Ik ben blij dat jij er blij mee ben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik wou nog effe zeggen dat ik deze 2 CD's heb ontvangen van Reliekrover, ook al was het geen ruil en heb ik die muziek + patch hier boven ergens als cadeautje gestuurd. Erg attent en leuk ook, want het zijn goeie CD's die ik nog niet had.
Waarom dan gestuurd?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:26 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er blij mee ben.![]()
Dat album van Christ Agony vond ik vooral erg goed. Het album dat ze hierna uitbrachten (Moonlight Act 3) is van hetzelfde niveau. Denk dat dat album niet moeilijk te vinden zal zijn.
Ja maar ik hejje gezegd dat ik er niks voor wou. Als jij een CD stuurt naar mij die je zo goed vindt... Ik vind dit album ook het beste van die band, dus ik neem aan dat je em nog eens gaat kopen. Dat deed ik namelijk ook en doe t nog steeds met alle CD's die ik heb verkocht in het verleden. Ik koop ze weer, liefst op vinyl. Als je je CD weer terug wil, laat me maar weten. Ik heb gezien dat je problemen hebt en als je iets hebt gedaan zonder dat je daar echt achter stond in nuchtere toestand... Krijg je je CD weer terug. Zo niet. Koop em dan lekker zelf maar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Ik kan dat album dromen.En omdat jij dingen naar mij had gestuurd.
Nee man, maakt echt niet uit. Ik heb wel vaker cd's weggedaan aan black metal liefhebbers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja maar ik hejje gezegd dat ik er niks voor wou. Als jij een CD stuurt naar mij die je zo goed vindt... Ik vind dit album ook het beste van die band, dus ik neem aan dat je em nog eens gaat kopen. Dat deed ik namelijk ook en doe t nog steeds met alle CD's die ik heb verkocht in het verleden. Ik koop ze weer, liefst op vinyl. Als je je CD weer terug wil, laat me maar weten. Ik heb gezien dat je problemen hebt en als je iets hebt gedaan zonder dat je daar echt achter stond in nuchtere toestand... Krijg je je CD weer terug. Zo niet. Koop em dan lekker zelf maar.
Goedemiddag
Fluisterwoud ook in je straatje? (vanwege het Galgeras-gebeuren) Heb ik (denk ik) nog wel een ongebruikte LP van liggen voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Reliekrover het volgende:
Ik heb net het nieuwe album van Degial binnengekregen: Savage Mutiny. Dit is een van mijn favoriete bands uit de hedendaagse death/black metal scene.
Yeah, Fluisterwoud vind ik tof. Heb alleen Laat Alle Hoop Varen van ze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:48 schreef Ciora het volgende:
[..]
Fluisterwoud ook in je straatje? (vanwege het Galgeras-gebeuren) Heb ik (denk ik) nog wel een ongebruikte LP van liggen voor je.
Momenteel beukt deze klassieker door de koptelefoon![]()
Gaaf.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Ciora het volgende:
Ok.
Even kijken of ik van het weekend een verzenddoos kan scoren.
Gaaf album inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2016 11:53 schreef Reliekrover het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cd van Mgla gister binnengekregen. Vocalen doen me sterk denken aan Jon Nodtveidt (wat alleen maar positief is). Nu voor de derde keer aan het luisteren, ben behoorlijk onder de indruk.
Dit album heb ik onlangs ontdekt, ijzersterk inderdaad!quote:Op donderdag 14 april 2016 11:53 schreef Reliekrover het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cd van Mgla gister binnengekregen. Vocalen doen me sterk denken aan Jon Nodtveidt (wat alleen maar positief is). Nu voor de derde keer aan het luisteren, ben behoorlijk onder de indruk.
die is echt geniaalquote:Op donderdag 14 april 2016 11:53 schreef Reliekrover het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |