Ghehehehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je krijgt er hersenverweking van, wat leidt tot het slechter raden van tekeningen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vergeten te vermelden, dat ie daarvoor al keihard jankte en weer op zijn rug viel.quote:
weet niet wat zijn reden erachter is maar vind het echt raar om te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook al is het zo, wie is hij om dat te doen?? Ze kan op haar eigen bord kijken of wil hij bewijs hebben om zijn gelijk te halen.
Ben het met je eens en niet alleen door die schop. Het is daar veels te drukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze vergeten te vermelden, dat ie daarvoor al keihard jankte en weer op zijn rug viel.
Ik dacht eerst onwetendheid van Ivan, maar nu zie ik hem als een beul.
Hondje moet weg uit Utopia.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ? YUP
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ? YUP, maar, als leek zijnde, geen herders pup
Doe ff normaal daar heb ik op gereageerd. Voor de zoveelste keer let niet op mij doe ik ook niet op jou. Mag ik zelf weten wat ik post, ben jij hier diegene die voor mij beslist waar ik op reageer. Zoek nu eens iemand anders uit om op te fitten. De groeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als Ivan een puppy schopt zie ik je niet!
Vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die had speciaal pasta gekookt, want die wilde geen patat eten. Waarschijnlijk combineert dat niet met haar dieetshakemeuk
JdMquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat zal wel afgeplakt worden...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat die telegraaf maar in het huis zien.
Ik vind dat er de laatste weken van alles uit de kast wordt gehaald om t.v. te maken, zo ongeloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus wat 'n overdreven gedoe over 'n foto die gemaakt wordt van 'n bord eten
yep idd ze lezen het ook selfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat die telegraaf maar in het huis zien.
Het niet alleen die foto. Hij heeft constant wat te zeiken over haar eten. Dat zou mij ook gaan irriteren. Hij doet het bij niemand anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus wat 'n overdreven gedoe over 'n foto die gemaakt wordt van 'n bord eten
Ja beestje krijgt ook continu tegentrijdige commando's. Die pakt straks iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ben het met je eens en niet alleen door die schop. Het is daar veels te druk
Dit is nou precies waarom je nooit in zo'n programma moet gaan zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
Omg dit gaat wel ver hoor![]()
Wat gaan ze doen.......ivan mee ?
je kunnt niet zeggen Ivan must die dit gaat helemal te verquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Birthmark het volgende:
[..]
eens mario bedankt voor je mededeling top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |