abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20267037
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
klik

Je kan ook de boutique in Amsterdam of ergens anders vragen of ze je een catalogus willen sturen. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen maar toen ik mijn LV tas kocht heb ik eerst de boutique in Brussel gebeld (In Amsterdam zat toen nog geen Vuitton winkel) en toen hebben ze me een catalogus gestuurd met alle modellen inclusief prijslijst.
Op Eluxury had ik wel gekeken hoor, maar ik wilde de Nederlandse prijzen, vandaar.
Maar zo'n catalogus aanvragen is een prima idee!! Ik bel ze morgen meteen!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:14:56 #252
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_20272335
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:18 schreef nO_On het volgende:
-Kan iemand mij de modellen tonen en wat ze exact kosten? Of een site met Nederlandse prijzen. Want ik vind het zooooo lullig om daar in die winkel te vragen wat elk dingetje kost omdat ik natuurlijk niet de allergrootste LV-tas kan kopen...
-Is LV in Nederland alleen te koop in de PC? Of is er ergens nog een winkel die LV verkoopt, en dan met prijskaartjes?
Vraag 1: Zoals al aangegeven is zijn die van de meeste modellen op E-luxury te vinden. Je kunt er dan doorgaans vanuit gaan dat het niet zo heel veel scheelt in euro's.

Vraag 2: Ja, LV verkoopt alleen via hun eigen boutique en nooit via andere winkels, tenzij het een instore vestiging in een warenhuis betreft.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:45:11 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_20274713
nO_On, laat wel ff weten welke je gekocht hebt of welke je voorkeur heeft .
pi_20276141
Doe ik schatje!
Ik heb zojuist gebeld en de catalogus aangevraagd, en ik zou hem binnen een week hebben! Jippie!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:30:40 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20387159
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:37:52 #256
Per sempre vita eterna
pi_20387354
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef Vivi het volgende:
http://www.lushbags.com/c(...)_collection_main.htm

Deze zijn ook schattig
Ja, maar wel nep en illegaal. Daarmee wil je toch niet gezien worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ForeverEternalFreak op 03-07-2004 17:45:23 ]
pi_20388150
Ik ben wel in die boetiek geweest. Vier grote beveiligingsnegers en één schlemiele verkoper.
PE#1
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:16:29 #258
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20388259
Volgens mij komen de foto's van die site gewoon van Eluxury. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:26:47 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_20388480
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Waar heb je het over??
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:33:57 #260
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20388653
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Waar heb je het over??
De foto's op de site van Lush Bags
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:45:43 #261
Per sempre vita eterna
pi_20388913
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Dat zou heel goed kunnen, ze zijn doorgaans tot van alles in staat.
  zondag 4 juli 2004 @ 15:25:08 #262
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_20407332
Mijn zusje is helemaal Louis Vuitton -freak de laatste paar jaren.
Zo waren mijn ouders haar in Rome samen met een vriendinnetje al kwijt...waren de dames eventjes die winkel binnengelopen

Dit jaar was het dan eindelijk zo ver voor haar. Als ze haar diploma zou halen zou ze van mijn ouders een Louis Vuitton Multicolor agenda krijgen (de witte uitvoering)
Zij helemaal uit der dak natuurlijk.
Ik heb hem eens bekeken en ik vind het best een aardig ding. maar mijn agenda van de hema vind ik toch net zo makkelijk

Mijn zusje heeft dan ook 2 neptasjes (hoewel ze moeilijker van de echte te onderscheiden zijn dan die je tegenwoordig op straat ziet) en een nep-portomonee...
Ach t kind is er gelukkig mee...maar ik koop liever toch meerdere tasjes voor die prijs
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_20552918
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:12 schreef convinced het volgende:
Ik ben wel in die boetiek geweest. Vier grote beveiligingsnegers en één schlemiele verkoper.
haha inderdaad
pi_21770855
Kun je de Neppe-portemonnees van Louis Vuitton ook in NL krijgen? of moet je daarvoor echt naar t buitenland..?
Release Yourself..
pi_21770948
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:48 schreef Caramelo het volgende:
Kun je de Neppe-portemonnees van Louis Vuitton ook in NL krijgen? of moet je daarvoor echt naar t buitenland..?
Ebay .
pi_21771211
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef Ereshkigal het volgende:
Mijn zusje is helemaal Louis Vuitton -freak de laatste paar jaren.
Zo waren mijn ouders haar in Rome samen met een vriendinnetje al kwijt...waren de dames eventjes die winkel binnengelopen

Dit jaar was het dan eindelijk zo ver voor haar. Als ze haar diploma zou halen zou ze van mijn ouders een Louis Vuitton Multicolor agenda krijgen (de witte uitvoering)
Zij helemaal uit der dak natuurlijk.
Ik heb hem eens bekeken en ik vind het best een aardig ding. maar mijn agenda van de hema vind ik toch net zo makkelijk

Mijn zusje heeft dan ook 2 neptasjes (hoewel ze moeilijker van de echte te onderscheiden zijn dan die je tegenwoordig op straat ziet) en een nep-portomonee...
Ach t kind is er gelukkig mee...maar ik koop liever toch meerdere tasjes voor die prijs
Ja klopt suus is dr echt helemaal ondersteboven van. Al denk ik dat ze die LV agenda na 2 jaar niks meer aan vind..
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  zondag 5 september 2004 @ 20:19:30 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21771434
Ik vind 't te opzichtig, ben een fan van " the bridge " en dan gewoon effen bruin leer
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21771595
ga niet helmaal teruglezen, maar hier in rotterdam duiken de petjes met het vuitton/murikami logo steeds meer op, en dan wel op de hoofden van meestal allochtone jongens. al veel verschillende uitvoeringen gezien. (kleur stof vs. kleur letters)
  zondag 5 september 2004 @ 20:59:27 #269
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21772400
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef ajuu het volgende:
ga niet helmaal teruglezen, maar hier in rotterdam duiken de petjes met het vuitton/murikami logo steeds meer op, en dan wel op de hoofden van meestal allochtone jongens. al veel verschillende uitvoeringen gezien. (kleur stof vs. kleur letters)
LOL

Ik zei 't toch al : opzichtig !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21772675
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

LOL

Ik zei 't toch al : opzichtig !
waarover moest je nou zo ontzettend lachen?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:17:11 #271
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24686102
Iemand enig idee of Vuitton tassen ook ergens in Den Haag te koop zijn, of moet je daarvoor naar Amsterdam?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:30:49 #272
Per sempre vita eterna
pi_24687176
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:17 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee of Vuitton tassen ook ergens in Den Haag te koop zijn, of moet je daarvoor naar Amsterdam?
Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:29:59 #273
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_24688102
Wat pas mooie tassen zijn: http://www.acquadiparma.it/index_flash.html

en dan travel of buttersoft collectie. die dingen zijn ronduit fantastisch afgewerkt, supermooi leer, echt heel erg mooi!
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_24688639
He, helemaal vergeten dit topic, totdat het bovenaan myAT stond...
Ik had beloofd om nog te laten zien welke ik gekocht heb....

De Musette...een relaxte schoudertas die echt overal bij past!
Heb hem al aantal maandjes, ben er heel tevreden over!
pi_24690095
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:30 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.
In Den Haag hebben ze toch ook tassenwinkels en een Bijenkorf? Of zijn ze daar 'op' en loopt heel Den Haag er al mee? Dan maar even naar de markt in de Haag voor een neppertje? Hier in Amsterdam zijn ze overal op de markt: vooral die witte met gekleurde lettertjes.

Iedere middelbare school breezah loopt ermee. Liefst baseball-formaat en dan flink ermee smijten en meppen op de hangjeugdstraathoeken. Is inmiddels zo lowculture dat je niet bang hoeft te zijn voor tasjesdieven: zit meestal niet meer dan kauwgom, lipgloss en papieren zakdoekjes van een of ander huismerk in .

Op zich is dat merken neppen best wel lullig. Omdat het zo gewild was is het nu gewoon tokkietrash aan het worden net als met die zwarte lak chaneltassen met die gouden sluiting en schakels destijds.

[ Bericht 14% gewijzigd door barman op 22-01-2005 16:46:55 (plaatje erbij) ]
pi_24691088
Louis Vuitton wordt niet in 'tassenwinkels' of de Bijenkorf verkocht. Ze zijn daar ook niet 'op', ze worden daar gewoon niet verkocht. Alleen in de LV-winkel in de PC.
pi_24699780
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:40 schreef nO_On het volgende:
Alleen in de LV-winkel in de PC.
Dream on

zondag 23 januari 2005 @ 03:32:50 #278
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24700975
Fuck die nep-bullshit.....
Tsssssssssssssss

Dan wordt het PC
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 23 januari 2005 @ 04:21:49 #279
112599 Lizzzzy
Hello world
pi_24701564
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef nO_On het volgende:
He, helemaal vergeten dit topic, totdat het bovenaan myAT stond...
Ik had beloofd om nog te laten zien welke ik gekocht heb....

[afbeelding]

De Musette...een relaxte schoudertas die echt overal bij past!
Heb hem al aantal maandjes, ben er heel tevreden over!
Wat een mooie
Mag ik vragen hoeveel die tas heeft gekost?

Ik heb namelijk geen idee hoeveel je voor die tassen neerlegt, ben wel benieuwd.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24701789
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:21 schreef Lizzzzy het volgende:

[..]

Wat een mooie
Mag ik vragen hoeveel die tas heeft gekost?

Ik heb namelijk geen idee hoeveel je voor die tassen neerlegt, ben wel benieuwd.
Dank je!

Weet je, op zoch zou ik het best willen zeggen, maar ik heb geen zin in die overige hypocriete fokkers die dan commentaar gaan leveren op het feit dat ik zoveel geld (tusssen de 5 en 600 e ) voor een tas neer ga tellen... Naja, boeiend ook...
  zondag 23 januari 2005 @ 05:32:36 #281
112599 Lizzzzy
Hello world
pi_24701835
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:59 schreef nO_On het volgende:

Dank je!

Weet je, op zoch zou ik het best willen zeggen, maar ik heb geen zin in die overige hypocriete fokkers die dan commentaar gaan leveren op het feit dat ik zoveel geld (tusssen de 5 en 600 e ) voor een tas neer ga tellen... Naja, boeiend ook...
Oke, dankje , dan heb ik enig idee... zou zelf ook wel zo'n tas willen, vandaar m'n vraag.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24703302
Als je mij zou zien dan zou je niet eens gelóven dat ik spullen van Louis Vuitton mooi vind
Tja ik weet niet wat het is, ik vind het echt super
Zelf heb ik alleen een riem van Vuitton, omdat ik de rest echt niet kan betalen
pi_48139890
Even een vraag voor de kenners.
Zie boven; de Musette die ik gekocht heb.
Nu vroegen ze me in de winkel in Amsterdam of ik mijn initialen in de riem gebrand wilde hebben.
Dit leek me wel leuk en heb ik dus laten doen. Inmiddels is de kleur een beetje aan het slijten van de gebrande initialen. Dus toen ik laatst in Parijs was en toch langs de LV-winkel liep op de Champs Elysées met mn LV-tas, vroeg ik daar bij de klantenservice of het wellicht opnieuw gebrand kon worden. Er werd mij daar verteld dat ze het in Amsterdam verkeerd gedaan hadden, omdat ze normaal gesproken de initialen alleen aan de binnenkant branden en niet op de riem aan de buitenkant! Bij navraag in Amsterdam ontkenden ze dat.
Weet iemand hier hoe het nu werkelijk zit?
  maandag 9 april 2007 @ 18:17:52 #284
158162 Majeztic
State Property
pi_48151137
Wie het breed heeft, kan het breed laten hangen so why not..
Fa'ka?
pi_48201544
Ik moet zeggen dat ik de heren najaarscollectie van LV een van de hoogtepunten vind van dit jaar! (naast o.a. Rag & Bone, DKNY, Paul Smith en John Varvatos) Veel collecties gaan veel te ver met de 80's invloeden, maar bij LV hebben ze het precies goed gedoseerd, zit veel tussen dat me aanspreekt.
pi_48255068
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef nO_On het volgende:
Even een vraag voor de kenners.
Zie boven; de Musette die ik gekocht heb.
Nu vroegen ze me in de winkel in Amsterdam of ik mijn initialen in de riem gebrand wilde hebben.
Dit leek me wel leuk en heb ik dus laten doen. Inmiddels is de kleur een beetje aan het slijten van de gebrande initialen. Dus toen ik laatst in Parijs was en toch langs de LV-winkel liep op de Champs Elysées met mn LV-tas, vroeg ik daar bij de klantenservice of het wellicht opnieuw gebrand kon worden. Er werd mij daar verteld dat ze het in Amsterdam verkeerd gedaan hadden, omdat ze normaal gesproken de initialen alleen aan de binnenkant branden en niet op de riem aan de buitenkant! Bij navraag in Amsterdam ontkenden ze dat.
Weet iemand hier hoe het nu werkelijk zit?
En toen kreeg je een nieuwe? Wat me trouwens opviel aan de foto is dat de initialen in de rand zitten van de voorkant (niet van de flap). Ik dacht juist dat DAT nou het herkenningspunt voor fake was...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_48274967
Ik had al eerder gemeld dat mijn zusje zo gek op dat merk is
ondertussen word haar collectie steeds groter...tas,agenda,portomonee

Zelfs onze hond heet Louis !
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 15 april 2007 @ 21:25:17 #288
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_48361001
Ben ik nou de enige die het design godsgruwelijk lelijk vindt
Op de één of andere manier vind ik het er heel raar uitzien

Die neppers op straat helpen er natuurlijk ook niet bij
pi_48362197
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:25 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die het design godsgruwelijk lelijk vindt
Op de één of andere manier vind ik het er heel raar uitzien

Die neppers op straat helpen er natuurlijk ook niet bij
Ik vind het design niet lelijk, maar ik snap niet waarom iedereen alleen maar voor dat design gaat terwijl er genoeg andere mooie kleding word uitgebracht door LV.

Oh en dat gehuil op de eerste paar pagina's van iedereen die valt over een paar honderd euro voor een tasje snap ik dan weer niks van.
pi_51056059
Voorjaarscollectie '08 heeft wel wat toffe dingen weer

pi_51057901
Mooi vind ik het niet (de bruine tassen met beige logo's erop), maar de kledinglijnen die LV heeft vind ik soms wel erg mooi.

Maar ik zou het niet in Amsterdam kopen, maar stijlvol reizen naar Parijs en er daar 1 halen, veel mooiere stad, betere sfeer.
Als je het geld hebt om een LV tas te kopen heb je vast ook geld om een retourtje Parijs te betalen .
En dan zou ik ook nog de andere winkels bij langs gaan aan de Champs Elysées.

Maar ik heb daar het geld niet voor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')