SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:00 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt één keer geblowd voor school
dat waren echt 2 teugen voor het eerste uur
stoned op school is toch vet kut man
mcgrathgodquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wist dat je dat leuk ging vinden
ja die komt er welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zat
Nee precies. Stoned op school zijn is wel chill maar, dan moet je geen toetsen etc meer hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
2 teugen voor het eerste uur voel je toch niks van joh gek
Ik vond er ook weinig mis mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies. Stoned op school zijn is wel chill maar, dan moet je geen toetsen etc meer hebben.
shit ja dat filmpjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zat
Wat gebeurt er als je gepakt wordt. Schorsing?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je gepakt wordt. Schorsing?
Dat die leraar dat ook niet door heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shit ja dat filmpjezo ongemakkelijk
hoe kut moet je je wel niet voelen als je dat meisje benthaar ouders hebben haar opgehaald terwijl ze pamperhard ging
en je was hetero zei je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
als klein jochie ging ik vaak naar Oosterpark en euroborg
Nu vink er niks meer aan
ik blowde toen sws echt 2 keer in de maand ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oosterparkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
als klein jochie ging ik vaak naar Oosterpark en euroborg
Nu vink er niks meer aan
Ik werd geowon naar huis gestuurd en een belletje naar mn ouders.quote:
heb je nog steeds blauwe jas?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FORZA GRONINGEN COME ON GREEN WHITE ARMY COME ON YOU BOYS IN GREEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |