abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158976629
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
welk werk :{
Volgens riazop zoekt Nederland nog honderdduizenden aspergeplukkers.
Why stay small, if you can grow big..
pi_158976634
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

'Blank' Nederland maakt zich nog meer zorgen over het wifi bereik dan een 'oorlog'.
Ik heb het niet alleen over Nederland. Als het oorlog is dan veranderen de verhoudingen tussen de EU/Rusland/VS aanzienlijk.
  zondag 10 januari 2016 @ 02:48:48 #153
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158976637
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, maar ze zullen met elkaar gaan knokken met alle gevolgen van dien. En indien het oorlog is winnen de 'blanken' laat daar geen verwarring over bestaan.
Wij winnen? Dat wordt een lastige want wij hebben geen wapens en weinig hebben militaire training. Daarnaast is het onduidelijk aan wiens kan onze defensie staat en waar onze overheid staat. Het zal een bloederige clusterfuck worden dat wel.

Dit is wat de overheid wil he. Ik vertrouw ze voor geen meter wanneer de hel echt losbreekt, defensie/politie tot op zekere hoogte ook niet.
graag op anoniem
pi_158976638
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een groot deel van de "vluchtelingen" (of beter gezegd: asielzoekers) is helemaal niet van plan om hier productief te zijn. ....
Waarom willen ze dan liever naar een land als Zweden waar ze MOETEN werken, of naar Duitsland waar een uitkering , harz IV rond de 332 e per maand bedraagt?
pi_158976647
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:36 schreef riazop het volgende:
Wooooow!!

Een beetje salafistisch om dat te willen bestraffen.
Ik had het niet over bestraffen. Ik had het over aanwijzingen waaruit blijkt wat zich in de Nieuwjaarsnacht heeft afgespeeld in Keulen en andere Duitse steden.

Dat aanrandingen en verkrachten bestraft moeten worden, lijkt me evident. Kennelijk denk jij daar anders over, omdat je een roze bril op hebt en migranten als een "zegen" ziet. Een zegen waardoor vrouwen niet veilig over straat kunnen.
  zondag 10 januari 2016 @ 02:49:39 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158976652
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:28 schreef riazop het volgende:

[..]

We hebben honderdduizenden vacatures in NL.

Geen autochtoon of Pool die asperges wil steken,
:{w :W 8)7 -O- o|O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158976657
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben niet bang. Ik wil gewoon verstandig beleid, ...
dus asielzoekers VERPLICHTEN Nederlands te leren en te werken. Waarom wil je ze zo graag laten niksen in een kamp???
  zondag 10 januari 2016 @ 02:50:27 #158
117098 Hathor
Effe niet
pi_158976666
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:48 schreef topdeck het volgende:

[..]

Wij winnen? Dat wordt een lastige want wij hebben geen wapens en weinig hebben militaire training. Daarnaast is het onduidelijk aan wiens kan onze defensie staat en waar onze overheid staat. Het zal een bloederige clusterfuck worden dat wel.

Dit is wat de overheid wil he. Ik vertrouw ze voor geen meter wanneer de hel echt losbreekt, defensie/politie tot op zekere hoogte ook niet.
Wijze woorden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 10 januari 2016 @ 02:51:28 #159
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_158976679
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:50 schreef riazop het volgende:

[..]

dus asielzoekers VERPLICHTEN Nederlands te leren en te werken. Waarom wil je ze zo graag laten niksen in een kamp???
Omdat ze achter slot en grendel moeten en zo snel mogelijk weer uitgezet moeten worden.
pi_158976691
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Waarom willen ze dan liever naar een land als Zweden waar ze MOETEN werken, of naar Duitsland waar een uitkering , harz IV rond de 332 e per maand bedraagt?
Dan kregen of krijgen ze toch van de overheid hier een ticket naar Zweden lijkt je dat niks?
pi_158976700
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:48 schreef topdeck het volgende:

[..]

Het is een bloedige clusterfuck die wij winnen. Geen arabisch leger dat de NAVO en/of Putin kan verslaan. Zelfs met de Hongaren/Polen zullen ze al moeite hebben.
pi_158976717
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Nee. Asielzoekers opvangen, niet hier laten integreren en juist voorbereiden op een zo spoedig mogelijke terugkeer naar het land van herkomst. Geef kinderen les in de eigen taal, desnoods in het Engels, maar niet in het Nederlands.

We moeten eens af van de bizarre gedachte dat mensen die hierheen komen automatisch hier mogen blijven. Dit land is vol zat. Het barst in Europa van de landen met een lagere bevolkingsdichtheid. En het barst in Europa ook van de landen die nauwelijks asielzoekers opnemen. Nederland hoeft niet de problemen van de hele wereld op te lossen.

Syriërs kunnen we tijdelijk opvangen. "Vluchtelingen" uit onder meer Marokko en de Balkan kunnen onmiddellijk terug.
pi_158976726
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:

[

Dat aanrandingen en verkrachten bestraft moeten worden, lijkt me evident. Kennelijk denk jij daar anders over, omdat je een roze bril op hebt en migranten als een "zegen" ziet. Een zegen waardoor vrouwen niet veilig over straat kunnen.
Omdat er aanrandingen zouden zijn geweest kunnen vrouwen niet veilig over straat??
pi_158976736
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat ze achter slot en grendel moeten en zo snel mogelijk weer uitgezet moeten worden.
Deels mee eens, tijdens carnaval moeten de AZC's dicht, ter bescherming van iedereen.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158976742
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, maar ze zullen met elkaar gaan knokken met alle gevolgen van dien. En indien het oorlog is winnen de 'blanken' laat daar geen verwarring over bestaan.
Als je zo denkt mag jij van mij voorop, respect voor de tegenstander kan geen kwaad hoor en angst ook niet.
Wat betreft geen wapens zouden ze bij binnenkomst erop onderzocht worden?
pi_158976765
quote:
15s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mocht er een tekort aan schoonmakers zijn, dan zal de prijs van schoonmaakwerk vanzelf omhoog gaan totdat het voor mensen weer een aantrekkelijk beroep wordt.
Inderdaad. En Merkel haalt nu de komende jaren miljoenen aan nieuwe arbeidsvoorraad naar binnen.

Zeer verstandig.

Angsthazen kunnen haar niet stoppen
  zondag 10 januari 2016 @ 02:59:26 #167
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_158976781
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Inderdaad. En Merkel haalt nu de komende jaren miljoenen aan nieuwe arbeidsvoorraad naar binnen.

Zeer verstandig.

Intolerante analfabeten als arbeidsvoorraad zien. :')
pi_158976787
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Weten we dus ook dat de imago bonus in jpouw geval heeft gewerkt. Ik had je slimmer ingeschat , maar goed.

Nee hoor. Demografisch heeft Duitsland ongeveer 1 miljoen immigranten nodig de komende 50 jaar.
Tenzij je wil krimpen.
Ik zeg wat toonaangevende tijdschriften en kranten schrijven en wat er wordt verteld in nieuwsprogramma's, maar riazop weet het natuurlijk beter.

Zelfs al zou Duitsland 1 miljoen migranten nodig hebben, dan nog is het totaal absurd om die in één jaar tijd binnen te laten zonder grip op de zaak te hebben. De huidige stroom asielzoekers is gewoon iets dat Duitsland overkomt en dat ze over zichzelf hebben afgeroepen. Jij doet alsof het een geniale meesterzet van banenmakelaar Merkel is, terwijl het in werkelijkheid gewoon een domme, kortzichtige actie is van een politiek leider die zich enorm heeft vergalloppeerd.
pi_158976788

[ Bericht 100% gewijzigd door SpaceOddity op 10-01-2016 03:00:47 ]
pi_158976790
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En dat in een land wat de straalmotor uitgevonden heeft, en nog de nodige dingen.
pi_158976791

[ Bericht 100% gewijzigd door SpaceOddity op 10-01-2016 03:01:06 ]
pi_158976799
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als je zo denkt mag jij van mij voorop, respect voor de tegenstander kan geen kwaad hoor en angst ook niet.
Wat betreft geen wapens zouden ze bij binnenkomst erop onderzocht worden?
Ik volg de trend van 200 jaar genocide aangevoerd door blanken. De infrastructuur die we nu hebben kon Hitler alleen maar van dromen. De blanke mens zet zijn geld, kennis en kunde nu in voor vrede, veiligheid en vooral het verkrijgen van meer kapitaal. Als zij al die middelen gaan gebruiken om oorlog te voeren hebben de geimporteerde arabieren geen enkele kans.

Een paar duizend hollanders konden heel Afrika commanderen. Laten we wel wezen, de migranten overleven het, omdat wij ze de kans geven. Zet 100 man met machine geweren langs de Griekse kust en je hebt Holocaust 2.0 .
pi_158976800
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Echt, met deze user valt niet zinnig te discussiëren. Hopelijk gaat -ie snel weer weg naar MUZ om over z'n YouTube kliks-obsessie te posten. Ik ben er in elk geval klaar mee en ik ga slapen.
pi_158976803
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Zeer verstandig.

omg
pi_158976810
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs al zou Duitsland 1 miljoen migranten nodig hebben, dan nog is het totaal absurd om die in één jaar tijd binnen te laten zonder grip op de zaak te hebben.
Duitsland wil ELK jaar de 1 miljoen halen.

de verwachte vervolgmigratie heeft trouwens een multiplier van 1,4. Dus je mag op deze populatie enog een bonus van anderhalf miljoen extra migraten verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')