Er werken ook heel wat pedofiele docenten op Nederlandse scholen.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:21 schreef riazop het volgende:
In heel wat Nederlandse scholen mogen meisjes in de zomer niet met korte broekjes komen.
Dat je een wapen bij je mag hebben en niet een jaar vast zit?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat jij vindt meevallen?
Vindt jij dat het voor iedereen zou moeten gelden dan, en dan specifiek op het bij je hebben?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat je een wapen bij je mag hebben en niet een jaar vast zit?
Nooit. Dat bevreemde mij ook. Ik ben tegen wapens.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vindt jij dat het voor iedereen zou moeten gelden dan, en dan specifiek op het bij je hebben?
Dacht dat het in de USA wel toegestaan is, maar of dat ook op het bij je hebben geld weet ik niet?
Een uitkeringszoeker kost de rest van z'n leven iets van 500.000 euro aan uitkeringen, zorg, criminaliteit, lessen en advocaten. Voor dat geld kan je meerdere Nederlandse baby's opleiden tot werkende burgers.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:16 schreef Wintar het volgende:
[..]
Dat kan ook door het geboortecijfer van de huidige bevolking te verhogen.
In principe ik ook, maar het gaat wel die kant uit, als ik de verhalen mag geloven?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nooit. Dat bevreemde mij ook. Ik ben tegen wapens.
Dit is en was gewoon krankzinnig. Dit staat los van wapens. Ik heb gisteren even een probleem gehad met een blanke Tokkie. Soms begrijp je het niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
In principe ik ook, maar het gaat wel die kant uit, als ik de verhalen mag geloven?
1 of 2 of zelfs 3 zal nog kunnen lukken maar een georganiseerde groep, ik weet het niet?
Die problemen kan ik ook hoor, en wat doe je dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit is en was gewoon krankzinnig. Dit staat los van wapens. Ik heb gisteren even een probleem gehad met een blanke Tokkie. Soms begrijp je het niet.
En toch ben je er een beetje ziek over. Jij ook. Niet moeten doen kan ook. Het lost ook niets op.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die problemen kan ik ook hoor, en wat doe je dan?
Ik weet wat ik doe of ik dat nog steeds doe weet ik niet?
Als het moet ren ik met iemand tegen een muur op, heb het een keer meegemaakt en ook voor de rechter komen aan het verschijnen.
Achteraf denk ik dan dat had ook misschien beter opgelost kunnen worden?
Maar als de stoppen doorslaan kan ik me voorstellen dat men alleen nog maar zwart voor ogen ziet.
Kort door de beugel trots ben ik er niet op!
Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is in jou situatie, stel het je eens voor andersom.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En toch ben je er een beetje ziek over. Jij ook. Niet moeten doen kan ook. Het lost ook niets op.
Het heeft geen zin uiteindelijk. Dat maakt voor mij wel uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is in jou situatie, stel het je eens voor andersom.
Ook die kan ik en heb ik meegemaakt hoor, toen was ik de persoon die het nakijken had hoor.
Kan me voorstellen als de verhalen kloppen van Köln, dat er vaders zijn die zwart zien.
Is ook goed dat het voor jou wel wat uitmaakt, je rijpt op die manier!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het heeft geen zin uiteindelijk. Dat maakt voor mij wel uit.
Over wat? Heeft het zin? Niet dus .quote:Op zondag 10 januari 2016 16:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is ook goed dat het voor jou wel wat uitmaakt, je rijpt op die manier!
Met vallen en opstaan leren.
Maar nou stel je eens voor zo een vader die zwart ziet?
Die loopt men over de weg of kruist zijn pad, daar krijgt men een confrontatie mee?
Denk je niet dat als die losgaat dat die heel zijn woede op die persoon loslaat?
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Als iets werkelijk geen zin had is er berouw. Die jongen heeft niet geleerd.
Na een klap op zijn gezicht hebben we nog een kwartier gesproken. Met andere mensen erbij die het met mij eens waren.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
Heb je hem nog eens gesproken?
Dat is de realiteit, maar voor dit soort acties weten ze dan altijd weer dat ene schattige meisje met die mooie bruine ogen te vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef nikky het volgende:
Uit het vorige topic dit plaatje:
[ afbeelding ]
Maar die zijn er soms ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is de realiteit, maar voor dit soort acties weten ze dan altijd weer dat ene schattige meisje met die mooie bruine ogen te vinden![]()
[ link | afbeelding ]
Oh zeker en die zijn dan ook welkom, maar je moet wel goed zoeken. Niet te vinden op die foto die ik quote iig.quote:
Het enge is dat er veel mensen zijn die je het zou gunnen. Enger is dat ik wel mensen ken zoals dat.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Oh zeker en die zijn dan ook welkom, maar je moet wel goed zoeken. Niet te vinden op die foto die ik quote iig.
Mensen als jij zijn niet normaal.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:33 schreef Pek het volgende:
Ik zou dan ook willen kiezen voor een beleid waar gezinnen met kinderen voorrang krijgen, boven al die jonge mannen. Die gaan maar lekker voor hun land vechten, aan welke kant dan ook. Ik krijg meer en meer het idee dat we het Paard van Troye hebben binnen gehaald.
En voor die jongens die de homo-kaart trekken, gewoon uittesten. Lekker op zijn bek pakken en in zijn billetjes knijpen. Als hij niet walgend over zijn nek gaat, of er zelfs in meegaat, is het een echte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |