Niet fipo en wat klopt er niet aan dan?quote:
Er bestaat niet zoiets als teveel drankquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet fipo en wat klopt er niet aan dan?
*springt dan maar op schoot als tulpen het niet zijn voor Saisai*quote:
jeeej!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
*springt dan maar op schoot als tulpen het niet zijn voor Saisai*
Je hebt hem al helemaal leeggezogen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Fles ook al een tijd niet meer gesignaleerd hier
STAPELEN!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
*springt dan maar op schoot als tulpen het niet zijn voor Saisai*
Het is mij, Ludo, het loeder van het stukquote:
Maar waar is nou dat zebrahondje voor?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 pakt Saisai beet en danst de lambada
dat valt rueze mee hoor, 1x een thee met rum en 1x een cola met rum nuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Drink jij dan zoveel
[..]
Helemaal los aan het gaan?
ik ben laura momenteelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is mij, Ludo, het loeder van het stuk
Huh wat huh?quote:
*fit als een hoentje na 1,5 fles spa mint*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Saisai het volgende:
mn vriend ligt trouwens voor pampus op de bank. na een gratis borrel van zn werk. dronken.
Dan ga ik harderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt rueze mee hoor, 1x een thee met rum en 1x een cola met rum nu
Llllllekkere llllllekere Llllllauraquote:
de wattesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waar is nou dat zebrahondje voor?
Altijd vervelend om te zuipen op kosten van de baasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Saisai het volgende:
mn vriend ligt trouwens voor pampus op de bank. na een gratis borrel van zn werk. dronken.
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd vervelend om te zuipen op kosten van de baas
Oow je leek zo stilquote:
Mamma Appelsapquote:
Ik was poezel aan het aaien die heel zielig naast de laptop naar me aan het kijken wasquote:
Gelijk heeft ie want weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Saisai het volgende:
Kwam die niet op je laptop liggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was poezel aan het aaien die heel zielig naast de laptop naar me aan het kijken was![]()
Dan laat je hem toch lekker liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
klopt, dat vond ik ook. Ik heb ook weekend
dat typt latsigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kwam die niet op je laptop liggen?
Kan je mooi pranks uithalen als ie in een diepe zuipcoma isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
klopt, dat vond ik ook. Ik heb ook weekend
er was toch iets waardoor ze gaan zeiken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je mooi pranks uithalen als ie in een diepe zuipcoma is
Ze liep er wel overheen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kwam die niet op je laptop liggen?
Dat kan mijn poezel weinig schelenquote:
Scheerschuim op gezicht en dan kriebelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je mooi pranks uithalen als ie in een diepe zuipcoma is
Hewrmanquote:
ja hallo, hij ligt op de bankquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was toch iets waardoor ze gaan zeiken?
Trustenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef fietsie het volgende:
Ik ga er ook maar eens een weekend aan draaien.
Pijnstillers nommen, en dan plat op rug in bed. *jeej*
Truste @ all
sterkte manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
Hand in een emmer koud waterquote:
Ja, vet zielig dat ie als roedeldier alleen is!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier alleen een cavia in een kooi
Slaap lekker fietsie!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
magquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vet zielig dat ie als roedeldier alleen is!Ik koop er wel eentje als cadeau voor je
Zelfs indien dronken? Dan issie niet dronken genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef Saisai het volgende:
en mn vriend wordt helaas overal wakker van
Dan is hij ook niet dronkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef Saisai het volgende:
en mn vriend wordt helaas overal wakker van
Trustenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zelfs indien dronken? Dan issie niet dronken genoeg![]()
Ik ga ook pitten. Morgen tv inhalen en 's middags bakken
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Saisai het volgende:
* Saisai doet de deur dicht van fietsies slaapkamer.
ik heb er zo'n hekel aan hè, als iemand de deur niet achter zn reet dicht doet![]()
ja klopt, heb ik ook gedaan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]Heb je ook het licht uit gedaan want anders zonde van de energie.
Fietsie: er staat een inbreker in huis, bel 112!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Saisai het volgende:
* Saisai doet de deur dicht van fietsies slaapkamer.
ik heb er zo'n hekel aan hè, als iemand de deur niet achter zn reet dicht doet![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fietsie: er staat een inbreker in huis, bel 112!
Sommige inbreeksters moet je zelf straffen he... daar heb ik geen politie bij nodig..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelijk heb jequote:
Het is fiets, geen hardloperquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough en afvoeren in de zakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige inbreeksters moet je zelf straffen he... daar heb ik geen politie bij nodig..
Jij moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough en afvoeren in de zak![]()
nee, wattan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:07 schreef Koen66 het volgende:
is het bij een of ander geloof nu nieuwjaar ofzo?
Dat zou maar zo best kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:07 schreef Koen66 het volgende:
is het bij een of ander geloof nu nieuwjaar ofzo?
Je bent nooit uitgeleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |