Helemaal met je eensquote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze staan er wel op internet, of het meevalt of niet, mensen die dit schrijven zijn gestoord en die de oproep deden om naar utopia te komen zijn net zo gestoord.
Een hooliganquote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Oke. Ik vind het walgelijk.quote:
Een Cosser?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Niet per definitie. Niet iedereen cost zo.quote:
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.quote:
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoegquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je moet die twitter berichten eens lezen.
Ze zijn helemaal van het padje ...
Ik heb nog niet in de Cos gegluurd...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoeg
Ik ben dan ook bijzonder vriendelijk en rustigquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.
Wat een volk.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was ook iemand die een soort van open brief had geschreven die andere mensen dan konden kopiëren en naar de redactie konden sturen. Ik kan 'm helaas niet meer vinden maar daarin werd Talpa opgeroepen om Ivan met gepaste toepassing van geweld uit Utopia te zetten
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
Een mevrouw kan al niet, ze moet haar konijn dwangvoeren
Ach ja, die filmpjes doen wel wat. Iemand die een dier pijn doet, valt bij mij altijd verkeerd. Niet vreemd, maar petities en open brievenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |