SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Invriezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen drinken, ik zit nooit echt lang op school en als dat wel zo is dan haal ik daar wel een broodje. Ik koop namelijk bijna nooit brood omdat het eerder oud en droog is voor ik het op heb.
vroeger zo vaak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die eieren enzo meenamenThe smell
ik zie het jaquote:
Ik eet hooguit 1maal per week brood en ik vries gewoon inquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik eet nu vaker kwark als lunch enzo.
Dan valt het minder op ook qua geur maar echt een gekookt eiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger zo vaak.
rijst met ei en kip
oh nee altijd roerei erinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan valt het minder op ook qua geur maar echt een gekookt ei
probeer je indruk op hem te maken?quote:
nee, ik kom ook gewoon uit groningen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je indruk op hem te maken?
die dingen zijn zo duur voor een simpel flesje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook een dopper mcgrath, van mn broertje gekregen.
Problemen mee
Dag Stijnquote:
wow, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik "praat" met het vriendinnetje van fylax. Leuk meisje.
Vervarming aan, dekentje erbij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee op dit vrij koude tijdstip?
Ik dacht nooit na en flikkerde m`n plastic flesje water zowat altijd in de prullenbak zodat ik nooit flesjes bij me had. Ook een erg onnodige dure grapquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
die dingen zijn zo duur voor een simpel flesje.
Ik heb echt nog nooit een flesje water gekocht bedacht ik me laatstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht nooit na en flikkerde m`n plastic flesje water zowat altijd in de prullenbak zodat ik nooit flesjes bij me had. Ook een erg onnodige dure grap
Maar anders moet je elke keer een nieuw flesje kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
die dingen zijn zo duur voor een simpel flesje.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervarming aan, dekentje erbij.
Daar is vrij weinig mis mee
Heb je nog leuke plannen voor dit weekend zonder het voetbal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |