SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opportunisten heb je bij iedere club zitten ja, helaasquote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tot hij een dip krijgt en hij genadeloos in de grond geschopt wordt hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Valt te verwaarlozen t.o.v Fischer.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Gruisman het volgende:
Younes moet alleen iets vaker gaan scoren, verder is het echt een prima speler![]()
Dus de beste buitenspeler?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef wieisboos het volgende:
Zo goed is Younes nou ook weer niet. Beter dan El Ghazi en Fischer, dat wel![]()
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenquote:lang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
![]()
Waar zeg ik dat dat niet mag? Ben het er alleen niet volledig mee eensquote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenlang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
![]()
Het kwam een beetje over als een onnodig zure reactiequote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet mag? Ben het er alleen niet volledig mee eens![]()
![]()
De laatste die het makkelijk kon over een wat langere periode was Suarez denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan mogen we hem toch wel eventjes ophemelenlang geleden dat we een buitenspeler hadden die vrij consequent z'n mannetje voorbij komt.
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Younes en Suarez even goed zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste die het makkelijk kon over een wat langere periode was Suarez denk ik
Waarmee ik overigens zeker niet wil zeggen dat Younes en Suarez even goed zijnKishna had die potentie ook wel maar dat is het helaas niet helemaal geworden
![]()
Het is onmogelijk dat Younes het goed doet en El Ghazi potentie heeft?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Younes? Paar maand geleden was EL ghazi het grote talent toch...?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ja, dan kan El Ghazi onmogelijk een talent meer zijn ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Younes? Paar maand geleden was EL ghazi het grote talent toch...?
:S![]()
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat Younes het goed doet en El Ghazi potentie heeft?![]()
Zet hem in de spits en hij maakt er 30 per seizoen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.![]()
Gisteren niet gezien, maar zit best potentie in dat mannetje. Moet alleen een stuk minder egoïstisch op sommige momenten en iets meer variatie zou prettig zijn. Of je kunt het centraal proberen, daar zie ik ook nog wel mogelijkheden.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je El Ghazi recent hebt zien spelen dan is het niet onmogelijk, maar wel zeer onaannemelijk.
Dat hij de laatste wedstrijden ronduit slecht speelde zijn we het wel over eens ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes doet het redelijk. Ik vind het een beetje treurig hem op te hemelen, is vooral een teken dat de andere buitenspelers falen.![]()
Meer potentie. En daar draait het toch alleen om?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ghazi is echt wel stukken beter dan Youness
Momenteel vind ik Youness meer een zekerheidje dan El Ghazi. Die laatste zal vast wel weer in vorm komen, maar Youness is het op dit moment en moet dus sowieso spelen.![]()
Is ook makkelijk om beter te zijn op dit moment aangezien Ghazi net pas weer op de weg terug is van een blessure. Vleugelspelers zijn sowieso grillig de ene dag heeft Youness zijn dag de andere dag Fischer of Ghazi.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer potentie. En daar draait het toch alleen om?
Momenteel vind ik Youness meer een zekerheidje dan El Ghazi. Die laatste zal vast wel weer in vorm komen, maar Youness is het op dit moment en moet dus sowieso spelen.![]()
Mwaa, El Ghazi was voor zijn blessure ook al lang niet meer zo goed als in de eerste paar wedstrijden. En eigenlijk was hij toen ook niet goed, alleen heel effectief. Beetje zoals Depay vorig jaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook makkelijk om beter te zijn op dit moment aangezien Ghazi net pas weer op de weg terug is van een blessure. Vleugelspelers zijn sowieso grillig de ene dag heeft Youness zijn dag de andere dag Fischer of Ghazi.![]()
Nou, om AFCALitmanen nou uit te gaan lachen, dat gaat ook weer wat ver. Hij geeft gewoon zijn mening.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, El Ghazi 'nog op de weg terug'. Wat was dat een verschrikking zeg voor zijn blessure.![]()
Goede aankoop, mag ook wel eens gezegd worden. Younes op links en El Ghazi op rechts (of in de spits), helemaal niets mis mee. Met Fischer achter de hand heb je ook nog een gretige speler die er vlak achter zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, El Ghazi 'nog op de weg terug'. Wat was dat een verschrikking zeg voor zijn blessure.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met name aan het begin van het seizoen bijzonder efficiënt, maar speelt verder weinig klaar dit seizoenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanaf september was het werkelijk dramatisch. Dat mag best gezegd worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.![]()
Jij denk dat een 20 jarige ventje wel even een constant goed seizoen gaat draaien ?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf september was het werkelijk dramatisch. Dat mag best gezegd worden.
Is en blijft een groot talent. Dat jij 'm al afschrijft, prima. Gelukkig denkt de technische staf daar anders over (en iedereen binnen Ajax).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je blindstaren op statistiekenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou joh, 8 goals en een paar assists in 7 wedstrijden. Waardeloze voetballer.Hij had wedstrijden waar hij verschikkelijk speelde maar alsnog 1/2 goals maakte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: