stoten met de korte keuquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:24 schreef Saisai het volgende:
ach ja, misschien heeft ie ook wel een biljarttafel staan
je komt niet of minder lang in je REM slaap. wat ervoor zorgt dat je minder goed uitrust.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno, dat het vocht onttrekt weet ik. En dat je daardoor een hangover the day after voelt. Maar geen idee om in een lekkere roes te komen en zo weg te vallen in slaap?
ik ben gek op oude jazzquote:
Oh maar daar heb ik geen alcohol voor nodig. De aanmaak van melatonine saboteren door te lang mijn ogen kunstmatig licht voor te schotelen doet dat al met verve. Want later naar bed en eerder eruit dus grotere kans dat ik minder lang in REM slaap kan blijven om lekker uitgerust wakker te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
je komt niet of minder lang in je REM slaap. wat ervoor zorgt dat je minder goed uitrust.
truste Joosiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Joosie200 het volgende:
Anyhow.. tijd om te gaan tukken. Tuk ze allen!
Ik ben wel gesteld op slaap hoor. Ik ben nu werkloos, maar ik merk het verschil wel met denkwerk. Als ik goed heb geslapen en goed heb gegeten, werken mn hersenen een stuk beter mee..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen alcohol voor nodig. De aanmaak van melatonine saboteren door te lang mijn ogen kunstmatig licht voor te schotelen doet dat al met verve. Want later naar bed en eerder eruit dus grotere kans dat ik minder lang in REM slaap kan blijven om lekker uitgerust wakker te worden.
Doordeweeks that is. Weekend heb ik gelukkig de luxe geen wekker te hoeven zetten
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
augustus 2014 hadden we daar een epische KSC meet
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Joosie200 het volgende:
Anyhow.. tijd om te gaan tukken. Tuk ze allen!
ik zit nog te gorgelen met een glaasje pure rumquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Saisai het volgende:
ja hallo, dat was niet de afspraak. mijn wijn is nog niet op
dat snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, een MEET he, geen seksfeest ofzo
puur? ieuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog te gorgelen met een glaasje pure rum
Ik sliep nog niet en moest even op je site kijken en ik moet die kat!quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep nog niet en moest even op je site kijken en ik moet die kat!Verkoop je hem ook al voorgevouwen?
Met mijn crea skills wordt dat helemaal niets namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |