Als ze niet zouden betalen, zou ik ook niet komen werken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Klokov het volgende:
Vast genoeg mensen die hun salaris liefhebben maar hun baan haten.
Hoeveel uur pw TS?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Als ze niet zouden betalen, zou ik ook niet komen werken.
Ik werk tegenwoordig voor de overheid, ambtenaar jaja, maar dat is echt wennen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, volgens mij heeft iedereen dat toch? Ik werk als persoonlijk begeleider met jongeren, ene moment is geweldig andere verschrikkelijk.
Wat zijn de leuke en minder leuke momenten dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig voor de overheid, ambtenaar jaja, maar dat is echt wennen...
Als de manager weer iets te bezuinigen heeft gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat zijn de leuke en minder leuke momenten dan?
- Nog niet echt een hoge werkdruk, wat ik wel gewend ben. Zit niet graag stil.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat zijn de leuke en minder leuke momenten dan?
Klinkt overall toch gewoon goed? Denk dat je gewoon even moet wennen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
- Nog niet echt een hoge werkdruk, wat ik wel gewend ben. Zit niet graag stil.
- Binnenwerk, zou graag meer in het veld werken.
+ Nog niet echt een hoge werkdruk, kom uit een periode van overspannen zijn dus op zich goed voor me.
+ Leuke collega's.
+ Goed salaris.
+ Doorgroei kansen.
Heb het absoluut niet slecht, vandaar de liefde kant van de haat-liefde relatie.
Wachten dat is het toverwoord haha. Maar thnx voor je feedback!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klinkt overall toch gewoon goed? Denk dat je gewoon even moet wennen.
Een groot deel van de Nederlanders is jaloers op je.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
+ Nog niet echt een hoge werkdruk, kom uit een periode van overspannen zijn dus op zich goed voor me.
+ Leuke collega's.
+ Goed salaris.
+ Doorgroei kansen.
Heb het absoluut niet slecht, vandaar de liefde kant van de haat-liefde relatie.
Lijkt me wat kort door de bocht. Half Nederland hoeft niet jaloers te zijn. Ik heb gewoon hard gestudeerd en gewerkt om hier te komen ;-).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een groot deel van de Nederlanders is jaloers op je.
En elke werkplek heeft nadelen. En het veld.. tja als je geen kantoortype bent heb je gewoon de verkeerde baan geaccepteerd.
Bij jaloers zijn kijkt men meestal naar wat iemand heeft, niet hoe diegene er gekomen isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lijkt me wat kort door de bocht. Half Nederland hoeft niet jaloers te zijn. Ik heb gewoon hard gestudeerd en gewerkt om hier te komen ;-).
12,5 jaar geleden werkte ik nog bij de supermarkt haha. Maar zit wat in. En jouw sitatie is wel kut.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:51 schreef Chemtrail het volgende:
Tja, een maand is misschien nog een beetje snel om iets te moeten "voelen" voor je nieuwe én oude baan. Ik heb bijna 12,5 jaar gewerkt bij mijn vorige werkgever. Als je dan half buitenwordt gewerkt om vervangen te moeten worden door jonger, goedkoper personeel; ik heb wel even moeten slikken; je mist collega's en de leuke dingen. Maar ben nu uiteindelijk zó blij daar weg te zijn! Ik wil waardering voor m'n werk en als het aan mijn hooofden/teamleiders lag; dan kon je daar naar fluiten.
(Behalve als je homo of een hippe hip-hopper, uitgaans, met een leuk koppie ding slet was... Dan was alles ineens heeeel genakkelijk!)
Oftewel je kan lekker chillen op je werk, jezelf ontwikkelen en verdient een leuk zakcentje. Wat wil je nog meer? Dagelijks oraal bevredigd worden door de secretaresse?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
+ Leuke collega's.
+ Goed salaris.
+ Doorgroei kansen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kent je omgeving je beter dan jezelf.
Bij mij is dus vergelijkbaar. Alleen werk 5dgn 8uur en bouw daardoor extra vrije dagen op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:43 schreef silenthill het volgende:
Ik werk nu 10 jaar voor de semi overheid in de ICT.
Moest in het begin enorm wennen.
Kwam namelijk uit de detachering ICT en werkt tussen de 50 a 60 uur per week.
Nu werk ik 10,5 a 11 uur per dag. 4 dagen en maandags vrij. Doe al jarenlang extra werkzaamheden erbij zoals mobile device management en problem management.
In het begin, dat ik bij de semi overheid een vaste aanstelling had. Moest ik echt langzamer werken. Tempo van collega lag niet zo hoog. Nu heb ik allemaal extra taken er dus bij, waar ik lekker mijn energie en ideeën kwijt in kan.
Geloof me. Als je goede inzet toont en op een positieve manier dingen aanpakt. Dan komt het leuke werk naar je toe.
Ik ga nog steeds met plezier naar mijn werk. Salaris collega's en werksfeer zijn ook belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |