Als ik binnenkom staat de trein er hooguit een kwartiertje. Dan zit er alweer iemand anders op die weer verder gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?
Pakken die weer een andere trein terug van je collega's die hetzelfde traject hebben?
lekker slapen dan toch. of anders beetje methquote:
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaanquote:
Best goed systeem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik binnenkom staat de trein er hooguit een kwartiertje. Dan zit er alweer iemand anders op die weer verder gaat.
Die heeft dan even schaft, en pakt de trein weer op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?
Pakken die weer een andere trein terug van je collega's die hetzelfde traject hebben?
Wat voor werk doe je dan broerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaan
Dat is dan wel kut inderdaad. Ik was om 3 uur klaar, maar ben over mijn slaap heenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaan
Barman/Nachtportier in een hostel. Nu ben ik dus nachtportier. Best relaxed, beetje chillen met Netflix of nu FOK! en als er dronken mensen lawaai maken ze toespreken en na 2 waarschuwingen buiten zettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan broer
Ja dat ken ik ook van late bardienstenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel kut inderdaad. Ik was om 3 uur klaar, maar ben over mijn slaap heen
Alleen bij een verstoring, heb je een zooi personeel en matrieel aan de verkeerde kantquote:
Waarom eisen ze eigenlijk dat je binnen 3 kwartier op het station kan staan? Voor als er iemand ziek is of er een verstoring is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen bij een verstoring, heb je een zooi personeel en matrieel aan de verkeerde kant
Ik ga het dit weekend maar even rustig aan doen met bier. Heb er op werk al drie geklapt. Was wel genoeg voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ook van late bardiensten
Maar een ding scheelt, straks als ik om half 8 thuis ben mag ik een paar bier klappen
haha lauw, wel eens flinke fittie gehad? Dronken britten enzo zijn, naar mijn ervaring, niet altijd het beste gezelschap. Amsterdam ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Barman/Nachtportier in een hostel. Nu ben ik dus nachtportier. Best relaxed, beetje chillen met Netflix of nu FOK! en als er dronken mensen lawaai maken ze toespreken en na 2 waarschuwingen buiten zetten
Ja straks als ik klaar ben is het echt het laatste, anders verneuk ik m'n ritme teveel. Moet maandag naar de Horecava en dinsdag psychologische keuring. Dan moet ik wel fit zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend maar even rustig aan doen met bier. Heb er op werk al drie geklapt. Was wel genoeg voor vandaag.
Nee geen fittie's, wel een keer iemand eruit geschopt om 3 uur 's nachts omdat hij voor de zoveelste keer zat te blowen op z'n kamer en een keer iemand met een overdosis aan pillen. Was wel even aanpoten toen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
haha lauw, wel eens flinke fittie gehad? Dronken britten enzo zijn, naar mijn ervaring, niet altijd het beste gezelschap. Amsterdam ofzo?
Haha pull je nog een beetje pussy dan als er snachts van die dronken sletten binnenkruipen? Waar in den haag? heb daar ook nog gewoondquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee geen fittie's, wel een keer iemand eruit geschopt om 3 uur 's nachts omdat hij voor de zoveelste keer zat te blowen op z'n kamer en een keer iemand met een overdosis aan pillen. Was wel even aanpoten toen.
Voor de rest zijn 2 waarschuwingen meestal wel voldoende. Bij de 2e keer ben ik niet meer zo aardig namelijk. Zit in Den Haag
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha pull je dan nog een beetje pussy dan als er snachts van die dronken sletten binnenkruipen? Waar in den haag? heb daar ook nog gewoond
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef renwan het volgende:
[..]
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodig
Dat komt niet uit 5 jaar of 10 jaar ervaring. Natuurlijk mensen buiten die tijd komen gewoon te vaak te laat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom eisen ze eigenlijk dat je binnen 3 kwartier op het station kan staan? Voor als er iemand ziek is of er een verstoring is?
Ik denk wel dat als ik een dronken slet zou doen dat m'n baas me een waarschuwing zou geven en een compliment erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!
Ik dacht dat het was voor als er stront aan de knikker was, zo van "René, alles is kapot we hebben NU EEN HC NODIG HIERHEEN KOMEN!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat komt niet uit 5 jaar of 10 jaar ervaring. Natuurlijk mensen buiten die tijd komen gewoon te vaak te laat.
Treinen door tunnels moeten een HC hebben Schiphol tunnel.
Nijverdal, Tunnel onder het zwarte water, Delft,
Een oud barhoofd heeft mij ooit betrapt dat ik een dronken meisje had gedaan op de plee, heb niet eens een waarschuwing gekregenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als ik een dronken slet zou doen dat m'n baas me een waarschuwing zou geven en een compliment erbij
Haha begrijpelijk. Wordt je dan ook nog een beetje aangenomen op je fysiek of niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef renwan het volgende:
[..]
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodig
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:52 schreef renwan het volgende:
Ohja een keer een school die zich echt niet kon gedragen die had ik bijna met z'n 90en eruit geflikkerd. Bedachten zich net op tijd dat dat niet handig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |