quote:Op zondag 10 januari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
Geerd, hoe ervaar jij agressie in het OV?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas !!!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Remqo bewijst zijn waarde als Paint Godquote:Op zondag 10 januari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat me net af te vragen of je in plaats van thee dat hete water over jezelf heen gegooid had en spartelend met brandwonden op de grond lagquote:
Ik heb een pas, geen probleemquote:
Nee, kreeg nog een belletje van een vriendquote:Op zondag 10 januari 2016 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of je in plaats van thee dat hete water over jezelf heen gegooid had en spartelend met brandwonden op de grond lag
En wat is ditquote:
Nog maar een half jaartje wachten, als de leeftijd niet meer in de klok zit, maar de cock erinquote:
Omg DRquote:Op zondag 10 januari 2016 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog maar een half jaartje wachten, als de leeftijd niet meer in de klok zit, maar de cock erin
Hello hello europe callingquote:Op zondag 10 januari 2016 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou en? Doen ze in Afrika ook niet zo moeilijk om
Ik zou de was van opso wel willen doen beetje ruiken aan de slipjesquote:Op zondag 10 januari 2016 01:35 schreef renwan het volgende:
Godver ging ik net kijken bij de was, zit er was van een gast in. Ik heb daar zo'n hekel aan he, was van vreemden doen.
Scheelt dat het wel al schoon is
Dan is het niet meer echt verkrachting hequote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als van je vroeg erom, om verkracht te worden.
NEIN
Vrouwen die erom vragen, worden niet verkracht maar verwend!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEIN
Ik roep altijd eerst verrassing, dan is het geen verkrachting maar verrassingssexquote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEIN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |