het kostte me bijna m'n huwelijk maar het was het waard, was tofquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kostte me bijna m'n huwelijk maar het was het waard, was tof
laten we zeggen dat vrouwlief iets anders denkt over internet contactenquote:
Dat heb je wel eens vertelt. Jammer wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat vrouwlief iets anders denkt over internet contacten
dat zei ik pas veel later en toen kon ze er om lachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Saisai het volgende:
[..]je moet ook niet zeggen wáár sukkel als je vrouw/ vriendin daar niet tegen kan.
Ik ga erover nadenkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
het is niet moeilijk hoor, mits je gewoon het stappenplan volgt en netjes werkt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Saisai het volgende:
daarnaast, Marijke!
we vroegen ons al af waar je was want we hadden je 'trusten' gemist.
ben jaloers op sommingen hier waar de partner er relaxed mee om gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens vertelt. Jammer wel.
Ik kán hem wel voor je in elkaar zetten, maar ik werk heel netjes en doe er dan ook lang over. wat betekent dat het véél duurder wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nog niet en moest even op je site kijken en ik moet die kat!Verkoop je hem ook al voorgevouwen?
Met mijn crea skills wordt dat helemaal niets namelijk
oh, dan is het wel een beetje gek. Maar goed, ik ken haar of jullie achtergrond niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zei ik pas veel later en toen kon ze er om lachen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou dan nu nogmaals slaap lekker!
ik heb je alleen met teruglezen gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Gaan jullie nu wel aardig doen tegen mij of moet ik weer weggaan?
mijn vriend zou het wel wat eng vinden, maar meer omdat hij dan bezorgd zou zijn over dat mij iets zou overkomen. en dat heeft dan weer met zijn achtergrond te maken. Dus ach.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jaloers op sommingen hier waar de partner er relaxed mee om gaat
als je lief bent mag je blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Gaan jullie nu wel aardig doen tegen mij of moet ik weer weggaan?
hier heb ik er 1 zitten die niet snapt dat ik het leuk vind te kletsen met "onbekenden", ook al heb ik er zat al een aantal keer ontmoetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
mijn vriend zou het wel wat eng vinden, maar meer omdat hij dan bezorgd zou zijn over dat mij iets zou overkomen. en dat heeft dan weer met zijn achtergrond te maken. Dus ach.
Dank je..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb je alleen met teruglezen gezien
welkom
ja,is goed hoor. Toch niks te doen.quote:
Ja, ik kan er weinig over zeggen. Is ook wel fijn. je kunt alles zeggen zonder bang te zijn dat het het hele dorp rondgaat ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier heb ik er 1 zitten die niet snapt dat ik het leuk vind te kletsen met "onbekenden", ook al heb ik er zat al een aantal keer ontmoet
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, ik kan er weinig over zeggen. Is ook wel fijn. je kunt alles zeggen zonder bang te zijn dat het het hele dorp rondgaat ofzo.
al heb ik daar sowieso geen last van
dus ja, waarom doe ik het eigenlijk?
ach, irl sowieso weinig traditionele vrienden over, heb een pesthekel aan bellen, chatten vind ik heerlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Saisai het volgende:
Waarom vind je dit eigenlijk fijn Koen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |