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat de rest sowieso kut is. Fischer speelt dramatisch. El Ghazi heeft alles om een prima spits te zijn voor Ajax.![]()
Vraag trouwens voor de echte Ajacieden hier: Klopt het dat het veld in de Meer een stuk kleiner was dan het huidige veld in de Amsterdam Arena? Altijd als je die oude fragmenten ziet langskomen lijkt het alsof ze op een 2 keer zo klein veld speelden.![]()
Zou best kunnen dat het in De Meer wat kleiner was maar stukken lijkt me nietquote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag trouwens voor de echte Ajacieden hier: Klopt het dat het veld in de Meer een stuk kleiner was dan het huidige veld in de Amsterdam Arena? Altijd als je die oude fragmenten ziet langskomen lijkt het alsof ze op een 2 keer zo klein veld speelden.![]()
Het veld van Excelsior is ook een kwart kleiner dacht ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het in De Meer wat kleiner was maar stukken lijkt me niet![]()
omdat er dan niemand op rechts staat. Maar wmb proberen we het eens met Cerny op rechts.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap echt niet waarom je El Ghazi niet een paar potjes in de spits zou zetten.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Cerny gaat geen voorzetten geven vanaf rechts. Redelijk stijf links. Maar het zou opzich kunnen, want El Ghazi is niet puur afhankelijk van voorzetten. Kan ook zelf iets creëren.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat er dan niemand op rechts staat. Maar wmb proberen we het eens met Cerny op rechts.![]()
Milik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 11:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cerny gaat geen voorzetten geven vanaf rechts. Redelijk stijf links. Maar het zou opzich kunnen, want El Ghazi is niet puur afhankelijk van voorzetten. Kan ook zelf iets creëren.![]()
Ja waar gaat die spelen dantwitter:BafanaBafana twitterde op maandag 11-01-2016 om 09:28:07Steven Pienaar might leave Everton for Ajax Amsterdam, according to his business manager Rob Moore reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het veld van Excelsior is ook een kwart kleiner dacht ik.![]()
![]()
Valt nog mee dan. Veld van Excelsior is 6700 vierkante meter. Veld van Ajax is 7140 vierkante meter. Maar toch maakt 5 meter in de lengte nog een aardig verschil denk ik.quote:![]()
Zzzzzzzzzzuchtquote:Op maandag 11 januari 2016 11:40 schreef wieisboos het volgende:
Ja waar gaat die spelen dantwitter:BafanaBafana twitterde op maandag 11-01-2016 om 09:28:07Steven Pienaar might leave Everton for Ajax Amsterdam, according to his business manager Rob Moore reageer retweet
![]()
Breedte is in principe een groter probleemquote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Veld van Excelsior is 6700 vierkante meter. Veld van Ajax is 7140 vierkante meter. Maar toch maakt 5 meter in de lengte nog een aardig verschil denk ik.![]()
Kan die nog wel wat dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:40 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Voor Ajax wel ja, die spelen alleen maar breedquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Breedte is in principe een groter probleem(sorry die was flauw)
![]()
Aankoop voor de breedtequote:Op maandag 11 januari 2016 11:40 schreef wieisboos het volgende:
hardcoholic![]()
Pienaar. Was dat niet die speler die klappen kreeg van z'n vrouw?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is een Zuid-Afrikaan, ik verwacht eerder andersom...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef Caland het volgende:
Pienaar. Was dat niet die speler die klappen kreeg van z'n vrouw?BFF met GGMM![]()
Dat zeiden ze bij Feyenoord ook toen ze van Beukering aantrokkenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Breedte is in principe een groter probleem![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef Caland het volgende:
Pienaar. Was dat niet die speler die klappen kreeg van z'n vrouw?quote:Bénédicte Ficq, advocaat van Steven Pienaar, verklaarde vandaag tegen diverse media dat zijn cliënt zelf mishandeld is door zijn vriendin. De voetballer zou de relatie hebben beëindigd, waarna de inmiddels ex-vriendin de Ajax-middenvelder gekrabd, geknepen en geslagen zou hebben.
De vrouw had zelf geen enkel letsel. "Mijn cliënt heeft ontvellingen, pijnlijke plekken en zwellingen aan onder andere zijn pols. Het is duidelijk dat het verhaal van zijn ex-vriendin niet klopt, want uit het politie-onderzoek is gebleken dat zij geen spatje letsel had. Geen bult, geen blauwe plek, niets."quote:Voetballer Steven Pienaar is zondag opgepakt in Liverpool door de Engelse politie op verdenking van mishandeling van een vrouw, meldt de Daily Post.
De Zuid-Afrikaan van Everton, die in het verleden voor Ajax uitkwam, meldde zich zondagmorgen vrijwillig in aanwezigheid van een advocaat bij de politie in Liverpool.
Pienaar werd gearresteerd door agenten die de aangifte van mishandeling onderzochten. Ze waren in de vroege ochtenduren al naar de flat van de voetballer in Liverpool geroepen. Pienaar is volgens Engelse media weer vrijgelaten na het betalen van een borgsom.![]()
Gekrabd en geknepen ook echtquote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Zo, ben je dan ff de pispaal in de kleedkamer.
Wat een kutwoord om te lezen trouwens, gekrabd![]()
Leicester City staat open voor verhuur Kramaric
Leicester City is bereid om Andrej Kramaric deze winter te verhuren. De Kroatische spits, die in het najaar van 2014 namens HNK Rijeka een hattrick maakte in een Europa League-duel met Feyenoord, komt dit seizoen nauwelijks aan de bak. "Ik geef de voorkeur aan andere spitsen", zegt Leicester City-manager Claudio Ranieri eerlijk. "Hij mag van mij blijven, maar dan verliest hij nog eens zes maanden." (Sky Sports)
Gelijk doen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja je kan je wijf beter een preventieve beuk geven inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Zo, ben je dan ff de pispaal in de kleedkamer.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee, die schieten hun vrouwen kapot tijdens het pissen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een Zuid-Afrikaan, ik verwacht eerder andersom...![]()
Is dat een directe versterking dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Leicester City staat open voor verhuur Kramaric
Leicester City is bereid om Andrej Kramaric deze winter te verhuren. De Kroatische spits, die in het najaar van 2014 namens HNK Rijeka een hattrick maakte in een Europa League-duel met Feyenoord, komt dit seizoen nauwelijks aan de bak. "Ik geef de voorkeur aan andere spitsen", zegt Leicester City-manager Claudio Ranieri eerlijk. "Hij mag van mij blijven, maar dan verliest hij nog eens zes maanden." (Sky Sports)
Gelijk doen.![]()
Nope. Welke directe versterking zou er mogelijk zijn voor de spits en een die haalbaar is ik ken ze niet hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dat een directe versterking dan?![]()
Bergkamp?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope. Welke directe versterking zou er mogelijk zijn voor de spits en een die haalbaar is ik ken ze niet hoor.![]()
Past wel in de gang van zaken momenteel, maar denk dat er te weinig opties zijn, zelfs voor een paniekaankoop.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een paniekaankoop, zeker als PSV zich ook nog versterkt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Waarom hopen op een 'goede' spits als elke aankoop..
1) niet rendeert of überhaupt niet goed is
2) op een debiele manier gescout wordt
Dan gewoon met deze selectie verder, graag.![]()
Ho ho ho, we hebben nu de ontdekker van Suarez he, die komt vast met een topspits.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hopen op een 'goede' spits als elke aankoop..
1) niet rendeert of überhaupt niet goed is
2) op een debiele manier gescout wordt
Dan gewoon met deze selectie verder, graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ho ho ho, we hebben nu de ontdekker van Suarez he, die komt vast met een topspits.Die begint pas in februari ondanks dat ik je wel begrijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet maar misschien dat Marcie nog wel ergens een 18-jarige huurling vandaan kan plukkenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope. Welke directe versterking zou er mogelijk zijn voor de spits en een die haalbaar is ik ken ze niet hoor.![]()
Sanogo zal vast nog wel een broertje ergens hebben rondlopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet maar misschien dat Marcie nog wel ergens een 18-jarige huurling vandaan kan plukkenBFF met GGMM![]()
Sayagoalquote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sanogo zal vast nog wel een broertje ergens hebben rondlopen.![]()
speelt handbal, is geen voetballer.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
speelt handbal, is geen voetballer.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier mag je niet positief zijn en moet je Frank de Boer en Gudelj uitkotsen anders wordt iedereen boos.
Het mooiste is nog dat in de voorronde CL velen boos waren op Frank omdat hij Gudelj něet opstelde. Veel gehoorde kritiek was dat Ajax naďef aanvallend speelde.
![]()
komt omdat Gudelj juist gehaald was voor het spel wat ze toen moesten spelen, achteraf blijkt dat Gudelj dat niet(goed) kanquote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Het mooiste is nog dat in de voorronde CL velen boos waren op Frank omdat hij Gudelj něet opstelde. Veel gehoorde kritiek was dat Ajax naďef aanvallend speelde.
maar dat wisten we toen nog niet, en hij was er wel voor gehaald.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heel veel sorry dat er mensen zijn met een afwijkende mening, zal nooit meer gebeuren we gaan voortaan altijd in jullie denkstraatje posten
xxxxxxxxx![]()
Jij hebt niet echt een afwijkende mening hoor, zeiken is meer de norm. Verder prima maar dan moet je ook tegen kritiek op het zwart-witte ongenuanceerde gezeik kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel veel sorry dat er mensen zijn met een afwijkende mening, zal nooit meer gebeuren we gaan voortaan altijd in jullie denkstraatje posten
xxxxxxxxx![]()
Je kan zeggen wat je wil over Gudelj maar de resultaten zijn gewoon prima met hem in de basis. Kan soms allemaal nog wel een tikje sneller en wat meer vooruit maar dat contante gezeik hier op hem is onterecht.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad
![]()
Celtic wil Sigthorson![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die zelfde mensen willen vaak wel Schone in de basis, terwijl die echt beweegt alsof hij op een lopende band staat.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Gudelj maar de resultaten zijn gewoon prima met hem in de basis. Kan soms allemaal nog wel een tikje sneller en wat meer vooruit maar dat contante gezeik hier op hem is onterecht.![]()
Zou wel altijd een van mijn invallers zijn. Kan altijd wat forceren uit het niets.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die zelfde mensen willen vaak wel Schone in de basis, terwijl die echt beweegt alsof hij op een lopende band staat.![]()
Vind ik ook, zijn statistieken zijn ook gewoon prima. En je kan lacherig doen over dat hij GIF of een bepaalde soort energie brengt die Ajax miste... Maar voor mij is het echt overduidelijk dat je dat vorig jaar miste. Als 'ie voetballend ook erg goed was geweest, had 'ie niet bij Ajax gevoetbald op deze leeftijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Gudelj maar de resultaten zijn gewoon prima met hem in de basis. Kan soms allemaal nog wel een tikje sneller en wat meer vooruit maar dat contante gezeik hier op hem is onterecht.
PSV heeft het gewoon erg goed gedaan met Guardado, maar ik denk niet dat er veel van dat soort buitenkansjes rondlopen.![]()
Denk dat er wel van dat soort buitenkansjes rondlopen maar dan moet die ook nog zo gek zijn om naar Ajax te komen voor minder salaris.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, zijn statistieken zijn ook gewoon prima. En je kan lacherig doen over dat hij GIF of een bepaalde soort energie brengt die Ajax miste... Maar voor mij is het echt overduidelijk dat je dat vorig jaar miste. Als 'ie voetballend ook erg goed was geweest, had 'ie niet bij Ajax gevoetbald op deze leeftijd.
PSV heeft het gewoon erg goed gedaan met Guardado, maar ik denk niet dat er veel van dat soort buitenkansjes rondlopen.![]()
Hij is wel al beter geworden maar het kan nog wel beter, het is nu eenmaal zo dat je in de omschakelmomenten meer kans hebt dan in de gewone opbouw om te scoren maar dan moet die bal diep wel snel komen, dat ontbreekt er bij hem nog te vaak aan, het bal veroveren doet hij wel goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, zijn statistieken zijn ook gewoon prima. En je kan lacherig doen over dat hij GIF of een bepaalde soort energie brengt die Ajax miste... Maar voor mij is het echt overduidelijk dat je dat vorig jaar miste. Als 'ie voetballend ook erg goed was geweest, had 'ie niet bij Ajax gevoetbald op deze leeftijd.
Niet te vergelijken, maar ik vind het eeuwig zonde dat iemand als Xavi liever voor t geld in een woestijn voetbalt dan dat hij op redelijk niveau voor een lager salaris bij een club als Ajax komt spelen.. Laudrupjes heb je niet meer heb ik t idee..quote:Op maandag 11 januari 2016 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er wel van dat soort buitenkansjes rondlopen maar dan moet die ook nog zo gek zijn om naar Ajax te komen voor minder salaris.![]()
Heeft wel de beste stats van de middenvelders bij Ajax dit seizoen. Als hij stappen blijft maken dan komt die snelle opbouw ook wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel al beter geworden maar het kan nog wel beter, het is nu eenmaal zo dat je in de omschakelmomenten meer kans hebt dan in de gewone opbouw om te scoren maar dan moet die bal diep wel snel komen, dat ontbreekt er bij hem nog te vaak aan, het bal veroveren doet hij wel goed.![]()
De eredivisie is geen redelijk niveau meer zoals in 97/98quote:Op maandag 11 januari 2016 15:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, maar ik vind het eeuwig zonde dat iemand als Xavi liever voor t geld in een woestijn voetbalt dan dat hij op redelijk niveau voor een lager salaris bij een club als Ajax komt spelen.. Laudrupjes heb je niet meer heb ik t idee..RED ONS HENNIEGOD![]()
Bedoelde meer in europa, maar de eredivisie is vergeleken met die woestijn divisie wereldtop.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eredivisie is geen redelijk niveau meer zoals in 97/98![]()
Nee maar is hij nog wel in de picture, nu heeft hij een ruim betaalde vakantiequote:Op maandag 11 januari 2016 15:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bedoelde meer in europa, maar de eredivisie is vergeleken met die woestijn divisie wereldtop.![]()
Niet overdrijven daarin .Genoeg voetballers daar die hier ook makkelijk meekunnenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bedoelde meer in europa, maar de eredivisie is vergeleken met die woestijn divisie wereldtop.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar meer spelers in de eredivisie die daar absolute top spelers zouden zijn..quote:Op maandag 11 januari 2016 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet overdrijven daarin .Genoeg voetballers daar die hier ook makkelijk meekunnen![]()
Maar dat de eredivisie wereldtop is vergeleken met dat volk klopt niet .quote:Op maandag 11 januari 2016 15:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar meer spelers in de eredivisie die daar absolute top spelers zouden zijn..RED ONS HENNIEGOD![]()
I'm exaggerating to make a point.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat de eredivisie wereldtop is vergeleken met dat volk klopt niet .![]()
De broertjes Laudrup naar Ajax halen was toch wel echt geweldig eind jaren 90. Als je ziet wat die nog voor technische hoogstandjes uit de kast haalden en wat voor goals ze nog scoorden.Mijn persoonlijke favoriet was Brian, maar ik denk dat de meesten voor Michael zouden gaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, maar ik vind het eeuwig zonde dat iemand als Xavi liever voor t geld in een woestijn voetbalt dan dat hij op redelijk niveau voor een lager salaris bij een club als Ajax komt spelen.. Laudrupjes heb je niet meer heb ik t idee..
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 19:37:17 ]![]()
Dus dan is Dost of Lens de geschikte spits. Rot op.quote:De Boer: "We zoeken een speler die ons kampioen kan maken, in elk geval een speler die het verschil kan maken. Wij denken dat we heel veel in kleine ruimtes komen te spelen. Bij Bayern München maken de buitenspelers het verschil, Messi en Neymar bij Barcelona. Met een speler die het verschil kan maken, wordt de kans groter dat we op 8 mei met de schaal in onze handen staan."![]()
Die conclusie trekken terwijl de Boer zich spiegelt aan Barca en Bayern. Kijk, ik snap dat hij die voorbeelden in zijn hoofd heeft, want dat is toch het spel wat hij nastreeft. Maar het ook daadwerkelijk noemen in een interview geeft toch weer het beeld dat hij serieus denkt dat het spel van Ajax daarmee te vergelijken is of dat Ajax ergens in de verte zich kan spiegelen met de grootheid van die clubs.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan is Dost of Lens de geschikte spits. Rot op.
Hij kan beter kijken naar vergelijkbare competities en wat de kampioenen daar nodig hebben. Het is bovendien natuurlijk niet serieus te nemen dat hij denkt aan een versterking die Ajax kampioen gaat maken. Dat soort spelers krijgt Ajax al jaren niet gevonden, waarom zou het nu wel lukken?![]()
Pure comedyquote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan is Dost of Lens de geschikte spits. Rot op.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eerst Van Rhijn verkopen natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef Sickert het volgende:
6 weken de tijd en nog niemand hebben.
Prutsers, met de hand op de knip koop je geen topspits.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst Van Rhijn verkopen natuurlijk
Narf!![]()
De Raad van Commissarissen ligt dwars en dat is zeer begrijpelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef Sickert het volgende:
6 weken de tijd en nog niemand hebben.
Prutsers, met de hand op de knip koop je geen topspits.![]()
Dan maar kampioen worden zonder aankoop. Milik het vertrouwen geven en volgend jaar Dolberg erbij als 2e spits. Niets mis mee.
Overigens werd vorig jaar Sinkgraven gekocht rond deze tijd, laat het dan nu maar op de bank staan als je met dat soort aankopen komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Dan maar kampioen worden zonder aankoop. Milik het vertrouwen geven en volgend jaar Dolberg erbij als 2e spits. Niets mis mee.
Overigens werd vorig jaar Sinkgraven gekocht rond deze tijd, laat het dan nu maar op de bank staan als je met dat soort aankopen komt.
Niet voor niets dat de RvC scherp toezicht houdt. Aankoopbeleid van de laatste jaren is reden genoeg om de eisen voor toegang tot de markt hoog te houden.![]()
Is ook prima, als je het geld hebt dan wil dat nog niet zeggen dat je het over de balk moet gaan gooien.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus.
Niet voor niets dat de RvC scherp toezicht houdt. Aankoopbeleid van de laatste jaren is reden genoeg om de eisen voor toegang tot de markt hoog te houden.
Denk dat je van het TH alleen Overmars moet vervangen en daar een ervaren vent met een groot netwerk neer moet zetten. Daar mag je ook best flink voor schuiven aangezien zo iemand z'n geld er makkelijk uithaalt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind er ook weinig mis mee dat de RvC zich zo opstelt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook prima, als je het geld hebt dan wil dat nog niet zeggen dat je het over de balk moet gaan gooien.
Denk dat je van het TH alleen Overmars moet vervangen en daar een ervaren vent met een groot netwerk neer moet zetten. Daar mag je ook best flink voor schuiven aangezien zo iemand z'n geld er makkelijk uithaalt.
Overmars dient gewoon weg te gaan als je als aankoopbeleidsverantwoordelijke (2x woordwaarde) de aanbevelingen van je scoutingsapparaat keer op keer naast je schuift.![]()
Hoe zijn verhouding is met het scoutingsapparaat, daar kan ik verder niet over oordelen maar volgens mij heeft ie totaal geen netwerk, Toch wel belangrijk voor zo'n functie.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig mis mee dat de RvC zich zo opstelt.
Overmars dient gewoon weg te gaan als je als aankoopbeleidsverantwoordelijke (2x woordwaarde) de aanbevelingen van je scoutingsapparaat keer op keer naast je schuift.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En ook dat inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe zijn verhouding is met het scoutingsapparaat, daar kan ik verder niet over oordelen maar volgens mij heeft ie totaal geen netwerk, Toch wel belangrijk voor zo'n functie.![]()
We hebben Zivkovic ook nogquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Overigens werd vorig jaar Sinkgraven gekocht rond deze tijd, laat het dan nu maar op de bank staan als je met dat soort aankopen komt.![]()
Wel enige verbetering wat betreft aankopen dit jaar, met Younes en Gudelj.
Snap wel als ze geen spits kopen, maar je hebt natuurlijk wel een levensgroot probleem als Milik geblesseerd raakt. Dan moet je enorm gokken met een buitenspeler of middenvelder in de spits zetten die daar nog nauwelijks getest is.![]()
Onze redder in noodquote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel enige verbetering dit jaar, met Younes en Gudelj.
Snap wel als ze geen spits kopen, maar je hebt natuurlijk wel een levensgroot probleem als Milik geblesseerd raakt. Dan moet je enorm gokken met een buitenspeler of middenvelder in de spits zetten die daar nog nauwelijks getest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik denk dat je het best El Ghazi in de spits kan zetten als Milik geblesseerd is![]()
Klopt, het is een risico. Maar dan toch maar oplossen met wat je in huis hebt. Je kunt er El Ghazi neerzetten of Sanogo (die zal toch wel wat kunnen als ie helemaal fit is ?).quote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel enige verbetering wat betreft aankopen dit jaar, met Younes en Gudelj.
Snap wel als ze geen spits kopen, maar je hebt natuurlijk wel een levensgroot probleem als Milik geblesseerd raakt. Dan moet je enorm gokken met een buitenspeler of middenvelder in de spits zetten die daar nog nauwelijks getest is.
Schijnbaar is Dolberg een groot talent, pak die er maar bij dan volgend jaar anders zit een dure spits die je nu zou halen hem de eerstkomende 3 jaar in de weg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Younes is toch juist niet uitgebreid gescout? Zijn fiche qua prestaties was niet denderend en ze kwamen hem pas op het spoor toen ze in ?Tsjechië of waar dat EK/WK was? gehouden werd? gingen kijken voor Pione Sisto (FC Midtjiyland). Op basis van een wedstrijd werd Younes gekozen/opgemerkt omdat hij positief opviel namens Duitse zijde.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes is toch juist niet uitgebreid gescout? Zijn fiche qua prestaties was niet denderend en ze kwamen hem pas op het spoor toen ze in ?Tsjechië of waar dat EK/WK was? gehouden werd? gingen kijken voor Pione Sisto (FC Midtjiyland). Op basis van een wedstrijd werd Younes gekozen/opgemerkt omdat hij positief opviel namens Duitse zijde.
Blijft toch grappig![]()
B. Laudrupquote:Op maandag 11 januari 2016 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De broertjes Laudrup naar Ajax halen was toch wel echt geweldig eind jaren 90. Als je ziet wat die nog voor technische hoogstandjes uit de kast haalden en wat voor goals ze nog scoorden.Mijn persoonlijke favoriet was Brian, maar ik denk dat de meesten voor Michael zouden gaan.Maakte dat gitzwarte jaar nog wat dragelijk.
Maar... Laudrup, Chivu, Machlas, Dani, Grřnkjćr... toch wel wat behoorlijke en meer dan behoorlijke spelers daar.
Vierklau werd toen ook voor een vermogen gehaald. Winter teruggehaald. Knopper zat even tegen Oranje aan.
Op papier was het zo slecht nog niet.![]()
Mwa. Machlas functioneerde gewoon niet , Dani gooide er met de pet naar en centraal achterin was het gewoon heel erg kut met die hielenlikker Van Halst en Verlaat .quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
B. LaudrupMaakte dat gitzwarte jaar nog wat dragelijk.
Maar... Laudrup, Chivu, Machlas, Dani, Grřnkjćr... toch wel wat behoorlijke en meer dan behoorlijke spelers daar.
Vierklau werd toen ook voor een vermogen gehaald. Winter teruggehaald. Knopper zat even tegen Oranje aan.
Op papier was het zo slecht nog niet.
Rechtsbacks waren trouwens een KutKanu en Sjon Nieuwenburg
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het was op papier het slechtste Ajaxseizoen in 30 jaar maar in feite stond er gewoon een uitstekende selectie op het veld. Veel beter dan wat er nu staat en echt 20 keer zo goed als het zooitje wat in 2014 kampioen werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
B. LaudrupMaakte dat gitzwarte jaar nog wat dragelijk.
Op papier was het zo slecht nog niet.
Gronkjaer was ook een geweldige speler, Knopper scoorde inderdaad ook veel fraaie goals. Dan vergeet je nog Arveladze, een van de meest onderschatte Ajaxspelers aller tijden. Geweldige speler.
Chivu was dat eerste seizoen één groot drama, Machlas eigenlijk ook. Dani was een mooiweervoetballer die af en toe een keer scoorde. Laudrup was echt een geweldenaar.![]()
Supercup tegen Feyenoord ging het meteen mis met die poeier van Paauwe op het laatst , daarna ging nog een paar kut verliespartijen tegen Hapoel Haifa en RKCquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was op papier het slechtste Ajaxseizoen in 30 jaar maar in feite stond er gewoon een uitstekende selectie op het veld. Veel beter dan wat er nu staat en echt 20 keer zo goed als het zooitje wat in 2014 kampioen werd.
Gronkjaer was ook een geweldige speler, Knopper scoorde inderdaad ook veel fraaie goals. Dan vergeet je nog Arveladze, een van de meest onderschatte Ajaxspelers aller tijden. Geweldige speler.
Chivu was dat eerste seizoen één groot drama, Machlas eigenlijk ook. Dani was een mooiweervoetballer die af en toe een keer scoorde. Laudrup was echt een geweldenaar.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vond Grim altijd zo'n vreselijke loser in het doel. Stond altijd lekker met zijn hoofd te schudden als er weer een bal invloog. Die supercup herinner ik me ook nog, wat een wedstrijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Supercup tegen Feyenoord ging het meteen mis met die poeier van Paauwe op het laatst , daarna ging nog een paar kut verliespartijen tegen Hapoel Haifa en RKC![]()
Was een kutkeeper die altijd Vd Sar's schoenen moest poetsen . Niveautje Cambuur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vond Grim altijd zo'n vreselijke loser in het doel. Stond altijd lekker met zijn hoofd te schudden als er weer een bal invloog. Die supercup herinner ik me ook nog, wat een wedstrijd.
Met als dieptepunt de thuiswedstrijd tegen Celtic
RED ONS HENNIEGOD![]()
Te idioot voor woorden inderdaad dat ze het vertrek van van der Sar met Grim en Menzo dachten op te kunnen vangen. Later kwamen toen gelukkig Lobont en Didulica.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was een kutkeeper die altijd Vd Sar's schoenen moest poetsen . Niveautje Cambuur.
Met als dieptepunt de thuiswedstrijd tegen CelticGrim vond zichzelf in ieder geval wel een geweldige keeper. Artikel uit mei 2002:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:39 schreef FritzWepper het volgende:
Te idioot voor woorden inderdaad dat ze het vertrek van van der Sar met Grim en Menzo dachten op te kunnen vangen. Later kwamen toen gelukkig Lobont en Didulica.http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ax-maar-mag-niet.htmquote:Lobont lijkt de enige Amsterdammer die dit seizoen in Amsterdamse dienst het kampioenschap veroverde, toch uit de selectie te hebben verdreven. 'Ik zag het wel aankomen. Koeman slaat een bepaalde weg in. Ik heb geen uitleg gevraagd. Hoeveel punten had ik nog meer moeten pakken? Ajax gaat volgend seizoen met drie jonge keepers de Champions League in. Ze hadden mij er daarom bij moeten houden. Maar dat doen ze niet. Dat moet je accepteren', klinkt het realistisch en berustend uit de mond van Grim. 'Ik heb een mooie carričre gehad, nu ga ik wat anders doen.'![]()
De vernederingen tegen PSV, de kansloze uitnederlagen tegen Fortuna, Vitesse, Utrecht en Roda. De ontluisterende thuisnederlagen tegen RKC, Roda en Twente.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Supercup tegen Feyenoord ging het meteen mis met die poeier van Paauwe op het laatst , daarna ging nog een paar kut verliespartijen tegen Hapoel Haifa en RKC
Brian Laudrup was een baken van licht in een verder gitzwart seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Seizoen met genoeg kwaliteit, maar een gemakzuchtige selectie. Dan heb je geen zachtaardige man zoals Wouters nodig, maar een coach zoals Louis of Co. Die kan spelers zoals Dani (wat een lul was dat eigenlijk ook) onder de duim houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De vernederingen tegen PSV, de kansloze uitnederlagen tegen Fortuna, Vitesse, Utrecht en Roda. De ontluisterende thuisnederlagen tegen RKC, Roda en Twente.
Brian Laudrup was een baken van licht in een verder gitzwart seizoen.![]()
Dani was een prachtige voetballer met een waardeloze mentaliteit. Probleem verder was dat het elftal niet in balans was, en dat de voorhoede niet meeverdedigde. Het middenveld verzoop structureel. In het begin van het seizoen ging het nog wel, maar na de nederlagen tegen Roda en Maccabi donderde het elftal in elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Seizoen met genoeg kwaliteit, maar een gemakzuchtige selectie. Dan heb je geen zachtaardige man zoals Wouters nodig, maar een coach zoals Louis of Co. Die kan spelers zoals Dani (wat een lul was dat eigenlijk ook) onder de duim houden.'Wish I was old and a little sentimental'
Wat dacht je van Richard Witschge dan? Qua persoonlijkheid een geweldige (grappige) gozer maar als voetballer waarschijnlijk toch wel een van de meest overschatte Ajacieden aller tijden. Scoorde nooit en was te lui om mee te verdedigen. Stond wel altijd in de basis in die periode. Dan kon je beter een speler zoals Winter hebben, al was die dat jaar volgens mij ook niet top.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dani was een prachtige voetballer met een waardeloze mentaliteit. Probleem verder was dat het elftal niet in balans was, en dat de voorhoede niet meeverdedigde. Het middenveld verzoop structureel. In het begin van het seizoen ging het nog wel, maar na de nederlagen tegen Roda en Maccabi donderde het elftal in elkaar.
Verder was de verdediging inderdaad gewoon ruk. Chivu maakte de een na de andere beginnersfout, Verlaat blunderde er op los, en Jantje Beton was gewoon niet goed genoeg voor Ajax.![]()
Winter was ruk dat seizoen. Witschge ook. En ja, Witschge was een prachtige maar luie voetballer. Maar wel een held en een echte Ajacied.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Richard Witschge dan? Qua persoonlijkheid een geweldige (grappige) gozer maar als voetballer waarschijnlijk toch wel een van de meest overschatte Ajacieden aller tijden. Scoorde nooit en was te lui om mee te verdedigen. Stond wel altijd in de basis in die periode. Dan kon je beter een speler zoals Winter hebben, al was die dat jaar volgens mij ook niet top.
Verder was de verdediging inderdaad gewoon ruk. Chivu maakte de een na de andere beginnersfout, Verlaat blunderde er op los, en Jantje Beton was gewoon niet goed genoeg voor Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Probleem met de broertjes Witschge was dat ze de wedstrijd altijd ingingen alsof ze een potje zaalvoetbal op maandagavond speelden. (dat straalden ze althans uit) Inderdaad leuke gasten, maar er had veel meer ingezeten. Zie ook dit verslag van de nieuwjaarswedstrijd, lachen gieren brullen. (Rob die achterover op zijn dikke pens valt)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Winter was ruk dat seizoen. Witschge ook. En ja, Witschge was een prachtige maar luie voetballer. Maar wel een held en een echte Ajacied.
http://www.foxsports.nl/video/dag-januari-ben-nooit-vorm/![]()
Richard Witschge was een prachtige voetballer en een van mijn all-time favorieten, maar echt veel had je er als trainer niet aan, denk ik. Misschien als je elftal echt goed liep en je het je kon permitteren om een goochelaar op te stellen...![]()
Was wel een sierlijke voetballer ja, maar het draait toch ook om rendement. Dan kon je beter een Ronald de Boer hebben. Ook een sierlijke voetballer, maar scoorde ook nog fraaie goals.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:49 schreef FritzWepper het volgende:
Richard Witschge was een prachtige voetballer en een van mijn all-time favorieten, maar echt veel had je er als trainer niet aan, denk ik. Misschien als je elftal echt goed liep en je het je kon permitteren om een goochelaar op te stellen...
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 11:59:18 ]![]()
“The best player I ever saw was not Johan Cruyff or Michel Platini. His name is Richard Witschge and I had the honour to play with him in Bordeaux.” - Zinedine Zidane'Wish I was old and a little sentimental'
Witschge: Hasj, coke en pillen
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
En dat moet dan trainer worden bij Real.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:40 schreef StarGazer het volgende:
“The best player I ever saw was not Johan Cruyff or Michel Platini. His name is Richard Witschge and I had the honour to play with him in Bordeaux.” - Zinedine Zidane![]()
![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat moet dan trainer worden bij Real.
Witschge
'Wish I was old and a little sentimental'
Ik heb dat ook een keer ergens gelezen maar ik kan niet achterhalen of dit echt een betrouwbare quote is. Zijn mooiste goal:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:40 schreef StarGazer het volgende:
“The best player I ever saw was not Johan Cruyff or Michel Platini. His name is Richard Witschge and I had the honour to play with him in Bordeaux.” - Zinedine Zidane
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 13:51:34 ]![]()
Dit kan iedereen.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Feyenooitquote:
Wel een geweldige actie. Tevens was dat doelpunt van Dani in die wedstrijd, en de actie die daaraan vooraf ging echt prachtig.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat maakt me weinig uit. Heerlijk dat hij dit juist tegen feyenoord deed.quote:Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Nee, dat kunnen de meeste amateurvoetballers ook wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In de loop is het wel erg knap gedaan.
Maar het moment en gogme waren natuurlijk wel mooi.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Vraag me of die quote van Stargazer echt is. Kan me niet voorstellen dat Zidane zo'n uitspraak ooit gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen de meeste amateurvoetballers ook wel.
Maar het moment en gogme waren natuurlijk wel mooi.![]()
Witschge contra Zidane![]()
Betere kwaliteit:
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 14:02:12 ]![]()
Ach, hij noemde Scholes ook meerdere malen als beste middenvelder ter wereld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vraag me of die quote van Stargazer echt is. Kan me niet voorstellen dat Zidane zo'n uitspraak ooit gedaan zou hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 12-01-2016 14:22:50 ]![]()
Ja maar dat was dan ook echt een geweldige speler. Beter dan Beckham bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, hij noemde Scholes ook meerdere malen als beste middenvelder ter wereld.![]()
Bosz en Jonk, dat was wel m'n droomduo bij Ajax geweestquote:. Wel wat minder prijzen, maar attractief voetbal, innovatieve methodes, en veel leuke spelers.
![]()
Ja, maar zeker niet de beste uit zijn tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan ook echt een geweldige speler. Beter dan Beckham bijvoorbeeld.![]()
Nee dat was Zidane zelf. Maar veel betere dan Scholes kan ik er toch niet opnoemen hoor uit die tijd. Of jij wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar zeker niet de beste uit zijn tijd.![]()
Figo sowieso.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee dat was Zidane zelf. Maar veel betere dan Scholes kan ik er toch niet opnoemen hoor uit die tijd. Of jij wel?
Ligt ook een beetje aan welke 'tijd'/jaren je dan terugdenkt. Guardiola was ook geen koekenbakker en Seedorf en Davids hebben begin van de eeuw ook top jaren gekend waarin ik ze beter vond dan Scholes.![]()
wat is die tijd?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee dat was Zidane zelf. Maar veel betere dan Scholes kan ik er toch niet opnoemen hoor uit die tijd. Of jij wel?![]()
Ja denk van wel ja, niet vergeten dat toen hij bij Ajax terug kwam dat aan het einde van z'n carričre was, bij Milan was hij ook heel belangrijk.quote:
Zullen er nog wel meer zijn hoor, ik was ook altijd bijzonder gecharmeerd van Redondo![]()
Urby deed me een beetje aan Witschge denken. Ook zo'n flierefluiter.Behulpzaam als een waterkraan.
lang niet zo goedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef fathank het volgende:
Urby deed me een beetje aan Witschge denken. Ook zo'n flierefluiter.![]()
dat beweer ik ook nietBehulpzaam als een waterkraan.
15 jaar is lang hoor, ik denk niet dat Scholes in mijn "beste van die periode" team zou komenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja, je zou hem bijna vergeten. En Nedved dan?![]()
Er waren voor mijn gevoel veel speciale voetballers in die periode, met name in de premier league. Maar aan de andere kant zullen spelers zoals Iniesta, Xavi en Sneijder over 20 jaar ook nog steeds als legendarische spelers worden beschouwd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 jaar is lang hoor, ik denk niet dat Scholes in mijn "beste van die periode" team zou komen![]()
Als je scholes daar in hebt staan ben je niet goed bij je paasei.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 jaar is lang hoor, ik denk niet dat Scholes in mijn "beste van die periode" team zou komen
Goede voetballer maar er zijn er toch wel wat beter dan hem.![]()
Wel een fenomeen, maar geen middenvelder. Dan zou ik Bergkamp nog eerder als middenvelder rekenen.quote:![]()
Sowieso Rivaldo. En het is zelfs twijfelachtig of Scholes de beste Engelse middenvelder was, betwijfel of hij beter was dan Beckham en Lampard.![]()
Het blijft toch ook wel een subjectieve kwestie. Eigenlijk waren Gerrard en Lampard beter dan Beckham, maar bij Beckham zag het er allemaal weer een stuk stijlvoller uit. Iedereen heeft zijn eigen favorieten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso Rivaldo. En het is zelfs twijfelachtig of Scholes de beste Engelse middenvelder was, betwijfel of hij beter was dan Beckham en Lampard.
Maar ik vind dat Nedved niet vergeten mag worden.![]()
Sneijder echt niet hoor.. die mag echt niet in dat lijstje staan..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er waren voor mijn gevoel veel speciale voetballers in die periode, met name in de premier league. Maar aan de andere kant zullen spelers zoals Iniesta, Xavi en Sneijder over 20 jaar ook nog steeds als legendarische spelers worden beschouwd.![]()
Galatasaray heeft de rechtsback van Molde FK aangetrokken. Van Rhijn lijkt dus voorlopig niet op te pleuren.![]()
Barcelona zoekt een extra aanvaller, stand in voor MSN, als we nou een mooi filmpje maken van Fischer....![]()
Dit inderdaad. Noem dan Seedorf of Davids. Sneijder heeft één top jaar gehad, verder jarenlang een prima speler hoor, maar zeker niet bij de beste uit die 15 jaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sneijder echt niet hoor.. die mag echt niet in dat lijstje staan..![]()
Weer afgetroefd door die dekselse Scandinaviërs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Galatasaray heeft de rechtsback van Molde FK aangetrokken. Van Rhijn lijkt dus voorlopig niet op te pleuren.![]()
Stiekem heb je wel gelijk, maar ik ben altijd een groot Sneijder-fan geweest. (Net als van Robben en RVP uiteraard) Is wel jarenlang de belangrijkste speler voor Oranje geweest. Belangrijker dan Robben bijvoorbeeld. Scoorde ontzettend veel cruciale goals. Begon al met Schotland in 2003, Italië en Frankrijk 2008, Brazilië en Uruguay in 2010 en Mexico in 2014. En dan vergeet ik er nog een heleboel, naast alle geweldige assists.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Noem dan Seedorf of Davids. Sneijder heeft één top jaar gehad, verder jarenlang een prima speler hoor, maar zeker niet bij de beste uit die 15 jaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:13:41 ]![]()
Ik heb bij Sneijder altijd het idee gehad dat er zoveel meer in zat, dat kon hij bij oranje vaak wel (hij was daar de grote ster) en een jaartje bij inter (was hij ook één van de grote mannen) maar als hij één van de vele is verzuipt hij toch een beetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Stiekem heb je wel gelijk, maar ik ben altijd een groot Sneijder-fan geweest. (Net als van Robben en RVP uiteraard) Is wel jarenlang de belangrijkste speler voor Oranje geweest. Belangrijker dan Robben bijvoorbeeld. Scoorde ontzettend veel cruciale goals. Begon al met Schotland in 2003, Italië en Frankrijk 2008, Brazilië en Uruguay in 2010 en Mexico in 2014. En dan vergeet ik er nog een heleboel, naast alle geweldige assists.
[ afbeelding ]
Met zijn traptechniek, zijn tweebenigheid(zeg je dat zo?) en zijn inzicht zou hij veel meer kunnen betekenen voor zijn clubs, had hij een absolute wereldster kunnen worden als hij de mentaliteit van een echte topsporter ook had, dat heeft hij denk ik te laat ontdenkt..![]()
Tijdsspan is vrij groot, zijn er aardig wat beter geweest hoor. Paul was verder natuurlijk een geweldige speler.quote:![]()
Ach, er waren wel meer spelers die cruciale goals maakte. Maar ik vergeef je je zonde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Stiekem heb je wel gelijk, maar ik ben altijd een groot Sneijder-fan geweest. (Net als van Robben en RVP uiteraard) Is wel jarenlang de belangrijkste speler voor Oranje geweest. Belangrijker dan Robben bijvoorbeeld. Scoorde ontzettend veel cruciale goals. Begon al met Schotland in 2003, Italië en Frankrijk 2008, Brazilië en Uruguay in 2010 en Mexico in 2014. En dan vergeet ik er nog een heleboel, naast alle geweldige assists.
[ afbeelding ]
In mijn favoriete Oranje-elftal over de periode 1990-2015 staat hij in elk geval niet. Misschien op de bank. En hij kan zich al helemaal niet meten met de echte toppers over die jaren.![]()
Badder, het moet niet gekker worden maar ik ben het weer met je eens.. gaat het dan toch nog goed komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, er waren wel meer spelers die cruciale goals maakte. Maar ik vergeef je je zonde.
In mijn favoriete Oranje-elftal over de periode 1990-2015 staat hij in elk geval niet. Misschien op de bank. En hij kan zich al helemaal niet meten met de echte toppers over die jaren.![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:22:24In tegenstelling tot berichten in Turkse media heeft #Galatasaray geen bod bij #Ajax gedaan op Arek Milik reageer retweet
Als oranjesupporter vind ik het zelf het belangrijkst dat grote spelers bij hun nationale teams goed presteren maar het is voor een echte legendestatus inderdaad cruciaal dat je bij een topclub minimaal 5 jaar echt op absoluut topniveau presteert. Dat is bij Sneijder inderdaad nooit echt gelukt, behalve inderdaad dat jaar bij Inter. Toch had hij ook bij Real, Ajax en Galatasaray natuurlijk wel zijn geniale momenten. Het is wellicht zelfs een completere voetballer dan Xavi en Iniesta omdat hij eigenlijk alles kan/kon. Schieten met twee benen, steekpasses, voorzetten. Maar dan moet je dat wel op een constant niveau laten zien, en dat is mislukt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb bij Sneijder altijd het idee gehad dat er zoveel meer in zat, dat kon hij bij oranje vaak wel (hij was daar de grote ster) en een jaartje bij inter (was hij ook één van de grote mannen) maar als hij één van de vele is verzuipt hij toch een beetje.
Met zijn traptechniek, zijn tweebenigheid(zeg je dat zo?) en zijn inzicht zou hij veel meer kunnen betekenen voor zijn clubs, had hij een absolute wereldster kunnen worden als hij de mentaliteit van een echte topsporter ook had, dat heeft hij denk ik te laat ontdenkt..
Gelukkig heb ik bij Sneijder wel het gevoel gehad dat hij er bij Oranje het maximale uitgehaald heeft, dus wat dat betreft ben ik tevreden.![]()
hahahahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als oranjesupporter vind ik het zelf het belangrijkst dat grote spelers bij hun nationale teams goed presteren maar het is voor een echte legendestatus inderdaad cruciaal dat je bij een topclub minimaal 5 jaar echt op absoluut topniveau presteert. Dat is bij Sneijder inderdaad nooit echt gelukt, behalve inderdaad dat jaar bij Inter. Toch had hij ook bij Real, Ajax en Galatasaray natuurlijk wel zijn geniale momenten. Het is wellicht zelfs een completere voetballer dan Xavi en Iniesta omdat hij eigenlijk alles kan/kon. Schieten met twee benen, steekpasses, voorzetten. Maar dan moet je dat wel op een constant niveau laten zien, en dat is mislukt.
Gelukkig heb ik bij Sneijder wel het gevoel gehad dat hij er bij Oranje het maximale uitgehaald heeft, dus wat dat betreft ben ik tevreden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:30:13 ]![]()
Hoe kun je dit nou zeggen? Davids en Seedorf hebben nooit één belangrijke goal voor Oranje gescoord, (oké Davids in 98 misschien) en zijn verder ook nooit heel belangrijk geweest, dus het zou absoluut onzinnig zijn om de plek van Sneijder op te vullen met een van hun. Wie zou je er anders neer willen zetten? Cocu en Van Bommel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, er waren wel meer spelers die cruciale goals maakte. Maar ik vergeef je je zonde.
In mijn favoriete Oranje-elftal over de periode 1990-2015 staat hij in elk geval niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:30:45 ]![]()
Bedankt voor deze geniale bijdrage aan dit topic, je constructieve bijdrage wordt erg gewaardeerd.quote:![]()
Sneijder in potentie beter dan Xavi en Iniesta?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als oranjesupporter vind ik het zelf het belangrijkst dat grote spelers bij hun nationale teams goed presteren maar het is voor een echte legendestatus inderdaad cruciaal dat je bij een topclub minimaal 5 jaar echt op absoluut topniveau presteert. Dat is bij Sneijder inderdaad nooit echt gelukt, behalve inderdaad dat jaar bij Inter. Toch had hij ook bij Real, Ajax en Galatasaray natuurlijk wel zijn geniale momenten. Het is wellicht zelfs een completere voetballer dan Xavi en Iniesta omdat hij eigenlijk alles kan/kon. Schieten met twee benen, steekpasses, voorzetten. Maar dan moet je dat wel op een constant niveau laten zien, en dat is mislukt.
Gelukkig heb ik bij Sneijder wel het gevoel gehad dat hij er bij Oranje het maximale uitgehaald heeft, dus wat dat betreft ben ik tevreden.
Waar koop je dat spul wat jij gebruikt?![]()
![]()
Zeg nergens dat hij beter is, ik zeg dat het een completere speler is omdat hij tweebenig is en veel meer heeft gescoord dan Xavi en Iniesta. (beter schot) Maar Xavi en Iniesta zijn constanter geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sneijder in potentie beter dan Xavi en Iniesta?
Waar koop je dat spul wat jij gebruikt?Inderdaad jammer als je een prima discussie hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geniale bijdrage aan dit topic, je constructieve bijdrage wordt erg gewaardeerd.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:33:41 ]![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg nergens dat hij beter is, ik zeg dat het een completere speler is omdat hij tweebenig is en veel meer heeft gescoord dan Xavi en Iniesta. (beter schot) Maar Xavi en Iniesta zijn constanter geweest.
[..]
Inderdaad jammer als je een prima discussie hebt.
Je bent serieus?![]()
Doe je bril af.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg nergens dat hij beter is, ik zeg dat het een completere speler is omdat hij tweebenig is en veel meer heeft gescoord dan Xavi en Iniesta. (beter schot) Maar Xavi en Iniesta zijn constanter geweest.![]()
Hoe ziet jouw ideale oranje van tussen 1990 tm 2015 er dan uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen? Davids en Seedorf hebben nooit één belangrijke goal voor Oranje gescoord, (oké Davids in 98 misschien) en zijn verder ook nooit heel belangrijk geweest, dus het zou absoluut onzinnig zijn om de plek van Sneijder op te vullen met een van hun. Wie zou je er anders neer willen zetten? Cocu en Van Bommel?![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het blijft toch ook wel een subjectieve kwestie. Eigenlijk waren Gerrard en Lampard beter dan Beckham, maar bij Beckham zag het er allemaal weer een stuk stijlvoller uit. Iedereen heeft zijn eigen favorieten.
Maar ik vind dat Nedved niet vergeten mag worden.
Maar als we het over persoonlijke voorkeuren gaan hebben, dan zeg ik Gaizka Mendieta. Werd helaas een stuk minder toen hij stopte met doping gebruiken.
![]()
Stop maar gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg nergens dat hij beter is, ik zeg dat het een completere speler is omdat hij tweebenig is en veel meer heeft gescoord dan Xavi en Iniesta. (beter schot) Maar Xavi en Iniesta zijn constanter geweest.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Periode '90-'15? En dan kun jij geen middenveld voor Oranje verzinnen zonder Sneijder als aanvallende middenvelder?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen? Davids en Seedorf hebben nooit één belangrijke goal voor Oranje gescoord, (oké Davids in 98 misschien) en zijn verder ook nooit heel belangrijk geweest, dus het zou absoluut onzinnig zijn om de plek van Sneijder op te vullen met een van hun. Wie zou je er anders neer willen zetten? Cocu en Van Bommel?
Je kent Bergkamp en Gullit?![]()
Leuke vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ideale oranje van tussen 1990 tm 2015 er dan uit?
Keeper: Van der Sar
Verdediging: Gio, De Boer, Stam, Reiziger (denk ik als rechtsback?)
Middenveld, Sneijder Van Bommel, Cocu
Aanval: Bergkamp, Van Persie, Robben
Voor de duidelijkheid: Na 1990 hadden spelers zoals Gullit, Rijkaard en Van Basten niet zo'n grote rol meer in oranje, daarom zet ik ze niet in dit team.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:40:04 ]![]()
quote:quote:Volgens mij snappen jullie de definitie van compleet niet? Met compleet bedoel ik veelzijdigheid. Punt is dat Xavi en Iniesta extreem goede passers zijn en Sneijder een 'goede' passer. Dus zijn ze beter.quote:
Maar als je naar alle facetten kijkt (en dus ook het scorend vermogen meeneemt) dan is Sneijder completer. Dus niet beter, maar dat verschil willen jullie blijkbaar niet zien.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 17:42:52 ]![]()
Ligt eraan of je Bergkamp echt een middenvelder vindt. Sneijder is inderdaad veel belangrijker geweest voor oranje dan Gullit. Na 1990 heeft Gullit niets, maar dan ook niets meer voor oranje gepresteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Periode '90-'15? En dan kun jij geen middenveld voor Oranje verzinnen zonder Sneijder als aanvallende middenvelder?
Je kent Bergkamp en Gullit?![]()
Met deze logica was Cocu ook (in potentie..) beter dan Xavi en Iniestaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij snappen jullie de definitie van compleet niet? Met compleet bedoel ik veelzijdigheid. Punt is dat Xavi en Iniesta extreem goede passers zijn en Sneijder een 'goede' passer. Dus zijn ze beter.
Maar als je naar alle facetten kijkt (en dus ook het scorend vermogen meeneemt) dan is Sneijder completer. Dus niet beter, maar dat verschil willen jullie blijkbaar niet zien.![]()
![]()
Ik zeg dus nogmaals niet dat ie beter is. En Cocu was niet echt een passer, dus weet niet of die completer was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Met deze logica was Cocu ook (in potentie..) beter dan Xavi en Iniesta
Wat is jouw favoriete elf?![]()
Cocu was in ieder geval beter dan Sneijder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Met deze logica was Cocu ook (in potentie..) beter dan Xavi en Iniesta![]()
Je hebt mijn elf gezien, ik zet hem in het elftal 1990-2015.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Cocu was in ieder geval beter dan Sneijder.![]()
Overmars Kluivert Robbenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zeg dus nogmaals niet dat ie beter is. En Cocu was niet echt een passer, dus weet niet of die completer was.
Wat is jouw favoriete elf?
Bergkamp
Davids Cocu
Van bronckhorst ,Frankie, Stam en Reiziger
Sargod
Zo ff uit me hoofd kom ik hier op, met Van Nistelrooij als vaste vervanger van Kluivert.![]()
Hier kan ik me een heel eind in vinden. Al blijf ik het ronduit kut vinden da Seedorf het nooit heeft laten zien, want in potentie hoort hij er zeker bij. In elk geval op de bank.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Overmars Kluivert Robben
Bergkamp
Davids Cocu
Sargod
Zo ff uit me hoofd kom ik hier op, met Van Nistelrooij![]()
De achterste 5 zijn we het over eens. Ik vind alleen dat Davids te weinig voor oranje heeft betekend en Van Persie beter dan Kluivert. (50 om 40 goals voor Oranje) Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat Kluivert misschien weer iets belangrijker goals heeft gemaakt dus dat ontloopt elkaar niet veel. Bergkamp vind ik niet echt een middenvelder, dus die zou ik dan op de plek van Overmars zetten. En Sneijder op de plek van Bergkamp.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Overmars Kluivert Robben
Bergkamp
Davids Cocu
Sargod
Zo ff uit me hoofd kom ik hier op, met Van Nistelrooij![]()
Het aantal goals zegt niets, Van persie heeft veel meer wedstrijden voor oranje gespeeld, Kluivert was een echte spits, van Persie een gemaakte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De achterste 5 zijn we het over eens. Ik vind alleen dat Davids te weinig voor oranje heeft betekend en Van Persie beter dan Kluivert. (50 om 40 goals voor Oranje) Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat Kluivert misschien weer iets belangrijker goals heeft gemaakt dus dat ontloopt elkaar niet veel. Bergkamp vind ik niet echt een middenvelder, dus die zou ik dan op de plek van Overmars zetten. En Sneijder op de plek van Bergkamp.![]()
Kluivert had meer die killer instinct vond ik altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het aantal goals zegt niets, Van persie heeft veel meer wedstrijden voor oranje gespeeld, Kluivert was een echte spits, van Persie een gemaakte.![]()
En veel sterker aan de bal, die kom m lekker vasthouden en met die soepele heupen van m iemand heel makkelijk voorbij, sneller en een betere kopper.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kluivert had meer die killer instinct vond ik altijd.
Dus eigenlijk gewoon veel beter![]()
![]()
Je hebt wel een punt maar Sneijder heeft toch een tikkeltje minder talent. Al is het wel lekker makkelijk ballen bij Barça en Spanje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij snappen jullie de definitie van compleet niet? Met compleet bedoel ik veelzijdigheid. Punt is dat Xavi en Iniesta extreem goede passers zijn en Sneijder een 'goede' passer. Dus zijn ze beter.
Maar als je naar alle facetten kijkt (en dus ook het scorend vermogen meeneemt) dan is Sneijder completer. Dus niet beter, maar dat verschil willen jullie blijkbaar niet zien.![]()
Dit inderdaad, eventueel Van Bommel voor Davids. Wel twee buitenspelers die naar binnen gaan, maar je kan niet alles hebben. Overmars gaf nog wel eens een voorzetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Overmars Kluivert Robben
Bergkamp
Davids Cocu
Sargod
Zo ff uit me hoofd kom ik hier op, met Van Nistelrooij als vaste vervanger van Kluivert.
Oh en rechtsback natuurlijk Boulahrouz.![]()
Dat laatste is ook een belangrijk punt. Van de grote 3 (of eigenlijk grote 4, als je Rafa meetelt) ging Sneijder naar een Italiaanse top 3-club, waarbij de Italiaanse competitie toen al flink begon af te takelen. Tuurlijk was het het eerste jaar nog een stuntteam, maar als je puur naar de spelers keek was het met moeite een top 10-club. Had hem weleens bij Barca bezig willen zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt maar Sneijder heeft toch een tikkeltje minder talent. Al is het wel lekker makkelijk ballen bij Barça en Spanje.
Robben zette op precies het goede moment de stop naar een absolute wereldclub (Bayern) toen hij op het sterkst van zijn carričre was (26-30 jaar) en kon het dus waarmaken als wereldtopper.
Van Persie is veel te lang bij Arsenal gebleven en dan ook nog op het verkeerde moment in United gestapt, die toen al aan het aftakelen waren. Stel je toch eens voor als die naar Real of Barca was gegaan. Dat was echt een fenomeen geworden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:33:37 ]![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het aantal goals zegt niets, Van persie heeft veel meer wedstrijden voor oranje gespeeld, Kluivert was een echte spits, van Persie een gemaakte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kluivert had meer die killer instinct vond ik altijd.Als je puur naar statistieken kijkt heeft Kluivert nou ook weer niet zo heel veel gescoord hoor. Van Persie heeft er ook bij zijn clubs nu al meer gemaakt. Sterker nog, Kluivert heeft nooit meer dan 18 goals per seizoen in competitieverband gemaakt. Dus ik denk dat dat killersinstinct wel meevalt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En veel sterker aan de bal, die kom m lekker vasthouden en met die soepele heupen van m iemand heel makkelijk voorbij, sneller en een betere kopper.
Dus eigenlijk gewoon veel beter
Dat hij sterker aan de bal was betwijfel ik. Sterkere kopper klopt denk ik wel, maar RVP had weer een veel beter schot en was in zijn arsenaltijd ook een hele soepele voetballer. Niet te vergeten dat RVP de laatste jaren ook veel kopgoals heeft gescoord.![]()
Dat zijn allemaal aannames, geen feiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook een belangrijk punt. Van de grote 3 (of eigenlijk grote 4, als je Rafa meetelt) ging Sneijder naar een Italiaanse top 3-club, waarbij de Italiaanse competitie toen al flink begon af te takelen. Tuurlijk was het het eerste jaar nog een stuntteam, maar als je puur naar de spelers keek was het met moeite een top 10-club. Had hem weleens bij Barca bezig willen zien.
Robben zette op precies het goede moment de stop naar een absolute wereldclub (Bayern) toen hij op het sterkst van zijn carričre was (26-30 jaar) en kon het dus waarmaken als wereldtopper.
Van Persie is veel te lang bij Arsenal gebleven en dan ook nog op het verkeerde moment in United gestapt, die toen al aan het aftakelen waren. Stel je toch eens voor als die naar Real of Barca was gegaan. Dat was echt een fenomeen geworden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.
En Robben kon het vooral nooit waarmaken door zijn blessures, bij Bayern ging dit al veel beter en lost hij zijn belofte eindelijk echt in.![]()
Tuurlijk zijn het aannames. Maar je ziet wel dat bijvoorbeeld een Suarez of Neymar de absolute wereldsterren kunnen worden doordat ze bij Barca spelen. Dat was wellicht bij Van Persie ook gebeurd. Je krijgt in ieder geval veel meer kansen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal aannames, geen feiten.
En Robben kon het vooral nooit waarmaken door zijn blessures, bij Bayern ging dit al veel beter en lost hij zijn belofte eindelijk echt in.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:53:57 ]![]()
Het is niet zo dat Suarez het alleen bij Barcelona laat zien, hij was bij Liverpool al fantastisch en laat het in het nationale elftal ook gewoon zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het aannames. Maar je ziet wel dat bijvoorbeeld een Suarez of Neymar de absolute wereldsterren kunnen worden doordat ze bij Barca spelen. Dat was wellicht bij Van Persie ook gebeurd. Je krijgt in ieder geval veel meer kansen.
Ik denk dat het ook heel erg veel met instelling te maken heeft, Suarez geeft de hele wedstrijd 100%, als hij op zaterdagavond terug kwam van interland voetbal kon je m zondagmiddag gewoon opstellen bij wijs van spreken.
En na een mislukte actie gaat hij gewoon verder en houdt hij zijn zelfvertrouwen, iets wat een enorm pluspunt is.![]()
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar stel je nou voor dat Van Persie na zijn laatste 2 geweldige Arsenalseizoenen (2010-2012) naar Barca was gegaan, dan had hij wellicht hetzelfde kunnen laten zien toch? Scoorde in 2011 en 2012 enorm veel goals, nog meer dan Suarez. De keus voor United was gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Suarez het alleen bij Barcelona laat zien, hij was bij Liverpool al fantastisch en laat het in het nationale elftal ook gewoon zien.
Ik denk dat het ook heel erg veel met instelling te maken heeft, Suarez geeft de hele wedstrijd 100%, als hij op zaterdagavond terug kwam van interland voetbal kon je m zondagmiddag gewoon opstellen bij wijs van spreken.
En na een mislukte actie gaat hij gewoon verder en houdt hij zijn zelfvertrouwen, iets wat een enorm pluspunt is.
Om toch weer even terug te keren naar de beste elftal-discussie: Ik vind het verheerlijken van de 1998-2000 generatie soms een tikkeltje overdreven omdat de 2006-2014 generatie eigenlijk veel meer bereikt heeft en ook een aantal zeer grote wedstrijden gewonnen heeft. (zilver en brons op een WK) Dat lukten Davids, Bergkamp en De Boer niet. Daarom vind ik dat de grote 3 in ieder geval een plek in dat elftal verdienen. (Van Bommel en Cocu waren meer van de tussengeneratie)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:58:07 ]![]()
Het ging om de spelers, niet om wat ze bereikt hebben met oranje, want dat kun je nooit vergelijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar stel je nou voor dat Van Persie na zijn laatste 2 geweldige Arsenalseizoenen (2010-2012) naar Barca was gegaan, dan had hij wellicht hetzelfde kunnen laten zien toch? Scoorde in 2011 en 2012 enorm veel goals, nog meer dan Suarez. De keus voor United was gewoon verkeerd.
Om toch weer even terug te keren naar de beste elftal-discussie: Ik vind het verheerlijken van de 1998-2000 generatie soms een tikkeltje overdreven omdat de 2006-2014 generatie eigenlijk veel meer bereikt heeft en ook een aantal zeer grote wedstrijden gewonnen heeft. (zilver en brons op een WK) Dat lukten Davids, Bergkamp en De Boer niet.
Kijk alleen al naar de clubs waar de spelers uit 1998 speelde, en waar de 'toppers' in 2014 speelde.. Dat zegt wel iets over die spelers.![]()
Ja dat is waar. Maar een goede interlandcarričre telt toch ook mee in die beoordeling. Als je bijvoorbeeld ziet hoe weinig Davids en Seedorf voor Oranje hebben betekend en hoe belangrijk Sneijder is geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het ging om de spelers, niet om wat ze bereikt hebben met oranje, want dat kun je nooit vergelijken.
Kijk alleen al naar de clubs waar de spelers uit 1998 speelde, en waar de 'toppers' in 2014 speelde.. Dat zegt wel iets over die spelers.![]()
Ik denk dat als Sneijder in die tijd met precies de zelfde kwaliteiten had gespeeld hij geen eens een basisplaats had binnen Oranje, maar dat zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar een goede interlandcarričre telt toch ook mee in die beoordeling. Als je bijvoorbeeld ziet hoe weinig Davids en Seedorf voor Oranje hebben betekend en hoe belangrijk Sneijder is geweest.![]()
![]()
Bergkamp speelde in Oranje zelden als een echte '10' dus ik denk van wel. Een andere supercreatieve middenvelder hadden we in die tijd niet. Wel veel controleurs en box-to-boxspelers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat als Sneijder in die tijd met precies de zelfde kwaliteiten had gespeeld hij geen eens een basisplaats had binnen Oranje, maar dat zullen we nooit weten
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 19:06:28 ]![]()
Tuurlijk was scholes beter dan lampard.Behulpzaam als een waterkraan.
Lijkt mij ook wel ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef fathank het volgende:
Tuurlijk was scholes beter dan lampard.![]()
Nedved ook ja. Ging nog bijna naar PSV, in 1996 geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja, je zou hem bijna vergeten. En Nedved dan?'Wish I was old and a little sentimental'
Ja het rijtje oud-wereldvoetballers wat in de Nederlandse competitie heeft gespeeld is sowieso enorm. Maar helaas van de laatste 10 jaar alleen nog Suarez.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nedved ook ja. Ging nog bijna naar PSV, in 1996 geloof ik.![]()
Kan iemand mij vertellen waar het ajax topic is?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit is het Oranje-topic, ik weet niet of er een Ajax-topic is op fok.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef Seam het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het ajax topic is?![]()
Ja dat killerinstinct had hij dan buiten het veld bedoel ik dan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sterker nog, Kluivert heeft nooit meer dan 18 goals per seizoen in competitieverband gemaakt. Dus ik denk dat dat killersinstinct wel meevalt.![]()
Haha ik dacht dat je een Kluivert-fan wasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat killerinstinct had hij dan buiten het veld bedoel ik dan eigenlijk.![]()
![]()
Ha ha haquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je een Kluivert-fan was![]()
Wie vind jij de beste spits in het rijtje Van Nistelrooij-Van Persie-Kluivert? Van Persie beter dan Kluivert?quote:![]()
Onze quizz master MaartenFr12, maakt dit topic dood met niet Ajax dingen of oude koeien zooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef Seam het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het ajax topic is?Narf!![]()
Ik houd m'n mond wel weer even, doe lekker je dingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Onze quizz master MaartenFr12, maakt dit topic dood met niet Ajax dingen of oude koeien zooi.![]()
![]()
quote:De selectie startte de oefensessie op het vertrouwde trainingsveld op sportcomplex de Toekomst.
Tijdens het tweede deel van de training verkasten de spelers naar binnen voor krachttraining.
Davy Klaassen (knie) trainde de hele ochtend binnen. Eind deze week wordt meer duidelijk over de inzetbaarheid van de Ajax-aanvoerder tegen ADO. Anwar El Ghazi (vorige week enkelklachten) trainde volledig met de groep mee.![]()
Zal wel zonder Klaassen worden dan komend weekend. Kan beter wedstrijd overslaan en goed herstellen. Even zien of Sinkgraven een goede stand-in is.![]()
Ik vind ze allemaal kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie vind jij de beste spits in het rijtje Van Nistelrooij-Van Persie-Kluivert? Van Persie beter dan Kluivert?![]()
van Nistelrooij > v Persie > Kluivert. Die laatste 2 vind ik wat lastig, doen niet zoveel voor elkaar onder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie vind jij de beste spits in het rijtje Van Nistelrooij-Van Persie-Kluivert? Van Persie beter dan Kluivert?![]()
Weet niet of ik hier nog mag reageren, maar ik zou Van Nistelrooy omruilen voor RVP. Maar dan ligt het er dus aan of je een pure goaltjesdief of een technische spits wilt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
van Nistelrooij > v Persie > Kluivert. Die laatste 2 vind ik wat lastig, doen niet zoveel voor elkaar onder.![]()
Ik denk dat de piek van van Nistelrooij wat langer duurde en dat hij langer echt top was. van Persie takelt nu wel hard af en het is jammer dat mensen dadelijk alleen zijn kolderieke laatste jaren zien en niet het feit dat hij op relatief jonge leeftijd al 1 van de beteren (zo niet de beste) van Arsenal en de BPL was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier nog mag reageren, maar ik zou Van Nistelrooy omruilen voor RVP. Maar dan ligt het er dus aan of je een pure goaltjesdief of een technische spits wilt.![]()
Klopt, hoewel ik vind dat de periode 2004-2010 van RVP niet onderschat mag worden. Van Persie was vaak geblesseerd, maar als hij speelde maakte hij briljante goals en speelde hij eigenlijk altijd goed. (en was hij dus eigenlijk ook top) Van Nistelrooy was in zijn 5 Unitedseizoenen top, zijn Madridperiode sla ik toch wat minder hoog aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat de piek van van Nistelrooij wat langer duurde en dat hij langer echt top was.True. Doodzonde.quote:van Persie takelt nu wel hard af en het is jammer dat mensen dadelijk alleen zijn kolderieke laatste jaren zien en niet het feit dat hij op relatief jonge leeftijd al 1 van de beteren (zo niet de beste) van Arsenal en de BPL was.
En nu ben ik bang dat we toch echt weer naar Ajax over moeten gaan.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 22:58:34 ]![]()
Zolang dat bij een andere club is dan Ajax vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Class het volgende:
Siem net minuten gemaakt![]()
2 minuten in de extra tijdOh.![]()
Jr en ik vinden dit geinig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Class het volgende:
Siem net minuten gemaakt![]()
2 minuten in de extra tijdgraag op anoniem![]()
Het zit je allemaal wel erg diep he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang dat bij een andere club is dan Ajax vind ik het allemaal best.![]()
Daarnaast ben ik ook zeer mad en jelly.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel erg diep he.Oh.![]()
Hou gewoon opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik ook zeer mad en jelly.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik ook zeer mad en jelly.![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg. Wat moeten we daar nou weer mee? Zou wel mooi in het straatje van Marc passenquote:
Van mij mag Siem de Jong terugkomen, maar dan wel als spits. Daar heeft hij zijn waarde vaak zat bewezen. En na 15-05-2011 kan hij voor mij nooit meer iets fout doen
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
De Boer zet Siem de Jong toch op het middenveld. En daar zijn werkelijk alle andere opties beterquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:52 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Wat moeten we daar nou weer mee? Zou wel mooi in het straatje van Marc passen
Van mij mag Siem de Jong terugkomen, maar dan wel als spits. Daar heeft hij zijn waarde vaak zat bewezen. En na 15-05-2011 kan hij voor mij nooit meer iets fout doenOh.![]()
Ik zie hem nog komen deze winter, Newcastle heeft er 2 middenvelders bij gehaald dus daar krijgt hij nog minder speeltijdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang dat bij een andere club is dan Ajax vind ik het allemaal best.![]()
Ik hoop op die Traoré. Met optie tot koop dan welquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem nog komen deze winter, Newcastle heeft er 2 middenvelders bij gehaald dus daar krijgt hij nog minder speeltijdOh.![]()
Er zit nog zoveel tussen Chelsea en Ajax, die zie ik niet komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op die Traoré. Met optie tot koop dan wel![]()
Klopt. Alleen met Pantelic in de spits rendeerde Siem op het middenveld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer zet Siem de Jong toch op het middenveld. En daar zijn werkelijk alle andere opties beter'Wish I was old and a little sentimental'
Is niet helemaal waar, in de tijd van Eriksen deed hij het heel behoorlijk maar hij is nu niet daar nodig, als spits primaquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Alleen met Pantelic in de spits rendeerde Siem op het middenveld.![]()
Met Eriksen samen was hij ook niks johquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, in de tijd van Eriksen deed hij het heel behoorlijk maar hij is nu niet daar nodig, als spits prima. Dat was alleen maar Eriksen.
Oh.![]()
Dat is niet zo, maar goed jouw in dit geval overtuigen ga ik niet meer aan beginnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Eriksen samen was hij ook niks joh. Dat was alleen maar Eriksen.
hij was echt belangrijker voor het team dan jij hem toedicht.
![]()
sorry hoor maar JR heeft er echt kijk opquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, maar goed jouw in dit geval overtuigen ga ik niet meer aan beginnenhij was echt belangrijker voor het team dan jij hem toedicht.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als spits ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, maar goed jouw in dit geval overtuigen ga ik niet meer aan beginnenhij was echt belangrijker voor het team dan jij hem toedicht.
Ajax ging pas lekker lopen toen het middenveld bestond uit Janssen (linkshalf), Eriksen (rechtshalf) en Anita (CVM). Met Siem in de spits.
Als nummer 10 achter Pantelic was hij zeker goed, maar dat was zijn eerste jaar. Weinig verwachtingen, goede spits voor hem, etc. Als half viel hij gewoon door de mand.![]()
niet alleen als spits maar goed maakt verder niet uit, alleen z'n laatste jaar was onder de maat maar ervoor een zeer bruikbare spelerquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als spits ja.
Ajax ging pas lekker lopen toen het middenveld bestond uit Janssen (linkshalf), Eriksen (rechtshalf) en Anita (CVM). Met Siem in de spits.
Als nummer 10 achter Pantelic was hij zeker goed, maar dat was zijn eerste jaar. Weinig verwachtingen, goede spits voor hem, etc. Als half viel hij gewoon door de mand.![]()
voor de middenmoot was geen geweldige speler die Ajax nodig heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet alleen als spits maar goed maakt verder niet uit, alleen z'n laatste jaar was onder de maat maar ervoor een zeer bruikbare speler![]()
Ajax moet genoegen nemen met de middenmoot meer kunnen ze niet betalen, top kwaliteit moet uit eigen jeugd komen of je moet geweldig scouten![]()
En dat laatste kunnen ze niet bij Ajax.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:09 schreef Karzai het volgende:
Ajax moet genoegen nemen met de middenmoot meer kunnen ze niet betalen, top kwaliteit moet uit eigen jeugd komen of je moet geweldig scouten![]()
Inderdaad, prima speler geweest voor Ajax. Als spits zie ik hem graag komen, hoewel ik geen idee heb van zijn fitheid momenteel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, in de tijd van Eriksen deed hij het heel behoorlijk maar hij is nu niet daar nodig, als spits prima
Forum Opties Forumhop: Hop naar: