abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158953226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je begeeft je op een hellend vlak. Het begint met een burgerwacht die reageert op problemen, en volgend jaar heb je een 'burgermilitie' die actief de confrontatie met bepaalde groepen zoekt.
Tja, maar wat als de overheid niet in staat is of bereid is om de problemen aan te pakken?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_158953246
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vechtpartijen tussen de verschillende volken, homo's en christenen die op zijn zachts gezegd worden lastig gevallen. Vrouwen en jonge meisjes die er beslist niet veilig zijn.
Wat denk je, is het veilig toeven in de AZC 's ?

En we hebben idd een enorme fout gemaakt met de gastarbeiders maar nu maken we een veel grotere fout. We hebben nog niks geleerd.
Volgens mij valt het best mee met die vechtpartijen. Is het echt normaal? Nee. Maar dat krijg je als je groepen bij elkaar zet. Het fout denken is idd een ander punt. Het is zeer vreemd dat je speciaal les moet geven over omgang met vrouwen en homo's. Dan geef je dus al toe dat er iets grondig mis is.

We hebben niets geleerd.
pi_158953247
Oh, hou toch op nu lijkt het er al op dat er over een aantal jaar moordende milities over straat lopen :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_158953254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Tja, maar wat als de overheid niet in staat is of bereid is om de problemen aan te pakken?
Jij denkt werkelijk dat een burgerwacht het wel kan oplossen? We wonen niet in Afrika.
pi_158953260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik lees elke dag verschillende kranten. Het valt mij niet op als iets dat heel vaak voor komt. En niet om het goed te praten.......dat er soms dingen mis gaan lijkt mij vrij normaal.
Ik denk dat het te klein nieuws is voor in de kranten.
Ik scroll op de Frontpage even terug naar gisteren en vind al meteen een item er over: Vooral incidenten in asielzoekerscentra

Oh en er was ook nog een bericht om een vechtpartij om een balletje van een voetbalspel gisteren, geloof ik. Of was dat eergisteren?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:50:18 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158953262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Richt je woede op de overheid met demonstraties, bijeenkomsten, desnoods symposia met goed ingevoerde sprekers. Laat ze aan alle kanten merken dat de maat vol is en er een drastische koerswijziging moet volgen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:50:31 #207
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158953265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je begeeft je op een hellend vlak. Het begint met een burgerwacht die reageert op problemen, en volgend jaar heb je een 'burgermilitie' die actief de confrontatie met bepaalde groepen zoekt.
Ik vind dat dat prima want reken maar dat de moslims dan ergens anders een prettiger jachtveld gaan zoeken. :D
Maar zo ver gaat het echt niet komen als in meer landen het volk zelf orde op zaken gaat stellen zal de EU wel moeten handelen. Dan komt dat hek er wel en gaan er heel wat luitjes op het vliegtuig retour afzender.

quote:
Precies. En je hebt geen enkele controle over wie men is en wat men doet.
Dat is nu juist wat mij zo tegenstaat aan al die mannen die zich hier nu binnendringen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158953272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Oh, hou toch op nu lijkt het er al op dat er over een aantal jaar moordende milities over straat lopen :')
Niemand heeft het over moordende milities. De kans is er dat er straks groepen mensen over straat lopen die het recht in eigen hand nemen. En wie zijn die mensen? Vast niet de bovenlaag van de bevolking.
pi_158953276
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat het te klein nieuws is voor in de kranten.
Ik scroll op de Frontpage even terug naar gisteren en vind al meteen een item er over: Vooral incidenten in asielzoekerscentra
Vooral? In vergelijking met wat?
pi_158953286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vooral? In vergelijking met wat?
Het is een klikbaar linkje! :Y
pi_158953292
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is een klikbaar linkje! :Y
Ik hoor het liever van jou.
pi_158953299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik hoor het liever van jou.
Goed, even de grove lijnen in m'n eigen woorden dan maar! :')

Incidenten met vluchtelingen vinden in ons land vooral plaats in asielzoekerscentra, aldus staatssecretaris Klaas Dijkhoff (Asielzaken) vrijdag. Het gaat dan om conflicten tussen asielzoekers onderling. Maar de meeste asielzoekers "houden zich keurig aan de wetten en regels."

Tijdens de jaarwisseling zouden asielzoekers in Keulen vele tientallen vrouwen hebben aangerand en beroofd. De opmerking van PVV-leider Geert Wilders dat zoiets ook hier kan gebeuren is volgens de bewindsman gebaseerd op "heel veel schijnduidelijkheden en insinuaties". Maar een aanranding kan ook in ons land gebeuren, aldus Dijkhoff. "Dat klopt."

Asielzoekers die hier nieuw komen wordt volgens hem heel duidelijk gemaakt wat de normen en waarden hier zijn. "Zij moeten respect hebben voor vrouwen en homo's." Hij kijkt of de voorlichting op dit vlak beter kan. Voor de kerst scherpte hij de wet aan waardoor veroordeelde asielzoekers sneller kunnen worden uitgezet.

Achtergrond

In Keulen meldde de politieleiding eerst niets te weten over de achtergrond van de daders. Later meldden agenten dat het wel degelijk om asielzoekers ging. Vrijdag gaf ook het ministerie van Binnenlandse Zaken in Berlijn aan dat een groep van zeker achttien asielzoekers bij de geweldsdelicten betrokken was. Het aantal arrestaties is volgens Duitse media nog zeer gering.

De politie in ons land registreert alle incidenten, ook bij asielzoekerscentra, aldus de staatssecretaris. Hier wordt niets onder de pet gehouden. "Ik heb zelf ook nooit gedaan of het allemaal pais en vree is en er niks gebeurt."
pi_158953301
quote:
Ja. Groepen mensen bij elkaar werkt vaak niet echt.
pi_158953308
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Goed, even de grove lijnen in m'n eigen woorden dan maar! :')

Incidenten met vluchtelingen vinden in ons land vooral plaats in asielzoekerscentra, aldus staatssecretaris Klaas Dijkhoff (Asielzaken) vrijdag. Het gaat dan om conflicten tussen asielzoekers onderling. Maar de meeste asielzoekers "houden zich keurig aan de wetten en regels."

Tijdens de jaarwisseling zouden asielzoekers in Keulen vele tientallen vrouwen hebben aangerand en beroofd. De opmerking van PVV-leider Geert Wilders dat zoiets ook hier kan gebeuren is volgens de bewindsman gebaseerd op "heel veel schijnduidelijkheden en insinuaties". Maar een aanranding kan ook in ons land gebeuren, aldus Dijkhoff. "Dat klopt."

Asielzoekers die hier nieuw komen wordt volgens hem heel duidelijk gemaakt wat de normen en waarden hier zijn. "Zij moeten respect hebben voor vrouwen en homo's." Hij kijkt of de voorlichting op dit vlak beter kan. Voor de kerst scherpte hij de wet aan waardoor veroordeelde asielzoekers sneller kunnen worden uitgezet.

Achtergrond

In Keulen meldde de politieleiding eerst niets te weten over de achtergrond van de daders. Later meldden agenten dat het wel degelijk om asielzoekers ging. Vrijdag gaf ook het ministerie van Binnenlandse Zaken in Berlijn aan dat een groep van zeker achttien asielzoekers bij de geweldsdelicten betrokken was. Het aantal arrestaties is volgens Duitse media nog zeer gering.

De politie in ons land registreert alle incidenten, ook bij asielzoekerscentra, aldus de staatssecretaris. Hier wordt niets onder de pet gehouden. "Ik heb zelf ook nooit gedaan of het allemaal pais en vree is en er niks gebeurt."
Niets vreemds aan dus.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:55:46 #216
78780 deedeetee
pi_158953318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Richt je woede op de overheid met demonstraties, bijeenkomsten, desnoods symposia met goed ingevoerde sprekers. Laat ze aan alle kanten merken dat de maat vol is en er een drastische koerswijziging moet volgen.
Ha ja en maak dan goede afspraken en dan krijg je dus wat er in Oranje gebeurde.... :')
Nee er zit niks anders op dan te doen wat de migranten aan de grenzen deden en vermoedelijk nog steeds doen : Kabaal maken en drammen om je zin te krijgen en/of een burgerwacht instellen tot men er voor zorgt dat dit niet nodig is. Straks is het hier óók carnaval...
pi_158953331
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ha ja en maak dan goede afspraken en dan krijg je dus wat er in Oranje gebeurde.... :')
Nee er zit niks anders op dan te doen wat de migranten aan de grenzen deden en vermoedelijk nog steeds doen : Kabaal maken en drammen om je zin te krijgen en/of een burgerwacht instellen tot men er voor zorgt dat dit niet nodig is. Straks is het hier óók carnaval...
Maar wat verwacht je van een burgerwacht? Staan die wel ineens op de juiste plek omdat men weet dat men massaal vrouwen gaat lastigvallen?
pi_158953350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Groepen mensen bij elkaar werkt vaak niet echt.
Okee, je wil het zo spelen? Prima. :)
Dan wil ik wel een samenvatting geven, en als je dan om bronnen vraagt, verzoek ik je om zelf de frontpage even door te spitten. :)

In AZC's (in Duitsland meer dan in Nederland, maar ook hier gebeurt het) worden christelijke vluchtelingen dagelijks bedreigd en in elkaar geslagen door islamitische vluchtelingen. Mensen uit Eritrea en uit Syrië gaan ook regelmatig met elkaar op de vuist. Homo's zijn al HELEMAAL niet veilig, en nog maar te zwijgen over alleenreizende vrouwen; aanrandingen en verkrachtingen vinden regelmatig plaats. Voormalige medewerkers van AZC's bevestigen dit. Ook wordt er regelmatig over slapende alleenreizende vrouwen heen geplast. Schoonmaaksters die daar binnen werken, hebben ook soms met seksuele agressie te maken.
pi_158953371
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, je wil het zo spelen? Prima. :)
Dan wil ik wel een samenvatting geven, en als je dan om bronnen vraagt, verzoek ik je om zelf de frontpage even door te spitten. :)

In AZC's (in Duitsland meer dan in Nederland, maar ook hier gebeurt het) worden christelijke vluchtelingen dagelijks bedreigd en in elkaar geslagen door islamitische vluchtelingen. Mensen uit Eritrea en uit Syrië gaan ook regelmatig met elkaar op de vuist. Homo's zijn al HELEMAAL niet veilig, en nog maar te zwijgen over alleenreizende vrouwen; aanrandingen en verkrachtingen vinden regelmatig plaats. Voormalige medewerkers van AZC's bevestigen dit. Ook wordt er regelmatig over slapende alleenreizende vrouwen heen geplast. Schoonmaaksters die daar binnen werken, hebben ook soms met seksuele agressie te maken.
Dat is waar. Ik ken zelfs een christelijke man uit zo'n centrum. Natuurlijk klopt dat niet. Maar de werkelijkheid is wel dat als je allerlei verschillend denkende mensen ophoopt bij elkaar je kan wachten op problemen.
pi_158953374
En als je zegt: "Bepaalde dingen hiervan zijn echt wel groot genoeg nieuws voor hier in de kranten"; besef dan ook dat het nieuws uit Keulen met moeite de publiciteit heeft bereikt en dat er eerst ook nog over gelogen werd om het te downplayen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:01:21 #221
78780 deedeetee
pi_158953377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat verwacht je van een burgerwacht? Staan die wel ineens op de juiste plek omdat men weet dat men massaal vrouwen gaat lastigvallen?
Was dat niet precies wat de politie heeft na moeten laten omdat de collega s aan de grens stonden ?
pi_158953382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik ken zelfs een christelijke man uit zo'n centrum. Natuurlijk klopt dat niet. Maar de werkelijkheid is wel dat als je allerlei verschillend denkende mensen ophoopt bij elkaar je kan wachten op problemen.
Dus je denkt dat als je een groep mensen uit een dorpje in Limburg een tijd bij elkaar zet, je dezelfde ellende gaat krijgen als die in mijn samenvatting staan?
pi_158953394
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Was dat niet precies wat de politie heeft na moeten laten omdat de collega s aan de grens stonden ?
Misschien. Maar men had dit gewoon niet verwacht. Je kan moeilijk inspelen op iets dat je niet ziet aankomen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:05:45 #224
78780 deedeetee
pi_158953420
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die vlieger gaat niet op. Het hangt namelijk af van de tolerantie van de verschillende mensen. Met name hoe tolerant ze tegenover anders denkende mensen zijn.
pi_158953432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien. Maar men had dit gewoon niet verwacht. Je kan moeilijk inspelen op iets dat je niet ziet aankomen.
Er waren zeer duidelijke signalen vooraf hierover. Het was misschien alleen NÓG massaler dan ze hadden verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')