Online contact is geen vervanging voor echt contact. In mijn gaming periode voelde ik me wel eenzaam ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
en zijn die eenzaam? Het lijkt mij dat als je een vrouwelijke gamer ben die ook maar een beetje aantrekkelijk is (en er zijn er veel), je niet echt last van eenzaamheid zal hebben.
Of zijn eenzame vrouwen hetzelfde als de eenzame mannen, maar dan als vrouw?
Vooral als ze aangeeft dat ze graag vieze spelletjes speelt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op een studentenfeestje bent, en je als vrouw aangeeft dat je van gamen houdt, veel mannen die vrouw interessanter gaan vinden.
Vreemd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whaha nee. Als je in een game meldt dat je vrouw bent dan is de game onspeelbaar. Zulke dingen hou je voor je.
Ik voel me ook eenzaam als ik veel op fok zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Online contact is geen vervanging voor echt contact. In mijn gaming periode voelde ik me wel eenzaam ja.
Ja, dat bedoel ik dus. Of ze openen dat soort topics wel, alleen niet op fok forum. Ik heb weleens op de viva forum gekeken en ik vind die vrouwen daar echt eng. Misschien zijn dat ook het soort vrouwen dat eenzaam zijn. Wat opvallend is aan die viva forum vrouwen, is dat glashard ontkennen dat ze eenzaam zijn of dat genegenheid belangrijk is. Dus ze willen niet toegeven dat ze ook behoefte hebben aan geborgenheid en intieme contact.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:03 schreef LLgetikt het volgende:
Ik ben wel eenzaam maar dat ligt meer aan andere factoren, en dat weet ik diep van binnen, wat is verschil is dat vrouwen meer analyserend denken dan oppervlakkig, en veel meer malen over dingen. Wel opvallend dat een vrouw niet zo snel zo'n topic opent..
En wat is eenzaam? Eenzaam kun je ook voelen als je heel veel mensen om je heen hebt. Is niet perse uiterlijk gerelateerd, waar veel mensen hier al van uitgaan.
Het is ook wel een apart type volk daarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Of ze openen dat soort topics wel, alleen niet op fok forum. Ik heb weleens op de viva forum gekeken en ik vind die vrouwen daar echt eng. Misschien zijn dat ook het soort vrouwen dat eenzaam zijn. Wat opvallend is aan die viva forum vrouwen, is dat glashard ontkennen dat ze eenzaam zijn of dat genegenheid belangrijk is. Dus ze willen niet toegeven dat ze ook behoefte hebben aan geborgenheid en intieme contact.
Ik denk ook dat vrouwen gewoon beter met emoties kunnen omgaan dat is verschil, mannen uiten zich slecht, vrouwen kunnen dat veel beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Of ze openen dat soort topics wel, alleen niet op fok forum. Ik heb weleens op de viva forum gekeken en ik vind die vrouwen daar echt eng. Misschien zijn dat ook het soort vrouwen dat eenzaam zijn. Wat opvallend is aan die viva forum vrouwen, is dat glashard ontkennen dat ze eenzaam zijn of dat genegenheid belangrijk is. Dus ze willen niet toegeven dat ze ook behoefte hebben aan geborgenheid en intieme contact.
Fokkers zijn ook apart. En je hebt wel fokkers die normaal overkomen, en viva forum bezoekers die normaal overkomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:11 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Het is ook wel een apart type volk daar, en het blijft een wisselwerking, wat je ook hier op fok ziet natuurlijk
Ja. Van die meiden die er verder gewoon gemiddeld uitzien, maar minder contact leggen. Het stille meisje in de klas. Het vreemde meisje. Natuurlijk heb je die ook. Ik kende ze in ieder geval wel en de jongens keken niet naar ze om, die keken naar de populaire, goed geklede meiden. Als die na hun middelbare school dan ook bezig zijn met de studie en verder weinig buiten komen, dan schiet het natuurlijk niet op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik voel me ook eenzaam als ik veel op fok zit.Daarom was ik een paar jaar lang mee gestopt. Nu dat ik minder tijd heb om IRL dingen te doen vanwege drukte met school, ben ik vaker online.
Maar je zegt dus dat eenzame vrouwen een beetje hetzelfde zijn als de eenzame mannen? Gewoon vrouwen die niet veel opvallen, maar verder wel slim zijn ofzo?
Maar wie heeft nou niet gebrekenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Fokkers zijn ook apart. En je hebt wel fokkers die normaal overkomen, en viva forum bezoekers die normaal overkomen.
Ik ben zelf ook apart, dat geef ik toe, alleen mijn apartheid is niet storend. Eigenlijk best een voordeel op sociaal gebied, hoewel ik zeker gebreken heb.
Wat ik denk ook is dat we ons niet laten lijden, door bijv geen seks te hebben dan worden we helemaal paraquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Van die meiden die er verder gewoon gemiddeld uitzien, maar minder contact leggen. Het stille meisje in de klas. Het vreemde meisje. Natuurlijk heb je die ook. Ik kende ze in ieder geval wel en de jongens keken niet naar ze om, die keken naar de populaire, goed geklede meiden. Als die na hun middelbare school dan ook bezig zijn met de studie en verder weinig buiten komen, dan schiet het natuurlijk niet op.
Is het niet gewoon zo dat mannen meer oplossingsgericht zijn en daarom om hulp vragen op een forum?Dat meiden het meer accepteren als ze slecht in de markt liggen en minder seksueel gefrustreerd zijn dan mannen.
Nou, heb je weleens op de viva forum gekeken? De vrouwen open daar regelmatig topics over hoe kut hun leven is voor wat voor redenen daar ook, maar oplossingsgericht denken is er helemaal niet. Iemand open een topic, andere vrouwen melden dat ze zich herkennen in het verhaal en dat ze het vervelend voor de TS (TO daar) vinden, en daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Van die meiden die er verder gewoon gemiddeld uitzien, maar minder contact leggen. Het stille meisje in de klas. Het vreemde meisje. Natuurlijk heb je die ook. Ik kende ze in ieder geval wel en de jongens keken niet naar ze om, die keken naar de populaire, goed geklede meiden. Als die na hun middelbare school dan ook bezig zijn met de studie en verder weinig buiten komen, dan schiet het natuurlijk niet op.
Is het niet gewoon zo dat mannen meer oplossingsgericht zijn en daarom om hulp vragen op een forum?Dat meiden het meer accepteren als ze slecht in de markt liggen en minder seksueel gefrustreerd zijn dan mannen.
Nee, daar lees ik nooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou, heb je weleens op de viva forum gekeken? De vrouwen open daar regelmatig topics over hoe kut hun leven is voor wat voor redenen daar ook, maar oplossingsgericht denken is er helemaal niet. Iemand open een topic, andere vrouwen melden dat ze zich herkennen in het verhaal en dat ze het vervelend voor de TS (TO daar) vinden, en daar blijft het bij.
Ik verbaas me over je ervaring. Ik zie juist dat er voor minder aantrekkelijke vrouwen, ook als ze daarbij erg bazig en gemeen zijn, evengoed mannen in de rij staan, misschien wel meer dan voor lievere, aantrekkelijke vrouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Alleen als je er goed uitziet.
Whut? Ik denk dan toch echt dat je met oogkleppen loopt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:25 schreef Drieklank het volgende:
Toch lijkt dat in de praktijk niet voor te komen. Ik zie bijvoorbeeld nooit een meid in haar eentje wat boodschappen voor zichzelf halen o.i.d.
Het is daar net zo eng of raar als fok, maar wel anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, daar lees ik nooit.Maar het verbaast me niks dat er daar wél topics worden geopend. Ik heb wel het idee dat er op fok ook meer mannen zitten. Vrouwen zoeken liever steun in vrouwelijke kringen.
Dat meen je niet, toch? Die zijn er echt legio. Ik heb zelf ook jaren alleen voor mezelf boodschappen gedaan, hoor. Misschien let je dan toch niet zo goed op als je denkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Toch lijkt dat in de praktijk niet voor te komen. Ik zie bijvoorbeeld nooit een meid in haar eentje wat boodschappen voor zichzelf halen o.i.d.
Zullen we het hier gewoon on-topic houden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is daar net zo eng of raar als fok, maar wel anders.
Iemand melde een keer dat ze cptss had (complex post traumatische stress stoornis) en ik vroeg haar waardoor ze die stoornis had ontwikkelt en iedereen werd boos op mij.
'Hoe durf iemand in de psyche forum te vragen wat die heeft meegemaakt?'
Andere users gingen mij verwijten dat ik allerlei traumatische reacties in hen aanwakkerde.
Veel vrouwen willen inderdaad vaak eerst alleen maar erkenning voor hun verhaal. Soms is dat al voldoende. Zo niet, dan gaan ze op zoek naar oplossingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou, heb je weleens op de viva forum gekeken? De vrouwen open daar regelmatig topics over hoe kut hun leven is voor wat voor redenen daar ook, maar oplossingsgericht denken is er helemaal niet. Iemand open een topic, andere vrouwen melden dat ze zich herkennen in het verhaal en dat ze het vervelend voor de TS (TO daar) vinden, en daar blijft het bij.
En andersom dat meer mannen ook erkenning willen voor hun verhaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel vrouwen willen inderdaad vaak eerst alleen maar erkenning voor hun verhaal. Soms is dat al voldoende. Zo niet, dan gaan ze op zoek naar oplossingen.
Ik heb wel het idee dat steeds meer vrouwen geleerd hebben van het oplossingsgerichte denken en handelen van veel mannen en dat steeds meer gemeengoed wordt.
Is het niet on-topic dan? Gaat over eenzame vrouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we het hier gewoon on-topic houden?
Thanks!
Wat ook zo kan zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die hebben katten toch?
En gaan graag op verre reizen en roepen heel hard dat ze ook alleen heel gelukkig kunnen zijn.
Voor een deel wel denk ik. Wat niet perse erg is hoor. Als je echt dolgelukkig bent met je wanderlust en je katten is dat ook mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarmee impliciet wordt gezegd dat dat natuurlijk niet zo is?
Ik meen het! Wel is het zo dat een winkel bedoeld is om boodschappen te halen; niet om vrijgezelle dames te spotten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel vrouwen willen inderdaad vaak eerst alleen maar erkenning voor hun verhaal. Soms is dat al voldoende. Zo niet, dan gaan ze op zoek naar oplossingen.
Ik heb wel het idee dat steeds meer vrouwen geleerd hebben van het oplossingsgerichte denken en handelen van veel mannen en dat steeds meer gemeengoed wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |