Op Eluxury had ik wel gekeken hoor, maar ik wilde de Nederlandse prijzen, vandaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
klik
Je kan ook de boutique in Amsterdam of ergens anders vragen of ze je een catalogus willen sturen. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen maar toen ik mijn LV tas kocht heb ik eerst de boutique in Brussel gebeld (In Amsterdam zat toen nog geen Vuitton winkel) en toen hebben ze me een catalogus gestuurd met alle modellen inclusief prijslijst.
Vraag 1: Zoals al aangegeven is zijn die van de meeste modellen op E-luxury te vinden. Je kunt er dan doorgaans vanuit gaan dat het niet zo heel veel scheelt in euro's.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:18 schreef nO_On het volgende:
-Kan iemand mij de modellen tonen en wat ze exact kosten? Of een site met Nederlandse prijzen. Want ik vind het zooooo lullig om daar in die winkel te vragen wat elk dingetje kost omdat ik natuurlijk niet de allergrootste LV-tas kan kopen...
-Is LV in Nederland alleen te koop in de PC? Of is er ergens nog een winkel die LV verkoopt, en dan met prijskaartjes?
Ja, maar wel nep en illegaal. Daarmee wil je toch niet gezien worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef Vivi het volgende:
http://www.lushbags.com/c(...)_collection_main.htm
Deze zijn ook schattig
Waar heb je het over??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij komen de foto's van die site gewoon van Eluxury..
De foto's op de site van Lush Bagsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar heb je het over??
Dat zou heel goed kunnen, ze zijn doorgaans tot van alles in staat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij komen de foto's van die site gewoon van Eluxury..
haha inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:12 schreef convinced het volgende:
Ik ben wel in die boetiek geweest. Vier grote beveiligingsnegers en één schlemiele verkoper.
Ebayquote:Op zondag 5 september 2004 19:48 schreef Caramelo het volgende:
Kun je de Neppe-portemonnees van Louis Vuitton ook in NL krijgen? of moet je daarvoor echt naar t buitenland..?
Ja klopt suus is dr echt helemaal ondersteboven van. Al denk ik dat ze die LV agenda na 2 jaar niks meer aan vind..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef Ereshkigal het volgende:
Mijn zusje is helemaal Louis Vuitton -freak de laatste paar jaren.
Zo waren mijn ouders haar in Rome samen met een vriendinnetje al kwijt...waren de dames eventjes die winkel binnengelopen![]()
Dit jaar was het dan eindelijk zo ver voor haar. Als ze haar diploma zou halen zou ze van mijn ouders een Louis Vuitton Multicolor agenda krijgen (de witte uitvoering)
Zij helemaal uit der dak natuurlijk.
Ik heb hem eens bekeken en ik vind het best een aardig ding. maar mijn agenda van de hema vind ik toch net zo makkelijk![]()
Mijn zusje heeft dan ook 2 neptasjes (hoewel ze moeilijker van de echte te onderscheiden zijn dan die je tegenwoordig op straat ziet) en een nep-portomonee...
Ach t kind is er gelukkig mee...maar ik koop liever toch meerdere tasjes voor die prijs
LOLquote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef ajuu het volgende:
ga niet helmaal teruglezen, maar hier in rotterdam duiken de petjes met het vuitton/murikami logo steeds meer op, en dan wel op de hoofden van meestal allochtone jongens. al veel verschillende uitvoeringen gezien. (kleur stof vs. kleur letters)
waarover moest je nou zo ontzettend lachen?quote:Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL
Ik zei 't toch al : opzichtig !![]()
Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:17 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee of Vuitton tassen ook ergens in Den Haag te koop zijn, of moet je daarvoor naar Amsterdam?
In Den Haag hebben ze toch ook tassenwinkels en een Bijenkorf? Of zijn ze daar 'op' en loopt heel Den Haag er al mee? Dan maar even naar de markt in de Haag voor een neppertje? Hier in Amsterdam zijn ze overal op de markt: vooral die witte met gekleurde lettertjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:30 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.
Dream onquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:40 schreef nO_On het volgende:
Alleen in de LV-winkel in de PC.
Wat een mooiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef nO_On het volgende:
He, helemaal vergeten dit topic, totdat het bovenaan myAT stond...
Ik had beloofd om nog te laten zien welke ik gekocht heb....
[afbeelding]
De Musette...een relaxte schoudertas die echt overal bij past!
Heb hem al aantal maandjes, ben er heel tevreden over!
Dank je!quote:Op zondag 23 januari 2005 04:21 schreef Lizzzzy het volgende:
[..]
Wat een mooie
Mag ik vragen hoeveel die tas heeft gekost?
Ik heb namelijk geen idee hoeveel je voor die tassen neerlegt, ben wel benieuwd.
Oke, dankjequote:Op zondag 23 januari 2005 04:59 schreef nO_On het volgende:
Dank je!
Weet je, op zoch zou ik het best willen zeggen, maar ik heb geen zin in die overige hypocriete fokkers die dan commentaar gaan leveren op het feit dat ik zoveel geld (tusssen de 5 en 600 e) voor een tas neer ga tellen... Naja, boeiend ook...
En toen kreeg je een nieuwe? Wat me trouwens opviel aan de foto is dat de initialen in de rand zitten van de voorkant (niet van de flap). Ik dacht juist dat DAT nou het herkenningspunt voor fake was...quote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef nO_On het volgende:
Even een vraag voor de kenners.
Zie boven; de Musette die ik gekocht heb.
Nu vroegen ze me in de winkel in Amsterdam of ik mijn initialen in de riem gebrand wilde hebben.
Dit leek me wel leuk en heb ik dus laten doen. Inmiddels is de kleur een beetje aan het slijten van de gebrande initialen. Dus toen ik laatst in Parijs was en toch langs de LV-winkel liep op de Champs Elysées met mn LV-tas, vroeg ik daar bij de klantenservice of het wellicht opnieuw gebrand kon worden. Er werd mij daar verteld dat ze het in Amsterdam verkeerd gedaan hadden, omdat ze normaal gesproken de initialen alleen aan de binnenkant branden en niet op de riem aan de buitenkant! Bij navraag in Amsterdam ontkenden ze dat.
Weet iemand hier hoe het nu werkelijk zit?
Ik vind het design niet lelijk, maar ik snap niet waarom iedereen alleen maar voor dat design gaat terwijl er genoeg andere mooie kleding word uitgebracht door LV.quote:Op zondag 15 april 2007 21:25 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die het design godsgruwelijk lelijk vindt![]()
Op de één of andere manier vind ik het er heel raar uitzien![]()
Die neppers op straat helpen er natuurlijk ook niet bij![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |