Geerd is hier God.... Niemand anders... Buiten deze SC mag je wel je eigen God volgen maar hier alleen Geerd.quote:
Dit is gewoon KLB SC gespuis.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:04 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
En we hebben het niveau van de FP bereikt
serieus niemand boeit dit, ga aan je kaaslul sjorren ofzoquote:Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is hier God.... Niemand anders... Buiten deze SC mag je wel je eigen God volgen maar hier alleen Geerd.
Met kip en stukjes feta. Oh man, ik kom nu alquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
serieus niemand boeit dit, ga aan je kaaslul sjorren ofzo
quote:
Je leef en laten leven, als ze naar ons komen geldt dat niet meer. Prima als ze ergens anders zitten dan dit topic.quote:
Niet over de couscous komen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met kip en stukjes feta. Oh man, ik kom nu al
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
Sneeuwleeuw zijn autisme maakt weer overuren hoor.
ja ik ben een aandachtshoer, wil je nu een koekje of ben je nog op dieet?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Jouw aandachtsgehoer is anders zwaar overclocked.
Volgens mij beslist Geerd wie hier wel en niet mogen komenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je leef en laten leven, als ze naar ons komen geldt dat niet meer. Prima als ze ergens anders zitten dan dit topic.
Nu ik jou hier zie, heb ik toch helemaal geen eetlust meer? Moet nu een tetanus prik halen bij het ziekenhuis.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik ben een aandachtshoer, wil je nu een koekje of ben je nog op dieet?
Hhaha nou die zit xD!quote:Op zondag 10 januari 2016 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nu ik jou hier zie, heb ik toch helemaal geen eetlust meer? Moet nu een tetanus prik halen bij het ziekenhuis.Bedankt eh!
Geerd heeft zich nog niet uitgesproken.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij beslist Geerd wie hier wel en niet mogen komen
En aangezien iemand vond dat alle profeten en apostels en shit weg moesten spreekt niemand meer namens Geerdquote:Op zondag 10 januari 2016 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd heeft zich nog niet uitgesproken.
Dat klopt ik spreek ook niet namens of in de naam van Geerd, ik spreek namens mezelf.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:11 schreef renwan het volgende:
[..]
En aangezien iemand vond dat alle profeten en apostels en shit weg moesten spreekt niemand meer namens Geerd
Dat moeten we dan wel synchroon doen natuurlijk.quote:
Ja en jouw mening boeit niemand snap dat nou geaborteerde nijlpaard dat ge bent.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat klopt ik spreek ook niet namens of in de naam van Geerd, ik spreek namens mezelf.
Deze MI is beetje vreemd.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat moeten we dan wel synchroon doen natuurlijk.
Bedankt voor het ventileren van je mening maar Geerd bepaalt wie hier komt, wie ben jij om je daartegen te verzetten?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat klopt ik spreek ook niet namens of in de naam van Geerd, ik spreek namens mezelf.
Als ik geaborteerd was, bestond ik nu niet. Dat je dat niet weet zou me niks verbazen. Maja liever een nijlpaard dan een of andere woestijn kameel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en jouw mening boeit niemand snap dat nou geaborteerde nijlpaard dat ge bent.
Nu spreek jij voor Geerd, want Geerd heeft zich nergens over uitgelaten. Blijkbaar wel tegen jou persoonlijk of heb ik de memo gemist?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedankt voor het ventileren van je mening maar Geerd bepaalt wie hier komt, wie ben jij om je daartegen te verzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |