Laat jij je kop ook weer eens zienquote:
Ik zou Fleur keihard doen !!quote:
Doet me eraan denken dat ik nog even de deur uit moet straksquote:Op zondag 10 januari 2016 20:15 schreef Scuidward het volgende:
Wiet wil je niet kopen.
Wiet wil je roken.
Doet me er aan denken dat ik nog even instantkoffie ga maken zo en ik nog geen muziek aan heb staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik nog even de deur uit moet straks
Volgens mij deed je zelfs dat nauwelijksquote:Op zondag 10 januari 2016 20:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik begon net weer mn oude gedaante als lurker aan te nemen
Ik zie nu een transformatie van een man in de bloei van zijn leven naar een pudding met ogen voor mij.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik begon net weer mn oude gedaante als lurker aan te nemen
Ik ging er emotioneel aan onderdoor dat renwan HC god werd en ik nog steeds een nietige beveiliger bentquote:Op zondag 10 januari 2016 20:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zie nu een transformatie van een man in de bloei van zijn leven naar een pudding met ogen voor mij.
Wat beveilig je als ik vragen mag? Beveiliger is best leuk denk ik, beetje aanwezig zijn. Optreden indien nodig. Zorgen dat het allemaal vlekkeloos verloopt.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ging er emotioneel aan onderdoor dat renwan HC god werd en ik nog steeds een nietige beveiliger bent![]()
2 dagen nog !!!!quote:Op zondag 10 januari 2016 20:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ging er emotioneel aan onderdoor dat renwan HC god werd en ik nog steeds een nietige beveiliger bent![]()
09:00!quote:
Denk het ook wel jaquote:Op zondag 10 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
zij is wel een van de lekkerste daar in die tweede kamer denk ik
wie danquote:Op zondag 10 januari 2016 20:40 schreef Scuidward het volgende:
Is een ongelofelijk arrogante snol. SP heeft wel een leuke.
Neuken we er wel even uitquote:Op zondag 10 januari 2016 20:40 schreef Scuidward het volgende:
Is een ongelofelijk arrogante snol. SP heeft wel een leuke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |