SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Je hebt foto's van mijn ex gezien. Die ziet er best lief en schattig uit toch? Zo was ze ook echt dacht ik!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is inderdaad niet te v(ert)rouwen in langdurige relaties!
Ohja, ik was zelf ook op dat feest en heb het helemaal niet doorgehad. Zag ze wel praten maar vertrouwde haar zo dat ik het echt niet verwacht hadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt foto's van mijn ex gezien. Die ziet er best lief en schattig uit toch? Zo was ze ook echt dacht ik!
Die bitch heeft wel mooi mij aan het lijntje gehouden tot ze op een feestje op mijn werk een collega van me leerde kennen en daarin de volgende gevonden heeft. Die hebben nu een relatie.
Ik vertrouw ze echt nooit meer
Wat ik zeg, ik zou het zelf niet doen. Daar trap ik niet inquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:47 schreef Geerd het volgende:
Renwan !! Straks hc, je zult zo wel zien dat het grote mannen praat is
Je ex zag er inderdaad nice uit, niet als de huis tuin en keuken slet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja, ik was zelf ook op dat feest en heb het helemaal niet doorgehad. Zag ze wel praten maar vertrouwde haar zo dat ik het echt niet verwacht had
Nopequote:
Jawol, maar gebruik het weinig.quote:
Je weet wat Hans Teeuwen zei he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ex zag er inderdaad nice uit, niet als de huis tuin en keuken slet.
Moet wel zeggen, na dat feest nog met een paar collega's en haar op stap geweest en thuis mocht ik er niet overheen. Toen vermoedde ik dat er iets niet klopte want dat was nieuwquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ex zag er inderdaad nice uit, niet als de huis tuin en keuken slet.
Dan zit er wel iets mis inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, na dat feest nog met een paar collega's en haar op stap geweest en thuis mocht ik er niet overheen. Toen vermoedde ik dat er iets niet klopte want dat was nieuw
Dacht je echt dat er zo een grote ruimte in een trein is, waar je met 2 dames ongezien in kan komen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik zou het zelf niet doen. Daar trap ik niet in
Sowieso als ik HC word dan kom ik nog af en toe hier op werk langs om wat bier te klappen. Valt hier dan ook wel wat te hosselen want dan ben ik geen werknemer meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:47 schreef Geerd het volgende:
Renwan !! Straks hc, je zult zo wel zien dat het grote mannen praat is
Baas !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso als ik HC word dan kom ik nog af en toe hier op werk langs om wat bier te klappen. Valt hier dan ook wel wat te hosselen want dan ben ik geen werknemer meer
Altijd gezellig! Heb je nog nooit gehosseld terwijl je aan het werk wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso als ik HC word dan kom ik nog af en toe hier op werk langs om wat bier te klappen. Valt hier dan ook wel wat te hosselen want dan ben ik geen werknemer meer
Hee ik heb het maar gehoord he. Maar kan me wel voorstellen dat je als HC soms oneerbare voorstellen krijgt van zwartrijderessenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht je echt dat er zo een grote ruimte in een trein is, waar je met 2 dames ongezien in kan komen?
Laat staan uit??
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd gezellig! Heb je nog nooit gehosseld terwijl je aan het werk was
Jup die verhalen ken ik wel maar dan negatief, vrouwen die gaan schreeuwen dat je ze hebt aangeraakt etc...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Hee ik heb het maar gehoord he. Maar kan me wel voorstellen dat je als HC soms oneerbare voorstellen krijgt van zwartrijderessen
Ja van die crackhoeren zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup die verhalen ken ik wel maar dan negatief, vrouwen die gaan schreeuwen dat je ze hebt aangeraakt etc...
Uhm ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:57 schreef renwan het volgende:
Dit is knap, ik heb een verschil in mijn pintransacties maar ik heb de kassa de hele nacht niet gebruikt![]()
Zoekt de receptie straks maar lekker uit
Ja maar de totalen op het pinapparaat komen niet overeen met de totalen die aangeslagen zijn in de kassa. Dus iemand heeft ergens iets verkeerd aangeslagen maar dat oplossen is niet mijn taakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Uhm ...
Is pinnen geen inrichtingsverkeerd?
Bedankt voor deze lesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:58 schreef Geerd het volgende:
Dames die doen alsof ze slapen, of mij gewoon niet zien want hoofdtelefoon op, of echt slapen??
Nooit aanraken!!! Jij mag het uitleggen.
Mannen net zo trouwens ...
Les 4 denk ik??
Alles wat de ogen dicht heeft lekker laten gaan
Het moet wel kloppen in het kassa systeem. Als je meer of minder hebt binnen gekregen via de pin dan wat je hebt verkocht via de pin heb je dus je een verschil in je pintransacties zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Uhm ...
Is pinnen geen inrichtingsverkeerd?
Klinkt ook als een klein vergrijp.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:59 schreef renwan het volgende:
Ja maar de totalen op het pinapparaat komen niet overeen met de totalen die aangeslagen zijn in de kassa. Dus iemand heeft ergens iets verkeerd aangeslagen maar dat oplossen is niet mijn taak
Ik probeer het te begrijpen ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moet wel kloppen in het kassa systeem. Als je meer of minder hebt binnen gekregen via de pin dan wat je hebt verkocht via de pin heb je dus je een verschil in je pintransacties zitten
En hij had al probs met zijn vogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klinkt ook als een klein vergrijp.
Ik heb wel gevonden waar het ongeveer is mis gegaan maar snap niet helemaal hoe het mis is gegaan. Maar wat ik zeg, voor de receptie!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben niet hiervan verdacht, het bedrag wat niet klopt is namelijk aangeslagen voor mijn dienst begonnen isquote:
"hey jongens ik heb hier een artikeltje 812.A, vermoedelijk tijdstip 23:54, ik laat het over aan jullie."quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb wel gevonden waar het ongeveer is mis gegaan maar snap niet helemaal hoe het mis is gegaan. Maar wat ik zeg, voor de receptie!
In principe wel, dan kun je het nog weg schrijven als fooi in de meeste gevallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen ...
Dus een hoger pintotaal dan in de kassa is in principe beter dan andersom?
Dan inderdaad gewoon lekker laten, laat receptie het maar uitzoeken!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben niet hiervan verdacht, het bedrag wat niet klopt is namelijk aangeslagen voor mijn dienst begonnen is
Uhmzzz ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben niet hiervan verdacht, het bedrag wat niet klopt is namelijk aangeslagen voor mijn dienst begonnen is
Juist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In principe wel, dan kun je het nog weg schrijven als fooi in de meeste gevallen.
Bij alles wat we aanslaan moeten we aangeven hoe het betaald is, Pin, creditcard of contant. En dat komt dan op een overzicht te staan wat je uitprint aan het einde van je dienst.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer het te begrijpen ...
Dus een hoger pintotaal dan in de kassa is in principe beter dan andersom?
Als uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden naar voren komt dat u zich schuldig heeft gemaakt aan een strafbaar feit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef renwan het volgende:
[..]
GEERD GA ME NOU NIET GEK MAKEN MANquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden naar voren komt dat u zich schuldig heeft gemaakt aan een strafbaar feit.
Maar dan mis je weer eventuele fooi als de pin aangeeft wat de kassa aangeeft! Is nadelig voor het bar personeelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Juist.
En als je een gat hebt betekent dat vaak dat je een nulletje vergeten bent in de pinautomaat.
Ideaal zou zijn als die dingen gekoppeld zijn, dat kassa en pin hetzelfde aangeven, ongeacht input.
Ja, die 26 euro zit ergens tussen wal en schip.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij alles wat we aanslaan moeten we aangeven hoe het betaald is, Pin, creditcard of contant. En dat komt dan op een overzicht te staan wat je uitprint aan het einde van je dienst.
Nu staan op de totalen van het pinapparaat dat er 10 euro gepind is maar op het overzicht staat dat er 36 euro gepind is. Dus ik mis 26 euro qua pin.
Snap je het ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |