abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158953964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Doener twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 11:28:56 Silvesternacht - Hunderte sollen Bielefelder Disko attackiert haben https://t.co/T11iZhOLQd via @welt #koelnhbf reageer retweet
Het is godverdomme net een epidemie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158953969
Ik denk dat het heel onverstandig is om anderhalf miljoen mensen Europa binnen te halen, waarvan ongeveer 2/3 man in de leeftijd 20-35. Daarbij is er geen controle geweest wie Europa binnenkomt, feitelijk zijn bijna alle vluchtelingen illegaal Europa binnengekomen.

Er zijn niet alleen meer huizen en integratiecursussen nodig, maar ook een opschaling van het politie-apparaat om dit in goede banen te leiden.
pi_158953975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:39 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Als je werkelijk wat moslims kende wist je ook wel dat de interpetaties binnen de islam legio zijn en je dus genoeg facties hebt die zich juist zo gedragen. Nee het is niet "de" islam, die bestaat namelijk voor elke factie weer uit iets anders.
Ja. Maar daarom is het moeilijk moslims als geheel als fout weg te zetten. Dat is mijn spagaat hier ook.
pi_158953993
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:33 schreef ToT het volgende:

[..]

"Na degelijk politie onderzoek is het gebleken dat het in Keulen om iets meer dat 10 mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk ging.

Als gevolg van het politieonderzoek heeft men inmiddels 5 vermoedelijke daders gearresteerd waarbij helemaal niet zeker is of er iets mee bewezen zou kunnen worden."

Nee er wordt niks gedownplayed. En het liegen van de politie in het begin was ook niet downplayen. Dat er gezegd wordt dat je niet naar de afkomst van de daders mag kijken is ook niet downplayen. Dat feministen zeggen dat het niets met de moslims te maken heeft maar dat het puur gaat om dat mannen (al dan niet met macht) niet van vrouwen kunnen afblijven is ook niet downplayen.
Uit alle verslagen van slachtoffers, agenten, hulpverleners en omstanders komt er een heel ander beeld naar voren. Het gaat echt niet om een tiental daders.
Verder zijn er in steden in heel Duitsland gevallen van aanrandingen door georganiseerde groepen allochtonen of asielzoekers gemeld. Echte cijfers zullen we waarschijnlijk nooit weten Dat het een heel groot probleem is, dat zeker niet overdreven wordt in de media, maar eerder onderbelicht is, dat is nu wel duidelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_158953999
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Bedankt voor deze waardevolle informatie
Ik weet het, je mag daar volgens rechts-Nederland niet negatief over praten.
pi_158954013
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:44 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik weet het, je mag daar volgens rechts-Nederland niet negatief over praten.
De vraag is wat het werkelijk zegt. Ik ben zelf ook erg van de persoonlijke vb.
pi_158954014
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:42 schreef skrn het volgende:
Ik denk dat het heel onverstandig is om anderhalf miljoen mensen Europa binnen te halen, waarvan ongeveer 2/3 man in de leeftijd 20-35. Daarbij is er geen controle geweest wie Europa binnenkomt, feitelijk zijn bijna alle vluchtelingen illegaal Europa binnengekomen.

Er zijn niet alleen meer huizen en integratiecursussen nodig, maar ook een opschaling van het politie-apparaat om dit in goede banen te leiden.
Ja geef ze nog huizen ook, niks ervan. Boten bouwen, en ze op het strand van syrie afzetten Klaar.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158954101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:45 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja geef ze nog huizen ook, niks ervan. Boten bouwen, en ze op het strand van syrie afzetten Klaar.
Dat is niet menselijk. Je moet wel zien dat er mensen zijn op deze wereld die werkelijk moeilijkheden hebben.
pi_158954109
http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_duk.html#comments

Gisteren op radio 1 gehoord. Confrontatie tussen Franciscus van Jole (joop.nl) en Wierd Duk.
Vermakelijke radio. Fragment eindigt met "een hand zit er niet in?" Franciscus: "Nee!".

De linkse kerk stort in.....

Vandaag op Joop.nl:

http://www.joop.nl/nieuws/66088

Duitse koorknapen massaal misbruikt

Met een kerk in beeld die als 2 druppels water lijkt op de Dom van Keulen. Misschien is 't 'm wel.
Maakt ook niet uit.

Maar: hoe triest kun je zijn. Ineens is het "misbruik in de katholieke kerk" actueel. Misbruik tussen 1953 en 1992.

En dan worden de aanrandingen in Keulen door linkse media vergeleken met uitspraken vanuit Steenbergen van rechtse jongeren. Uitspraken zijn geen daden! De vrouw werd weliswaar beledigd maar kon gewoon vanuit haar spreekgestoelte wegkomen. Een uitspraak als "fuck de koning" is ook wat anders dan daadwerkelijk de daad bij het woord voegen.
Het is niet te vergelijken met de fuik waarin vrouwen in Keulen terechtkwamen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_158954124
ik denk dat we het allemaal eens zijn dat er niks mis is met bepaalde pacifistische stromingen van de islam, en ook dat geen enkele stroming van de islam in balans kan leven met onze culturen zonder zich af te zonderen. Islam tot op zekere hoogte gedogen kan ik nog wel inkomen in dit land, maar welkander stroming die tot dit in staat is moet geweerd worden, en daar zijn de pacifistische stromingen binnen de islam ook voor. Het IS niet allemaal één pot nat, en die stroming moeten we dan ook te vriend houden maar zeker niet laten uitbreiden met moskeeen die we dan weer macht zouden geven.

Uiteindelijk is dit alsnog niet in de kern het probleem van de islam maar van de groepen van islam (van formaat) die we hier duidelijk moedwillig georchestreerd binnen halen onder commando van de EU en haar magnaten, landverraders zoals merkel en rutte zullen moeten vervangen door capabele mensen die hun natie, volk, identiteit en cultuur op de éérste plek zetten. En NIET die van de geimmigreerde danwel landlopende minderheid.
-
pi_158954138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet menselijk. Je moet wel zien dat er mensen zijn op deze wereld die werkelijk moeilijkheden hebben.
Deze types ZIJN moeilijkheden, je hoeft niet de context te verdraaiien hier, ik heb het niet over de werkelijke vluchtelingen, maar 20% van deze invasie.
-
pi_158954157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Deze types ZIJN moeilijkheden, je hoeft niet de context te verdraaiien hier, ik heb het niet over de werkelijke vluchtelingen, maar 20% van deze invasie.
Welke types? Iedereen is fout volgens jou.
pi_158954174
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Is die Nigeriaan uit een AZC die ik ken fout? Nee.
pi_158954201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welke types? Iedereen is fout volgens jou.
Wat een belachelijke aantijging, ik ben juist van de nuance en diepe analyse hier op dit onderwerp, nougoed duidelijker dan dit kan niet:

Wie zich crimineel gedraagt verspeelt per direct zijn/haar recht op asiel = op de boot naar strand in syrie.

Dat bedoel ik dus, elk type dat zich daar georganiseerd misdroeg voorop.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:54:20 #290
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158954205
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Schiet toch op. Er zijn veel mensen die het moeilijk hebben die onze hulp veel beter zouden gebruiken. Ik ben voor het oude : kinderen die vragen worden overgeslagen.
Mensen verdienen geen hulp als ze die brutaal weg komen opeisen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158954260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Wat een belachelijke aantijging, ik ben juist van de nuance en diepe analyse hier op dit onderwerp, nougoed duidelijker dan dit kan niet:

Wie zich crimineel gedraagt verspeelt per direct zijn/haar recht op asiel = op de boot naar strand in syrie.

Dat bedoel ik dus, elk type dat zich daar georganiseerd misdroeg voorop.
Dan zit ik er even naast in mijn boosheid. Mijn excuus. Voor de rest ben ik het met je eens. Maar dat o.a. crimineel zijn speelt helemaal geen rol. Je mag gewoon blijven. En ik maar zorgen dat mijn allochtone ex niets te maken kreeg met criminaliteit.
pi_158954285
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Schiet toch op. Er zijn veel mensen die het moeilijk hebben die onze hulp veel beter zouden gebruiken. Ik ben voor het oude : kinderen die vragen worden overgeslagen.
Mensen verdienen geen hulp als ze die brutaal weg komen opeisen.
Er zijn veel mensen die werkelijk hulp nodig hebben. Hier niet komen en ook niets vragen. Er zijn ook mensen die hier werkelijk voor een reden zijn.
pi_158954299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is wat het werkelijk zegt. Ik ben zelf ook erg van de persoonlijke vb.
Blijkbaar is het alleen te schuld van het geloof van die mannen. Ik bestrijd dat. Die figuren die dat doen missen sociale controle, komen opeens in een heel vrij land, zijn seksueel gefrustreerd, zijn dronken, zijn naar mijn mening ook slechte mensen, willen een verzetje, en ja, ze komen van oorden waar ze heel anders met vrouwen omgaan.

Ik vind vooral een taak van de politiek om hier antwoord te vinden. Wat vooral in Duitsland gebeurt, met de politie-chef, de trage berichtgeving, onderschatting van de gebeurtenissen, die rare burgemeester, ja, ik word daar heel moedeloos van. Mijn schatting is ook dat we dit vaker gaan zien als er niet adequaat wordt aangepakt.
pi_158954310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan zit ik er even naast in mijn boosheid. Mijn excuus. Voor de rest ben ik het met je eens. Maar dat o.a. crimineel zijn speelt helemaal geen rol. Je mag gewoon blijven. En ik maar zorgen dat mijn allochtone ex niets te maken kreeg met criminaliteit.
Als dat nu nog mag, moet dat per direct veranderen, ELKE zelfverklaarde vlucteling die zich zo misdraagt moet niet in een cel maar op de boot, en wel dezelfde dag nog.
-
pi_158954332
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef skrn het volgende:

[..]

Blijkbaar is het alleen te schuld van het geloof van die mannen. Ik bestrijd dat. Die figuren die dat doen missen sociale controle, komen opeens in een heel vrij land, zijn seksueel gefrustreerd, zijn dronken, zijn naar mijn mening ook slechte mensen, willen een verzetje, en ja, ze komen van oorden waar ze heel anders met vrouwen omgaan.

Ik vind vooral een taak van de politiek om hier antwoord te vinden. Wat vooral in Duitsland gebeurt, met de politie-chef, de trage berichtgeving, onderschatting van de gebeurtenissen, die rare burgemeester, ja, ik word daar heel moedeloos van. Mijn schatting is ook dat we dit vaker gaan zien als er niet adequaat wordt aangepakt.
Het geloof speelt wel een rol denk ik. Ik heb net iets te vaak nare dingen meegemaakt met de islam.

Hier een antwoord op vinden is niet makkelijk. Iedereen vindt dit volslagen debiel. Wat nu?
pi_158954340
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Als dat nu nog mag, moet dat per direct veranderen, ELKE zelfverklaarde vlucteling die zich zo misdraagt moet niet in een cel maar op de boot, en wel dezelfde dag nog.
Maar dat kan niet. Je kan iemand niet terugsturen naar een gevaarlijk land.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:01:09 #297
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158954344
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn veel mensen die werkelijk hulp nodig hebben. Hier niet komen en ook niets vragen. Er zijn ook mensen die hier werkelijk voor een reden zijn.
De reden bevalt mij niet. Een goede moslim blijft bij zijn eigen land en geloofsgenoten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158954355
Het houdt niet op, niet vanzelf....
Zonder wrijving geen glans
pi_158954361
Ik ben niet tegen kampen, waar je criminele vluchtelingen gaat opsluiten. In ieder geval een tijdelijke oplossing.
pi_158954367
Vooral niet ingrijpen regering _O_
Duurt niet lang meer voor het volk het heft in eigen hand neemt op deze manier. Met alle gevolgen van dien.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')