Ben je zelf immigrant? Zelden zie ik hier iemand zoveel onverschilligheid verspreiden.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland wil ELK jaar de 1 miljoen halen.
de verwachte vervolgmigratie heeft trouwens een multiplier van 1,4. Dus je mag op deze populait enog een bonus van anderhalf miljoen extra migraten verwachten.
Merkel is bang, net als heel Duitsland, bang zich opnieuw te branden. Maar juist door dingen te ontkennen wakker je vuren aan. Zowel Merkel als de burgermeester van Keulen zijn fout.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg wat toonaangevende tijdschriften en kranten schrijven en wat er wordt verteld in nieuwsprogramma's, maar riazop weet het natuurlijk beter.
Zelfs al zou Duitsland 1 miljoen migranten nodig hebben, dan nog is het totaal absurd om die in één jaar tijd binnen te laten zonder grip op de zaak te hebben. De huidige stroom asielzoekers is gewoon iets dat Duitsland overkomt en dat ze over zichzelf hebben afgeroepen. Jij doet alsof het een geniale meesterzet van banenmakelaar Merkel is, terwijl het in werkelijkheid gewoon een domme, kortzichtige actie is van een politiek leider die zich enorm heeft vergalloppeerd.
Nu maak je de aanname dat anderen ons gaan helpen. Dat is juist waar ik bang voor ben. Als de overheid niets doet en zeg maar alleen hun paleisje beschermen met onze soldaten, wie gaat ons dan beschermen? VDV soldaten? EDL neonazi's oid? PDL?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is een bloedige clusterfuck die wij winnen. Geen arabisch leger dat de NAVO en/of Putin kan verslaan. Zelfs met de Hongaren/Polen zullen ze al moeite hebben.
Als de pleuris hier echt uitbreekt dan komen soldaten en politie ook niet meer opdagen. Hun prioriteit is dan om hun eigen gezin te beschermen.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:05 schreef topdeck het volgende:
[..]
Nu maak je de aanname dat anderen ons gaan helpen. Dat is juist waar ik bang voor ben. Als de overheid niets doet en zeg maar alleen hun paleisje beschermen met onze soldaten, wie gaat ons dan beschermen? VDV soldaten? EDL neonazi's oid? PDL?
Op strategisch en tactisch gebied vernietigen we ze militaristisch (conventionele oorlog), maar wanneer we in zo'n clusterfuck belanden als een fullscale burgeroorlog die onze overheden willens en wetens hebben gecreëerd, dan weet ik niet of soldaten bereid zijn om ons te helpen of zelfs kunnen helpen. Er zijn zoveel factoren die meespelen en er zullen ongetwijfeld doden vallen. Vooral in het begin voorzie ik enorm veel doden voordat de soldaten het stabiliseren.
Inshallah komt goed :-).
Nou en?quote:Op zondag 10 januari 2016 03:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal immigranten
maar sommigen zijn dat vergeten
Beter was het natuurlijk geweest als geen van beide schuld was geweest als het al zo zou zijn, en ze het vertrouwen niet beschaamd hadden wat hun geschonken is!quote:Op zondag 10 januari 2016 03:04 schreef Impressme het volgende:
[..]
Merkel is bang, net als heel Duitsland, bang zich opnieuw te branden. Maar juist door dingen te ontkennen wakker je vuren aan. Zowel Merkel als de burgermeester van Keulen zijn fout.
Zeg dan gewoon niksquote:
Klopt maar waar ben jij als immigrant geboren dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 03:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal immigranten
maar sommigen zijn dat vergeten
Dat is altijd nog beter dan het vol laten lopen met dat aidsvolk waar jij een stijve van krijgt.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:08 schreef riazop het volgende:
[..]
haar enige angst is dat Duitsland verder leegloopt en ontvolkt
Als de 'pleuris' echt uitbreekt laat Putin die kans echt niet schieten en zullen de arabieren het toch op moeten nemen tegen een TOS-1. Daarbij zullen de andere blanken zich dan wel snel scharen bij de groep die hen komt redden (Amerika onder Trump of Putin). Zelfs al lukt het de moslims om Europa onder de tang te krijgen middels een burgeroorlog dan lukt het ze nooit om Putin tegen te houden in de oorlog die daarop volgt.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:05 schreef topdeck het volgende:
[..]
Nu maak je de aanname dat anderen ons gaan helpen. Dat is juist waar ik bang voor ben. Als de overheid niets doet en zeg maar alleen hun paleisje beschermen met onze soldaten, wie gaat ons dan beschermen? VDV soldaten? EDL neonazi's oid? PDL?
Op strategisch en tactisch gebied vernietigen we ze militaristisch (conventionele oorlog), maar wanneer we in zo'n clusterfuck belanden als een fullscale burgeroorlog die onze overheden willens en wetens hebben gecreëerd, dan weet ik niet of soldaten bereid zijn om ons te helpen of zelfs kunnen helpen. Er zijn zoveel factoren die meespelen en er zullen ongetwijfeld doden vallen. Vooral in het begin voorzie ik enorm veel doden voordat de soldaten het stabiliseren.
Inshallah komt goed :-).
Tsja, is dat niet het dilemma van elke leider? Damned if you do, damned if you don't.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beter was het natuurlijk geweest als geen van beide schuld was geweest als het al zo zou zijn, en ze het vertrouwen niet beschaamd hadden wat hun geschonken is!
Nee, haar enige angst is dat ze vergeleken wordt met Hitler. Ze is ongeveer net zo dom, dus het zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:08 schreef riazop het volgende:
[..]
haar enige angst is dat Duitsland verder leegloopt en ontvolkt
Diepquote:Op zondag 10 januari 2016 03:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als de 'pleuris' echt uitbreekt laat Putin die kans echt niet schieten en zullen de arabieren het toch op moeten nemen tegen een TOS-1. Daarbij zullen de andere blanken zich dan wel snel scharen bij de groep die hen komt redden (Amerika onder Trump of Putin). Zelfs al lukt het de moslims om Europa onder de tang te krijgen middels een burgeroorlog dan lukt het ze nooit om Putin tegen te houden in de oorlog die daarop volgt.
Maargoed, ik denk dat als het slachtofferaantal boven de 10.000 komt in Europa aan blanke zijde dat zij niet langer zwichten voor Islam terreur en het heft in eigen handen nemen.
Dan mag ze wel beter haar best doen. Haar enthousiasme voor een miljoen jodenhaters doet me toch erg aan Hitler denken.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:14 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, haar enige angst is dat ze vergeleken wordt met Hitler. Ze is ongeveer net zo dom, dus het zou kunnen kloppen.
Je negeert voor het gemak even gewoon de militare macht die hier gewoon aanwezig is?quote:Op zondag 10 januari 2016 03:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als de 'pleuris' echt uitbreekt laat Putin die kans echt niet schieten en zullen de arabieren het toch op moeten nemen tegen een TOS-1. Daarbij zullen de andere blanken zich dan wel snel scharen bij de groep die hen komt redden (Amerika onder Trump of Putin). Zelfs al lukt het de moslims om Europa onder de tang te krijgen middels een burgeroorlog dan lukt het ze nooit om Putin tegen te houden in de oorlog die daarop volgt.
Maargoed, ik denk dat als het slachtofferaantal boven de 10.000 komt in Europa aan blanke zijde dat zij niet langer zwichten voor Islam terreur en het heft in eigen handen nemen.
De Duitsers exporteren het probleem inmiddels.twitter:AFP twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:21:58#BREAKING Paris police station attacker lived in German refugee shelter: police reageer retweet
Die macht is nog niet het geen negeert word, zou hij weten dat als de luiken opengaan en de raketten komen tevoorschijn dat het t einde zou kunnen betekenen?quote:Op zondag 10 januari 2016 03:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je negeert voor het gemak even gewoon de militare macht die hier gewoon aanwezig is?
Onmogelijk volgens de progressieve wegkijkers. Vluchtelingen die hier aanslagen plegen is absurd.quote:Op zondag 10 januari 2016 03:17 schreef Nintex het volgende:
De Duitsers exporteren het probleem inmiddels.twitter:AFP twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:21:58#BREAKING Paris police station attacker lived in German refugee shelter: police reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |