SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik heb best wel moeten zeiken om Überhaupt eentje te krijgen terwijl ik ¤400,- per maand verdiende plus ¤500,- plus basisbeurs had. Maar goed, studenten krijgen er sowieso moeilijker eentje.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bij mijn 2 verhogingen best moeten leuren
heb je haar al geneuktquote:Op zondag 10 januari 2016 02:53 schreef Fylax het volgende:
mn vriendin was hier we gingen pas om half 7 slapen om 11 uur werden we wakke
Opzich wel begrijpelijk. Zeker als je niet veel eigen vermogen als onderpand hebtquote:Op zondag 10 januari 2016 02:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best wel moeten zeiken om Überhaupt eentje te krijgen terwijl ik ¤400,- per maand verdiende plus ¤500,- plus basisbeurs had. Maar goed, studenten krijgen er sowieso moeilijker eentje.
maar andere kant: voor die banken is het toch juist goed dat mensen schulden maken omdat ze dan meer terug moeten dokken?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich wel begrijpelijk. Zeker als je niet veel eigen vermogen als onderpand hebt
Voor de bank is het niet goed als mensen schulden maken die ze niet terug kunnen betalen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
maar andere kant: voor die banken is het toch juist goed dat mensen schulden maken omdat ze dan meer terug moeten dokken?
Heb hem uiteindelijk gekregen omdat ik 5k op mijn spaarrekening had staan wat vast stond, anders had ik hem waarschijnlijk niet gekregenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich wel begrijpelijk. Zeker als je niet veel eigen vermogen als onderpand hebt
oh dacht alquote:Op zondag 10 januari 2016 02:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee k overdreef even
maar nee niet geneukt
Ik heb mijn verhogingen gekregen toen mijn inkomen een paar maanden hoger was dan normaal.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb hem uiteindelijk gekregen omdat ik 5k op mijn spaarrekening had staan wat vast stond, anders had ik hem waarschijnlijk niet gekregen
das waar maar ooit zullen ze het wel een x terug moeten betalen neem ik aanquote:Op zondag 10 januari 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor de bank is het niet goed als mensen schulden maken die ze niet terug kunnen betalen.
Schulden maken is alleen goed als die mensen het gaan terugbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |