abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2016 @ 18:33:56 #151
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158990476
Ik kan niet begrijpen dat er zo weinig politie was, het is net of ze het hebben laten gebeuren.
(Maar dat mag je niet zeggen.)
pi_158990501
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist: zet een stapel sjiieten, soennieten, christenen en alleenstaande vrouwen, kinderen & homo's van alledrie deze stromingen bij elkaar. What could possibly go wrong? :?
:D

Soms denk ik dat we downies in het parlement hebben zitten. Maar dan weet ik weer voor wie ze werken. En dat is niet het volk :')
pi_158990509
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- En men moet jou nog serieus nemen hier in dit topic? :')
Je komt dus nooit in een boerendisco
pi_158990521
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:29 schreef Hathor het volgende:
Mensen die nog reageren op Riazop. :')
Nog een filmpje gevonden met die aanrandingen? Of nog steeds niet?
pi_158990534
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Weer een prachtig cultureel gebruik wat we hebben geīmporteerd uit het midden oosten.
Elsevier maakt er weer eens iets anders van want dat gaat over "sexual harrasment"
http://harassmap.org/en/w(...)assment-in-Egypt.pdf

quote:
The study defined el-taḥarrush el-ginsy as unwanted behaviors of a sexual nature that were largely non-physical, highlighting seven specific acts including
catcalls/noises, ogling, verbal harassment, stalking/following, phone
harassment, indecent exposure and even touching
Dat vergelijken met aanranding en het zelfs aanranding noemen is gewoon een leugen zeker als je de bron zelf in het artikel zet en je mag aannemen dat de schrijver het stuk dus gelezen heeft.
pi_158990579
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Elsevier maakt er weer eens iets anders van want dat gaat over "sexual harrasment"

[..]

Dat vergelijken met aanranding en het zelfs aanranding noemen is gewoon een leugen zeker als je de bron zelf in het artikel zet en je mag aannemen dat de schrijver het stuk dus gelezen heeft.
Ah kapitein van het cruiseschip De Bagatelli is er ?
Respectloos gedrag blijft respectloos gedrag en als het met zulke hoge cijfers voorkomt kun je spreken van een structureel probleem.
pi_158990606
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Eh, seksueel getinte opmerkingen vallen onder aanranding. Vandaar dat je ook wel een klein beetje voorzichtig moet zijn om al te dramatisch over dat getal van 500 aangiften in Keulen moet zijn.
pi_158990610
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:23 schreef riazop het volgende:

[..]

Een gemiddelde zaterdagnacht voor de kroeg in een boerendorp levert meer geweld op dan alle azc s bij elkaar in een jaar
:')
  zondag 10 januari 2016 @ 18:39:21 #159
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158990616
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

:')
Ja ongelofelijk die man :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158990626
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D

Soms denk ik dat we downies in het parlement hebben zitten. Maar dan weet ik weer voor wie ze werken. En dat is niet het volk :')
Incompetent. Hebben nog niet 2 seconden nagedacht of het wel verstandig is om mensen met een cultuur die niet verenigbaar is met de onze met miljoenen tegelijk in EU toe te laten. Zoals veel criticasters direct na Merkels toespraak op 6 september 2015 al sceptisch opmerkten.......
I´m back.
pi_158990649
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:26 schreef riazop het volgende:
Gisteren nog een dubbele moord in Zandhuizen, maar nee domrechts lult liever over een hand op een kont van een dronken vrouw. Dát is pas erg!!
Het gaat hier niet over "een hand op een kont van een dronken vrouw", het gaat hier om grootschalige en georganiseerde aanranding van honderden vrouwen in Duitsland. Dus stop met deze belachelijke, relativerende kletspraat. Discussieer hier als een volwassen vent mee, of ga mensen in MUZ vervelen met slechte nederhop.
  zondag 10 januari 2016 @ 18:41:44 #162
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158990670
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over "een hand op een kont van een dronken vrouw", het gaat hier om grootschalige en georganiseerde aanranding van honderden vrouwen in Duitsland. Dus stop met deze belachelijke, relativerende kletspraat. Discussieer hier als een volwassen vent mee, of ga mensen in MUZ vervelen met slechte nederhop.
En los daarvan dien je van iedereen met je pollen te blijven, dronken of niet.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158990680
Erik van Muiswinkel: het is de schuld van rechts

http://www.geenstijl.nl/m(...)kwam_van_rechts.html

Manmanman, wat een cognitieve dissonantie ;(
pi_158990704
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah kapitein van het cruiseschip De Bagatelli is er ?
Respectloos gedrag blijft respectloos gedrag en als het met zulke hoge cijfers voorkomt kun je spreken van een structureel probleem.
Ik begrijp niet waarom je zo reageert op mijn tekst, is het soms erg dat ik erop wijs dat er grote verschillen bestaan tussen seksueel lastigvallen en aanranding? Verder is er inderdaad een structureel probleem alleen dat is veel groter namelijk dat onder mannen een behoorlijk aantal zich niet weten te gedragen en dat ga ik niet bagatelliseren door te doen alsof het een tot bepaalde landen beperkt probleem is.
pi_158990732
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je zo reageert op mijn tekst, is het soms erg dat ik erop wijs dat er grote verschillen bestaan tussen seksueel lastigvallen en aanranding? Verder is er inderdaad een structureel probleem alleen dat is veel groter namelijk dat onder mannen een behoorlijk aantal zich niet weten te gedragen en dat ga ik niet bagatelliseren door te doen alsof het een tot bepaald elanden beperkt probleem is.
Omdat er geen onderscheid is tussen seksueel lastigvallen en aanranding. Dus het is niet zo heel relevant en het komt erg over als "het zijn maar woorden".
pi_158990749
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Eh, seksueel getinte opmerkingen vallen onder aanranding. ....
Een gemiddelde Hollandse bouwwerf.

Per dag een aanranding of 50 dan schat ik...
pi_158990780
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:

het gaat hier om grootschalige en georganiseerde aanranding van honderden vrouwen in Duitsland. ...
Dat is jouw theorie
pi_158990796
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zeg dat wel :')

[..]

En de gemolesteerde en beroofde jonge vrouwen dan ?
Hoe krijg je zoiets uit je mond..... -O- Alweer het belang van de migranten naar boven schuiven.
Het is gewoon ziekelijk, een ander woord is er niet voor. Ze zijn zo bang om vluchtelingen voor het hoofd te stoten, zo bang voor negatieve beeldvorming (die er allang is), dat dit soort bullshit-teksten worden uitgekraamd.

De daders moeten worden bestraft (en bij voorkeur ook uitgezet) omdat ze een ernstig misdrijf hebben gepleegd. En de reden waarom ze opgespoord en vervolgd moeten worden, is omdat de samenleving tegen dit soort primaten moet worden beschermd. Daarom en nergens anders om.
pi_158990822
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:41 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

En los daarvan dien je van iedereen met je pollen te blijven, dronken of niet.
Zoals iemand al terecht zei, gelden sexistische opmerkingen ook als aanranding.

Dus misschien is er 400 keer LEKKER WIJF! gegild in een land van 82 miljoen inwoners...

jonge, jonge
pi_158990823
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Eh, seksueel getinte opmerkingen vallen onder aanranding. Vandaar dat je ook wel een klein beetje voorzichtig moet zijn om al te dramatisch over dat getal van 500 aangiften in Keulen moet zijn.
Nee dat moet je niet. Dat is een hoog aantal waarvan 40% met seksueel getinte misdrijven te maken heeft (waarschijnlijk aanranding en verkrachting).
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3221020
quote:
Zudem teilt die Ermittlungsgruppe "Neujahr" den aktuellen Stand der Ermittlungen mit. Insgesamt liegen zu den Geschehnissen in der Silvesternacht am Hauptbahnhof Köln 516 Strafanzeigen vor. In etwa 40 Prozent der Fälle ermitteln die Kriminalbeamten unter anderem wegen Sexualstraftaten.
Er is blijkbaar erg veel gestolen en of de aanrandingen nu zijn gebeurd bij het stelen of echt als los staande misdaden zijn begaan moet blijken. In elk geval is het heel ernstig.
pi_158990860
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat er geen onderscheid is tussen seksueel lastigvallen en aanranding. Dus het is niet zo heel relevant en het komt erg over als "het zijn maar woorden".
Dan bagatelliseer jij de ernst van een aanranding wel heel erg. Eigenlijk te triest voor woorden.
pi_158990872
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je zo reageert op mijn tekst,...
Omdat je niet alleen een bepaalde groep viseert met je opmerkingen.

Dan ben je volgens onze islamofoben in deze draad een trol

want aanranden komt immers niet voor bij autochtonen
pi_158990883
Inmiddels schrijven ze in de New York Times over massadeportaties van Arabieren terug naar het Midden Oosten.

quote:
That means closing Germany’s borders to new arrivals for the time being. It means beginning an orderly deportation process for able-bodied young men. It means giving up the fond illusion that Germany’s past sins can be absolved with a reckless humanitarianism in the present.
http://www.nytimes.com/2016/01/10/opinion/sunday/germany-on-the-brink.html?_r=1
  zondag 10 januari 2016 @ 18:50:21 #174
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_158990913
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:49 schreef Nintex het volgende:
Inmiddels schrijven ze in de New York Times over massadeportaties van Arabieren terug naar het Midden Oosten.

[..]

http://www.nytimes.com/2016/01/10/opinion/sunday/germany-on-the-brink.html?_r=1
Dat zou een goede maatregel zijn, maar niet 'haalbaar' binnen West-Europa denk ik.
pi_158990935
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:45 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat is jouw theorie
Nee, dat is niet mijn theorie. Dat is wat uit alles blijkt, wat de Duitse overheid heeft ontdekt en wat deskundigen en journalisten van vooraanstaande kwaliteitsmedia zeggen.

Jouw poging om deze gebeurtenissen te reduceren tot "een hand op een kont van een dronken vrouw" is misselijkmakend. Zelfs de ergste poco's in NWS zie ik nog niet zo diep zinken. En geloof me, ik ben wat gewend door de jaren heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')