SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik weet van wie het is, kleine bh, kleine tetten. Zou d'r niet doen, Geerd zou haar wel doen!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, ga je die ook nog in natura checken of de dames in kwestie wel de goede BH heeft
Dan zou ik haar gewoon offeren aan Geerd! Morgenvroeg op de trein richting Zwolle zetten en Geerd laten weten hoe laat ze aankomt op het station!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet van wie het is, kleine bh, kleine tetten. Zou d'r niet doen, Geerd zou haar wel doen!
Ik had niet de lapo dacht ikquote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
Dan moet je wel een nieuw deel openen Geerd!
Jij had de lapo hoor!quote:
quote:
Ja dat zei dat wijf van die was eergisteren ook tegen me.quote:
Jij komt toch ook wel eens in GRTDquote:
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij komt toch ook wel eens in GRTD
Dude wij delen dezelfde gedachtes in vrijwel allesquote:Op zondag 10 januari 2016 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Calcio !
Met jou kan ik praten heb ik gemerkt door de topics heen op fok
Het ging dan ook weer tering snel 5 topics in?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
Ik heb gewoon al 6 topics de OP niet gehad![]()
Ik hoef de OP ook niet persé, pak 'm meestal als ik bang ben voor een kaap. Als hier weer gebaggerd word door tuig of als het superrustig is.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het ging dan ook weer tering snel 5 topics in?
Jawel, mag wel, maar wist niet precies waar ik je van kende.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
Of mag je niet op 2 sc's tegelijk zijn ofzo
Ohquote:Op zondag 10 januari 2016 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, mag wel, maar wist niet precies waar ik je van kende.
Dat weten we !!! JIj bent wel de topic GARD !!!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoef de OP ook niet persé, pak 'm meestal als ik bang ben voor een kaap. Als hier weer gebaggerd word door tuig of als het superrustig is.
Dan durf ik het topic niet alleen te laten
Ik slaap al min of meerquote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Slaapt iedereen in deze SC al ofzo of is het hier altijd zo rustig
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat weten we !!! JIj bent wel de topic GARD !!!
Is nog redelijk hier hoor, heb het drukker gezien maar dit valt niet tegen ofzoquote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Weet ik, boeit mij ook niet niksquote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Maar als jij, SL, DR, Sim en Squid aanwezig zijn zal het me worst wezen wie 'm heeft
Wat drink je ?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, moet harder mn best doen denk ik
Ohja en Mono! Hoe kan ik Mono nou vergeten?quote:
Het word hier meestal wat rustiger rond een uur of twee als Opso en de andere weg gaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Waar was je 24 uur geleden danquote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Ga aan de Stroh rum 80%quote:Op zondag 10 januari 2016 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, moet harder mn best doen denk ik
Vooral die ene debiel met die nachtdiensten, die is compleet levenloosquote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word hier meestal wat rustiger rond een uur of twee als Opso en de andere weg gaan.
De echte volgers blijven wel posten hier!
Heerlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga aan de Stroh rum 80%
Is goed spul hoor
dude vanaf nu ben ik een echtequote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word hier meestal wat rustiger rond een uur of twee als Opso en de andere weg gaan.
De echte volgers blijven wel posten hier!
80%? Tering, ik ben nog nooit verder dan 50% gekomenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga aan de Stroh rum 80%
Is goed spul hoor
Met abo en custom CSS kun je die uitzettenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:57 schreef renwan het volgende:
Ik zie in die newsticker de hele tijd iets over ene Stacey langskomen en dat leid af
Dan moet je wel geregeld blijven posten hier en regelmatig lekker mee zuipen!quote:
Lag dus niet aan mij ik dacht hu??quote:Op zondag 10 januari 2016 01:57 schreef renwan het volgende:
Ik zie in die newsticker de hele tijd iets over ene Stacey langskomen en dat leid af
Mixen met cola en je wordt lekker snel dronkenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef renwan het volgende:
[..]
80%? Tering, ik ben nog nooit verder dan 50% gekomen
ik ga m'n best doenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel geregeld blijven posten hier en regelmatig lekker mee zuipen!
Dat snap ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met abo en custom CSS kun je die uitzettenik zie heel die ticker niet
Geloof ik ja, als je mij een halve fles goldstrike geeft dan ben ik al wappiequote:Op zondag 10 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mixen met cola en je wordt lekker snel dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |