De kans dat je door bliksem geraakt wordt in Amerika is groter dan die jackpot te winnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:14 schreef renwan het volgende:
Die jackpot, dat is niet meer normaal
Recordjackpot in Amerika niet gevallen
quote:Tonight's Powerball lottery drawing is for an estimated $900 million--a new record. Of course the odds of anyone winning is about 1 in 300 million while the odds of anyone here being killed in a terrorist attack is 1 in 20 million while the chances of being struck by lightning are 1 in 700,000
Ey ey ey Rustaaaaghquote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en jouw mening boeit niemand snap dat nou geaborteerde nijlpaard dat ge bent.
Ja ik vind het helemaal mooi. Maar ik ga hier nu even wat roepen waar je vast om gaat huilen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nu spreek jij voor Geerd, want Geerd heeft zich nergens over uitgelaten. Blijkbaar wel tegen jou persoonlijk of heb ik de memo gemist?
Ja sry, sneeuwleeuw opfokken is traditie van mij als ik hem ergens tegenkom. Alleen heeft hij dat niet zo goed door denk ik.quote:
Flikker gewoon op...quote:Op zondag 10 januari 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sry, sneeuwleeuw opfokken is traditie van mij als ik hem ergens tegenkom. Alleen heeft hij dat niet zo goed door denk ik.
Oh ja gezeur en zat, nouja prima Renwan veel plezier met deze klote SC als GEerd God af is, dan is de hele SC klote, als je nu nog profeet was zou je wat lopen te roepen en interessant lopen te doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik vind het helemaal mooi. Maar ik ga hier nu even wat roepen waar je vast om gaat huilen.
Ik stem voor om de hele Geerd=god angle te laten varen want ik ben dit gezeur echt helemaal zat
Meid, ben je nu serieus of hoe zit dit?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ja gezeur en zat, nouja prima Renwan veel plezier met deze klote SC als GEerd God af is, dan is de hele SC klote, als je nu nog profeet was zou je wat lopen te roepen en interessant lopen te doen.
Geerd is God, dat staat gewoon vast. Maar Renwan is gewoon de Judas.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Meid, ben je nu serieus of hoe zit dit?
En weet je waarom ik het zat ben? Door dat gezeik van jou de hele tijd manmanman!quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Renwan veel plezier met deze klote SC als GEerd God af is, dan is de hele SC klote, als je nu nog profeet was zou je wat lopen te
Nou prima man, had dat dan meteen gezegd, dan ben ik weg.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef renwan het volgende:
[..]
En weet je waarom ik het zat ben? Door dat gezeik van jou de hele tijd manmanman!
Ik vond het allemaal harstikke geinig maar jij moet er de hele tijd maar mee doordraven. Geerd is een koning, een baas, desnoods een god noem het maar op. Ik heb alle respect van de wereld voor Geerd maar dat gemiep van jou daar worden wel meer mensen onderhand echt moe van
Hij loopt soms een beetje te hard van stapel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
Deze vorm van autisme gaat mijn expertise te ver.
Kun je ook eens niet denken in uitersten? Post gewoon normaal mee en zit niet de hele tijd iedereen af te katten waarvan jij vind dat ze hier niet horen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nou prima man, had dat dan meteen gezegd, dan ben ik weg.
Een beetje ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij loopt soms een beetje te hard van stapel.
Ik kan van hardstyle tot country dus aan mij heb je weinigquote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
Welke muziek vinden jullie leuk? Ben een nieuwe playlist aan het maken.
Ja ik dus ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan van hardstyle tot country dus aan mij heb je weinig
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
Welke muziek vinden jullie leuk? Ben een nieuwe playlist aan het maken.
Draai deze de laatste tijd met enige regelmaatquote:
Vind t helemaal niksquote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Draai deze de laatste tijd met enige regelmaat
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:14 schreef renwan het volgende:
Die jackpot, dat is niet meer normaal
Recordjackpot in Amerika niet gevallen
Denk het niet man, niet mijn ding. doe eigenlijk alleen maar FPS en Romequote:
dit heeft beetje te emo style voor mijquote:
Nou en, je draagt toch ook zwarte hoofddoeken?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
dit heeft beetje te emo style voor mij
Kun je mooi je piemol aan afvegen tochquote:Op zondag 10 januari 2016 19:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nou en, je draagt toch ook zwarte hoofddoeken?
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mooi je piemol aan afvegen toch
zal je piemel afknellen met mijn hoofddoek jaquote:Op zondag 10 januari 2016 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mooi je piemol aan afvegen toch
Cockring lekkaaah !!!quote:Op zondag 10 januari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
zal je piemel afknellen met mijn hoofddoek ja
Moet ik weer denken aan dat geweldige stuk met hans teeuwen en die 3 dames !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |