Zaten wel strings en bh's tussen zag ikquote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou de was van opso wel willen doen beetje ruiken aan de slipjes
Een echte baasquote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik roep altijd eerst verrassing, dan is het geen verkrachting maar verrassingssex
Helaas geen cup D BH'squote:Op zondag 10 januari 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Zaten wel strings en bh's tussen zag ik
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik roep altijd eerst verrassing, dan is het geen verkrachting maar verrassingssex
Ik zal zo de cupmaat voor je checkenquote:
pics !!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal zo de cupmaat voor je checken
Heb haar cupmaat al gecheck. Zowel in haar BH's als naturel om deze cupmaat te checken. Viel toch vies tegen!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal zo de cupmaat voor je checken
Denk dat als m'n baas daarachter komt dat me dat geen positieve referentie meer oplevertquote:
Ik had het over de was die hier in de machine zitquote:Op zondag 10 januari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar cupmaat al gecheck. Zowel in haar BH's als naturel om deze cupmaat te checken. Viel toch vies tegen!
Misschien moet je het niet op je CV zetten neequote:Op zondag 10 januari 2016 01:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat als m'n baas daarachter komt dat me dat geen positieve referentie meer oplevert
Ahah, ga je die ook nog in natura checken of de dames in kwestie wel de goede BH heeftquote:Op zondag 10 januari 2016 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had het over de was die hier in de machine zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |