abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158962915

Vanaf 25 september is een van de meest succesvolle talentenjachten ter wereld weer terug. Inmiddels zijn de opnames al achter de rug, maar moeten de kijkers nog even wachten wie er door zijn naar de volgende ronde en wie er überhaupt meedoen. Net als voorgaande seizoen is dat ook voor de coaches een verrassing. Wat dit jaar wel anders is, is de samenstelling van de coaches. Ilse deLange en Trijntje Oosterhuis hebben plaats moeten maken voor Anouk en Miss Montreal. Marco Borsato en Ali B zullen wel in hun (draaiende) stoel blijven zitten.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_158963114
Het is de hoogste tijd dat Brace afvalt. Ik erger me tijdens zijn optredens aan zijn uitspraak. Het was ook nog eens onzuiver gisteravond. Ivar was sowieso beter.

Verder is de publiekslieveling natuurlijk Maan. Tienermeisjes zien haar als het ultieme voorbeeld, terwijl volwassen Nederland haar een mooie verschijning vindt. Ze is niet de beste zangeres, maar komt met haar mooie stemgeluid een heel eind. Ik zeg winnares tvoh 2016.
The distance between insanity and genius is measured only by success
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 11:01:44 #3
368283 ato
pi_158979372
Maan heeft het totaal plaatje, Jared was verrassend de beste ( althans vind ik) , Brace vind ik goed maar wat Anouk zegt het is allemaal van het zelfde, Melissa ook verrassend goed. Ivan , ik vind hem de ene keer prima zingen de andere keer minder, Jenny net zo verleden keer vond ik haar goed. Nu een van de minste.
Oh Dave was nu ook wat minder.

Gelukkig dat Ivar er uit is, hij klonk steeds stemonvast, arrogante houding en uitstraling...
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter donderdag 14 januari 2016 @ 22:26:42 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_159111020
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
pi_159111083
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
Starmaan*
pi_159111546

[ Bericht 21% gewijzigd door Benny op 14-01-2016 23:01:15 ]
pi_159111594
Hopelijk wint ze niet O+
SOONY
pi_159117247
quote:
Laat Brace het dan maar zijn, ik hoop al 2-3 uitzendingen lang dat hij eruit vliegt. No offense: niet mijn smaak en veel te voorspelbaar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159117273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Brace afvalt. Ik erger me tijdens zijn optredens aan zijn uitspraak. Het was ook nog eens onzuiver gisteravond. Ivar was sowieso beter.
Eens.
De persoon die afval (Ivan heet hij toch?) deed het ook beter. Ik zie in hem (de afvaller) echt een bandjesman, lekker in een bandje het zingen combineren met het bespelen van je instrument. Het zou me niet verbazen als we op die manier nog meer van hem gaan zien.

quote:
Verder is de publiekslieveling natuurlijk Maan. Tienermeisjes zien haar als het ultieme voorbeeld, terwijl volwassen Nederland haar een mooie verschijning vindt. Ze is niet de beste zangeres, maar komt met haar mooie stemgeluid een heel eind. Ik zeg winnares tvoh 2016.
Ook eens met de kanttekening dat zij de favoriet is voor de overwinning. Daarom hoop ik dat er voldoende mensen in haar omgeving zijn die haar wijzen op wat er zangtechnisch nog allemaal verbeterd kan worden. Zij heeft namelijk zeker het vermogen om dat allemaal te leren, als ze daar voldoende in gaat investeren. Nu is ze een Tessa-light, Tessa was al iets verder qua zangtechniek toen ze meedeed, ook een paar jaar ouder dus dat is normaal. :)
#NoDAPL
pi_159118684
Ik krijg steeds meer waardering voor Dave. Dat optreden van vorige week was O+ mijn favoriet blijft Jennie.
Maan en Brace vind ik teveel van hetzelfde. Maar Maan kan mijn aandacht echt geen seconde vasthouden, waar Brace dat nog wel kan.
pi_159118921
We mogen vanavond weer *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_159118926
quote:
Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bij O+
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 10:51:12 #13
43556 miss_dynastie
pi_159119188
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
pi_159119778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
Als ze daar maar vanaf blijft :o
pi_159123015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden? :?

Waarom denk jij dat Maan dat liedje niet aankan?
Ik vind haar wat zwakker bij de lagere tonen, het hoog zingen gaat wel aardig al is ze geen uithalenkoningin. Jennie heeft ook dat kwaaltje, bij het laag zingen is het wat minder goed en soms ook wat minder zuiver.
#NoDAPL
pi_159123132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:18 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor Dave. Dat optreden van vorige week was O+ mijn favoriet blijft Jennie.
Maan en Brace vind ik teveel van hetzelfde. Maar Maan kan mijn aandacht echt geen seconde vasthouden, waar Brace dat nog wel kan.
Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.
#NoDAPL
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 14:56:48 #17
43556 miss_dynastie
pi_159124457
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden? :?

Waarom denk jij dat Maan dat liedje niet aankan?
Ik vind haar wat zwakker bij de lagere tonen, het hoog zingen gaat wel aardig al is ze geen uithalenkoningin. Jennie heeft ook dat kwaaltje, bij het laag zingen is het wat minder goed en soms ook wat minder zuiver.
Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.
pi_159126893
Whehe, dat minimale stemmetje van Maan, zo een nummer met uithalen..

Melissa kan dat wel.
  ESF Reporter vrijdag 15 januari 2016 @ 17:53:41 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_159127895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bij O+
Ik kijk liever een film, dus ik twijfel nog.
pi_159128522
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.
Tsja dat kan jij vinden ik denk daar toch echt anders over. Maan is een mooi meisje om te zien en kan leuk zingen maar ik vind haar gewoon niet goed genoeg. Verder zingt ze voornamelijk ballads waar ik ook al niet van houd, en dan ook nog op steeds dezelfde zijige toon. Nee, not my cup of tea.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 18:47:28 #21
368283 ato
pi_159128850
Er zijn voor en tegenstanders van Maan :-)

Ik ben voor Maan.

Bij mij wisselt het wie ik goed vind, Dave vond ik voor het eerst verleden week slecht, Brace saai ( zoals Anouk zegt, te veel van het zelfde) Jared vond ik weer verrassend goed verleden week.

Maar Maan scoort bij mij wel redelijk hoog iedere week. Maar om een cd van haar te kopen ( wie wel) gaat mij te ver.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 18:48:06 #22
368283 ato
pi_159128879
Jennie vond ik ook tegen vallen verleden week.
pi_159129264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef ato het volgende:
Jennie vond ik ook tegen vallen verleden week.
Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk. :X Hopelijk valt het mee vanavond..
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 19:15:45 #24
368283 ato
pi_159129541
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk. :X Hopelijk valt het mee vanavond..
Vond ik ook, op Jared na..
pi_159130622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.
Ik wist niet dat Celine Dion samenwoonde met Dabid Bowie. Ik volg de celebritygossip niet. :)

Niet kunnen uithalen is overdreven: zie 1m13s @ Ze heeft niet een uiterst goed getrainde kopstem zoals Jennie maar het is ook niet zo dat ze het helemaal niet kan. Vaak kiest ze ervoor om bij hoge noten wat fragieler te zingen: zie (of eigenlijk hoor :)) 33-34s in dezelfde clip.
Ze heeft gelukkig wel een warmer stemgeluid dan Jennie en ze legt van alle kandidaten het meest emotie in haar zang, dát is iets wat niet echt aan te leren is, het is een kwestie van persoonlijkheid en sensibiliteit. Qua talent is ze dan ook een van de meest getalenteerde deelnemers, voor de volledigheid moet ik eraan toevoegen dat een extreem goede kopstem waarschijnlijk ook niet aan te leren is als we het gaan hebben over wat bijvoorbeeld Jennie doet of wat Freddie Mercury (4 octaven) kon.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')