dat is gewoon nog over. Chinezen vieren nieuwjaar ergens in maart-april ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan hier buiten vuurwerk af te steken
Moslims hebben ook een ander momentquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat is gewoon nog over. Chinezen vieren nieuwjaar ergens in maart-april ofzo.
fotomodellenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Saisai het volgende:
ik hoef nog maar 3 modellen te vouwen, ben er bijna.
Waarvan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Saisai het volgende:
ik hoef nog maar 3 modellen te vouwen, ben er bijna.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
bijna 22/1, weet nog steeds niet of ik er bij ben
Zo vaak niet gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wel weer eens leuk zijn jou te meeten![]()
ik ga binnenkort voor de eerste keer mn eigen ontwerpen verkopen op een markt, maar het is direct het museumplein in amsterdam, dus best spannend (vind ik).quote:
heb je maar 1x ontmoet tijdens de epische hotelmeet tochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak niet gedaanben ik dan zo leuk om te meeten?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ga binnenkort voor de eerste keer mn eigen ontwerpen verkopen op een markt, maar het is direct het museumplein in amsterdam, dus best spannend (vind ik).
Als je op de link in mn sig klikt, zie je wát. Ben er best druk mee maar ik denk niet dat jij dit hebt meegekregen
Kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je maar 1x ontmoet tijdens de epische hotelmeet toch
waar was datr ook al weer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Saisai het volgende:
Ik ga wel een keer naar een meet als het dichterbij is.
Dus zolang het in NL is kan hetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Saisai het volgende:
Ik ga wel een keer naar een meet als het dichterbij is.
druk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de avond is gelukkig toch best wel gezellig aan het worden
nu jij er bent zeker!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de avond is gelukkig toch best wel gezellig aan het worden
Dat altijd natuurlijkquote:
Omdat ik dat ook benquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
wtf. hoezo noem je jezelf batskoning
wijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef Saisai het volgende:
ik twijfel. of nog een wijntje, of naar bedje toe.
In Amsterdam op het museumplein? Vast welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
thanksIk hoop dat andere mensen dat ook vinden
ik he nog geen haastquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat betekent wel dat jullie nog niet weg mogen gaan!
Wijn als slaapmutsje. /case closedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:20 schreef Saisai het volgende:
ik twijfel. of nog een wijntje, of naar bedje toe.
op zich ga je van alcohol juist slechter slapen hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wijn als slaapmutsje. /case closed
Ik heb een seksclubquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
op zich ga je van alcohol juist slechter slapen he
Dunno, dat het vocht onttrekt weet ik. En dat je daardoor een hangover the day after voelt. Maar geen idee om in een lekkere roes te komen en zo weg te vallen in slaap?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
op zich ga je van alcohol juist slechter slapen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |