Ik denk dat teveel mensen hebben gezien wat voor kapsels Gina knipt en maar naar hun eigen kapper gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef jeneker het volgende:
[..]
true maar begreep dat ook bij gina kapsalon nu al 24/7 komende 4 jaar bezet is dus misschien toch houden
Tsssss onbeschoftquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zelfs alles wat niet van haar is.Zelfs de stoelen.
iig niet op haar mondje gevallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Do tegen Wim:Jij kan anders ook wel wat sport gebruiken.
Tja eerder kon Naomi Wim nog fotoshoppen.
quote:
top van Doquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die gaat zich straks vertillen omdat te veel ... Want imponeren ...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die gedraagt zich weer als een idioot die Bjorn.
geen debacle hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.
geen debacle hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.
je vand je toch leuk heb je gezegd?quote:
Misschien kan hij meteen voelen of haar billetjes zich al weten te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn gaat straks wel weer voelen aan het buikje van Do,om te voelen of ze al een 6 pack heeft.
Hij is zo doorzichtig...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn gaat straks wel weer voelen aan het buikje van Do,om te voelen of ze al een 6 pack heeft.
Ik vind het een walgelijke stiekemerd.quote:
Lijkt me wel een leuk voornemen voor 2016 om het af te schaffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef jeneker het volgende:
tis zo still gooi hem er maar in team jeneker![]()
![]()
![]()
Ja echt... Hij is nu zogenaamd aan het kijken om dan een vast schemaatje te maken...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke stiekemerd.
whut afschaffenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk voornemen voor 2016 om het af te schaffen.
Soms zag ze er goed uit, niet vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen debacle hoor![]()
ze is de echte enige winnaar
[..]
je vand je toch leuk heb je gezegd?
Ik weet ook nog een paar leuke voornemens om af te schaffen..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk voornemen voor 2016 om het af te schaffen.
Ja idd. Ik kan moeilijk begrijpen waarom die meiden dat allemaal pikken en aardig blijven tegen die lul.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt... Hij is nu zogenaamd aan het kijken om dan een vast schemaatje te maken...
Aan het voelen bedoelt ie ...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond alllemaal.
Krijgt Gabrïelle een tattoo van Waaif?
Het afschaffen van voornemens is een goed voornemen op zich.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een paar leuke voornemens om af te schaffen..
Misschien was het slimmer geweest als Nicole Ivan verteld had dat ze hem een hond wilde geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef snetje het volgende:
Nicole vindt het vervelend dat zij de enige is die de hond constant in de gaten houdt...
Klopt. Is vaak heel lastig te zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Vinamp het volgende:
Bij "donkere" mensen zie je die tattoo's bijna niet. or nah?
Je bent hier ook al een team aan het vormenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef jeneker het volgende:
tis zo still gooi hem er maar in team jeneker![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Vinamp het volgende:
Gemaakt iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef mootie het volgende:
Do klinkt zo gemaakt, bij alles wat ze zegt.
Gaan we nog even planken, samen is gezelligerrrrr.
heb al teamquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent hier ook al een team aan het vormen
Dat dus en niet op een opmerking, die iedereen wel eens maakt, te reageren en Ivan gelijk de verantwoording voor een pup te geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien was het slimmer geweest als Nicole Ivan verteld had dat ze hem een hond wilde geven.
Ik vind het heel goor staan, net alsof ze vies zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Vinamp het volgende:
Is hij op meer fronten bezig een team te vormen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent hier ook al een team aan het vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |