quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Or am I a kid?
Wie hou ik voor de gek ik ben geen kid meer.
Arme jij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Or am I a kid?
Wie hou ik voor de gek ik ben geen kid meer.
'E ther dis ci pli ne , ja!" Die strakke kop erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, ik moest lachen, met hun vorken.
maar annemiek is liefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal gaan de BN-ers die ik leuk vind er als eersten uit, die zijn dus niet de mol. Ik heb een hekel aan die Annemiek van 3FM. Dat zal dan de mol wel zijn.
Ik heb ellie bovenan mijn lijstjequote:
Jah, dat is wel een onnodig ruige omgang.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
Scrute, ik herzie mijn mening over de schop na het zien van dit filmpje:
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/
Ga samen met joezi huilen dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee he, gaat het hier ook al over WIDM.
Toch wel hè. Jammer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah, dat is wel een onnodig ruige omgang.
Ik ben allergisch voor haar.quote:
ik zou de politie nooit meer vertrouwenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor haar.
Ellie is ook afschuwelijk maar dat zou wel erg voor de hand liggen. Maar dat zou ook wel weer slim zijn.
Ja, het is ook weer niet zo dat hij hem trapt zoals je een bal trapt maar het beestje wordt wel flink de lucht ingeslingerd. Niet tof.quote:
kom we gaan gifjes baggerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee he, gaat het hier ook al over WIDM.
Het was in elk geval onnodig ruw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is ook weer niet zo dat hij hem trapt zoals je een bal trapt maar het beestje wordt wel flink de lucht ingeslingerd. Niet tof.
what the fuckquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
Scrute, ik herzie mijn mening over de schop na het zien van dit filmpje:
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |