SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Invriezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen drinken, ik zit nooit echt lang op school en als dat wel zo is dan haal ik daar wel een broodje. Ik koop namelijk bijna nooit brood omdat het eerder oud en droog is voor ik het op heb.
vroeger zo vaak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die eieren enzo meenamenThe smell
ik zie het jaquote:
Ik eet hooguit 1maal per week brood en ik vries gewoon inquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik eet nu vaker kwark als lunch enzo.
Dan valt het minder op ook qua geur maar echt een gekookt eiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger zo vaak.
rijst met ei en kip
oh nee altijd roerei erinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan valt het minder op ook qua geur maar echt een gekookt ei
probeer je indruk op hem te maken?quote:
nee, ik kom ook gewoon uit groningen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je indruk op hem te maken?
die dingen zijn zo duur voor een simpel flesje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook een dopper mcgrath, van mn broertje gekregen.
Problemen mee
Dag Stijnquote:
wow, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik "praat" met het vriendinnetje van fylax. Leuk meisje.
Vervarming aan, dekentje erbij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee op dit vrij koude tijdstip?
Ik dacht nooit na en flikkerde m`n plastic flesje water zowat altijd in de prullenbak zodat ik nooit flesjes bij me had. Ook een erg onnodige dure grapquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
die dingen zijn zo duur voor een simpel flesje.
Ik heb echt nog nooit een flesje water gekocht bedacht ik me laatstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht nooit na en flikkerde m`n plastic flesje water zowat altijd in de prullenbak zodat ik nooit flesjes bij me had. Ook een erg onnodige dure grap
Maar anders moet je elke keer een nieuw flesje kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervarming aan, dekentje erbij.
Daar is vrij weinig mis mee
Heb je nog leuke plannen voor dit weekend zonder het voetbal?quote:
Tot hoelang geleden was dat niet zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En in Polen is het kraanwater gewoon drinkbaar tegenwoordig, dus ook onzin eigenlijk.
En dit jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
Ik denk niet dat een dopper voor mij werkt omdat ik altijd vergeet dat ik een flesje heb en dan zit er nog wat in van vier dagen oud en dan wil ik hem niet meer gebruiken
gewoon uitkoken danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
Ik denk niet dat een dopper voor mij werkt omdat ik altijd vergeet dat ik een flesje heb en dan zit er nog wat in van vier dagen oud en dan wil ik hem niet meer gebruiken
ditquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
Jaar of 15-20quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot hoelang geleden was dat niet zo?
Er is voetbal?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen voor dit weekend zonder het voetbal?
ik kreeg nooit wat meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En brood hopelijk
Met een appel kom je de dag ook niet door
Ik koop zo'n literfles spa en die hervul ik een paar keer en dan koop ik een nieuwe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar anders moet je elke keer een nieuw flesje kopen
Arme jongen.quote:
Neem je die elke keer mee naar school?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik koop zo'n literfles spa en die hervul ik een paar keer en dan koop ik een nieuwe.
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Neem je die elke keer mee naar school?
echt?quote:
Lekker onhandigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar veel Polen drinken het uit gewoonte nog steeds niet, mijn oma gebruikt OVERAL mineraalwater voor
ik heb hem gekregen van mijn werk ipv kerstpakketquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ach, blijft er altijd inzitten he.quote:
middagpauze altijd thuis eten en dat vond mn moeder wel voldoendequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt?
ik soms niet als er skeerheid heerste
matige dagen waren dat als kind
Haha, tatta.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
middagpauze altijd thuis eten en dat vond mn moeder wel voldoende
Vergiftigd water dit datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, blijft er altijd inzitten he.
Als je grotendeels odner corrupt communisme hebt geleefd vertrouw je dat niet meer zo
je weet nooit man, communisten waren er vies genoeg voor.quote:
als ik hem zou krijgen, zou ik hem misschien een week gebruiken en daarna ligt ie gewoon ergens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb hem gekregen van mijn werk ipv kerstpakket
wel handig
Mwah, als je op 5 minuten fietsen van je school woont prima.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Tusesn de middag naar huis leek me ook heel onpraktisch
Tja, zelfs als dat zo was. Mijn ouders werkten gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je op 5 minuten fietsen van je school woont prima.
Nog even aflevering Pokemon kijken tussen de middag
ecto is naar mij vernoemd mattiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij ook ecto?
misschien vormen we goede match
Ja true dan is het ook niet echt gezellig ofzo. Mijn ma zat gewoon thuis tussen de middagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zelfs als dat zo was. Mijn ouders werkten gewoon
Maar was ook 20 minuten door drukke drukke stad
Ik ga in feb naar Londen koel he. Effe wedstrijdje van Millwall bezoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke dataquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga in feb naar Londen koel he. Effe wedstrijdje van Millwall bezoeken.
Mijn moeder werd dan vaak pas wakker na nachtdienstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true dan is het ook niet echt gezellig ofzo. Mijn ma zat gewoon thuis tussen de middag
wij hadden strippenkaartenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef Trollscience het volgende:
ik moest altijd overblijven want mijn ouders moesten werken :s en dan vergat ik het overblijfgeld en dan werd de juf vet boos
ja wij ook, maar alsnogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wij hadden strippenkaarten
Bij ons werd het gewoon per jaar berekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wij hadden strippenkaarten
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder werd dan vaak pas wakker na nachtdienst
Dat was geen topshow geweest.
Beetje matten na afloopquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Millwall is wel een grappig clubje dacht ik zo. Hotel zit er toch niet heel ver van af.
Dat deed ik altijd liever na schoolquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, beter tussen de middag voetballen
Dan mochten we niet meer op schoolplijn zijn srsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd liever na school
ik ging runescape spelenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd liever na school
Ik heb vandaag met een kameraad een uur naar een twitchstream op z'n tv gekeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ging runescape spelen
wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mochten we niet meer op schoolplijn zijn srs
hahah fggtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Trollscience het volgende:
fuck sport
ik was altijd laatste bij gym :s
Barendrecht. Rijke tata dorp he, daar kon je dat wel rustig overlaten aan scholierenquote:
Ligt eraan wat met gym. Salto's maken enzo vond ik altijd wel beast, maar trefbal etc echt dikke poep.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Trollscience het volgende:
fuck sport
ik was altijd laatste bij gym :s
Rotterdam-Zuid he.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barendrecht. Rijke tata dorp he, daar kon je dat wel rustig overlaten aan scholieren
Klein verschil wel jaquote:
quote:
quote:
Ah beetje hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
banaan en boterhammen
en mandarijnen soms
of tomaatjes
Heb je geen vriezer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen drinken, ik zit nooit echt lang op school en als dat wel zo is dan haal ik daar wel een broodje. Ik koop namelijk bijna nooit brood omdat het eerder oud en droog is voor ik het op heb.
In groep 3 al weten in welke zakjes op het schoolplein wiet had gezetenquote:
Ik ook. Sommige mensen zagen het echt als hun wereldmissie om iedereen maar zo fanatiek mogelijk mee te laten doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef Fokker101 het volgende:
Kan me wel altijd ergeren aan mensen die boos worden op mensen die bijvoorbeeld niet goed zijn in sport. Niet dat het bij mij gebeurde maar maakte mij daar nooit druk om.
wie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef FrauMilena het volgende:
Even shoutout naar de leuke mensen van net.
Als je niet fanatiek bent moet je niet sportenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Sommige mensen zagen het echt als hun wereldmissie om iedereen maar zo fanatiek mogelijk mee te laten doenPleur op
je moet toch gymmen op schoolquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet fanatiek bent moet je niet sporten
Sommige zijn wel fanatiek.. maar kunnen er gewoon niks van. Sneu als je dan op je donder krijgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet fanatiek bent moet je niet sporten
Ik ben ook wel fanatiek hoor meestal, maar als de ander dat niet is, boeienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat toch niet gymen om te verliezen
Ik speel alles om te winnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fanatiek hoor meestal, maar als de ander dat niet is, boeien
Ga je toch niet boos om worden dan
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook een vriendschappelijk potje voetbal op school?
junkie jij manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:34 schreef Trollscience het volgende:
shit ik was te enthousiast met de vicks inhaler en nu voelt het alsof ik 5 gram 2cb heb gesnoven
samequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
jongens waren altijd stom met gym
vaak uitlachen enzo als je iets niet kon
Vogelnestjes bouwen enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond elke gymles eigenlijk wel goed.
Maar balsporten wel beste
Makkelijke lessen waren datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vogelnestjes bouwen enzofucking hell wat een aids was dat
Apenkooi was ook dikke kut jongen. Zo veel mensen hebben daar door een blessure opgelopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vogelnestjes bouwen enzofucking hell wat een aids was dat
Wij mochten dat nooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Apenkooi was ook dikke kut jongen. Zo veel mensen hebben daar door een blessure opgelopen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij mochten dat nooit.
Te veel kinderen met gedragsproblematiek.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij mochten dat nooit.
Te veel kinderen met gedragsproblematiek.
Ik wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ringen en zo is easy, maar ik kon geen radslag.
Apenkooi was wel lachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Apenkooi was ook dikke kut jongen. Zo veel mensen hebben daar door een blessure opgelopen
nicequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ecto is naar mij vernoemd matti
Wij hadden geen autistenklas.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Wij hadden ook een autistenklas. Ik ging altijd de mensen die niet tegen hun verlies konden op naaien. Liep standaard uit op een gevecht.
mijn moeder had altijd middagpauze van 12-13 ofzo en haalde ons dan op, maakte eten, bracht ons terug en ging weer werken ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat was dus eigenlijk geen middagpauze voor haarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn moeder had altijd middagpauze van 12-13 ofzo en haalde ons dan op, maakte eten, bracht ons terug en ging weer werken ofzo
Zo zo cool.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb een keer de gymleraar finaal weggesmasht met tafeltennis omdat hij zei dat hij me even in zou maken
Dat deed ik altijd met blokjesvoetbal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb een keer de gymleraar finaal weggesmasht met tafeltennis omdat hij zei dat hij me even in zou maken
wat is datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat pas leuk was?
Panna knock out
Ja dat is leuk idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat pas leuk was?
Panna knock out
Voetballen en als je iemand door de benen speelt mag je iemand kapot schoppen met z'n allenquote:
1 van de weinige sporten die ik goed kon joh laat mequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetballen en als je iemand door de benen speelt mag je iemand kapot schoppen met z'n allen
Daar ben ik echt slecht in tafeltennis had ik dit jaar nog tijdens sportdag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de weinige sporten die ik goed kon joh laat me
nee alles voor de kinderenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was dus eigenlijk geen middagpauze voor haar
En m'n moeder vragen waar ik mijn blauwe plekken vandaan kreeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetballen en als je iemand door de benen speelt mag je iemand kapot schoppen met z'n allen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je iemand kapot schoppen met z'n allen
Ach, was altijd wel prima.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waren al die probleemkindejes eindelijk in hun element
Ook gewoon je beste vrienden die je kapot schopten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waren al die probleemkindejes eindelijk in hun element
Klopt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
ohja dat deden wij ook altijd
en als je dan de lantaarnpaal aantikte mocht je niet meer geschopt worden
blagenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor jongens van 10-16
Ik heb echt super lang gepuberdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En meisjes denken dat ze dan heel volwassen zijn, terwijl ze om alles gaan janken en onzeker zijn.
#puberleef
Ik heb kort en heel erg krachtig gepuberd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt super lang gepuberd
arme moeder
Ik had tegen een meisje gezegd dat ze leuke kleding aan had. En dat meende ik serieus moest ze janken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En meisjes denken dat ze dan heel volwassen zijn, terwijl ze om alles gaan janken en onzeker zijn.
#puberleef
Oh ik sowieso wel vijf jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kort en heel erg krachtig gepuberd.
Mijn moeder heeft daar gelukkig kort last van gehad![]()
quote:
Ik ook wel lang hoor.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Trollscience het volgende:
middelbare was kut
behalve omkleden bij gym![]()
en sigaretjes roken in de 4e
Inso, denken ze in Engeland ook dat Kate weer zwanger is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kort en heel erg krachtig gepuberd.
Mijn moeder heeft daar gelukkig kort last van gehad![]()
Blowen in de 2e.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Trollscience het volgende:
Middelbare was beter als basischool.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Trollscience het volgende:
middelbare was kut
Ja. Ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso, denken ze in Engeland ook dat Kate weer zwanger is?
Waarom denk je van niet?quote:
Ik was 13-16 HEEEEEEL vervelend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik was alleen rond m`n 15e een kutpuber, voor de rest viel het allemaal erg mee
beter danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Middelbare was beter als basischool.
Ja ik dit ongeveer ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was 13-16 HEEEEEEL vervelend.
16-18 erg vervelend.
Daarna was het afgelopen
Was echt erg.quote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Stel me echt zo'n Engelse (roddel)krant voor waar Kate groot voorop staat nu.
Mijn vader heeft zo vaak gezegd dat ie me eruit wilde gooienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was echt erg.
Opzich wel terecht dat mn ouders me eruit gooide
Zo wou leuk zijn, ze maken wel schattige kindjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Deze roddels komen paar keer per jaar
gekke poolse oudersquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was echt erg.
Opzich wel terecht dat mn ouders me eruit gooide
Hadden ze het gedaan denk je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zo vaak gezegd dat ie me eruit wilde gooien
Alles goed met Ama? Nog geschaatst op straat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo wou leuk zijn, ze maken wel schattige kindjes.
Neequote:
ik deed op de middelbare ook nooit wat en spijbelde altijd en haalde toch goede cijfersquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
basisschool was vet chill, ik hoefde niks te doen en kreeg voor alles een 8 of 9
Middelbare was alleen maar stress en janken en puberen
Bij mij nooit eigenlijk, opeens was het zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Hebben ze bij mij ook wel eens mee gedreigd.
basis zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik deed op de middelbare ook nooit wat en spijbelde altijd en haalde toch goede cijfers
Maarja ik deed dan ook niet zo'n hoog niveau
VIndik altijd wel apartquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Hebben ze bij mij ook wel eens mee gedreigd.
Op vwo ging dit ook zo hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik deed op de middelbare ook nooit wat en spijbelde altijd en haalde toch goede cijfers
Maarja ik deed dan ook niet zo'n hoog niveau
Speciaal onderwijs was echt heel kut.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Middelbare school was best chill. Zat op speciaal onderwijs, was wel relaxte schoolWel half jaar gewoon onderwijs gedaan maar zo hard weggepest dat ik op speciaal terecht ben gekomen.
Mijn vader heeft mij nog nooit geslagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Trollscience het volgende:
ik was echt een heel milde puber
heb maar één keer een heftige aanvaring gehad en toen sloeg mijn pa me in mijn gezicht omdat ik mijn stiefma uitschold
Mwah hoe ouder ik werd hoe feller ik ook werd richting mijn moeder.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VIndik altijd wel apart
Want meestal heb je het dan niet zo bont gemaakt dat je onhoudbaar ben ofzo.
Tenminste, dat vermoed ik
Ja maar ik had 'te weinig motivatie'quote:
Nederlandse vader he.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij nog nooit geslagen.
Ik heb daar een fijne tijd gehad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs was echt heel kut.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Trollscience het volgende:
ik was echt een heel milde puber
heb maar één keer een heftige aanvaring gehad en toen sloeg mijn pa me in mijn gezicht omdat ik mijn stiefma uitschold
zegt niksquote:
538quote:
Jawel hoor, bij de meeste Nederlanders zijn tikken not donequote:
hey ik ookquote:
oh okequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij de meeste Nederlanders zijn tikken not done
ik had 531quote:
Ja same here. Zij dachten dat het misschien te hoog gegrepen was maar mocht zelf kiezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hey ik ook
ik mocht eigenlijk niet eens naar havo/vwo![]()
toch gegaan
mijn pa heeft me 2 keer geslagen ofzo in mijn hele levenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij nog nooit geslagen.
Ik zeg alleen dat de meeste Nederlanders minder snel de corigerende tik krijgen omdat je daar al snel van mishandeling beschuldigd wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke
dan heb ik het me vast ingebeeld
Hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik had 531
Maarja niet mijn schuld die leraar zei dat we op Nintendo ds mochten zitten als we klaar waren
Raad eens wat iedereen toen ging doen__!
Waarover ging dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow bedenk mij ineens ik heb ooit anoniem in de Break Out gestaan met het verhaal over mij en mijn moeder. Damn was dit alweer vergeten joh. Zo'n 2 pagina lange interview.
hehquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow bedenk mij ineens ik heb ooit anoniem in de Break Out gestaan met het verhaal over mij en mijn moeder. Damn was dit alweer vergeten joh. Zo'n 2 pagina lange interview.
ahw zielig voor die jongenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben ook 1 keer geslagen inmijn puberteit toen ik m`n broertje uitschold. Was ook wel erg verdiende klap
Kut relatie met mijn moeder, dat ik altijd gepest was en nu (toen) thuis werd mishandeld door mijn moeder.quote:
Waarom?quote:
in groep vijf ben je maar 8 of 9quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Calcio het volgende:
Ik had wel een lekkere juf in groep 5![]()
Lang blond haar, dikke tieten![]()
Godver wat heb ik daar toch veel over gefantaseerd toen ik 10 was ofzo
Ik had een docent die een keer kinderen sloeg in groep 8.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn leraren waren wel tof opzich
Ik kreeg als eindejaarscadeau een grote zak lucifers omdat ik met vriendjes een houten speelhuisje in het parkje naast de school in de hens wilde steken
Haha dat vind ik wel humor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn leraren waren wel tof opzich
Ik kreeg als eindejaarscadeau een grote zak lucifers omdat ik met vriendjes een houten speelhuisje in het parkje naast de school in de hens wilde steken
Broertjes onderling zijn altijd kutquote:
iedereen heeft altijd zo hoogquote:
nooit mn broertje uitgescholden, wel vaak vechtpartij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertjes onderling zijn altijd kut
Maar ik voel me daar nog best schuldig over als ik dat nu zo voor me haal hoe dat igng
zeker ik ga even anar je zwaaien danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pax zie ik je tegen Utrecht weer?
Bestraft?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een docent die een keer kinderen sloeg in groep 8.
Dat was heel vreemd.
mijn broer zat ook altijd te kutten tegen mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertjes onderling zijn altijd kut
Maar ik voel me daar nog best schuldig over als ik dat nu zo voor me haal hoe dat igng
Hij was fucking streng. Als je 1x een pen door de klas gooien werd je al naar de directeur gestuurdquote:
wtfquote:Ik kreeg als eindejaarscadeau een grote zak lucifers omdat ik met vriendjes een houten speelhuisje in het parkje naast de school in de hens wilde steken
nee, hij kreeg kanker en toen mocht ie met de VUT.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zeker ik ga even anar je zwaaien dan
Nou, streng hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:55 schreef Calcio het volgende:
Hij was fucking streng. Als je 1x een pen door de klas gooien werd je al naar de directeur gestuurd![]()
ik had maar 531quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iedereen heeft altijd zo hoog
maar zal ook iets te maken hebben met de mensen waarom heen mn leven zich afspeelt wss
wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is goed.
Wat ik trouwens niet snap is dat van elke club en daar de harde kern van. Elke idioot Stone Island moet dragen.
nou wat een ramp zeg, een pubertje die een pen door een lokaal gooit. Echt een wereldmisdaad!quote:
Wat een straf hoor, naar de directeur.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou wat een ramp zeg, een pubertje die een pen door een lokaal gooit. Echt een wereldmisdaad!
Stiekem ben jij dit Pax.quote:
Naar de directeur gestuurd worden is dan ook geen big dealquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou wat een ramp zeg, een pubertje die een pen door een lokaal gooit. Echt een wereldmisdaad!
Wat een doetjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
mijn zwaarste straf is 1 uur nablijven geweest denk ik omdat ik een werkboek niet mee had
brave pax.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
mijn zwaarste straf is 1 uur nablijven geweest denk ik omdat ik een werkboek niet mee had
Jaquote:
Ik heb is een blokweek gehad omdat ik had geblowt achter school.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb is een blokweek gehad omdat ik had geblowt achter school.
Nee die directeur was een supertoffe gast waar we altijd snoep kregen als we naar hem gestuurd werdenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar de directeur gestuurd worden is dan ook geen big deal
Eigen klopje hebben bij de conrector, zodat ie wist dat jij het wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Vaste klant bij de conrector op de middelbare
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |