Starmaan*quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
Laat Brace het dan maar zijn, ik hoop al 2-3 uitzendingen lang dat hij eruit vliegt. No offense: niet mijn smaak en veel te voorspelbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
Eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Brace afvalt. Ik erger me tijdens zijn optredens aan zijn uitspraak. Het was ook nog eens onzuiver gisteravond. Ivar was sowieso beter.
Ook eens met de kanttekening dat zij de favoriet is voor de overwinning. Daarom hoop ik dat er voldoende mensen in haar omgeving zijn die haar wijzen op wat er zangtechnisch nog allemaal verbeterd kan worden. Zij heeft namelijk zeker het vermogen om dat allemaal te leren, als ze daar voldoende in gaat investeren. Nu is ze een Tessa-light, Tessa was al iets verder qua zangtechniek toen ze meedeed, ook een paar jaar ouder dus dat is normaal.quote:Verder is de publiekslieveling natuurlijk Maan. Tienermeisjes zien haar als het ultieme voorbeeld, terwijl volwassen Nederland haar een mooie verschijning vindt. Ze is niet de beste zangeres, maar komt met haar mooie stemgeluid een heel eind. Ik zeg winnares tvoh 2016.
Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Als ze daar maar vanaf blijftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:18 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor Dave. Dat optreden van vorige week wasmijn favoriet blijft Jennie.
Maan en Brace vind ik teveel van hetzelfde. Maar Maan kan mijn aandacht echt geen seconde vasthouden, waar Brace dat nog wel kan.
Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden?
Waarom denk jij dat Maan dat liedje niet aankan?
Ik vind haar wat zwakker bij de lagere tonen, het hoog zingen gaat wel aardig al is ze geen uithalenkoningin. Jennie heeft ook dat kwaaltje, bij het laag zingen is het wat minder goed en soms ook wat minder zuiver.
Ik kijk liever een film, dus ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bij
Tsja dat kan jij vinden ik denk daar toch echt anders over. Maan is een mooi meisje om te zien en kan leuk zingen maar ik vind haar gewoon niet goed genoeg. Verder zingt ze voornamelijk ballads waar ik ook al niet van houd, en dan ook nog op steeds dezelfde zijige toon. Nee, not my cup of tea.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.
Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef ato het volgende:
Jennie vond ik ook tegen vallen verleden week.
Vond ik ook, op Jared na..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk.Hopelijk valt het mee vanavond..
Ik wist niet dat Celine Dion samenwoonde met Dabid Bowie. Ik volg de celebritygossip niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |