quote:Op zondag 10 januari 2016 11:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik kijk daar uit behoud van mijn bloeddruk nieteens naar. Laatste keer dat ik de tv aanhad tijdens de zendtijd voor welkander politieke partij nos journaal inbegrepen moest ik opstaan om het bloed weer te laten zakken.
Duh, dat was me nog niet opgevallen zeg...quote:Op zondag 10 januari 2016 11:22 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Ik ben gewoon autochtoon hoor
Nou als ik puur naar de politieke agenda van de PVV kijk, past het wel in mijn straatje, maar Wilders is wel te extreem met zijn anti-islam geroep, hij heeft vreemde banden met Israë en is onbetrouwbaar met zijn financiën enz.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:21 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oh ik ben nieteens een voorstander van PVV politiek maar ik stem gewoon PVV dit jaar, en ook niet 'omdat moslimps eng sijn' oid, of 'se onse dogters willen vekragten' maar omdat het de enige partij is die voor nationaal belang is en tegen de EU durft in te gaan. Toch hoop ik niet dat wilders zou hij het wel voormekaar krijgen langer dan een half jaar zit.
Voor mij zijn de negatieve punten dat zijn achterban (zowel intern als extern) uit blokhoofden zonder enig inzicht bestaat, van die kokerkijkers en kratjebier booslanders types die alles naar zichzelf vertalen, figuren die op facebook zich constant persoonlijk aangesproken voelen. En ja inderdaad, zijn banden met israel zijn ook verdacht. Verder heb ik ook niet echt het idee dat hij op gaat komen voor de armere mensen in dit land en zo los je dus ook niks op, dat moet je rechttrekken met educatie en op binnenland gefocuste weldaad. (then again is hij geloof ik tegen ontwikkelingshulp in het buitenland dus mischien komt dat nog wel goed)quote:Op zondag 10 januari 2016 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als ik puur naar de politieke agenda van de PVV kijk, past het wel in mijn straatje, maar Wilders is wel te extreem met zijn anti-islam geroep, hij heeft vreemde banden met Israë en is onbetrouwbaar met zijn financiën enz.
Dat doen ze alleen als het een far from my bedshow is. Denk niet dat er veel mensen zijn die op de PVDA stemmen nadat ze een AZC of een wijk vol statushouders in hun dorpje gekregen hebben.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, als puntje bij paaltje komt, gaat een groot deel toch altijd weer "politiek correct" stemmen, al was het alleen maar om niet tegenover familie, vrienden en collega's te hoeven zeggen dat ze op Wilders hebben gestemd.
Die zijn toch heel preuts? Zeggen dat Hitler een top-kerel is en dat alle vluchtelingen de gaskamer in moeten dat is op die sites OK, maar blote borsten is taboe en wordt in drie tellen verwijderd. Dan zal dat ook wel gebeuren met filmpjes waarin iemand in de billen van een vrouw knijpt of z'n hand bij een vrouw in de broek steekt.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar waarom dan geen youtube, geen facebook e.d., misschien ben ik naief, maar dat kunnen ze toch niet tegen houden?
Ja. Heiko Maas, Lodewijk Asscher...quote:Op zondag 10 januari 2016 11:35 schreef truthortruth het volgende:
Zijn er al politici aan de linkerkant van het spectrum die zich hebben uitgelaten over Keulen nu blijkt dat het toch behoorlijk wat 'vluchtelingen' zijn?
Ja als je ff googlet op Wilders z'n stemgedrag, dan is het wel duidelijk dat hij er niet voor Henk en Ingrid is, maar welke partij is nou wel voor het helpen van ouderen en zieken en voor goede gezondheidszorg, maar tegen de massale instroom?quote:Op zondag 10 januari 2016 11:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Voor mij zijn de negatieve punten dat zijn achterban (zowel intern als extern) uit blokhoofden zonder enig inzicht bestaat, van die kokerkijkers en kratjebier booslanders types die alles naar zichzelf vertalen, figuren die op facebook zich constant persoonlijk aangesproken voelen. En ja inderdaad, zijn banden met israel zijn ook verdacht. Verder heb ik ook niet echt het idee dat hij op gaat komen voor de armere mensen in dit land en zo los je dus ook niks op, dat moet je rechttrekken met educatie en op binnenland gefocuste weldaad. (then again is hij geloof ik tegen ontwikkelingshulp in het buitenland dus mischien komt dat nog wel goed)
'Jij wil gewoon moslims bashen'quote:Oudejaarsavond! Dat plein! Dat is toch erg?
'Ja, ja... maar eh... Wat vind je er dan precies zo erg aan?'
Wat denk je? Er zijn tientallen vrouwen aangerand, de politie keek machteloos toe terwijl een dolle meute asielzoekers...
'Zie je wel.'
Zie je wat wel?
'Je misbruikt het om moslims te bashen. Was ik al bang voor.'
Asielzoekers, zei ik.
'Ja, moslims dus.'
Eh, nou... de meeste waarschijnlijk wel, ja.
'En christenen zouden nooit zoiets doen?
Ik zie alleen Asscher die zich uit heeft gelaten over de burgermeester en die Heiko Maas begint over statistieken dat vluchtelingen dezelfde crime rate hebben als Duitsers.... Ze weten het echt niet meer, de stilte is veelzeggend.quote:
Dan lees je selectief wat je wil lezen.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik zie alleen Asscher die zich uit heeft gelaten over de burgermeester en die Heiko Maas begint over statistieken dat vluchtelingen dezelfde crime rate hebben als Duitsers.... Ze weten het echt niet meer, de stilte is veelzeggend.
Ik lees wat ik kan vinden, heb je iets anders voor me?quote:
Nee het is duidelijk dat hij gewoon een populist is die de mening van het volk voor het gewin van zijn partij gebruikt, mischien is hij zelfs wel gecontroleerde oppositie wat je ook vaak in de v.s. ziet.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je ff googlet op Wilders z'n stemgedrag, dan is het wel duidelijk dat hij er niet voor Henk en Ingrid is, maar welke partij is nou wel voor het helpen van ouderen en zieken en voor goede gezondheidszorg, maar tegen de massale instroom?
Klopt. Ik wet dan ook niet of het handig zou zijn als hij premier zou worden, maar hij moet sowieso wel groot genoeg worden zodat men echt niet meer om hem heen kan.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nee het is duidelijk dat hij gewoon een populist is die de mening van het volk voor het gewin van zijn partij gebruikt, mischien is hij zelfs wel gecontroleerde oppositie wat je ook vaak in de v.s. ziet.
Zal niet voor het eerst zijn dat we iets uit de states laten overwaaien. *zilveren hoedje modus af*
Dus natuurlijk leg ik mijn hoop niet bij hem, het is alleen maar.. zoals ik het eerder zei dat hij fungeert als een luidspreker van het volk nu, en verder is hij GEEN leider.
Het is eigenlijk de hele geschiedenis lang gebeurt, als er een volksverhuizing was dat de ontvangende partij heel vaak aan het kortste eind trok. Ik begrijp niet waarom we niet willen leren van het verleden. Waarom zouden we dezelfde fouten steeds willen herhalen?quote:Op zondag 10 januari 2016 11:00 schreef Wintar het volgende:
[..]
Die analogie kan ik wel volgen tot op zekere hoogte.
I stand corrected
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de hele geschiedenis lang gebeurt, als er een volksverhuizing was dat de ontvangende partij heel vaak aan het kortste eind trok. Ik begrijp niet waarom we niet willen leren van het verleden. Waarom zouden we dezelfde fouten steeds willen herhalen?
Omdat de politiek blind is en vervreemd is van de samenleving.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de hele geschiedenis lang gebeurt, als er een volksverhuizing was dat de ontvangende partij heel vaak aan het kortste eind trok. Ik begrijp niet waarom we niet willen leren van het verleden. Waarom zouden we dezelfde fouten steeds willen herhalen?
Je bent niet nieuw hier in het topic he?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat de politiek blind is en vervreemd is van de samenleving.
Ik heb nooit een hoge pet opgehad van politici. Enige realiteitszin die er is in de politiek is vlak voor de verkiezingen. Dat de samenleving een worst voor ogen gehouden word voor de verkiezingen is idd ook gewoon dom.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet nieuw hier in het topic he?Een groot deel van de samenleving is net zo blind en vervreemd van de realiteit als de politiek zoals je wel kunt zien!
Paar proleten moesten hun vuurwerk opmaken.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pegida demonstratie is verder niet echt uit de hand gelopen, toch?
Niet alleen voor de verkiezingen; bij sommigen kun je gewoon echt niet doordringen met het feit dat criminaliteit onder asielzoekers hoger ligt als bij autochtone Nederlanders en dat we ons echt problemen op de hals halen met deze massa-immigratie.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hoge pet opgehad van politici. Enige realiteitszin die er is in de politiek is vlak voor de verkiezingen. Dat de samenleving een worst voor ogen gehouden word voor de verkiezingen is idd ook gewoon dom.
Dat gebeurde bij de aanrandingen ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Paar proleten moesten hun vuurwerk opmaken.
Hoe dan ook; het is niet goed te praten.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij de aanrandingen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |