die ster is gratis (die 30 cent moest omdat ik anders verlies draaidequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het goed![]()
[..]
Laat het je wel weten dan
[..]
En daarom zo leukIk houd van mismaakt enzo
with a little help of a friend...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mocht geld uitgeven aan jezelf?
Je bedoelt de ster van saaisaai?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat om een gevouwen ster
Ik zie hetquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
die ster is gratis (die 30 cent moest omdat ik anders verlies draaide) dus laat maar weten. Kun je oefenen.
het ging over mijn sterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat om een gevouwen ster
Edit: OhHet is het profiel van crv waar je het over hebt
![]()
waarom edit je hem danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind jou sterretje niet zo interessant hoor
Ja, zie de edtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt de ster van saaisaai?
(Sorry SaiSai)
quote:
Jupquote:
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef fietsie het volgende:
Scone deeg staat inmiddels te rusten in de koele kast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Zolang die maar voorbij gaat en niet aan komtquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:28 schreef crv het volgende:
Vanmiddag was het zo ongelooflijk mooi hier tijdens het wandelen met zkh... heb ze ook al op fb gezet, maar voor degene die dat niet zien.Ziet er zeker mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe jij hier klein beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Groeten uit het immer gezellige Lochem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |