abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159122122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef deadly_kiss het volgende:
Ben ik nou de enige 2013'er? ;(

Nope. :*
pi_159122996
Ego post!
Ze gaan vervolgstappen nemen!
Cyclus lijstjes bekeken van de afgelopen maanden, nog even bloedgeprikt om te kijken of ik niet ooit een beetje chlamydia gehad heb enzo. Dan wachten tot ik ongesteld ben. Daarna een HSG.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 13:56:09 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159123147
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:49 schreef Hilzillah het volgende:
Ego post!
Cyclus lijstjes bekeken van de afgelopen maanden, nog even bloedgeprikt om te kijken of ik niet ooit een beetje chlamydia gehad heb enzo. Dan wachten tot ik ongesteld ben. Daarna een HSG.
heel goed! Gelukkig actie. Hopelijk had je niet 'een beetje' Chlamydia :D
  vrijdag 15 januari 2016 @ 13:57:28 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159123170
Oeh, dat kun je ook helemaal verkeerd lezen :D Ik bedoel ook zeker niet 'heel veel'.
pi_159123237
quote:
Ego post!
Wat fijn. Eindelijk actie! *O* Hoe voel je je hier nu onder? Heb je het idee dat er goed naar je geluisterd is?
pi_159123449
Wat fijn Hilz! :* Eindelijk actie :s)
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 14:13:20 #207
269689 crew  Viv
pi_159123512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Aventura het volgende:
Oeh, dat kun je ook helemaal verkeerd lezen :D Ik bedoel ook zeker niet 'heel veel'.
:D

Maar wat fijn Hilz, vervolgstappen!
pi_159123983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Aventura het volgende:
Waarschijnlijk geen :D ik ben voor vent nog een keer uitvoerig doorgelicht mbt soa's en dat was helemaal niks noppes nada. Schijnt er bij te horen bij het traject :)
pi_159124057
Ik ben echt heel blij. Omdat hij de laatste keer nogal naar deed. Opmerkingen als 'En van welk internet medium heb je die informatie vandaan dan?' Toen ik aan hem vroeg of oa. mijn BM slijm dik genoeg was.

Ik heb niet hoeven zeuren om vervolgstappen. Hij zei het direct zelf. Was zo ontzettend bang om weer met lege handen naar huis gestuurd te worden.

Hij heeft de temp en ovu lijstjes bekeken. Vond dat ik een vrij korte cyclus had. (24 dagen) Ik had HSG op het briefje geschreven en hij zei direct dat dat idd een logisch vervolg ging zijn. Handje schudden nieuwe bel afspraak en toen naar huis.
pi_159124379
Hilz! Fijn dat je je serieus voelt genomen!

Hopelijk snel duidelijkheid hoe en wat bij je volgende afspraak.
♥ J & S
pi_159124569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben echt heel blij. Omdat hij de laatste keer nogal naar deed. Opmerkingen als 'En van welk internet medium heb je die informatie vandaan dan?' Toen ik aan hem vroeg of oa. mijn BM slijm dik genoeg was.

Ik heb niet hoeven zeuren om vervolgstappen. Hij zei het direct zelf. Was zo ontzettend bang om weer met lege handen naar huis gestuurd te worden.

Hij heeft de temp en ovu lijstjes bekeken. Vond dat ik een vrij korte cyclus had. (24 dagen) Ik had HSG op het briefje geschreven en hij zei direct dat dat idd een logisch vervolg ging zijn. Handje schudden nieuwe bel afspraak en toen naar huis.
Wat ontzettend fijn dat je je gehoord voelt :*
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:25:33 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159124987
quote:
Ego post!
^O^ ^O^
fijn gevoel he ? dat er nu actie komt!!
succes!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159125113
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:53 schreef klaprooss het volgende:
Hilz! Fijn dat je je serieus voelt genomen!

Hopelijk snel duidelijkheid hoe en wat bij je volgende afspraak.
Serieus genomen worden door je gyn :') _O-
*gnorf*, back to my studie o|O
pi_159126074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:32 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Serieus genomen worden door je gyn :') _O-
*gnorf*, back to my studie o|O
Wat blijkt uit hilz haar bericht dat dat niet zo is? Ik ben niet de enige die dat zo interpreteert :)
♥ J & S
pi_159126098
Fijn Hilzillah! Die angst van het niet gehoord worden is irritant, vooral als het ook nog uitkomt :').
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:25:53 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159126190
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:20 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Wat blijkt uit hilz haar bericht dat dat niet zo is? Ik ben niet de enige die dat zo interpreteert :)
lees de zin hardop voor en leg de klemtoon op 'genómen' ;)
pi_159126227
Daar dacht ik net ook pas aan :') haha
♥ J & S
pi_159126448
:D :D Asteblief niet! Die knakker is me een partij lillek!! :D
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 17:59:05 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159127985
Yay hilz is serieus genomen door haar arts *O* :D Maar echt fijn, eindelijk gaat er iets gebeuren!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_159128565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef MaJo het volgende:
Yay hilz is serieus genomen door haar arts *O* :D Maar echt fijn, eindelijk gaat er iets gebeuren!
/offtopic

Godverdikkeme MaJo! Ik zie nu in je onderschrift dat je naar Tame Impala gaat! *jaloersssss* Ik zit nog steeds op TicketSwap te azen op een ticket.
pi_159128592
Jaa voorlopig goed nieuws Hilz! Op naar een antwoord! En baby ;)
pi_159129312
Hilzz fijn dat ze het daadkrachtig oppakken ^O^
pi_159130314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
:D :D Asteblief niet! Die knakker is me een partij lillek!! :D
Haha, ik hoop dan voor je dat je geen beelddenker bent. Anders weet ik wel waar jij over gaat dromen vannacht ;)
pi_159131066
Vervolg stappen voor hilz ^O^
Eindelijk!! :*
pi_159161088
Vandaag over een week mag ik van mezelf testen (als ik nog niet ongesteld ben geworden) Spannend!

Opvallendheden tot nu toe:
- meer hoofdpijn dan normaal
- soms een vlaag van wee-gevoel
- licht zeurend gevoel in mn onderrug

Terwijl ik dit opschrijf denk ik: jezus, wat een idioot ben ik ook :+ Waarschijnlijk beeld ik me het allemaal in of valt het alleen maar op omdat ik erop let.
  Manager PR/Moderator zondag 17 januari 2016 @ 01:47:30 #226
269689 crew  Viv
pi_159165508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Ooi86 het volgende:
Terwijl ik dit opschrijf denk ik: jezus, wat een idioot ben ik ook :+ Waarschijnlijk beeld ik me het allemaal in of valt het alleen maar op omdat ik erop let.
Je zal er inderdaad meer op letten, en er meer betekenis aan geven. Lastig is verder dat veel vroege zwangerschapskwaaltjes ook heel goed kunnen passen bij een naderende menstruatie. Zo heb ik iedere cyclus pijnlijke, gespannen borsten gehad. Succes met wachten! :*
pi_159167891
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Ooi86 het volgende:
Vandaag over een week mag ik van mezelf testen (als ik nog niet ongesteld ben geworden) Spannend!

Opvallendheden tot nu toe:
- meer hoofdpijn dan normaal
- soms een vlaag van wee-gevoel
- licht zeurend gevoel in mn onderrug

Herkenbaar ja! Ik denk ook van alles te voelen. Mooie is, bij de rondes voor ons eerste kindje dacht ik de maand voordat ik zwanger was dat het toen al zo was, ik voelde van alles en het moest wel zo zijn. Uiteindelijk werd ik ongesteld. De maand erna voelde ik niets, en ja ik bleek toen wel zwanger.

Maar dat gezegd hebbende, ik voel nu weer zo veel :') ik kan niet wachten met testen :+
♥ J & S
pi_159167981
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 08:41 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Herkenbaar ja! Ik denk ook van alles te voelen. Mooie is, bij de rondes voor ons eerste kindje dacht ik de maand voordat ik zwanger was dat het toen al zo was, ik voelde van alles en het moest wel zo zijn. Uiteindelijk werd ik ongesteld. De maand erna voelde ik niets, en ja ik bleek toen wel zwanger.

Maar dat gezegd hebbende, ik voel nu weer zo veel :') ik kan niet wachten met testen :+
Haha, ja zie ik het ook voor me. Je wordt door je eigen lichaam op het verkeerde been gezet :)

Wanneer mag jij testen?
pi_159167996
Ik heb nog nooit een enkel zwangerschapsgerelateerd gevoeltje gehad Echt helemaal niks noppes nada. Ook niet toen ik wel zwanger was :') Das best saai!
pi_159168626
*Ploft neer op het wachtbankje* oO<

Ik doe nog gezellig een ronde mee. Test vanochtend was zo negatief als het maar kan en as we speak beginnen de krampjes op te zetten. Beetje balen dat ik uitgerekend vandaag een dagje naar de sauna ga. Timing.. :'(
pi_159168636
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb nog nooit een enkel zwangerschapsgerelateerd gevoeltje gehad Echt helemaal niks noppes nada. Ook niet toen ik wel zwanger was :') Das best saai!
Mis je niks aan hoor :+
S. 2014
J. 2016
pi_159169224
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:25 schreef Peacefulll het volgende:

Ik doe nog gezellig een ronde mee. Test vanochtend was zo negatief als het maar kan en as we speak beginnen de krampjes op te zetten. Beetje balen dat ik uitgerekend vandaag een dagje naar de sauna ga. Timing.. :'(
Ah dude! Das zonde zeg :(
pi_159172954
Hè balen Peacefull. Stomme timing! :{

Hier heb ik ook niks gevoeld toen ik wel zwanger was, dus probeer weinig naar mogelijke symptomen te kijken. Ik heb ook een zeer milde menstruatie, dus daar heb ik eigenlijk ook geen symptomen van, buiten bloed dan :+ Menstruatie lijkt ook wel met de keer minder te worden, zo raar :?
pi_159175645
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:25 schreef Peacefulll het volgende:

He wat balen!! Een dag zuur kijken en dan weer met goede moed naar de volgende ronde :*
  zondag 17 januari 2016 @ 15:39:45 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159175784
Ik heb (steeds achteraf) wel duidelijke aanwijzingen van zwangerschap. Bij mij doet hetgeen er in mijn baarmoeder gebeurt echt pijn. Ik lees overal dat dat niet 'kan'. Maar ik denk echt dat ik de aanhechting van het embryo voel. Dat proces duurt dagenlang. Ik voel echt steken en krampen. Dit heb ik alledrie de keren dat ik zwanger was gevoeld. En ik heb het na een dag of tien na ovulatie heel warm. Oja, en ik voel mijn heupen. Klinkt vaag, maar ik denk dat de hormonen de boel al heel vroeg verweken. Ik heb geen bekkeninstabiliteit ofzo, maar het voelt echt anders bij mijn heupen en bekken als ik zwanger ben. Nu ik erover nadenk, een droge mond hoort er bij mij ook bij. De klassieke kwaaltjes heb ik dan weer niet. Misselijk of moe, nooit gehad. Ik kan me niet voorstellen dat je niks voelt als je zwanger bent.
pi_159177048
Ik had echt heel veel kwaaltjes. Een aantal heb ik wel vaker na de eisprong. Een aantal heb ik sowieso bij vlagen. Maar probeer er dan toch niet op te letten of geen betekenis aan te geven, durfde dus nu ook niet te hopen, niet dat dat mezelf wijs maken helpt :'). Anyway, positieve test was meer een bevestiging.

Ik had: ongesteldheidsgevoel paar dagen na eisprong kwam - dat is nog zo, inclusief krampjes, misselijk (heb ik wel vaker), gespannen borsten ook al paar dagen na eisprong (heb ik wel vaker), 's nachts ineens warm, levendig dromen (ik analyseer soms dromen en droomde over een vrachtwagen... Las dat zwangere vrouwen daar vaker over dromen :').), puistjes op buik, jeuk aan moedervlek (schijnt ook symptoom te zijn, ziet er verder niet anders dan anders uit), opgezette buik (heb om vaker maar laatste paar weken was het weg), metaalsmaak in de mond... En ineens poepieverkouden (maar dat heerst ook een beetje). Met die zieke kop dacht ik het ook in de spiegel te zien. En nu na de positieve test bloed snuiten, hoofdpijn, duizelig, buiten adem, oorsuizen (neem al ijzer), en weer vergeetachtig... ook allemaal dingen die ik zo vaak heb gehad maar voelt toch anders ofzo (of dat is de betekenis die ik er zelf aan hang - mooi joh, dat rationaliseren).
pi_159180633
Vandaag een knal positieve ovulatietest.
Moet ik m'n vriend nog wel zien te overtuigen zodra want we zijn gisteren naar een feestje geweest en het was een nogal zware avond/nacht :')

Maar we mogen die toch niet zomaar laten voorbij gaan hé! Vrijdag nog wel seks gehad maar toch.
pi_159182429
Ik ben net nog eens aan het denken geweest. Normaal komt mijn eisprong zo rond dag 21 van mijn cyclus. En ik heb een cyclus (normaal gezien) van 30-31 dagen.

Is mijn luteale fase dan niet te kort? Dan zou die 9-10 dagen zijn...
  zondag 17 januari 2016 @ 19:55:53 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159183277
Ik 'wist' alle drie keer dat ik zwanger was, zonder te testen ;). De test was voor mij alleen een bevestiging, heel apart.

/sluipt weer weg
KuikenGuppy
  zondag 17 januari 2016 @ 20:46:24 #240
452888 snelafgeleid
Neutraliteit is perfect voor
pi_159184870
*O*
Yes! ik ben ook zwanger!
Nja, volgens die kleine plastic stokje dan, we gaan het nog uittesten bij de dokter om te zien of we geen valse negatief kregen, maar alsnog! YES!
het lukte mij al zo lang niet om zwanger te worden
We zijn meer vitaminen gaan slikken en dat soort ongein, op speciale dagen wachten etc.
tips gedaan van websites zoals www.fok.nl en ga zo maar door
Ben toch blij dat het nu eindelijk gelukt is! :D

*O*

[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 17-01-2016 20:58:55 (Foei, niet spammen) ]
Cola&gt;Pepsi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')