quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
Misschien vind ik wc's poetsen wel tof. Toch afwisseling vh werk
ik heb geen moeder meer klootzakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha grappig man. je moeder is dik.
liever een te dikke moeder dan een slet van een vrouw die met de eerste de beste pauper vreemd gaat als je nog geen 5min weg bentquote:
Score voor die pauper welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef boik het volgende:
[..]
liever een te dikke moeder dan een slet van een vrouw die met de eerste de beste pauper vreemd gaat als je nog geen 5min weg bent
dat sws, staat die hoink toch mooi met zijn bek vol tanden dat zon kneusje ff binnen 5min zijn vrouw hosselt.quote:
moederskindje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef boik het volgende:
liever een te dikke moeder dan een slet van een vrouw die met de eerste de beste pauper vreemd gaat als je nog geen 5min weg bent
welke moeder? blijkbaar ook al moeite met lezen. geef je vrouw groot gelijk dat ze haar laat aflebberen door een broekiequote:
eerst zeg je nog dat ik lieg en nu ga je nu poep praten over mijn vrouw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef boik het volgende:
dat sws, staat die hoink toch mooi met zijn bek vol tanden dat zon kneusje ff binnen 5min zijn vrouw hosselt.
hoink zal wel een stuk minder geweldig zijn dan die zelf denkt
TR geplaatst. Kneus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef boik het volgende:
welke moeder? blijkbaar ook al moeite met lezen. geef je vrouw groot gelijk dat ze haar laat aflebberen door een broekie
wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
eerst zeg je nog dat ik lieg en nu ga je nu poep praten over mijn vrouw.
[..]
TR geplaatst. Kneus.
waarom zou je mij met shit beledigen dat je niet gelooft. ben je geestelijk achtergesteld ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef boik het volgende:
wat heeft het een met het ander te maken?
en TR geplaatst ja? oke doe ik dat ook want jij begint over mijn moeder
Politie bellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
waarom zou je mij met shit beledigen dat je niet gelooft. ben je geestelijk achtergesteld ofzo.
ON TOPIC AUB. Jezus.![]()
Wat moet ik nou doen?
ik weet wel wat ik moet doen, en dat is weekend vieren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
waarom zou je mij met shit beledigen dat je niet gelooft. ben je geestelijk achtergesteld ofzo.
ON TOPIC AUB. Jezus.![]()
Wat moet ik nou doen?
Hou jij je gemak eens een beetje, lastpakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef boik het volgende:
[..]
wat heeft het een met het ander te maken?
en TR geplaatst ja? oke doe ik dat ook want jij begint over mijn moeder
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou jij je gemak eens een beetje, lastpak
zeg dat tegen de kerel die zijn wijf expres tegen de grond laat flikkeren gekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou jij je gemak eens een beetje, lastpak
Ik heb je volgens mij al gezegd dat je op moest houden in de DM. Al die kneuzen hier die over mijn vrouw zitten te zeiken terwijl ze zelf alleen nog maar de huid van hun eigen palmpje op hun piemeltje hebben gevoeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
Even on topic.
TS je komt over als een enorme incompetente kneus die niet eens z'n slet van een vrouw na een huwelijk aan zich kan binden. Ik zeg hulde voor die kerel van de copyshophoop dat hij haar die avond nog even flink de groetjes van Jetje gegeven heeft.
oh is die jou ook al aan het bedreigen via DM, wat een held is het toch ook hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
Even on topic.
TS je komt over als een enorme incompetente kneus die niet eens z'n slet van een vrouw na een huwelijk aan zich kan binden. Ik zeg hulde voor die kerel van de copyshophoop dat hij haar die avond nog even flink de groetjes van Jetje gegeven heeft.
En je vrouw heeft al lekker veel palmpjes en piemeltjes in haar vagijntje gevoeld, wat is je puntquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij al gezegd dat je op moest houden in de DM. Al die kneuzen hier die over mijn vrouw zitten te zeiken terwijl ze zelf alleen nog maar de huid van hun eigen palmpje op hun piemeltje hebben gevoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |