SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt Do dik van en dat wil ze nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het houdt niet over, inderdaad.
[..]
Daar moet gewoon een lading alcohol in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sport ze toch wat meer...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt Do dik van en dat wil ze niet![]()
![]()
Of wat meer kotsen, maar dat is lastig met al die camera'squote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Had Billy nou net zo'n legging, als die Do nu draagt?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Er is nog een privacyplek bij boom 5, aka de Waaif boom geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of wat meer kotsen, maar dat is lastig met al die camera's![]()
wat wel erg is je mekrt het al in centraal gina moet de rol van waaif overnemen nou dat gaat wat worden![]()
![]()
Ohhh kuiltje graven en er kraait geen haan naarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is nog een privacyplek bij boom 5, aka de Waaif boom geloof ik.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gillend tattoëren met een slok op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef jeneker het volgende:
wat wel erg is je mekrt het al in centraal gina moet de rol van waaif overnemen nou dat gaat wat worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gillend tattoëren met een slok op.![]()
Twinning = boring![]()
Tenzij ze die onderkotst. Bas weer boos..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh kuiltje graven en er kraait geen haan naar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gillend tattoëren met een slok op.ik meld me aan
![]()
![]()
hebben ze nog dranghekken
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tenzij ze die onderkotst. Bas weer boos..
Ze zijn aan het darten maar niemand schrijft iets van een score op?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Vrees dat die niet aan te slepen zullen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:36 schreef jeneker het volgende:
[..]ik meld me aan
![]()
![]()
hebben ze nog dranghekken
![]()
![]()
Bjorn gaat vanavond gewoon handkarren.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Oh nee ze zijn weer aan het darten
Geen wetten, geen regens, maar regie verbiedt alsjeblieft dat wolven en darten.![]()
Bjorn Sjorren is de naam ... aangenaam... bla bla bla ...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Björn iets volkarren? Met de hand, hooguit.![]()
waarom luister je me niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Björn iets volkarren? Met de hand, hooguit.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bjorn Sjorren is de naam ... aangenaam... bla bla bla ...![]()
Bjorn moet aan de spier van haar bil voelen. Wat een nare cockteaser is die meid.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goed hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Do's kont
heel belangrijk
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Ivan zocht op google naar arthur.
Gina zat ernaast, toen zag ze Utopia babe vloert vriendje.
Gina bovenop Mark.
![]()
![]()
Dat dus ..... Do is een kleine intrigantequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef mazaru het volgende:
Bjorn moet aan de spier van haar bil voelen. Wat een nare cockteaser is die meid.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
laat ie hem even lekker door de hand gierenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Bjorn gaat vanavond gewoon handkarren.![]()
![]()
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mario niet uitdagen alsjeblieft.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.
Uitdagen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mario niet uitdagen alsjeblieft.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.![]()
![]()
![]()
Laten we het daar maar niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef jeneker het volgende:
[..]
laat ie hem even lekker door de hand gieren
[..]
![]()
![]()
waarom doe je dat hoor wat heb je van?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In d'r hoofd. Figuurlijk danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.![]()
![]()
Dat is toch echt een anorexiatrekje. Vet zien waar geen vet zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja dat is toch niet gezond als zo'n dunne spijker al over kwabjes begint.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben.![]()
wel details luchten etc alles
![]()
![]()
![]()
![]()
Triest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch echt een anorexiatrekje. Vet zien waar geen vet zit.![]()
![]()
Volgens mij is het alleen maar aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet gezond als zo'n dunne spijker al over kwabjes begint.![]()
[..]
![]()
qouten als een gek anders kan ik wel me account opzeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.quote:
Nee, honden aangelijnd houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, maar jou heb ik niet geblokkeerd he.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef jeneker het volgende:
[..]![]()
![]()
qouten als een gek anders kan ik wel me account opzeggen
![]()
![]()
![]()
OT: Die kwabjes zitten vast ergens waar het zonlicht niet komt.![]()
![]()
Nee dat is een bordje dat aangeeft dan de honden aangelijnd moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?![]()
Wat denk je van een rukkende Cees?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.
Honden aangelijnd, dat heeft Bas opgehangen toen die beesten begonnen zijn vogels op te vreten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?
Nou weet je het wel
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Utopia zien als een plek waar je aan jezelf kunt werken is een enorme valkuil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.![]()
Nicole: Ik was vergeten hoeveel werk het was.
[..]
Ivan: Ik vind het leuk en vind het leuk hoeveel geduld ik ervoor heb.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.![]()
moet nog slapen he
![]()
![]()
Ja meerdere die beter buiten Utopia kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.
Gina is ook zo 1. Die doet zichzelf veel schade toe nou.![]()
Ja hij smijt de pup heel geduldig op zijn rugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef ndid het volgende:
Nicole: Ik was vergeten hoeveel werk het was.
[..]
Ivan: Ik vind het leuk en vind het leuk hoeveel geduld ik ervoor heb.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik moet vanacht ook nog pitten hoor.quote:
WIm beweegt
Nicole en Ivan liggen op bed
Utopia 2016 zomaar een gewone vrijdag avond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan vindt het alleen niet leuk dat hij binnen poept en plast
Nicole: ja maar dat komt echt omdat het nog een baby is, en beter dat 'ie het hier doet dan straks in jouw huis. En het is hier ook een heel end lopen, er is geen huis zo groot als dit.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is een bordje dat aangeeft dan de honden aangelijnd moeten zijn.Tnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Honden aangelijnd, dat heeft Bas opgehangen toen die beesten begonnen zijn vogels op te vreten.
Nou weet je het wel![]()
![]()
![]()
als waaif en ivan weg zijn dan let er niemand op de hond, waarom ben je dan aan een hond begonnen doosA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: