abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159034252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dit is een terugkerend advies. Gelukkig zijn met je eigen leven. Ik vind het zo'n onbegrijpend, oneerlijk rot advies. De paar dates die ik heb gehad, waren de gelukkigste momenten van mijn leven. Eerder was de wereld zwart, grijs en wit, ik was moe, mijn hoofd was een mist en alles wat ik deed was going through the motions. Maar wetende dat er ergens een meisje op de wereld is die je graag ziet, maakte dat ik plotseling uitgerust wakker werd en de grauwste dagen kleur kregen. In mijn hoofd klaarde wereld op, zoals de lente na de winter en allerlei schijnbaar onoverkomelijke problemen werden opeens handelbaar.

Dat alles terwijl ik nauwelijks tijd met haar doorbracht. Ik was in die zin niet afhankelijk van haar voor mijn geluk. Mijn eigen leven bleef zoals het was, ik had dezelfde problemen, maar de beleving en de kwaliteit ervan was enorm toegenomen, alleen maar omdat ze in mijn leven was.

Mensen hebben andere mensen gewoon nodig.
Mensen spreken hier allemaal uit ervaring, en ik denk dat vele het ook jammer vinden (ik kan je wel snappen maar het is een houding) dat sommige mensen hier het zichzelf zo moeilijk maken.

Niemand zegt dat je een loner moet zijn, maar ik heb zelf geleerd, je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn. Mensen kunnen je gelukkiger maken, maar het geluk zit in jezelf ;)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159034272
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ja, het geeft rust. Om even mijn eigen vraag te beantwoorden of mensen zich zelf sociaal hebben uitgedaagd en hoe ze dat hebben ondervonden. Ik kan dat zelf deels beantwoorden doordat ik op kamers ben gegaan (niet zozeer om sociaal te zijn, maar meer vanuit praktisch oogpunt). Daar werd ik geconfronteerd met allerlei sociale mensen, nu ik op datingapps zit ook weer en zojuist in de dm over Facebook gehad waar ik ook met een soort jaloezie en onbegrip naar kijk. Maar als ik mezelf afvraag of ik dat daadwerkelijk zou aankunnen, dan moet ik stellen dat ik beter af ben zonder al te veel sociale contacten. En dat besef ik nu dus weer, dus dat geeft wel een soort rust. Het probleem is dat sociaal zijn de norm is en dat we sociale wezens e.d. zijn. Dan ga ik weer twijfelen aan mezelf wat ik voorstel naar anderen toe.

[..]

Dat klinkt ideaal en sluit ik niet uit, maar die introverte vrouwen zijn net als ik niet erg zichtbaar aanwezig. Moeilijk te vinden dus en ze moet er maar net voor uit komen. Ik merk dat ik moeite heb om hier open over te zijn, wat aansluit op wat hier is gezegd:

[..]

In de huidige tijd wordt er door social media steeds gepropageerd om sociaal te zijn, veel vrienden te hebben, veel naar feesten te gaan. Een jongeman die veel jonge vrouwen op Facebook heeft wordt als succesvol gezien, waar anderen zoals ik met jaloezie naar kijken.

Sommigen hebben de middelen en/of mogelijkheden niet om ook succesvol te zijn, om minstens 50 jonge knappe vrouwen als vriend op Facebook te hebben zeg het maar.

Ook ik wordt steeds met het onbereikbare geconfronteerd. Weliswaar heb ik afgelopen mei haast iedereen van Facebook verwijderd, maar bijv. Vanochtend zag ik weer hordes studentes naar de uni fietsen, daar waar ik alleen kwijlend naar kan kijken.

Opsluiten op je zolderkamer lukt ook niet echt, want dat gaat op den duur vervelen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 09:19:40 #228
5428 crew  miss_sly
pi_159034501
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:02 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

In de huidige tijd wordt er door social media steeds gepropageerd om sociaal te zijn, veel vrienden te hebben, veel naar feesten te gaan. Een jongeman die veel jonge vrouwen op Facebook heeft wordt als succesvol gezien, waar anderen zoals ik met jaloezie naar kijken.

Sommigen hebben de middelen en/of mogelijkheden niet om ook succesvol te zijn, om minstens 50 jonge knappe vrouwen als vriend op Facebook te hebben zeg het maar.

.
Misschien moeten jullie daar eens mee stoppen? Je constant vergelijken met anderen? En dan zeker als het gaat om media als Facebook. Kom op, dat gebruiken veel mensen toch alleen om te laten zien wat een geweldig leven ze hebben, zonder te raken aan wat hun leven moeilijk maakt. Ik heb veel vriendinnen met kinderen, en ik heb zelf ook een dochter. Wat komt er op Facebook te staan? Juist, de mooie plaatjes, lieve opmerkingen, de dingen waar men trots op is. Als ik me dan met hen ga vergelijken, kom ik er altijd bekaaid vanaf, want ik heb met mijn dochter echt niet alleen maar leuke momenten. Maar ja, zij natuurlijk ook niet met hun kind(eren).

Stop met vergelijken, daar doe je jezelf altijd mee tekort.
En bedenk je eens: wat zegt het hebben van 50 knappe meisjes als 'vriend' op Facebook nou helemaal? Misschien is die gast er zo een die altijd een meisje probeert toe te voegen en dit zijn de naieve op aandacht beluste meisjes die hem hebben toegevoegd. Zegt niets over die gast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159034529
quote:

[..]

Ook ik wordt steeds met het onbereikbare geconfronteerd. Weliswaar heb ik afgelopen mei haast iedereen van Facebook verwijderd, maar bijv. Vanochtend zag ik weer hordes studentes naar de uni fietsen, daar waar ik alleen kwijlend naar kan kijken.

Opsluiten op je zolderkamer lukt ook niet echt, want dat gaat op den duur vervelen.
Dus jij laat je leven beïnvloeden door wat je ziet op fb, wat eigenlijk niet zo veel voorstelt.. klinkt toch een beetje dom?

Wat stelt fb nou voor, is dat een graadmeter voor hoe leuk iemand is :')

Absoluut niet.
pi_159034615
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:51 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Maar waarom moet zoiets per sé met een vrouw zijn, een goede vriend is dan toch ook de oplossing? Dat is juist de essentie van deze reeks.
Een vriendschap zal nooit zo intiem worden als een relatie, normaal gesproken ga je niet samenwonen met een vriend, en last but not least, met een vriend heb je geen seks. Dus daar zit nog wel even verschil in.
pi_159034951
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:28 schreef CRW het volgende:

[..]

Een vriendschap zal nooit zo intiem worden als een relatie, normaal gesproken ga je niet samenwonen met een vriend, en last but not least, met een vriend heb je geen seks. Dus daar zit nog wel even verschil in.
Nee, maar het is wel een manier om de isolatie en vervreemding tegen te gaan die sommigen ervaren. Ze willen behalve seks, ook erkenning en gezelschap. Iemand die er voor je is. Dat kan een vriend natuurlijk ook voor je zijn. Maar ja, als de behoefte er niet is dan kan je ook niets forceren. Denk alleen dat dat meer voortkomt uit onkunde dan onwil.
pi_159035036
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:28 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik zou eerder gaan samenwonen met een vriend dan met m'n vriendin.
pi_159035264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dus jij laat je leven beïnvloeden door wat je ziet op fb, wat eigenlijk niet zo veel voorstelt.. klinkt toch een beetje dom?

Wat stelt fb nou voor, is dat een graadmeter voor hoe leuk iemand is :')

Absoluut niet.
Heel onze generatie zit tegenwoordig op FB. Het voegt inderdaad weinig toe... maar als je contact hebt met een meisje weet je gegarandeerd dat ze je gaat opzoeken op FB en dan kijkt ze naar je foto's, vrienden etc. En als je dan geen profiel hebt of maar 30 vrienden dan sta je al met 3-0 achter bij haar. Belachelijk, maar zo werkt de wereld helaas ;( Heb het vaak zien gebeuren in de klas. En dan niet ff leuk 'jongens checken' op FB maar gewoon echt afkraken en afraden van... Aaah die gast is toch helemaal niet populair?! Wat moet je daar nou mee? Blablabla. Je profiel is als het ware je sociale status tegenwoordig. Maar goed, ook dit zegt niks want iemand met 1000 vrienden kan er in de 'echte' wereld maar 1 of 2 hebben :)

En ja, mensen posten voornamelijk positieve dingen op FB. Als ik in de bios zit zijn er ook altijd van die mensen die dan selfies gaan maken dat ze bij de film zitten. Wat boeit je vrienden het nou dat jij de nieuwste film aan het kijken bent?
pi_159035281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dit is een terugkerend advies. Gelukkig zijn met je eigen leven. Ik vind het zo'n onbegrijpend, oneerlijk rot advies. De paar dates die ik heb gehad, waren de gelukkigste momenten van mijn leven. Eerder was de wereld zwart, grijs en wit, ik was moe, mijn hoofd was een mist en alles wat ik deed was going through the motions. Maar wetende dat er ergens een meisje op de wereld is die je graag ziet, maakte dat ik plotseling uitgerust wakker werd en de grauwste dagen kleur kregen. In mijn hoofd klaarde wereld op, zoals de lente na de winter en allerlei schijnbaar onoverkomelijke problemen werden opeens handelbaar.

Dat alles terwijl ik nauwelijks tijd met haar doorbracht. Ik was in die zin niet afhankelijk van haar voor mijn geluk. Mijn eigen leven bleef zoals het was, ik had dezelfde problemen, maar de beleving en de kwaliteit ervan was enorm toegenomen, alleen maar omdat ze in mijn leven was.

Mensen hebben andere mensen gewoon nodig.
Wow, dit is precies hoe het voor mij voelt!! Alleen zelf had ik het niet zo mooi kunnen omschrijven.
pi_159035346
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef CRW het volgende:

[..]

Wow, dit is precies hoe het voor mij voelt!! Alleen zelf had ik het niet zo mooi kunnen omschrijven.
Dat heb ik ook. Maar dat is toch ook een deel nieuwe mensen ontmoeten? Dat is altijd leuk, extra leuk als ze jou ook 'leuk leuk' vinden. Maar op vriendschappen an sich zit ik dan weer niet echt te wachten. Ik hecht veel aan mijn vrijheid, maar gewoon een leuke meid waar ik samen dingen mee kan doen en mijn hart luchten is een goede aanvulling op mijn leven.
pi_159035394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heel onze generatie zit tegenwoordig op FB. Het voegt inderdaad weinig toe... maar als je contact hebt met een meisje weet je gegarandeerd dat ze je gaat opzoeken op FB en dan kijkt ze naar je foto's, vrienden etc. En als je dan geen profiel hebt of maar 30 vrienden dan sta je al met 3-0 achter bij haar. Belachelijk, maar zo werkt de wereld helaas ;( Heb het vaak zien gebeuren in de klas. En dan niet ff leuk 'jongens checken' op FB maar gewoon echt afkraken en afraden van... Aaah die gast is toch helemaal niet populair?! Wat moet je daar nou mee? Blablabla. Je profiel is als het ware je sociale status tegenwoordig. Maar goed, ook dit zegt niks want iemand met 1000 vrienden kan er in de 'echte' wereld maar 1 of 2 hebben :)

En ja, mensen posten voornamelijk positieve dingen op FB. Als ik in de bios zit zijn er ook altijd van die mensen die dan selfies gaan maken dat ze bij de film zitten. Wat boeit je vrienden het nou dat jij de nieuwste film aan het kijken bent?
Fb is indoctrinatie :P

Echt het stelt geen reet voor, ik was een actieve fb-fanaat met +400 vrienden, en op gegeven moment dacht ik wat doe ik? Ik spreek de helft van die mensen niet eens, het is geen ''echt leven'' maar gewoon.. je kan alles erop zetten en dan lijkt het of je wat doet maar in werkelijkheid zit je gewoon thuis en doe je niks :') Een beetje elkaar in de gaten te houden, ook een vreemd iets eigenlijk.

FB is echt geen graadmeter.
ik heb nu verwijderd, en bevalt me prima, ga niet mee in het schapengedrag. Maar dat terzijde. Doe wat je zelf wilt, gelukkig maakt, vergelijk je niet met andere, jij bent de ander niet ;) en zij zijn jou niet.
En moet je populair zijn om een leuk leven/mens te zijn? Nee.

[ Bericht 1% gewijzigd door LLgetikt op 12-01-2016 10:38:39 ]
pi_159036283
quote:

[..]

Facebook is niet de maat der dingen he, het is gewoon wat uiterlijk vertoon dat weinig waarde heeft. En ik heb geen idee hoeveel vrouwen ik op facebook heb, maar ik voeg bijv. ook zelden iemand die ik date toe op facebook. Om maar even aan te geven hoe nietszeggend facebook wat dat betreft is.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:35:25 #238
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159036878
quote:

[..]

boeiend. Waarom wil je uberhaupt wat met zulke oppervlakkige mensen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159036925
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

boeiend. Waarom wil je uberhaupt wat met zulke oppervlakkige mensen?
Hoe weet je of ze niet zo oppervlakkig is? Zoals gezegd: tegenwoordig zoeken ze je standaard op op FB. Collega's onder elkaar ook, ook als je op sollicitatiegesprek komt e.d.
pi_159036941
Je kunt je aantal vrienden op onzichtbaar zetten. Je kunt nagenoeg alles op onzichtbaar zetten

Maar dat is geen oplossing voor jouw problemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159037053
quote:

[..]

Tja...als je zo naar de wereld kijkt gaat het niet lukken.

Als je nou eens zou beginnen met contact te maken met vrouwen. Als je iedere dag 1 vrouw aanspreekt dan garandeer ik je dat je aan het eind van het jaar minstens 20 jonge knappe vrouwen als vriend op Facebook hebt.

Het begint met kleine stapjes. Het maakt niet uit hoe klein die stapjes zijn als je maar vooruit gaat.
pi_159037179
Facebook gewoon eruit gooien. Is het nou echt nodig om erop te zitten?

Toen ik er nog op zat zag ik mensen met 1000+ vrienden. Net of ze die allemaal echt kennen.

Verder ook een aantal publieks geile zelfpromoters. En nog van dat volk wat constant erop zet wat ze aan het doen zijn: Ja ik zit nu op de wc en moet nogal hard persen. Hier is een selfie.

Nou ik ben daar al een paar jaar mee gestopt, want het voegt niks toe en mis er niks aan.
pi_159037240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef Zure het volgende:

[..]

Tja...als je zo naar de wereld kijkt gaat het niet lukken.

Als je nou eens zou beginnen met contact te maken met vrouwen. Als je iedere dag 1 vrouw aanspreekt dan garandeer ik je dat je aan het eind van het jaar minstens 20 jonge knappe vrouwen als vriend op Facebook hebt.

Het begint met kleine stapjes. Het maakt niet uit hoe klein die stapjes zijn als je maar vooruit gaat.
Soms kom ik wel in contact met meisjes. Afgelopen zondag nog, ik werk in een bibliotheek en moet daar bij de opening aanwezig zijn, dus ik stond Samen met een meisje dat aan een project moest werken voor een dichte deur. Beetje mee gepraat.

Maar het probleem is dat ik niet durf een naam of nummer te vragen, omdat ik dan denk dat zij denkt dat ik iets van haar wil. Dan lukt contact via Facebook ook niet.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_159037248
quote:

[..]

Je profiel is als het ware je sociale status tegenwoordig.
Nee.

Alleen als puber is je instagram dat misschien.
pi_159037342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe weet je of ze niet zo oppervlakkig is? Zoals gezegd: tegenwoordig zoeken ze je standaard op op FB. Collega's onder elkaar ook, ook als je op sollicitatiegesprek komt e.d.
Iemand keuren aan de hand van facebook is behoorlijk oppervlakkig. Dat zijn mensen waar je echt niks mee van doen wilt hebben.

En dat laatste klopt echt niet. De meeste mensen zijn echt geen stalkers. En er zijn er erg veel die geen FB hebben. Dan zouden die volgens jou een sociaal nadeel hebben, wat echt niet zo is.

En op solicitaties word je echt niet opgezocht. Ik heb het anders nooit gezien. Het mag volgens mij nog niet eens.
pi_159037364
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:03 schreef droppus het volgende:

[..]

Iemand keuren aan de hand van facebook is behoorlijk oppervlakkig. Dat zijn mensen waar je echt niks mee van doen wilt hebben.

En dat laatste klopt echt niet. De meeste mensen zijn echt geen stalkers. En er zijn er erg veel die geen FB hebben. Dan zouden die volgens jou een sociaal nadeel hebben, wat echt niet zo is.

En op solicitaties word je echt niet opgezocht. Ik heb het anders nooit gezien. Het mag volgens mij nog niet eens.
Je wordt echt wel opgezocht voor sollicitatiegesprekken.

De meeste mensen hebben wel Facebook, mensen zonder Facebook zijn vaak toch wel een beetje weird.
pi_159037419
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:03 schreef droppus het volgende:

[..]

Nou, bij een nieuwe klassenlijst of deelnemingslijst ga ik altijd via Facebook opzoeken wie de persoon is achter de naam. Ook als ik iemand IRL ontmoet en ik kom de naam te weten ga ik altijd via Facebook hem of haar profiel bekijken. Gewoon kijken wie hij of zij is. En ik denk dat dat meer mensen doen.
pi_159037429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Soms kom ik wel in contact met meisjes. Afgelopen zondag nog, ik werk in een bibliotheek en moet daar bij de opening aanwezig zijn, dus ik stond Samen met een meisje dat aan een project moest werken voor een dichte deur. Beetje mee gepraat.

Maar het probleem is dat ik niet durf een naam of nummer te vragen, omdat ik dan denk dat zij denkt dat ik iets van haar wil. Dan lukt contact via Facebook ook niet.
Je wilt toch ook iets van haar. Haar naam en nummer namelijk.

Fb is ook geen datingsite. Het kan in principe wel, maar volgens mij niet vaak.
pi_159037483
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

En wat is daar slecht aan als ze denkt dat jij iets van haar wilt? Waar denk je dat de zin: "op vrouwen jagen" vandaan komt? Natuurlijk wil jij iets van haar, dat is ook helemaal niet erg om te laten merken. Dat vergroot juist je kansen.
pi_159037495
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef droppus het volgende:

[..]

Je wilt toch ook iets van haar. Haar naam en nummer namelijk.

Fb is ook geen datingsite. Het kan in principe wel, maar volgens mij niet vaak.
Komt creepy over en ik denk dat zij een vriendje heeft. Driekwart van de meiden tussen 18 en 20 hebben een vriendje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')