quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Or am I a kid?
Wie hou ik voor de gek ik ben geen kid meer.
Arme jij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Or am I a kid?
Wie hou ik voor de gek ik ben geen kid meer.
'E ther dis ci pli ne , ja!" Die strakke kop erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, ik moest lachen, met hun vorken.
maar annemiek is liefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal gaan de BN-ers die ik leuk vind er als eersten uit, die zijn dus niet de mol. Ik heb een hekel aan die Annemiek van 3FM. Dat zal dan de mol wel zijn.
Ik heb ellie bovenan mijn lijstjequote:
Jah, dat is wel een onnodig ruige omgang.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
Scrute, ik herzie mijn mening over de schop na het zien van dit filmpje:
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/
Ga samen met joezi huilen dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee he, gaat het hier ook al over WIDM.
Toch wel hè. Jammer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah, dat is wel een onnodig ruige omgang.
Ik ben allergisch voor haar.quote:
ik zou de politie nooit meer vertrouwenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor haar.
Ellie is ook afschuwelijk maar dat zou wel erg voor de hand liggen. Maar dat zou ook wel weer slim zijn.
Ja, het is ook weer niet zo dat hij hem trapt zoals je een bal trapt maar het beestje wordt wel flink de lucht ingeslingerd. Niet tof.quote:
kom we gaan gifjes baggerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee he, gaat het hier ook al over WIDM.
Het was in elk geval onnodig ruw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is ook weer niet zo dat hij hem trapt zoals je een bal trapt maar het beestje wordt wel flink de lucht ingeslingerd. Niet tof.
what the fuckquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
Scrute, ik herzie mijn mening over de schop na het zien van dit filmpje:
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/
Ivan heeft gewoon niets met honden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik vergat wie is de mol even helemaal.
wat een retard. en arme pup.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stream dus loop een halve minuut achter. Spoiler volgende keer.![]()
![]()
Sorry zal niet meer ZL drukkenquote:
Ja ja, je moet je diep schamen. En wat nou als mensen het nog niet gezien hebben en hier lezen? Jaha, had je nog niet over nagedacht he king scrut.quote:
nee anders doe je zo iets niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ivan heeft gewoon niets met honden.
Joezi kijkt het morgen. Heb jij daar rekening mee gehouden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, je moet je diep schamen. En wat nou als mensen het nog niet gezien hebben en hier lezen? Jaha, had je nog niet over nagedacht he king scrut.
Ik kan hem ook niet al te veel verwijten, want dat diertje is hem gewoon in de maag gesplitst.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee anders doe je zo iets niet.
dan vind je op die leeftijd alles goed bijna
Die zit hier ook dus weet het nu ook. Dankzij jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joezi kijkt het morgen. Heb jij daar rekening mee gehouden?
Oeh, als pispaal voor honden dan wel ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:27 schreef isax het volgende:
[..]
begraven met hoofd boven de grond en die kop dan gebruiken als pispaal lijkt me beter idee.
En duidelijk geen ervaring.mhondje valt hem lastig, hij schud hem af. Misschien kwestie van leren kennen, hoop ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet al te veel verwijten, want dat diertje is hem gewoon in de maag gesplitst.
Net goed voor Joezi.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zit hier ook dus weet het nu ook. Dankzij jou.
Ik vind het wel iets meer dan afschudden, het gebeurt behoorlijk hardhandig. En ik ben er niet van overtuigd dat Ivan een goede baas zal worden, want hij is behoorlijk ongeduldig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
En duidelijk geen ervaring.mhondje valt hem lastig, hij schud hem af. Misschien kwestie van leren kennen, hoop ik
Alsof dat mensen tegenhoudt om er over te praten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje laat, De Mol is al afgelopen.
Als je dt spel speelt..ook wtergeluiden? En dan ook vak naar wc moeten?quote:
Nope, want nu Moltalk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof dat mensen tegenhoudt om er over te praten.
Ook helemaal waar. Verwijd het vooral de zenderkamer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet al te veel verwijten, want dat diertje is hem gewoon in de maag gesplitst.
Nope.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je dt spel speelt..ook wtergeluiden? En dan ook vak naar wc moeten?
Hmm weet niet, kwestie van moeten leren denk ik. Dus dat er maar veel begeleiding komt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets meer dan afschudden, het gebeurt behoorlijk hardhandig. En ik ben er niet van overtuigd dat Ivan een goede baas zal worden, want hij is behoorlijk ongeduldig.
Het is gewoon geen goede plek voor een pup.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef isax het volgende:
[..]
Ook helemaal waar. Verwijd het vooral de zenderkamer.
Absoluut niet nee. Erg dom van ze. Te veel mensen en dergelijke. Gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede plek voor een pup.
Gewoon een emmertje? Slim slimquote:
Ik kijk hierbij ook naar mezelf en constateer dat ook ik niet zo'n spring in het veld om me heen zou willen hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm weet niet, kwestie van moeten leren denk ik. Dus dat er maar veel begeleiding komt.
Klopt het was een wegschuifding. Wat onhandig en n hondje piept ook hard als hij gewoon opgepakt wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Gert het volgende:
Hij tilt hem op met z'n voet, ik vind "schop" eigenlijk al veel te zwaar uitgedrukt.
En daarna blijft het beestje kwispelend bij hem staan.
Maar goed, er komen hier twee juicy ingrediënten bijeen dus het verbaast me niets dat dit minieme voorvalletje zo'n vlucht neemt.
En pups piepen nogal snel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Gert het volgende:
Hij tilt hem op met z'n voet, ik vind "schop" eigenlijk al veel te zwaar uitgedrukt.
Maar goed, er komen hier twee juicy ingrediënten bijeen dus het verbaast me niets dat dit minieme voorvalletje zo'n vlucht neemt.
Ik vind het wel in de richting van een schop gaan. Maar petities en wat dies meer zij ga ik er niet om tekenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Gert het volgende:
Precies en al was het dat is er niet goed begeleid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede plek voor een pup.
Kwispelen betekend niet altijd dat een beest blij is he? Teken van stres enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Gert het volgende:
Ether= luchtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Discipline? Nee, dat is niet een woord voor mij
Ik denk dat de ergste zonde die hier begaan wordt misschien nog wel degene is die een youtube filmpje opneemt met een mobiele telefoon. Dat is nog erger dan puppyschoppen, maar nog niet zo erg als een vertikale video maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Gert het volgende:
Steun mijn topic en geef er je mening.
UTO / Ivan de puppyschopper (?)
alsjeblieft.![]()
Mjah ... nah ... nee, toch niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ether= lucht
Luchtdiscipline, ongrijpbaar
Ik denk dat je ons daar niet bij nodig hebt. Je had sowieso al beter deel 1 aan de titel toe kunnen voegen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Gert het volgende:
Steun mijn topic en geef er je mening.
UTO / Ivan de puppyschopper (?)
alsjeblieft.![]()
Discipline is ook kunst, een kunde, een tak van ietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah ... nah ... nee, toch niet.
Jij gaat er vanuit dat men dat topic gaat vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je ons daar niet bij nodig hebt. Je had sowieso al beter deel 1 aan de titel toe kunnen voegen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je ons daar niet bij nodig hebt. Je had sowieso al beter deel 1 aan de titel toe kunnen voegen.
Ik heb een paar dagen geleden ook al een allemachtig prachtig opvoedtopic gefabriekt. Geen daverend succes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]Ligt er aan of dit topic genoeg opvalt om bepaalde lieden aan te trekken.
Als het nou "Mohammed de puppyschopper" was geweest dan waren we nú al aan deel 2 toe.
Nope, doesn't work for mequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Discipline is ook kunst, een kunde, een tak van iets
Luchtkunde
Dit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |