SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
10.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil speechen... bedankt dat jullie mij al 10000 topis bezig houden.
Ik hou van jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli Heidi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
3.000.000 posts
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Bestweldonker het volgende: Wim heeft al heel wat gedaan in Utopia er is alleen nog een probleem als het regent, dan loopt zijn hele werkschuur onder. Om 8 uur/half negen zit Wim altijd op de bank en gaat dan bedenken wat hij zal gaan doen. Thuis zou hij een filmpje gaan kijken, maar hier laat hij natuurlijk wel een visitekaartje achter.
![]()
![]()
![]()
10.000!!!!! We all crazy mon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Wat een harremonieuze groep zijn we ook.
― Mark Twain
Niet Feli Hidiho...quote:
Feli aan ons allemaal.
Want al deze berichten hebben we maar mooi samen gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je zitten wachten HidiGefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
dat vreselijke wijdbeense wijf dat op bezoek was, was zijn ex, met zn hoge standaardMake trouble not war![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Vanuit de auto hier moet ik gepost hebben
2 jaar hebben we moeten zwoegenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niet Feli Hidiho...
Feli aan ons allemaal.
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niet Feli Hidiho...
Feli aan ons allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het snot voor ons ogen gewerkt.quote:
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN![]()
Die realitycheck die bjurn kreeg bij de uvhj verkiezing is ie wel heel snel overheen gestapt en weer in z'n 'ik ben zooooo geweldig' flow![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu staat Bjorren met een big smile te genieten van het promofilmpje van Cees.
Waarom? Omdat hij zelf meedoet.
― Mark Twain
quote:![]()
zeg dat wel!
Dank U Dank U!![]()
Koffie heb ik wel verdiend
die krijgt gewoon een stijfje als ie zichzelf zietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef beequeen het volgende:
En nu staat Bjorren met een big smile te genieten van het promofilmpje van Cees.
Waarom? Omdat hij zelf meedoet.![]()
Nou, vooral met zo'n TT.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Dank U Dank U!![]()
Koffie heb ik wel verdiend
― Mark Twain
goed zo doe mij maar patatje joppiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb er een speciale kast voor gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen![]()
![]()
![]()
ik zie dr nog liever chagrijnig danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachenMake trouble not war![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
stelletje patjepel Costuigage
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen![]()
![]()
Tieten van Nicole bungelen er bijna uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Ah wat lief, ze gaan op de foto.
Vast voor ons![]()
[ afbeelding ]
Death metal all the way!![]()
Wat een volk, net als die kees kachel
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen
IK ZEG BIZAWR JOH ONGEKENDTEAM BAKSTEEN![]()
2 jaar over nagedachtquote:
familie weltevree op de fotoA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tandenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZEG BIZAWR JOH ONGEKENDMake trouble not war![]()
Ahh, nou heb je renevanlaaren weer aan het jankenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
![]()
![]()
![]()
een foto met een oude doos, oh nee uit de oude doosA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Met een stukje hout zijn die er zo uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tanden
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Hakim.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
opzich zijn die wel mooi, maar dat langdradige gelul, eikelientjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tandenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De ene wiens naam we niet meer willen noemenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hakim de eerste de oliebollenbakkerquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hakim hadden ze er veel langer in utopia moeten houdenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee bah, die was zo gemeen als de pestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hakim hadden ze er veel langer in utopia moeten houden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: