vind ik ook, klinkt een stuk aangenamer zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:05 schreef ato het volgende:
Zo klinkt Jennie wel goed, zonder uithalen
Maan, omdat Maanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef Cee het volgende:
Maan heeft 1 liedje gedaan, Ivan 32 dus we gaan nu kijken wie er voor staat.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Wat een slechte show..
Joe
Sterkte nog even dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.
Ivan telt voor 5quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef Cee het volgende:
Drie kwartier verder en 2 kandidaten geweest.
misschien dat het nu beter wordt...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooooo net op tijd thuis. Heb Maan en Ivan meegekregen, mijn oren zijn nog aan het bijkomen
Voor mij is ze dan dus niet goed genoeg. Wat een ander er verder van vind zal je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat het je smaak niet is wil niet zeggen dat ze niet goed is. Goed is ze zeker; ze is inderdaad een natuurtalent, niet een perfect ontwikkeld natuurtalent, ze is nog een ruwe diamant.
Nogmaals, ze heeft slechts twee keer een ballad gezongen na de auditierondes, de laatste twee keer deed ze een geheel andere stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |