abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:26:44 #251
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158953703
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:19 schreef ToT het volgende:

[..]

"Schaffen wir das noch immer? Ja doch? DOCH??? :@ "
Ik zou t eik niet moeten zeggen maar die vrouw gaat de geschiedenis in met een nog beruchtere naam dan haar voorganger die Duitsland naar de afgrond bracht.
Zij maakt zich schuldig aan landverraad. Had het nooit verwacht dat ze zo maar een hoop ellende zou veroorzaken ipv goed op te treden tegen deze invasie die vorig jaar begon.
De juiste reactie was geweest : we gaan de invasie stoppen zodat er geen mensen meer verdrinken. Hek tussen Griekenland en de EU en geen bootjes gaan dan nog die kant op.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158953720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niemand "down played"dit. Het is meer verbijstering.
:X Ik geef het op.
pi_158953730
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je weet dat hij thuishoort in BNW hč? Heeft ook meegedaan aan InfoWars van Alex Jones.
Klopt en dat is dan ook zijn enige zwaktebod, verder volg ik hem ook al tijden omdat hij ondanks zijn affiliatie met beroepsverstandelijkbeperkte jones toch goede overzichten heeft.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158953766
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Ik geef het op.
Waarom? Is er iemand die zegt dat dit alles normaal is? Nee. Het is gewoon onverwacht krankzinnig.
pi_158953785
Orban toont het politiek failliet aan van de EU en de politiek correcten.

otmarianna twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 09:28:35 Orbán: Those who lecture us abt freedom of speech,silenced negative news in the name of liberalism #Koeln #180perc https://t.co/8rftdlYEQj reageer retweet
Gaat toch wel een geloofwaardigheidsprobleem worden. Als onze media niet meer is dan een omgekeerde Russia Today propaganda.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:32:21 #256
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158953803
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik zou t eik niet moeten zeggen maar die vrouw gaat de geschiedenis in met een nog beruchtere naam dan haar voorganger die Duitsland naar de afgrond bracht.
Zij maakt zich schuldig aan landverraad. Had het nooit verwacht dat ze zo maar een hoop ellende zou veroorzaken ipv goed op te treden tegen deze invasie die vorig jaar begon.
De juiste reactie was geweest : we gaan de invasie stoppen zodat er geen mensen meer verdrinken. Hek tussen Griekenland en de EU en geen bootjes gaan dan nog die kant op.
Hou op gek. Merkel zit al vrij lang in het zadel en heeft meer voor Duitsland gedaan dan jij ooit zal weten.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158953817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom? Is er iemand die zegt dat dit alles normaal is? Nee. Het is gewoon onverwacht krankzinnig.
"Na degelijk politie onderzoek is het gebleken dat het in Keulen om iets meer dat 10 mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk ging.

Als gevolg van het politieonderzoek heeft men inmiddels 5 vermoedelijke daders gearresteerd waarbij helemaal niet zeker is of er iets mee bewezen zou kunnen worden."

Nee er wordt niks gedownplayed. En het liegen van de politie in het begin was ook niet downplayen. Dat er gezegd wordt dat je niet naar de afkomst van de daders mag kijken is ook niet downplayen. Dat feministen zeggen dat het niets met de moslims te maken heeft maar dat het puur gaat om dat mannen (al dan niet met macht) niet van vrouwen kunnen afblijven is ook niet downplayen.
pi_158953821
quote:

[..]

onverwacht
:N
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:33:39 #259
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158953826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:31 schreef Nintex het volgende:

otmarianna twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 09:28:35 Orbán: Those who lecture us abt freedom of speech,silenced negative news in the name of liberalism #Koeln #180perc https://t.co/8rftdlYEQj reageer retweet
Gaat toch wel een geloofwaardigheidsprobleem worden. Als onze media niet meer is dan een omgekeerde Russia Today propaganda.
Een omgekeerde RT is een medium dat enkel slecht nieuws over Rusland publiceert.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158953833
Doener twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 11:28:56 Silvesternacht - Hunderte sollen Bielefelder Disko attackiert haben https://t.co/T11iZhOLQd via @welt #koelnhbf reageer retweet
pi_158953834
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:33 schreef ToT het volgende:

[..]

"Na degelijk politie onderzoek is het gebleken dat het in Keulen om iets meer dat 10 mensen met Noord-Afrikaans uiterlijk ging.

Als gevolg van het politieonderzoek heeft men inmiddels 5 vermoedelijke daders gearresteerd waarbij helemaal niet zeker is of er iets mee bewezen zou kunnen worden."

Nee er wordt niks gedownplayed. En het liegen van de politie in het begin was ook niet downplayen. Dat er gezegd wordt dat je niet naar de afkomst van de daders mag kijken is ook niet downplayen. Dat feministen zeggen dat het niets met de moslims te maken heeft maar dat het puur gaat om dat mannen (al dan niet met macht) niet van vrouwen kunnen afblijven is ook niet downplayen.
Ik lees dan andere artikelen.
pi_158953838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:33 schreef Peachbird het volgende:

[..]

:N
Het was verwacht?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:34:23 #263
78780 deedeetee
pi_158953843
quote:

[..]

Het is helemaal niet onverwacht en ook niet krankzinnig. Mensen die wat meer weten over moslims en hun normale gedrag tegen over hum eigen vrouwen en de onze zagen t allang aankomen.
Maar waarschuwen hielp niet dan werd je als racist weg gezet.
pi_158953845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:31 schreef Nintex het volgende:

En erg democratisch zijn ze ook niet daar.

Juncker: Nee kan leiden tot grote crisis

Als Nederland nee zegt bij het Oekraďne-referendum op 6 april, dan kan dat leiden tot ,,een grote continentale crisis''.
Dat zegt de voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker.

"Rusland zou de vruchten plukken van een gemakkelijke overwinning" als de Nederlandse kiezer het associatieverdrag tussen Oekraďne en de EU afwijst. Volgens Juncker zou het bovendien koren op de molen zijn van populisten die de Europese Unie willen opblazen. "Laten we het referendum niet veranderen in een referendum over Europa", zegt Juncker. "Ik hoop van harte dat (Nederlanders) niet nee zullen zeggen om redenen die niets met het verdrag zelf te maken hebben", zegt hij tegen NRC.

Juncker vindt het belangrijk dat Nederlanders "goed begrijpen dat deze kwestie het Nederlandse belang overstijgt". Hij roept de Nederlandse kiezer op om 6 april te "handelen als een Europese strateeg". Ook zegt hij: "Ik heb geen kritiek op het politieke systeem in Nederland, of op deze mogelijkheid om zich uit te spreken, maar ik zeg wel: kijk uit, dit kan het evenwicht in Europa veranderen."

Het referendum - dat gaat over de associatieovereenkomst tussen de EU en Oekraďne - is raadgevend, het kabinet kan de uitslag dus naast zich neer leggen. Het referendum komt er op initiatief van het Actiecomité GeenPeil.

Op Twitter spreekt D66-leider Alexander Pechtold in een reactie van een "impliciet dreigement". "Kiezer is nog nooit overtuigd door dit soort impliciete dreigementen." En PVV-voorman Geert Wilders twittert: "De intimidatie vd EU-elite begint weer Maar het zal ze niet meer helpen. Nederland zegt NEE".
http://www.telegraaf.nl/b(...)isis_door_nee__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_158953849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het was verwacht?
ehh ja?
-
pi_158953851
quote:

[..]

Ik lees dan andere artikelen.
In vorige delen van dit topic is dit allemaal voorbij gekomen.
pi_158953861
quote:

[..]

Het was verwacht?
Ja, omdat het in een andere stad voorkomen was door het station te ontruimen, en er waren sterke aanwijzingen dat het ook in Keulen ging gebeuren.
pi_158953880
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het is helemaal niet onverwacht en ook niet krankzinnig. Mensen die wat meer weten over moslims en hun normale gedrag tegen over hum eigen vrouwen en de onze zagen t allang aankomen.
Maar waarschuwen hielp niet dan werd je als racist weg gezet.
Ik ken redelijk wat moslims. Ik heb veel gereisd. Ikzou dit niet hebben voorzien. Gaat men soms raar met vrouwen om? Zeer zeker. DIT had ik niet zien aankomen. En de politie duidelijk ook niet. Ik weet ook nog steeds niet wat ik had gedaan als ik daar met een vrouw naar buiten was gelopen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:36:30 #269
78780 deedeetee
pi_158953885
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:32 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Hou op gek. Merkel zit al vrij lang in het zadel en heeft meer voor Duitsland gedaan dan jij ooit zal weten.
Wacht maar af....
pi_158953888
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, omdat het in een andere stad voorkomen was door het station te ontruimen, en er waren sterke aanwijzingen dat het ook in Keulen ging gebeuren.
Het gaat over 1 avond.......
pi_158953896
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat niet alleen al, in de nieuwe media en onder (niet pseudo) intellectuelen waarschuwt men al sinds het begin van deze gecreeerde immigrantengolf en open grenzen zonder paspoort voor exact hetgeen voorgevallen is.
-
pi_158953898
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gaat over 1 avond.......
Ja incidentje, niks aan de hand; move along people, nothing to see here.
pi_158953913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken redelijk wat moslims. Ik heb veel gereisd. Ikzou dit niet hebben voorzien. Gaat men soms raar met vrouwen om? Zeer zeker. DIT had ik niet zien aankomen. En de politie duidelijk ook niet. Ik weet ook nog steeds niet wat ik had gedaan als ik daar met een vrouw naar buiten was gelopen.
Als je werkelijk wat moslims kende wist je ook wel dat de interpetaties binnen de islam legio zijn en je dus genoeg facties hebt die zich juist zo gedragen. Nee het is niet "de" islam, die bestaat namelijk voor elke factie weer uit iets anders.
-
pi_158953939
Ik weet niet of je de islam schuld moet geven. Ik heb hier een Turks café drie huizen verderop, maar het was daarvoor een Pools café. Nou, drie keer raden wat meer overlast gaf, wanneer er vechtpartijen waren, wie vrouwen nafloten.

Dat waren eens niet de moslims.
pi_158953963
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:40 schreef skrn het volgende:
Ik weet niet of je de islam schuld moet geven. Ik heb hier een Turks café drie huizen verderop, maar het was daarvoor een Pools café. Nou, drie keer raden wat meer overlast gaf, wanneer er vechtpartijen waren, wie vrouwen nafloten.

Dat waren eens niet de moslims.
Bedankt voor deze waardevolle informatie
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')