Walgelijk slechte kopie van RoydenLamGodquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, zeer sympathieke en normale man.
Maakt mij niet eens uit wie morgen wint
Bij de BDO zitten voor het overgrote deel part-time darters. Daarom is er gewoon een groot verschil met professionals. 10-15 jaar geleden gooide zowat iedereen zo, nu door de grote professionalisatie is er een hele nieuwe lichting die op een heel ander niveau speelt.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe kan het dat de nummer 31 in de finale staat?
Bij de BDO zie je zo makkelijk een outsider de finale halen. Zoals met Kist destijds.
En niet te vergeten: in het onderste gedeelte zitten gewoon oprecht wat mindere spelers.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de BDO zitten voor het overgrote deel part-time darters. Daarom is er gewoon een groot verschil met professionals. 10-15 jaar geleden gooide zowat iedereen zo, nu door de grote professionalisatie is er een hele nieuwe lichting die op een heel ander niveau speelt.
Ik hoop dat de Canadees wint trouwens, die Waites vind ik verschrikkelijk, net als zijn opkomstmuziek.
In de PDC zitten ook zat parttimers.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de BDO zitten voor het overgrote deel part-time darters. Daarom is er gewoon een groot verschil met professionals. 10-15 jaar geleden gooide zowat iedereen zo, nu door de grote professionalisatie is er een hele nieuwe lichting die op een heel ander niveau speelt.
Ik hoop dat de Canadees wint trouwens, die Waites vind ik verschrikkelijk, net als zijn opkomstmuziek.
En de part-timers zie je bijna niet winnen omdat de top bij de PDC zo breed is geworden.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de PDC zitten ook zat parttimers.
Blijf het verbazend vinden. In PDC gebeurde het eens met Kirk Shepherd maar hier zie je het vrijwel iedere WK. Toch raar.
En heeft Smith niet gewoon flink veel minder gespeeld dan de rest in 2015, met als gevolg dat hij slechts 31e staat op de ranking? Zomaar een gedachtequote:Op zondag 10 januari 2016 11:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de PDC zitten ook zat parttimers.
Blijf het verbazend vinden. In PDC gebeurde het eens met Kirk Shepherd maar hier zie je het vrijwel iedere WK. Toch raar.
Voor een Canadees is het natuurlijk ook niet te doen iedere keer de grote plas over te steken om vervolgens 450 euro prijzengeld ofzo op te strijken.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En heeft Smith niet gewoon flink veel minder gespeeld dan de rest in 2015, met als gevolg dat hij slechts 31e staat op de ranking? Zomaar een gedachte
Maarja, vorig jaar haalde hij ook al de halve finale, dus hij zal wel minder toernooien spelen.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe kan het dat de nummer 31 in de finale staat?
Bij de BDO zie je zo makkelijk een outsider de finale halen. Zoals met Kist destijds.
Daarvoor heeft hij weinig laten zien. Zo heeft hij in de PDC gespeeld,quote:Op zondag 10 januari 2016 12:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, vorig jaar haalde hij ook al de halve finale, dus hij zal wel minder toernooien spelen.
Jammer. Hij wordt er niet jonger op. Dit was de kans voor hem om zich te meten met de big boys.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Durrant blijft voorlopig bij de BDO. http://www.dartfreakz.nl/(...)lijft-bij-zijn-bond/
Hamilton vind ik niet in dit rijtje horenquote:Op zondag 10 januari 2016 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
Gelukkig,
Duzza, Yozza, wat is dat allemaal zeg. Van die nietszeggende spelers als een Newton, Hamilton, Thornton en Caven zien we al vaak genoeg.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
Gelukkig,
Duzza, Yozza, wat is dat allemaal zeg. Van die nietszeggende spelers als een Newton, Hamilton, Thornton en Caven zien we al vaak genoeg.
Ik vind het geen kijken die man hoor, constant die hele hand in zijn mond proppen om zijn vingers nat te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hamilton vind ik niet in dit rijtje horen
Je mag een andere mening hebben, maar zit me niet meteen in de zeik te zetten. Ik vind dat echt geen leuke spelers om naar te kijken, ik zie liever een beetje karakters op het podium.quote:
Een speler die in staat is regelmatig 100+ te gooien is gewoon sowieso niet 'nietszeggend'.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het geen kijken die man hoor, constant die hele hand in zijn mond proppen om zijn vingers nat te maken.
[..]
Je mag een andere mening hebben, maar zit me niet meteen in de zeik te zetten. Ik vind dat echt geen leuke spelers om naar te kijken, ik zie liever een beetje karakters op het podium.
Het is een irritante nietszeggende klaphark. En nu hij gemiddeldes gooit die het BDO niveau niet meer ontstijgen is het helemaal een verschrikking.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een speler die in staat is regelmatig 100+ te gooien is gewoon sowieso niet 'nietszeggend'.
Wie is de nietszeggende klaphark die je bedoelt?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een irritante nietszeggende klaphark. En nu hij gemiddeldes gooit die het BDO niveau niet meer ontstijgen is het helemaal een verschrikking.
Gewoon iedereen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de nietszeggende klaphark die je bedoelt?
Wat moet ik met die onverstaanbare immer treurende negatieve zak hooi.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton een nietszeggend persoon vinden
Hopelijk brand je je vingers aan een hete pan.
Hij won de World Grand Prix. Dat is al reden genoeg om hem in je dagboek op te schrijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet ik met die onverstaanbare immer treurende negatieve zak hooi.
Ja en hij gooide een keer een partij toen zijn moeder was overleden. Verder herinner ik mij alleen een schuddend hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij won de World Grand Prix. Dat is al reden genoeg om hem in je dagboek op te schrijven.
World Masters 2007quote:Op zondag 10 januari 2016 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en hij gooide een keer een partij toen zijn moeder was overleden. Verder herinner ik mij alleen een schuddend hoofd.
Zolang Waites zijn niveau houdt is het wel te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
First to 7 sets wordt een beproeving met dit niveau.
Alleen al omdat hij die Belg en de Belgische nar in rouw dompeldequote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Waites het meer verdient.
Waites - O'Shea in 2013 was pas een zware beproeving ondanks dat het maar 8 sets duurde.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt mee, 7-0 is het al gauw.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Belg en de Belgische nar.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij die Belg en de Belgische nar in rouw dompelde
Die dorpsgek in het publiekquote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Belg en de Belgische nar.
Uh eh uh eh. De Vos en ...?
vriendin tochquote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Belg en de Belgische nar.
Uh eh uh eh. De Vos en ...?
Okee, maar dat was G-darsten...quote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waites - O'Shea in 2013 was pas een zware beproeving ondanks dat het maar 8 sets duurde.
Nederland - Spanje in 2010 was er niks bijquote:Op zondag 10 januari 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Het WK 2013 was oprecht de slechtste WK-finale die ik ooit heb gezien.
Ik heb toen meer buitengestaan dan naar de wedstrijd gekeken.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Nederland - Spanje in 2010 was er niks bij
Nee ga vooral door, ik heb al uitgelegd waarom ik helemaal niks heb met dat depressieve bergje ellende.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
World Masters 2007
UK Open 2012
Finale Grand Slam of Darts 2013
World Grand Prix 2015
Goed vloerspeler.
Kan indruk maken tegen een Taylor, Van Gerwen op allerlei formats.
Moet ik nog even doorgaan of zou je ziel dan teveel gekrenkt zijn?
Mij staat nog een paar dingen bij: kutvoetbal, karatetrap, teen van Casillas, verdammte Iniesta, no look kopbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toen meer buitengestaan dan naar de wedstrijd gekeken.
Ah ja, de no-look kopbal. Legendarische televisie.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Mij staat nog een paar dingen bij: kutvoetbal, karatetrap, teen van Casillas, verdammte Iniesta, no look kopbal.
Nog steeds is het geen nietszeggend figuur. Je raakt verstrikt in je web van woorden, Mani.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ga vooral door, ik heb al uitgelegd waarom ik helemaal niks heb met dat depressieve bergje ellende.
Lees ff de wiki en zie dat Heitinga rood kreeg, totaal vergetenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, de no-look kopbal. Legendarische televisie.
Braafgod deed dat toch netjesquote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand het gifjequote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een totaal grijs nietszeggend figuur, net als Ian White.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds is het geen nietszeggend figuur. Je raakt verstrikt in je web van woorden, Mani.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees ff de wiki en zie dat Heitinga rood kreeg, totaal vergeten
Net na de derde wissel meen ikquote:Op zondag 10 januari 2016 19:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees ff de wiki en zie dat Heitinga rood kreeg, totaal vergeten
NIETSZEGGENDquote:Op zondag 10 januari 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een totaal grijs nietszeggend figuur, net als Ian White.
Jep, Van der Vaart en Braafgod waren er net ingekomen.quote:
Ik had Ian White en Robert Thornton niet beter kunnen omschrijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NIETSZEGGEND
1) Alledaags 2) Afgezaagd 3) Banaal 4) Flauw 5) Futiel 6) Glazig 7) Gewoontjes
Van Bommel in zijn laatste jaar bij PSVquote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Jep, Van der Vaart en Braafgod waren er net ingekomen.
Wat een kutelftal was het toch ook met Van Bommel-De Jong op het middenveld, Van Marwijk
Dat middenveld was van gewapend beton...gecombineerd met Sneijder, Kuijt, Robben en Van Persie had je goud in handen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Jep, Van der Vaart en Braafgod waren er net ingekomen.
Wat een kutelftal was het toch ook met Van Bommel-De Jong op het middenveld, Van Marwijk
Poulsen-Bommelquote:Op zondag 10 januari 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel in zijn laatste jaar bij PSV.
Wat een geweldige tijden waren dat.
Met hetzelfde elftal keihard eraf op het EK2012.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat middenveld was van gewapend beton...gecombineerd met Sneijder, Kuijt, Robben en Van Persie had je goud in handen.
Dat mag, want het is pauze. Misschien mag je zelfs een foto van een kat postenquote:
Toen was iedereen 2 jaar ouder en toch wel enigszins over de heuvel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met hetzelfde elftal keihard eraf op het EK2012.
Kuyt.
Van Persie had toen net een wereldjaar bij Arsenal.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was iedereen 2 jaar ouder en toch wel enigszins over de heuvel.
Bij het WK2010 waren de sleutelspelers plusminus 28...twee jaar later was iedereen toch net iets minder.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie had toen net een wereldjaar bij Arsenal.
Hoezo enigszins over de heuvel.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vanavond witte bonen in tomatensaus van Heinz gegeten
En toen ze hem daarna probeerden te interviewen bleef het ook stil.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mooi dat Kist in 2012 heel Frimley Green stil kreeg.
Van Denemarken verliezen kan toch niet joh.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het WK2010 waren de sleutelspelers plusminus 28...twee jaar later was iedereen toch net iets minder.
Materazziquote:Op zondag 10 januari 2016 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die kopstoot was helemaal niks mis hoor
Toen stond Niels de Ruiter als vertaler naast hem.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen ze hem daarna probeerden te interviewen bleef het ook stil.
Kist moest toen nog idd wat op z'n Engels oefenen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen ze hem daarna probeerden te interviewen bleef het ook stil.
Maar was die bal in 1966 nou over de lijn of wat?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
We gaan nu in een dartstopic, geheel in Studio Voetbal stijl, nog eens het hele WK 2010 analyseren.
Genot.
We missen wel een duidelijke discussieleider als Tom Egbersquote:Op zondag 10 januari 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
We gaan nu in een dartstopic, geheel in Studio Voetbal stijl, nog eens het hele WK 2010 analyseren.
Genot.
Interlandvoetbalquote:Op zondag 10 januari 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Genot.
Helaas zat ik niet achter het doel dus die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar was die bal in 1966 nou over de lijn of wat?
Hij won toch al eensquote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar dus schouderwerpaids op de GSoD
Prima afvaardiging welquote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Durrant, Waites en Pedo Jeff doen dus sowieso mee
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas zat ik niet achter het doel dus die vraag kan ik niet beantwoorden.
autocuelulquote:Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We missen wel een duidelijke discussieleider als Tom Egbers
En nog steeds geen leg voor Smith beneden de 17 darts.quote:
Dat is ook veelzeggend inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nog steeds geen leg voor Smith beneden de 17 darts.
Je MOET uit in 15 legsquote:Op zondag 10 januari 2016 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nog steeds geen leg voor Smith beneden de 17 darts.
Alsof het een 9-darter wasquote:
Die had ik nog even op de plank om pas te gebruiken als het 6-0 stond.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
Nixon was ook een nobuddy en kwam terug van 6-0
sorryquote:Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die had ik nog even op de plank om pas te gebruiken als het 6-0 stond.
Klopt. Mooie finale was dat.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
Nixon was ook een nobuddy en kwam terug van 6-0
gewaagd, we nemen het meequote:Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat Smiss nog gaat winnen
Hij gaat dadelijk nog 3 sets pakkenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat Wimderon met de eindwinst ervandoor gaat.
Ik wist niet dat hij mij nog voorbij kon.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat Wimderon met de eindwinst ervandoor gaat.
Cumbek is aanquote:Op zondag 10 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is nog triester dan Part tegen George uit 94
Wel qua podiumprécance en daar kijk ik voor. Ik kan net zo genieten van een partij met lage gemiddelden als eentje met hoge gemiddelden, het hangt van de spelers af.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een speler die in staat is regelmatig 100+ te gooien is gewoon sowieso niet 'nietszeggend'.
Ja genantquote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef wdn het volgende:
Hij draait helemaal door die commentator
Zoiets als waneeer er een 9 darter wordt gegooid bij de PDC
Waarom wordt Smith de kinderlokker genoemd?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
HIJ PAKT EEN SET MENSEN BEL DE KINDERLOKKER
Wie was dat ook al weer?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:06 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat ze hebben nagelaten er jumpstylemuziek onder te zetten
Alles om de transparantie te bevorderenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stond op de site van de FIFA toch?
Jazeker, maar ook zonder dat het op de FIFA-site staat is Messi de enige die hem verdient.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stond op de site van de FIFA toch?
Wie?!?!!?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:08 schreef Anoonumos het volgende:
Advies krijgen van Darren Webster
gek dat je verliest
Was die Schot met die walgelijke worp.quote:
Caldwell was wel oprecht zonde dat die geen type De Graaf oid geloot had. Die stond echt goed te gooienquote:Op zondag 10 januari 2016 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was die Schot met die walgelijke worp.
Die verdiende nog wel een rondje extra ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caldwell was wel oprecht zonde dat die geen type De Graaf oid geloot had. Die stond echt goed te gooien
Volgend jaar zal ik ook meedoen, als FOK nog bestaat tenminstequote:Op zondag 10 januari 2016 20:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
voor mijn (wanhoops)-voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |