SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:00 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt één keer geblowd voor school
dat waren echt 2 teugen voor het eerste uur
stoned op school is toch vet kut man
mcgrathgodquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wist dat je dat leuk ging vinden
ja die komt er welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zat
Nee precies. Stoned op school zijn is wel chill maar, dan moet je geen toetsen etc meer hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
2 teugen voor het eerste uur voel je toch niks van joh gek
Ik vond er ook weinig mis mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies. Stoned op school zijn is wel chill maar, dan moet je geen toetsen etc meer hebben.
shit ja dat filmpjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick van vmbo die met xtc op in de les zat
Wat gebeurt er als je gepakt wordt. Schorsing?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je gepakt wordt. Schorsing?
Dat die leraar dat ook niet door heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shit ja dat filmpjezo ongemakkelijk
hoe kut moet je je wel niet voelen als je dat meisje benthaar ouders hebben haar opgehaald terwijl ze pamperhard ging
en je was hetero zei je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
als klein jochie ging ik vaak naar Oosterpark en euroborg
Nu vink er niks meer aan
ik blowde toen sws echt 2 keer in de maand ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oosterparkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
als klein jochie ging ik vaak naar Oosterpark en euroborg
Nu vink er niks meer aan
Ik werd geowon naar huis gestuurd en een belletje naar mn ouders.quote:
heb je nog steeds blauwe jas?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FORZA GRONINGEN COME ON GREEN WHITE ARMY COME ON YOU BOYS IN GREEN
geen idee, lijkt me toch dat de leraar het heeft opgemerkt en haar naar de teamleider heeft gebracht ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die leraar dat ook niet door heeftDat kind liep te spacen als een malle voor dr bureau
Ik bleef gelukkig nooit thuis op zulke dagenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Ouders die de telefoon opnemen als ze bellen waar je blijft terwijl je hebt gezegd dat je vrij was
Je zag in dat filmpje dat hij rustig toetsen uitdeelde ofzo terwijl zij als een koe met dr tanden liep te knarsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me toch dat de leraar het heeft opgemerkt en haar naar de teamleider heeft gebracht ofzo?
oh zo herken ik je nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een blauwe jas gehad.
Nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Ouders die de telefoon opnemen als ze bellen waar je blijft terwijl je hebt gezegd dat je vrij was
alhoewel ja wel donkerblauw ben kleurenblindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh zo herken ik je nooit natuurlijk
Oosterpark 2011 de jaren zijn verstrekenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
OOSTERPARK
UIT DE STAD MAAR NOOIT UIT HET OOG
doe even een keer zo'n wegwerkersjas aanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
alhoewel ja wel donkerblauw ben kleurenblind
Ken je Renze de Vriesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oosterpark 2011 de jaren zijn verstreken
Hahahah jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even een keer zo'n wegwerkersjas aan
Mijn vader heeft een goeie baan dus mijn moeder werkte niet bijster veelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef Calcio het volgende:
Maar mijn ouders zijn dan ook geen werkloze tokkies dus die waren de deur al uit sochtends voordat ik wegging
Heb je het eigenlijk lang verborgen moet houden homo zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat is dat toch met homo's en voetbalhaat
Oh oke ja dat kan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een goeie baan dus mijn moeder werkte niet bijster veel
Verre van tokkies als ouders
nee hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je het eigenlijk lang verborgen moet houden homo zijn?
Maar je bent rond de 20 pas uit de kast? Waarom zo laat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
dat is in mijn omgeving geen punt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
En in het dorpscafe van Stadskanaal?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En in het dorpscafe van Stadskanaal?
toen was ik zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maar je bent rond de 20 pas uit de kast? Waarom zo laat?
nee joh, is geen bible belt ofzo hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En in het dorpscafe van Stadskanaal?
wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:09 schreef Calcio het volgende:
Ik moest een keer van m'n ouders spijbelen om een tuinhek te schilden
Hadden ze bij ons moeten doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
bij ons op school kwam het coc voorlichting geven over lgbt
vet awkward :s
Zeker? Mm mijn broer wist het op zijn 14e zeker. Weet je toch ook wel rond je 16e a 17e?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toen was ik zeker
[..]
nee joh, is geen bible belt ofzo hier
En altijd condooms uitdelen die de helft ging opblazenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
bij ons op school kwam het coc voorlichting geven over lgbt
vet awkward :s
en ditquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef McGrath het volgende:
Stadskanaal is groter dan jullie denken.
mwahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zeker? Mm mijn broer wist het op zijn 14e zeker. Weet je toch ook wel rond je 16e a 17e?
Maar erg pro-homo ook weer niet tochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toen was ik zeker
[..]
nee joh, is geen bible belt ofzo hier
Eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
Ik snap trouwens ook niet de hype om dit soort wodka
http://www.lcbo.com/conte(...)m.web.1280.1280.jpeg
het is niet een pot nat in het noorden hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar erg pro-homo ook weer niet toch
Ik had een vriend die woonde in Musselkanaal, nou.
Je moest hem eens horen over homos
nee dat was ggd bij onsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd condooms uitdelen die de helft ging opblazen
dat heeft het dorp waar mijn ouders wonen niet eensquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef McGrath het volgende:
Zelfs musselkanaal en ter apel hebben een bruisend café met jeugd die er komt.
Ze zijn nergens erg pro-homo. Of het nou een dorp of stad isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, I know.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is niet een pot nat in het noorden he
Dat ligt gewoon aan de persoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben in onze vriendenkring ook wss een homo. Wel is gevraagd gezegd dat het geen probleem is blijft ontkennen. En als je het vraagt lijkt het wel als je te dicht bij komt. Heeft die ook iets met een meisje zegt die ik heb toch iets met een meisje? Hoe kan ik dan homo zijn.quote:
Ja dat zal ook wel inderdaadquote:
nee, ging nooit naar seksuele voorlichtingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Trollscience het volgende:
Moesten jullie ook een condoom over een dildo doen
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Trollscience het volgende:
maar hangt er wel van af waar je mee om gaat enzo hoorquote:
Ken je sellingen ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef McGrath het volgende:
Zelfs musselkanaal en ter apel hebben een bruisend café met jeugd die er komt.
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Trollscience het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |