abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158962112
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En dan? :')
Dan lachen ze je uit. ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 17:22:57 ]
pi_158962169
Werkman topics *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158962174
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
En je vrouw heeft al lekker veel palmpjes en piemeltjes in haar vagijntje gevoeld, wat is je punt :')
Je kan wel angstvallig in de verdediging schieten maar feit blijft dat je vrouw bij het eerste moment dat je haar vijf minuten alleen liet je inruilde voor een jonger model of niet.
Als jij inderdaad bent wie ik denk dat je bent dan heb je pech vriend. Heb de manager van de copyshop al gebeld, jij kan vanaf maandag hele dagen gaan rukken. En als jij het niet bent, Ewout, nou dan heb je de echte een mooie loer gedraaid.
pi_158962184
Herkenbaar.

Zo was ik een keer op een bijeenkomst van de betoncentrale met mijn vriendin, staat er ook zo'n gozer de hele tijd naar haar te kijken.
Ik ken die gozer wel en ik weet dat ie niet vies is van een lekker stukje getrouwd feest.
Dus ik loop zogenaamd een tikkeltje aangeschoten naar hem toe en zeg ''Moet je horen wat ik nou opgepikt heb!'' Waarna ik hem de gang op neem.
Eenmaal alleen ontdoe ik me van mijn ''dronken'' houding en grijp hem bij zijn kraag.
''Ik zie hoe je naar die van mij kijkt, als je er aan komt scheur ik een nieuwe reet in je lijf, is dat begrepen?''
Waarna ik me ervan verzekerd heb dat ie de boodschap begrepen heeft na wat laf geknik van zijn kant begeef ik me terug de kantine in.

Staat de hoofd boekhouding daar met zijn arm om haar heen! :(
Nadat ik ook hem op niet mis te verstane wijze aan het verstand heb gebracht dat men niet aan mijn privé-eigendom moet komen door hem bij zijn kraag te grijpen en bij haar vandaan te sodemieteren! :(
Bleek dat ze hem ondersteunde omdat ie tijdens mijn korte afwezigheid van zijn stoel gepleurd was en zijn enkel had verstuikt... :'(
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:24:03 #55
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_158962192
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb je volgens mij al gezegd dat je op moest houden in de DM. Al die kneuzen hier die over mijn vrouw zitten te zeiken terwijl ze zelf alleen nog maar de huid van hun eigen palmpje op hun piemeltje hebben gevoeld.
Eigen palmpje en het kut vleesje van je vrouw :Y
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_158962206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef Werkman het volgende:
Herkenbaar.

Zo was ik een keer op een bijeenkomst van de betoncentrale met mijn vriendin, staat er ook zo'n gozer de hele tijd naar haar te kijken.
Ik ken die gozer wel en ik weet dat ie niet vies is van een lekker stukje getrouwd feest.
Dus ik loop zogenaamd een tikkeltje aangeschoten naar hem toe en zeg ''Moet je horen wat ik nou opgepikt heb!'' Waarna ik hem de gang op neem.
Eenmaal alleen ontdoe ik me van mijn ''dronken'' houding en grijp hem bij zijn kraag.
''Ik zie hoe je naar die van mij kijkt, als je er aan komt scheur ik een nieuwe reet in je lijf, is dat begrepen?''
Waarna ik me ervan verzekerd heb dat ie de boodschap begrepen heeft na wat laf geknik van zijn kant begeef ik me terug de kantine in.

Staat de hoofd boekhouding daar met zijn arm om haar heen! :(
Nadat ik ook hem op niet mis te verstane wijze aan het verstand heb gebracht dat men niet aan mijn privé-eigendom moet komen door hem bij zijn kraag te grijpen en bij haar vandaan te sodemieteren! :(
Bleek dat ze hem ondersteunde omdat ie tijdens mijn korte afwezigheid van zijn stoel gepleurd was en zijn enkel had verstuikt... :'(
lol. Je mag blij zijn dat je je baan nog hebt. Had ik ook moeten doen. :')
pi_158962226
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb je volgens mij al gezegd dat je op moest houden in de DM. Al die kneuzen hier die over mijn vrouw zitten te zeiken terwijl ze zelf alleen nog maar de huid van hun eigen palmpje op hun piemeltje hebben gevoeld.
liever de huid van mijn eigen palmpje op mijn piemel dan in iemand anders zijn zaad moeten roeren bij je eigen vrouw
pi_158962246
Deze TS. :')

Ik heb niet eens iets lulligs gezegd in dit topic maar toch vind hij het nodig om me per DM te bedreigen en mijn vriendin te beledigen.
pi_158962248
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef boik het volgende:
liever de huid van mijn eigen palmpje op mijn piemel dan in iemand anders zijn zaad moeten roeren bij je eigen vrouw
HOU NOU JE BEK EENS JOH.
pi_158962266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

HOU NOU JE BEK EENS JOH.
IK GEEF HEM TOCH OOK NIET WEG MAN
pi_158962268
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als jij inderdaad bent wie ik denk dat je bent dan heb je pech vriend. Heb de manager van de copyshop al gebeld, jij kan vanaf maandag hele dagen gaan rukken. En als jij het niet bent, Ewout, nou dan heb je de echte een mooie loer gedraaid.
Nou daar heb je me mooi te pakken hoor :') Ik mag een andere stage zoeken nou nou.
Maar jij mag lekker de rest van je huwelijk ingaan in de wetenschap hoe ik haar heb laten kronkelen over de vloeren en heb laten kirren voor meer en dat de lippen die je kust om mijn lul gezeten hebben. Succes met je falende kutleventje man.
pi_158962284
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Stompzinnig het volgende:

Ik heb niet eens iets lulligs gezegd in dit topic maar toch vind hij het nodig om me per DM te bedreigen en mijn vriendin te beledigen.
haha ja wat een held is het ook he :D jou DM's heeft die zeker ook al naar de modjes gestuurd :P
pi_158962322
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Stompzinnig het volgende:

Typisch deze user. Hij schijnt dit vaker te doen. Negen maanden ban en geen steek geleerd :r
pi_158962331
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nou daar heb je me mooi te pakken hoor :') Ik mag een andere stage zoeken nou nou.
Maar jij mag lekker de rest van je huwelijk ingaan in de wetenschap hoe ik haar heb laten kronkelen over de vloeren en heb laten kirren voor meer en dat de lippen die je kust om mijn lul gezeten hebben. Succes met je falende kutleventje man.
haha jij maakt mijn laatste paar fokminuten van deze week helemaal goed _O_
pi_158962332
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dat jij bij thuiskomst nu effe met je ogen dicht je fantasie je handje om je piemeltje hebt gedraaid is wat anders dan de werkelijkheid. Veel plezier met je strafblad, ze heeft namelijk zelf het formulier net ingevuld op mijn aandringen.
pi_158962365
ik gaf deze ts per dm een tip over hoe hij aantrekkelijk blijft voor zijn vrouw, krijg ik een belachelijke scheldkannonade terug van heb ik jou daar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 17:31:09 ]
pi_158962377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat jij bij thuiskomst nu effe met je ogen dicht je fantasie je handje om je piemeltje hebt gedraaid is wat anders dan de werkelijkheid. Veel plezier met je strafblad, ze heeft namelijk zelf het formulier net ingevuld op mijn aandringen.
Deze zin staat zeker symbool voor jullie hele huwelijk he? Alles moet zoals meneer het wilt en als het even mis gaat zielig topics openen op een forum.
pi_158962411
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef Oberkullie het volgende:
ik gaf deze ts per dm een tip over hoe hij aantrekkelijk blijft voor zijn vrouw, krijg ik een belachelijke scheldkannonade terug van heb ik jou daar :')
:')

Hoinkt 581 is de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie is hij eigenlijk met je grote mond ? Hij zit mij op de hielen. Ik kan hem enkel m'n voetstappen laten zien terwijl hij het nu op een lopen zet. Zijn voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Hij heeft geen betekenis voor FOK! Echt niks. Hij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun hem de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
pi_158962429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef boik het volgende:

[..]

haha jij maakt mijn laatste paar fokminuten van deze week helemaal goed _O_
Mja graag gedaan man. Hoop dat ie een enorm kutweekend tegemoet gaat.
pi_158962441
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
Deze zin staat zeker symbool voor jullie hele huwelijk he? Alles moet zoals meneer het wilt en als het even mis gaat zielig topics openen op een forum.
zegt de gozer die nog bij zijn moeder woont. Weet zij dat je stiekem op haar geilt? Ziek mannetje.
pi_158962495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

zegt de gozer die nog bij zijn moeder woont. Weet zij dat je stiekem op haar geilt? Ziek mannetje.
Oh ga je weer over moeders beginnen? :) net zoals over boiks moeder? Stoer man, echt heel volwassen. Ik snap wel dat je slet van een wijf zodra je even je kont keerde zo snel mogelijk zich vergreep aan een jongere vent, want dat is wat ze mentaal gewend is in huis.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 17:36:48 #72
88815 The_Emotion
98.3
pi_158962521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef boik het volgende:

[..]

haha ja wat een held is het ook he :D jou DM's heeft die zeker ook al naar de modjes gestuurd :P
Jazeker, jij bent die knul van de kopieerafdeling?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_158962535
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Remqo het volgende:

[..]

Jazeker, jij bent die knul van de kopieerafdeling?
kut ik dacht nog wel undercover te zijn :'(
pi_158962552
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:37 schreef boik het volgende:
kut ik dacht nog wel undercover te zijn :'(
haha grappig hoor doen alsof je Ewout bent, typisch Fok! iedereen is OPEENS Ewout.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 17:38:07 ]
pi_158962571
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')