En ook al is het zo, wie is hij om dat te doen?? Ze kan op haar eigen bord kijken of wil hij bewijs hebben om zijn gelijk te halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef miertje36 het volgende:
sorry vind het ook raar je gaat toch geen foto´s maken van iemand zijn bord omdat je vind dat die persoon teveel opschept?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ?
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?
Potverdorie, ik had mij er zo op verheugd ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Punk, je hebt de 10000ste cos gemist.
Je krijgt er hersenverweking van, wat leidt tot het slechter raden van tekeningen enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach streams kijken van een stelletje idioten in de loods leidt ook tot niets
Dat zegt Ramona,even afwachten wat cees te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef miertje36 het volgende:
sorry vind het ook raar je gaat toch geen foto´s maken van iemand zijn bord omdat je vind dat die persoon teveel opschept?
10001 is ook een mooi getal toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Potverdorie, ik had mij er zo op verheugd ...
O jee, dit gaat Ivan zijn familie niet leuk vindenquote:
Tot nu toe vind ik het een slecht toneelstuk, zo geacteerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat zegt Ramona,even afwachten wat cees te zeggen heeft.
yep iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dit gaat Ivan zijn familie niet leuk vinden
Als Ivan een puppy schopt zie ik je niet!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zo die cees is nu toch wel ver gegaan, heeft een foto gemaakt van het bord eten van ramona. Ze is boos, gabrielle en bas willen de foto verwijderen op het toestel. Bas is ook boos op cees. Bas zit met het waarom. Gabrielle zegt dit is een belediging. Bas vergoeilijkt het nu een beetje. Gabrielle is woest op cees hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |