abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6936115

Ik ging zowat van mijn stokkie door al die beeldige artikelen, echt waanzinning mooi allemaal.
Iemand ook al bezoekje gebracht aan deze tempel in de PC Hooftstraat??

pi_6936150
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:47 schreef schatje het volgende:
Ik ging zowat van mijn stokkie door al die beeldige artikelen, echt waanzinning mooi allemaal.
Iemand ook al bezoekje gebracht aan deze tempel in de PC Hooftstraat??
en vast een beetje duur..?!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_6936195
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:49 schreef mabit het volgende:

[..]

Effe mijn vent gek maken de komende tijd, ik moet toch ook kerstcadeautje krijgen.
pi_6936221
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Effe mijn vent gek maken de komende tijd, ik moet toch ook kerstcadeautje krijgen.

k hoop daat ie een flinke eindejaars bonus krijgt
pi_6936255
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:52 schreef mabit het volgende:

[..]

k hoop daat ie een flinke eindejaars bonus krijgt

Je hebt al een tasje vanaf 300 euro hoor.
pi_6936284
Zou ik niet kopen...iedereen heeft van die nepperds, da's niet meer leuk.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_6936310
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:54 schreef schatje het volgende:

[..]

ja normaal kosten die tasjes bij de kassa maar 25 cent...
pi_6936317
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:55 schreef Lortnoc het volgende:
Je ziet echt wel het verschil.
pi_6936369
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:55 schreef mabit het volgende:

[..]

ja normaal kosten die tasjes bij de kassa maar 25 cent...

vrijdag 22 november 2002 @ 00:00:57 #10
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6936423
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Je ziet echt wel het verschil.

Twee vraagjes:

1. Hoe dan ?
2. Vind je het echt de prijs waard ?

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6936502
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:00 schreef sooty het volgende:

[..]

Twee vraagjes:

1. Hoe dan ?

Dat zie je gewoon, punt uit.
quote:
2. Vind je het echt de prijs waard ?
ja
pi_6936547
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:04 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

ja

Ik hoop voor je dat je vriend er ook zo overdenkt

Maar ja, pikstraf doet wonderen he

Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_6936613
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:06 schreef Pommeloer het volgende:

[..]

Maar ja, pikstraf doet wonderen he

Wat bedoel je??
  vrijdag 22 november 2002 @ 00:18:11 #14
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6936835
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:04 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

ja

Sorry Schatje. Hoewel ik het in 99% van de gevallen met je eens ben, wil ik hier toch wel effe een kanttekening plaatsen:
1. Ik herken geen enkele tas die voor mijn neus gehouden wordt. De enige tas die ik herken is die oranje plastieke van de AH.
2. ¤200 and up lijkt mij toch redelijk belachelijk voor een tas enkel en alleen vanwege het naamplaatje...
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6937001
Ik vind dit ook echt van die onbegrijpelijke dingen.
Het is idd niet meer dan een (lelijk) stukje leer met een naam eraan verbonden wmb.
Zelfde heb ik met die spuugdure horloges.
Een horloge loopt of loopt niet, moet dat tig euro's kosten?
Het gaat dan gewoon om de naam en de pats.

Maar tot zover mijn commentaar schatje,
als jij er blij mee zou zijn gun ik het je van harte en hoop ik dat je er 1 krijgt van je liefie.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_6937702
Absoluut niet mijn ding....
pi_6964692
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Het is idd niet meer dan een (lelijk) stukje leer met een naam eraan verbonden wmb.
Naam eraan verbonden is de klassieke lijn, is niet het enige wat ze verkopen.Ze hebben ook beeldige tassen ontworpen door Marc Jacobs, wat dus weer meer modern is.
pi_6969186
mjah het blijft onbegrijpelijk

100.000 euro neerleggen voor een reiskoffer

lijk wel gek

en dan is ie nog niet eens met 24 karaats vergulde handvaten

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 24 november 2002 @ 02:49:40 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6969200
Daar zou ik niet eens mee doodgeslagen willen worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6969219
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Jezus..... en dat heb je over voor een tasJE

Heerlijk hoor, dat je je die luxe kunt permiteren, maar sorry...
ik vind die tasjes gewoon ronduit lelijk, daar doet de prijs niets aan af

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_6969257
quote:
Op zondag 24 november 2002 02:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Jezus..... en dat heb je over voor een tasJE

Dat moet haar vent over hebben voor een tasje.
pi_6969263
quote:
Op zondag 24 november 2002 03:00 schreef Lurky het volgende:

[..]

Dat moet haar vent over hebben voor een tasje.

Oh ja...

tja ik vind 300 euro best veel geld... en dus ook voor een tasJE

zondag 24 november 2002 @ 04:38:57 #23
5344 Aidix
Corpus Levitas
pi_6969588
Mijn vriendin heeft een hele lading van die dingen, in China zijn ze erg goedkoop te krijgen
Ondanks dat ze dus 'nep' zijn vind ik ze er erg goed uit zien, de kwaliteit is echt dik in orde en ze zitten aanzienlijk beter in elkaar dan de gemiddelde nederlandse damestasjes die het zoveelvoudige kosten. Ze zijn niet te onderscheiden van de echte (voor zover ik dat vanaf een magazine foto kan zien)

ALs je deze dingen dan toch in de 'echte' winkel gaat kopen omdat het een originele is dan vind ik dat jenogal dom bezig bent...

You don't need sight, you need vision.
  zondag 24 november 2002 @ 14:22:16 #24
10580 dr_bob
 Not again
pi_6971830
quote:
Op zondag 24 november 2002 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
En toch gaat dat vrij makkelijk met die tassen hoor ze zijn namelijk nogal stevig.
En overigens ik vind ze vrij duur maar ze hebben voor vrouwen best mooie modellen er tussen zitten. Het is de vraag of je het geld er voor neer wilt leggen. Als man zijnde hoef ik niet zo nodig een tas maar ze hebben ook wel stoere koffers en daar had ik het geld wel voor over.
pi_6972302
Ja hoor een tasje ter waarde van een campingvluchtretour naar de Middelandse zee en een koffer voor het budget van een luxe wereldreis.
Logeren jullie met die bagage ook in het Waldorf Astoria of het Hilton?

Je kan hele goede handgemaakte leren tassen van schitterende ontwerpen kopen bij Nederlandse leeratteliers en tassenzaken: ze zijn degelijk, kunnen jaren mee en gerepareerd worden. Je kan zelfs je eigen ontwerp laten uitvoeren.

Wat jullie met die Vuilton-tassen en -koffers moeten is pronken met de naam, dat belegen poep-patroontje en naar ik vrees een stuk boven je stand leven. Echt gelukkig wordt je niet als je voor je koopgenot in de PC moet zijn! Dan zal er altijd ontevredenheid blijven knagen want er is ook nog die merk-auto, merkkleding, merk-keuken, -badkamer, luxe reis vanwege die koffers en dat huis in die wijk van naam en daar dan weer het bootje en het rashondje bij... Waar is het einde?
Het begon met toegeven aan het gezeur om een belachelijk tasje...

En dan nog de meeste fokkers die blij zouden zijn met een weekinkomen ter waarde van zo'n tasje. Die zo'n bedrag zouden gebruiken voor een nieuwe stereo, tv of koelkast...
Ach ja als ze geen goede boterham hebben: "let them eat cake" he?

pi_6972727
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:55 schreef Lortnoc het volgende:
Ach ja sommigen zien het verschil niet tussen een "Louis Vuitton" en een "Louis Vutton"
pi_6972803
Wat een afgrijselijk lelijke dingen. Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden.
  zondag 24 november 2002 @ 19:27:17 #28
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_6976005
Ahh, m'n moeder is er gek op (zo gek dat ze alleen van die nepperds heeft). Dus ik verklap dit nieuws ook maar niet, anders gaat het nog echt geld kosten ook.

Lelijke tassen btw. Die print alleen al gebruiken ze al jaren.

The Internets, I needs it..
pi_7071865
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:04 schreef barman het volgende:
Verhaal
Ga SP stemmen, maar laat mensen die er zelf voor werken gewoon in hun waarde.
Typisch Nederlands, kom, we pakken de rijken nog even wat meer af. Als mensen veel geld voor een product willen neerleggen, dan is dat hun goed recht. En met die 70% totale belasting die je in NL betaalt hoef je je echt niet meer schuldig te voelen, want die 1 miljoen wao'ers, en 300 duizend werklozen krijgen gewoon elke maand geld hoor...
Mogen de mensen die wel werken er eventuel even van genieten zonder dat een GL of SP stemmer ze een schuldgevoel probeert aan te praten?
pi_7071882
Ik heb me echt geergerd aan Fiona Hering die bij Boulevard echt zat te dwepen met dat merk. Een handtasje vanaf 300 euro en een koffer van 100.000 euro.

Ik vind het dus niets bijzonders. Op de Albert Cuyp heb je veel mooier spul.

pi_7078740
Toch fijn voor mensen die geld teveel hebben. Ik bedoel, als je teveel geld hebt dan ist geweldig dat er dure tassen zijn.

Je moet toch ergens je geld kwijt?

edit: vutton is echt voor vutters, bah

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  zondag 1 december 2002 @ 00:52:15 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7079871
Ik vind dit soort spul dus echt een briljant stukje social-engineering, petje af.

Je maakt voor € 5 aan materiaal en € 10 aan arbeidsloon een lelijk tasje en vervolgens weet je mensen zo te conditioneren dat ze het idee hebben dat het tasje opeens € 300 waard is, en dat ook nog op een vrij grote schaal. Wat een meesterlijke hack.
De bedenkers van dit liggen natuurlijk in een deuk om het feit dat ze zoveel mensen voor gek laten lopen met zo'n foeilelijk tasje en ze hier nog dik voor laten betalen ook.

Nogmaals: een fantastisch stukje social-engineering, ik wou dat ik het kon.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_7174614
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 23:40 schreef creepy_stalker het volgende:
Toch fijn voor mensen die geld teveel hebben. Ik bedoel, als je teveel geld hebt dan ist geweldig dat er dure tassen zijn.

Je moet toch ergens je geld kwijt?

edit: vutton is echt voor vutters, bah

Het is Louis Vuitton.
pi_7174641
Ieder zijn mening.

Ik vind de spullen van LV spuuglelijk maar ja wie ben ik?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7174657
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:29 schreef DarkElf het volgende:
Ieder zijn mening.

Ik vind de spullen van LV spuuglelijk maar ja wie ben ik?

Dat kan toch, maakt niet uit hoor, smaken verschillen nu eenmaal..
pi_7174677
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat kan toch, maakt niet uit hoor, smaken verschillen nu eenmaal..

Idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:11:25 #37
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_7175429
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Zelfde heb ik met die spuugdure horloges.
Een horloge loopt of loopt niet, moet dat tig euro's kosten?
Het gaat dan gewoon om de naam en de pats.
Dit klopt niet helemaal net zoals er kwaliteitsverschil zal zijn tussen LV tassen en minder dure tassen geldt dit ook voor Horloges. Er zijn wat merken die meeliften op het succes van het merk en daardoor gewild zijn maar er is heel veel verschil tussen een solide automaat en een horloge wat je voor een paar tientjes op de markt kan kopen. En ik denk dat dat dat voor designkleding ook geldt of voor LV tassen alleen dat wij er geen 200 euro voor over hebben wil niet zeggen dat het geen 200 euro waard is.
Liefde, leven , geven!!!!
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:14:18 #38
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_7175486
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:11 schreef honesty het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal net zoals er kwaliteitsverschil zal zijn tussen LV tassen en minder dure tassen geldt dit ook voor Horloges. Er zijn wat horloges die op het succes van het merk en daardoor gewild zijn maar er is heel veel verschil tussen een solide automaat en een horloge wat je voor een paar tientjes op de markt kan kopen. En ik denk dat dat dat voor designkleding ook geldt of voor LV tassen alleen dat wij er geen 200 euro voor over hebben wil niet zeggen dat het geen 200 euro waard is.

Liefde, leven , geven!!!!
pi_7177956
Ik heb d'r helemaal niets mee...
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_7179057
Wat een gezeur zeg. Als zij (of haar vriend) voor dat bedrag een tas wil kopen, laat ze dat lekker zelf uitmaken. Ze zullen er hard genoeg voor werken dan kunnen ze ook wel uitmaken hoe het uitgegeven moet worden.

Zelf vind ik LV niet echt een mooi merk, maar ik heb toevallig 1 paar schoenen van ze gezien dat ik toch wel mooi vind eigenlijk. De uitzondering die de regel bevestigd Geen flauw idee wat ze kosten eigenlijk, maar 't zal genoeg zijn

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_7179152
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:47 schreef SwissCom het volgende:
Wat een gezeur zeg. Als zij (of haar vriend) voor dat bedrag een tas wil kopen, laat ze dat lekker zelf uitmaken. Ze zullen er hard genoeg voor werken dan kunnen ze ook wel uitmaken hoe het uitgegeven moet worden.

Zelf vind ik LV niet echt een mooi merk, maar ik heb toevallig 1 paar schoenen van ze gezien dat ik toch wel mooi vind eigenlijk. De uitzondering die de regel bevestigd Geen flauw idee wat ze kosten eigenlijk, maar 't zal genoeg zijn

Ze hebben verschillende lijnen, naam logo is de klassieke lijn, er is ook een graffiti lijn.
pi_7180574
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze hebben verschillende lijnen, naam logo is de klassieke lijn, er is ook een graffiti lijn.

Weet ik wel Ik woon in Zwitserland, waar ik hier ook naar toe ga hebben ze wel zo'n shop Maar ik vind het gewoon (op een enkele uitzondering na) geen mooi merk.
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
  vrijdag 6 december 2002 @ 17:21:05 #43
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7182136
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:11 schreef honesty het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal net zoals er kwaliteitsverschil zal zijn tussen LV tassen en minder dure tassen geldt dit ook voor Horloges. Er zijn wat merken die meeliften op het succes van het merk en daardoor gewild zijn maar er is heel veel verschil tussen een solide automaat en een horloge wat je voor een paar tientjes op de markt kan kopen. En ik denk dat dat dat voor designkleding ook geldt of voor LV tassen alleen dat wij er geen 200 euro voor over hebben wil niet zeggen dat het geen 200 euro waard is.

Riiight, er is een groot verschil tussen een horloge en een tas. een horloge van 2 tientjes op de markt zit al complexer in elkaar dan zo'n tasje. Het stelt toch ook geen kont voor zo'n tas, het zijn een paar lappen stof met wat garen om de boel bij elkaar te houden. not exactly rocket science.
Ok, en dan gebruiken ze iets betere stof en iets sterker garen, denk je echt dat die materialen de prijs van 200 euro rechtvaardigen ? Aan de arbeidskosten voor de 3e wereld kindjes die 't ding in elkaar zetten zal 't ook niet liggen. Je wordt gewoon genaait met de broek aan.
Niet dat er wat mis mee is, als de makers van die zooi domme consumenten voor de gek kunnen houden dan is het hun goed recht.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_7182513
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:21 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Riiight, er is een groot verschil tussen een horloge en een tas. een horloge van 2 tientjes op de markt zit al complexer in elkaar dan zo'n tasje. Het stelt toch ook geen kont voor zo'n tas, het zijn een paar lappen stof met wat garen om de boel bij elkaar te houden. not exactly rocket science.
Ok, en dan gebruiken ze iets betere stof en iets sterker garen, denk je echt dat die materialen de prijs van 200 euro rechtvaardigen ? Aan de arbeidskosten voor de 3e wereld kindjes die 't ding in elkaar zetten zal 't ook niet liggen. Je wordt gewoon genaait met de broek aan.
Niet dat er wat mis mee is, als de makers van die zooi domme consumenten voor de gek kunnen houden dan is het hun goed recht.

Louis Vuitton producten worden op ambachtelijke wijze gemaakt in voornamelijk Frankrijk, en niet door 3e wereld kindjes.
quote:
To build trunks and suitcases, craftsmen shape frames from poplar wood that has been dried for seven years. They stitch leather handles and nail brass studs by hand. Most of Vuitton's products are now made in nine other factories, located in France, Spain and Southern California. The company refuses to manufacture in cheap-labor countries of the Third World, allegedly because quality isn't as good, but probably more to preserve a snob image.
pi_7182857
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Louis Vuitton producten worden op ambachtelijke wijze gemaakt in voornamelijk Frankrijk, en niet door 3e wereld kindjes.
[..]

Tis nog de vraag wat voor soort arbeiders in de ateliers werken...
  vrijdag 6 december 2002 @ 18:24:03 #46
14477 kaio
348 best club in town
pi_7182919
me hele reis koffer set is van LV

1 draagtas
1 grote koffer
1 sleepkoffer

verder niet echt grote fan van LV.
teveel fake op de markt

maarre de nieuwe logodesign van vorig jaar was wel verfrissend

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_7183117
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 18:17 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Tis nog de vraag wat voor soort arbeiders in de ateliers werken...

In Parijs heb ik een keer een demonstratie gezien hoe zo'n ding in elkaar wordt gezet, en het zijn niet de arbeiders die jij ongetwijfeld bedoelt.
  vrijdag 6 december 2002 @ 19:34:56 #48
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7183649
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 18:47 schreef schatje het volgende:

[..]

In Parijs heb ik een keer een demonstratie gezien hoe zo'n ding in elkaar wordt gezet, en het zijn niet de arbeiders die jij ongetwijfeld bedoelt.

Ik betwijfel nog steeds of de productiekosten boven de 20 euro uitkomen.
pi_7183660
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:34 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik betwijfel nog steeds of de productiekosten boven de 20 euro uitkomen.

Ze zijn toch al gauw enkele uren bezig met zo'n tasje. Wat denk je zelf?
  vrijdag 6 december 2002 @ 19:48:38 #50
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7183778
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:36 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Ze zijn toch al gauw enkele uren bezig met zo'n tasje. Wat denk je zelf?

Wat is het minimum loon in frankrijk ?
pi_7193856
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:36 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Ze zijn toch al gauw enkele uren bezig met zo'n tasje.

Inderdaad.

Weet je wel wat stom is, dat ze niet aan uitverkoop doen.

zaterdag 7 december 2002 @ 16:10:03 #52
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7193921
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ok, dan houden we 't ruim aan, stel dat er 5 uur werk in zo'n ding zit a € 6 per uur, da's € 30 arbeidsloon. laat er eens € 20 aan materiaalkosten aan zitten (ruime schatting) dan kost zo'n unit € 50 om te maken, da's dus € 150 winst. lekkere handel dat.
pi_7194022
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:10 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ok, dan houden we 't ruim aan, stel dat er 5 uur werk in zo'n ding zit a € 6 per uur, da's € 30 arbeidsloon. laat er eens € 20 aan materiaalkosten aan zitten (ruime schatting) dan kost zo'n unit € 50 om te maken, da's dus € 150 winst. lekkere handel dat.

Je hebt het helemaal mis.
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:47:26 #54
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7194274
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hebt het helemaal mis.

Op welk punt ?
  zaterdag 7 december 2002 @ 18:48:09 #55
14477 kaio
348 best club in town
pi_7195864
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:47 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Op welk punt ?

er gaat veel weg aan materiaal checking
eindprodukt testing
kijken of ze aan elke produktie eis voldoen

net als parfum
flesjes gaan door de machine en daar wordt het spul ingespoten
hele proces is nog geen eens 1 euro , maar dat betekent niet dat het hele proces maar 1 euro kost

pi_7195928
ben er gisteren ff geweest

geen leuke zaak

3 van die iets te brede mannen met een vtje op de borst en personeel wat echt te dom is om te poepen en arrogant (das eigenlijk heel de pc hooftstraat) in Parijs was de winkel veel uitnodigender (klopt dat woord?)

zaterdag 7 december 2002 @ 19:58:03 #57
14477 kaio
348 best club in town
pi_7196855
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben er gisteren ff geweest

geen leuke zaak

3 van die iets te brede mannen met een vtje op de borst en personeel wat echt te dom is om te poepen en arrogant (das eigenlijk heel de pc hooftstraat) in Parijs was de winkel veel uitnodigender (klopt dat woord?)

uitgenodigener?
je bedoelt vriendelijk en meer customer friendly
gastvrijheid
pi_7197057
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 19:58 schreef kaio het volgende:

[..]

gastvrijheid

Dat is in buitenland sowieso.
pi_7200050
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 19:58 schreef kaio het volgende:

[..]

uitgenodigener?
gastvrijheid

yeps

had net echt geen zin om na te denken :d

maar het is zowiezo in de pc een sfeer van je mag blij zijn dat je hier bij ons binnen mag komen en je geld achter mag laten

het is dat ze er leuke dingen verkopen en dat je er nog wel eens ontzettende lekkere dochters van BNers ziet, anders kwam ik er niet

en ow ja in pccaffee werkt een ontzettend lekker ding

pi_7287839
Wat is het probleem.
Als je het kan betalen dan koop je toch gewoon zo'n handtas van 350 euro. Heb er toch ook hard voor gewerkt?
Mijn vriendin had fijn een LV tasje gekregen uit de winkel in Parijs vorig jaar al....
Vriendinnetje blij..Ikke Blij...Louis Blij met mijn centen...
pi_7288177
Ieder z'n meug, maar een tas van 300 euro.... Zelfs voor een processor zal ik daar wat langer over nadenken, en daar heb ik nog langer plezier van ook

Als m'n vriendin om zulke dingen vroeg voor kerst heb ik op de 25e geen vriendin meer.

maandag 14 juli 2003 @ 19:48:23 #62
16715 Mylene
*schatje*
pi_11769747
quote:
J.LO NIEUWE VROUW VAN LOUIS VUITTON

Model, zangeres en actrice Jennifer Lopez schittert vanaf komende maand in de nieuwste reclamecampagne van het luxe kleding- en accessoiremerk Louis Vuitton. In modebladen en op billboards zal de wulpse Latina de herfstcollectie tassen, schoenen en kleding aanprijzen.
Marc Jacobs, hoofdontwerper van Louis Vuitton en tevens art directer van de campagne, was geruime tijd op zoek naar een internationale ster die naadloos bij de sfeer en stijl van het luxe modehuis paste. "Een icoon, een krachtige, sensuele en wereldse vrouw, daar zocht ik naar", laat Jacobs via een persbericht weten. "Mijn Vuitton-heldin moest in één oogopslag alle aandacht opeisen, zoals ook onze dynamische ontwerpen dat doen. Gelukkig hoefde ik niet lang te zoeken; de naam van Jennifer gonsde non-stop door mijn hoofd. Voor velen is zij immers hét voorbeeld van een sexy en verleidelijke vrouw. Zelf mag ik graag kijken naar de uitdagende manier waarop ze beweegt en danst."
Jennifer Lopez is zeker geen vreemde in de mode. Naast haar spraakmakende Oscar-optredens, waar zij verscheen in creaties van Versace en Valentino, heeft de popdiva ook zelf een kleding- en geurlijn.
Jacobs: "Gelukkig wilde ze met ons in zee. De samenwerking was fantastisch. Dankzij haar bruisende energie en enthousiasme konden wij deze glamoureuze foto's maken. Ik wilde haar portretteren als een assertieve en chique dame. Dat is wat mij betreft gelukt. Jennifer ging helemaal op in haar rol."
De foto's zijn gemaakt door Mert Alas en Marcus Piggott, waarvan Jacobs geruime tijd fan is.

(Telegraaf)
pi_11769880
Hmm, dat vind ik toch wel een beetje jammer. Jennifer Lopez is nou niet de eerste die bij mij te binnen schiet als ik denk aan een chique en verfijnde nette dame. Toch wel jammer voor het imago van Louis Vuitton. (Al zal de beste man het vast niet erg vinden dat een simpel vrouwtje zoals ik er zo over denkt )
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:30:34 #64
16715 Mylene
*schatje*
pi_11770575
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:55 schreef imago het volgende:
Hmm, dat vind ik toch wel een beetje jammer. Jennifer Lopez is nou niet de eerste die bij mij te binnen schiet als ik denk aan een chique en verfijnde nette dame. Toch wel jammer voor het imago van Louis Vuitton. (Al zal de beste man het vast niet erg vinden dat een simpel vrouwtje zoals ik er zo over denkt )
Nou ja, het zijn geen ordinaire foto's, dus waar J-Lo duidelijk met de billenpartij op staat.
  maandag 14 juli 2003 @ 20:36:19 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11770681
Dat mensen daar geld aan uitgeven vind ik onbegrijpelijk. Ik zie hier in Amsterdam best wel veel jongere meiden met zo'n monsterlijke tas lopen. Je kunt je hele leven toch nog met oma-dingen gaan lopen? Wat is er nu mooi aan een poepbruine tas met 467 beige LV'tjes erop gedrukt. Nou ja ik begrijp het niet, maar ieder zijn meug.
pi_11771580
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:30 schreef schatje het volgende:
Nou ja, het zijn geen ordinaire foto's, dus waar J-Lo duidelijk met de billenpartij op staat.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

Ze zal er op de foto's vast heel damesachtig uitzien, maar als ik dan weer denk aan die videoclips waarin ze om al die "stoere" rappers met gouden tanden hangt, dan doet me dat nou niet meteen aan iets stijlvols als LV denken

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 14 juli 2003 @ 21:25:28 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11771660
De Amerikaanse Vogue heeft haar al eens geweigerd als covermodel omdat ze niet stijlvol is maar zelfs een trashy imago heeft. De Cosmopolitan wil haar om dezelfde reden niet hebben.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:08:34 #68
16715 Mylene
*schatje*
pi_11772631
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:21 schreef imago het volgende:

[..]

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

Ze zal er op de foto's vast heel damesachtig uitzien, maar als ik dan weer denk aan die videoclips waarin ze om al die "stoere" rappers met gouden tanden hangt, dan doet me dat nou niet meteen aan iets stijlvols als LV denken

Oke, als je het zo bekijkt kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Maar waarom zouden ze haar dan benaderd hebben??

Tasjes enzo vliegen al als warme broodjes over de toonbank.

maandag 14 juli 2003 @ 22:14:15 #69
16715 Mylene
*schatje*
pi_11772802
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:25 schreef Aventura het volgende:
De Amerikaanse Vogue heeft haar al eens geweigerd als covermodel omdat ze niet stijlvol is maar zelfs een trashy imago heeft. De Cosmopolitan wil haar om dezelfde reden niet hebben.
Madonna heeft daar weer nooit last gehad, heeft ook een campagne gedaan voor Versace.

.

pi_11784768
Mijn moeder was bij de opening van de Louis Vuitton zaak in de PC.
Ik vind het merk niet echt geweldig leuk. Je ziet iedereen er mee.
Ik geef toe dat ik er ook een tasje van heb. Een witte met gekleurde logo's.
pi_12710340
Kijk J-Lo hier eens beeldig zijn:

Ik wil ook zo'n pakje .

maandag 25 augustus 2003 @ 20:07:26 #72
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_12710372
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:06 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

Ik wil ook zo'n pakje .

mooi tassie idd
  maandag 25 augustus 2003 @ 20:38:38 #73
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12711271
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:06 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

Ik wil ook zo'n pakje .

beeldig?
ze trekt een smoelwerk alsof ze d'r ééntje afknijpt in een windtunnel
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 25 augustus 2003 @ 22:01:08 #74
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_12714085
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:38 schreef Smots het volgende:

[..]

beeldig?

Dat zijn weer bepaalde modetrekjes he, stijlvol poseren.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_12718160
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:38 schreef Smots het volgende:

[..]

beeldig?

Beeldig ja.

Wat vind je van dat pakje wat ze aan heeft??

dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:05:58 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12718256
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Beeldig ja.

Want it
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_12722637
Vinden jullie die tassen niet lijken op pakpapier?
pi_12722849
quote:
Op donderdag 21 november 2002 23:49 schreef mabit het volgende:

[..]

en o zo lelijk ...
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_12723223
300 euro voor een tasje?

Beetje overdreven, als je een jaar wacht kun je em tweedehands kopen voor nog geen 50 euro...

Materialisme

pi_12723238
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
300 euro voor een tasje?

Beetje overdreven, als je een jaar wacht kun je em tweedehands kopen voor nog geen 50 euro...

Materialisme

Leuk 2e hands...
too much is not enough....
pi_12723338
Ik ben op zoek naar de witte LV tasje met kleuren letters voor mijn vriendin, weet je waar ik die kan kopen en wat die kost?
pi_12723598
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:19 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Leuk 2e hands...

Maar is dat tasje leuk omdat ie leuk is of omdat ie 300 euro kost en van Louis Vuitton is?

Ik denk het laatste...

Als ik mn vriendin dan iets zou geven voor zo'n bedrag dan zou ik wat anders kiezen. Iets wat meer nut heeft en waar ze langer plezier van heeft ( lang lopen met zon tas is natuurlijk not done), mooie hakjes ofzo

pi_12723801
Heel Turkije ligt vol met die Vuitton-tasjes. Nou had ik toevallig net in de Elle gelezen dat je de nepperds kan herkennen aan het feit dat de LV logo's in de naden zitten enzo, maar ook al weet je dat niet, dan nog zie je wel dat het nep is. En dan ben ik niet eens zo bekend met de echte modellen. Je ziet gewoon dat het goedkoop is.

Als ik nu iemand met zo'n tas zie lopen ga ik er sowieso in eerste instantie van uit dat het nep is. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien met een echte.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:44:30 #84
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12723808
Best wel aardige tasjes en zo...de herenlijn vind ik niet zo mooi, er is ook te weinig keus.
Niet dat ik het zou kopen, de kwaliteit straalt er van af.

Trouwens een uitverkoop in het filiaal van de PC Hooftstraat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk...na de jaarwisseling is er altijd wel wat. Je moet toch wat met die ouwe collectie?

Smaken verschillen, maar de lijnen van LV ook. Ik kan het helaas niet over mijn hart krijgen om zoveel te betalen voor een tas of portefeuille...
Dan liever een paar mooie schoenen en andere essentials.
Veel plezier met jouw LV....

Mijn moeder heeft trouwens ook al hints gegeven dat ze een LV-tas voor haar verjaardag wilt
Lief lief moedertje....hoe kan ik haar nu iets weigeren?
Toch maar pijn in mijn portefeuille...

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:56:53 #85
Per sempre vita eterna
pi_12724089
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:44 schreef Ashram het volgende:
Best wel aardige tasjes en zo...de herenlijn vind ik niet zo mooi, er is ook te weinig keus.
Niet dat ik het zou kopen, de kwaliteit straalt er van af.

Trouwens een uitverkoop in het filiaal van de PC Hooftstraat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk...na de jaarwisseling is er altijd wel wat. Je moet toch wat met die ouwe collectie?

Smaken verschillen, maar de lijnen van LV ook. Ik kan het helaas niet over mijn hart krijgen om zoveel te betalen voor een tas of portefeuille...
Dan liever een paar mooie schoenen en andere essentials.
Veel plezier met jouw LV....

Mijn moeder heeft trouwens ook al hints gegeven dat ze een LV-tas voor haar verjaardag wilt
Lief lief moedertje....hoe kan ik haar nu iets weigeren?
Toch maar pijn in mijn portefeuille...

Ik denk dat de rest van de collectie wellicht onder het personeel nog verdeeld word of terug naar de fabriek gaat.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:58:19 #86
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12724124
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Beeldig ja.

prakbaar
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:23:48 #87
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12724694
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:56 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Ik denk dat de rest van de collectie wellicht onder het personeel nog verdeeld word of terug naar de fabriek gaat.

Personeel lijkt me sterk en fabriek...ik denk niet dat ze de beol daar herbruiken...dus het moet wel verkocht worden. Misschien in landen waar ze een jaartje achterlopen of zo? Maar mensen die LV kopen volgens meestal het laatste nieuwe van het merk, dus daar strookt het ook al niet...zal wel uitverkoop zijn.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:28:28 #88
Per sempre vita eterna
pi_12724805
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:23 schreef Ashram het volgende:

[..]

Personeel lijkt me sterk en fabriek...ik denk niet dat ze de beol daar herbruiken...dus het moet wel verkocht worden. Misschien in landen waar ze een jaartje achterlopen of zo? Maar mensen die LV kopen volgens meestal het laatste nieuwe van het merk, dus daar strookt het ook al niet...zal wel uitverkoop zijn.

Uiteraard niet om het opnieuw te gebruiken, maar ik denk niet dat het de uitverkoop ingaat, wellicht zoals je zelf al zei naar wat achterlopende landen, in ieder geval niet in de P.C. in de uitverkoop.
pi_12726330
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:44 schreef Toeps het volgende:
Heel Turkije ligt vol met die Vuitton-tasjes. Nou had ik toevallig net in de Elle gelezen dat je de nepperds kan herkennen aan het feit dat de LV logo's in de naden zitten enzo, maar ook al weet je dat niet, dan nog zie je wel dat het nep is. En dan ben ik niet eens zo bekend met de echte modellen. Je ziet gewoon dat het goedkoop is.

Als ik nu iemand met zo'n tas zie lopen ga ik er sowieso in eerste instantie van uit dat het nep is. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien met een echte.

Meer dan de helft wat je ziet hier op straat is dus ook nep...
pi_12728029
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:44 schreef Ashram het volgende:

Bij Louis Vuitton doen ze niet aan uitverkoop.
pi_12728065
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Want it

Leuk zweepje erbij en je hebt je vent zo op de knie .
pi_12732795
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Bij Louis Vuitton doen ze niet aan uitverkoop.

Retail? Niet verkochte exemplaren of paspopexemplaren worden echt niet vernietigd Je hebt in Amerika niet voor niets discountstores met allerlei grote merken voor een prikkie..
pi_12735863
o joepie! wat geweldig ik ga gelijk heen!

Ik begrijp toch echt niet wat mensen daar leuk aan vinden, tasjes van een paar honderd euro
pi_12736211
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:18 schreef Ils het volgende:

Ik begrijp toch echt niet wat mensen daar leuk aan vinden, tasjes van een paar honderd euro
Voor jou is het juist ook niet bedoeld..
Des te grotere hekel jij hebt aan mensen die dat uitgeven, deste beter voor het merk.
pi_12736939
ik woon in t gooi en alles is daar kak
en ik werk in een winkel en daar komt de gooise kak
en dan zijn ze op in top in merk
en natuurlijk hebben ze een louis vuitton tasje

alleen is ie NEP
echt dat zie je zo, naja ik zie wel waarneer die dingen nep zijn echt naja

k was in de luis vuitton winkel in italie maja was wle mooi allemala maar ik ga dr echt niet zoveel geld voor neerleggen

er zijn nu ook wat hiphop clips en die zijn voor een luis vuitton winkel opgenomen en liggen ze op t strand in luis vuitton bikini en hebben opblaasballen van luis vuitton echt verschrikkelijk.

of mensen die een nepperd hebben maar dan ook echt een model wat helemaa;l niet bestaat of met de verkeerde kleren naja iig

je kan ook wel wat goedkoper een ander leuk tasje krijgen waar niet de hele wereld meeloopt

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:28:45 #96
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_12737565
Das weer zo typisch Nederlands...gelijk zeuren over hoe duur iets is...en dan voornamelijk als het over kleding gaat. Het belangrijkste is of je iets mooi vindt. Producten waar vakmanschap en klasse afstraalt dat heeft gewoon iets extra's, maar daar betaal je vervolgens wel voor.
= there is a light that never goes out =
pi_12738604
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:18 schreef Ils het volgende:

Zullen we dan samen een keer shoppen in de PC??
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:09:08 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12738699
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
300 euro voor een tasje?

Materialisme

Jij bent zeker een alto?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:11:47 #99
19105 Noayla_
Love me tender
pi_12738759
Mijn theorie is dat de kopers van die lelijke LV tasjes zelf ook dondersgoed weten dat het er niet uitziet.

En dat is voor hen nu juist de charme denk ik: het laat zien dat je bemiddeld genoeg bent om iets lelijks voor heel veel geld te kunnen kopen.

Als die tasjes door de C & A waren verzonnen en geproduceerd was er geen nouveau riche die er naar zou talen en zouden de huidige kopers ze hoogstwaarschijnlijk erg lelijk vinden.

Voor Tods spullen geldt eigenlijk hetzelfde; ziet er niet uit, allemaal eenheidsworst, maar het verkoopt als warme broodjes.

En waarom? Omdat "iets mooi vinden" vaak is aangeleerd. Kijk maar naar bepaalde modetrends waarvan men aanvankelijk zegt het nooit aan te zullen trekken; als men het maar vaak genoeg ziet zullen velen uiteindelijk toch zwichten voor het door hen eerst zo verfoeide kledingstuk/accessoire.

Zelfde met die LV zooi; als al je buurvrouwen in Laren of Vinkeveen zo'n tas hebben worden ze voor sommige mensen automatisch begerenswaardig.

V.w.b. LV en andere dure merken; ieder zijn meug. Als mensen zulke bedragen willen uitgeven voor een tas waar in 1000-voud een lelijk logootje opstaat; why not?

Ik lach ze stiekem wel uit maar dat zal hen uiteraard een rotzorg zijn.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_12739452
Ik vindt het ook niet mooi.. maar he tzal wel goede kwaliteit zijn (eigenlijk vind ik het foeilelijk) maar ja ieder zijn smaak...
Vaya con Dios!
pi_12739498
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij bent zeker een alto?

en jij bent zeker blond? *Blaat*
pi_12739714
quote:
Op zondag 24 november 2002 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
pi_12739832
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij bent zeker een alto?

Lekker kortzichtig
Ik zeg niet dat ik 2ehands kleding heb of ooit zal kopen. Dat zal ik nooit doen, maar 300 pleuro neertellen voor een tas(je) is puur materialisme. Niet dat ik daar niet aan mee doe ofzo.. Als je het geld hebt en je hebt het er voor over, ach 't zijn jouwn centen. Maar materialisme blijft het..
  FOK!fossiel dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:08:48 #104
1455 Keroppi
kool kikker
pi_12744335
Ik denk dat Noayla_ het heel mooi heeft verwoord!
Chick on a mission
pi_12749542
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:28 schreef Aschkael het volgende:
Das weer zo typisch Nederlands...gelijk zeuren over hoe duur iets is...en dan voornamelijk als het over kleding gaat. Het belangrijkste is of je iets mooi vindt. Producten waar vakmanschap en klasse afstraalt dat heeft gewoon iets extra's, maar daar betaal je vervolgens wel voor.
Een kind in India maakt voor 50 $ per jaar honderden van die tasjes...
Qua materiaalkosten is zo'n tasje nog geen 5 euro waard. Materialisme is niet puur iets nederlands...

Vakmanschap en klasse, laat me niet lachen...(een tasje...pfff). Dit soort dingen zijn voor de heb, niets meer en niets minder...

pi_12749584
Als ik de centen had liep ik in handgemaakte maatpakken van 5.000 euro de stuk. .

Helaas heb ik dat niet .

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12750288
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 09:21 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Als ik de centen had liep ik in handgemaakte maatpakken van 5.000 euro de stuk. .

Helaas heb ik dat niet .

van Ermenegildo Zegna preferably
  woensdag 27 augustus 2003 @ 10:03:28 #108
Per sempre vita eterna
pi_12750321
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 09:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Qua materiaalkosten is zo'n tasje nog geen 5 euro waard. Materialisme is niet puur iets nederlands...

Vakmanschap en klasse, laat me niet lachen...(een tasje...pfff). Dit soort dingen zijn voor de heb, niets meer en niets minder...

Als je wat verder had gekeken dan je eigenwijze neus lang is, had je al lang gezien dat Louis Vuitton voornamelijk in Frankrijk haar spullen laat maken, en niet door kinderen. Zo'n tasje is aan materiaal ook veel meer waard dan 5 euro, er worden alleen zuivere stoffen gebruikt van eerste kwaliteit. Als het zo zou zijn dat ze die tasjes maakten van verrote stof uit Rusland dan zouden ze nu al lang niet meer op de markt te vinden zijn. Ten slotte zijn er allerlei organisaties die kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding van allerlei spullen.
pi_12750377
Hmmzz, Louis Vuitton ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Er stond laatst een artikel in de Elle hoe je een nepert kon onderscheiden van echte. Bleek dus uit mijn mini onderzoekje dat er veel mensen in een neppe rondlopen, dan vraag ik me toch heel erg hard af waarom in hemelsnaam?!?

Ik vind het een lichte vorm van Snobbisme om met zo'n tasje rond te lopen, natuurlijk is het wel een leuk tasje, daar kan ik niet omheen.
Ik heb besloten om iedereen die met zo;n tas loopt voor gek te verklaren.

1e: Het is niet origineel meer
2e: Het is stervensduur
3e: Kans dat je bestolen wordt, is alleen maar groter

Billie Holiday is Lady Day!
pi_12755077
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 10:03 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Als je wat verder had gekeken dan je eigenwijze neus lang is, had je al lang gezien dat Louis Vuitton voornamelijk in Frankrijk haar spullen laat maken, en niet door kinderen. Zo'n tasje is aan materiaal ook veel meer waard dan 5 euro, er worden alleen zuivere stoffen gebruikt van eerste kwaliteit. Als het zo zou zijn dat ze die tasjes maakten van verrote stof uit Rusland dan zouden ze nu al lang niet meer op de markt te vinden zijn. Ten slotte zijn er allerlei organisaties die kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding van allerlei spullen.

Garnalen worden ook in Nederland ....euhm ingepakt....
Zuivere stoffen, wat een naieviteit. Jij gelooft ook zeker in de hydraterende werking van zeep. Zeep maakt niet nat, dat doet het water wat je erbij gebruikt. Prijs/kwaliteit is in geen verhouding, je betaalt het merk. Dat snapt iedere drol hier ook wel. Stel je aub niet zoveel voor van Europese prijs-kwaliteitscontroles...
pi_12756099
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 09:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Heb je een bron die jouw bewering kan staven met feiten??
pi_12756263
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Heb je een bron die jouw bewering kan staven met feiten??

Zal wel niet, maar toegegeven, veel "dure" merken worden in lage lonen landen geproduceerd.
Makkelijk om er dan vanuit te gaan dat dat in dit geval ook zo is.
pi_12756629
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:20 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Zal wel niet, maar toegegeven, veel "dure" merken worden in lage lonen landen geproduceerd.
Makkelijk om er dan vanuit te gaan dat dat in dit geval ook zo is.

Nee, ik wil graag een bron zien waar Louis Vuitton duidelijk vermeldt wordt.
Anders is de eerder genoemde bewering onzin .
pi_12756872
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Eerder genoemde bewering is ook onzin, zie hier Tranceptor :

LV's cost of producing is lower than its competitors. Since they are in the market for many years, they have good contacts with supplier and have effective and efficient production units. LV has a production unit in the Paris area, (Asnieres), 3 units in Southeast France (Sarras-Saint-Donat), 4 units in central France (Issoudun-Saint-Pourcainsur-Sioule), one in Barbera del Valles, Spain, one unit in San Dimas, California, one international logistics and information processing center in Cergy, and one warehouse in Saint-Ouen l'Amoumone.

The town of Sainte-Florence, in western France, will be home to the new LV production unit. Following an in-depth review of potential sites, the region was selected for its skilled workforce- the fashion industry has longstanding roots there and the dynamic approach of local authorities. When completed, the factory will employ 270 people. It is scheduled to open in summer 1999.

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:53:56 #115
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12757183
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat de bewering 50% onzin is...
Inderdaad worden hun producten in Frankrijk door vakmensen vervaardigd, maar meestal houdt dat in dat men producten maakt met halffabrikaten die weer wel wat dubieuzer kunnen zijn. Niet dat ze van lagere kwaliteit zijn, dat natuurlijk niet. Maar in die stadia kan wel sprake zijn van kinderarbeid. Zeker als men gebruik maakt van tussenpersonen die hun het leder e.d. leveren.
Op deze manier treft LV geen blaam, want het is ook onmogelijk om te eisen dat een bedrijf voor al hun grondstoffen de herkomst te controleren.

Op de tas staat Handcrafted in France, op het lapje leer staat made in Burundi en de metalen beugeltjes made in India.
Dit geldt voor bijna elk product op de markt, kun je niet aan onderuit.

Live with it....

Trouwens Schatje, een leuk portefeuille van LV voor mijn moeder. Niet te progressief, dus wat klassieker. Alleen papier en plastic, ze heeft al een aparte geldbeugel. Heb je een aanrader voor mij?
Prijs is niet zo veel van belang....zolang je niet over de 500 gaat....

woensdag 27 augustus 2003 @ 17:10:17 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12761126
Ik vind het wel echt mooi, het heeft iets stijlvols...vooral die nieuwe lijn vind ik grappig om te zien
pi_12761335
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:10 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het wel echt mooi, het heeft iets stijlvols...vooral die nieuwe lijn vind ik grappig om te zien
Deze lijn vind ik ook beeldig:

donderdag 28 augustus 2003 @ 13:28:48 #118
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12781279
Schatje?

Kun je mij even verder helpen met dit probleem?

quote:
Trouwens Schatje, een leuk portefeuille van LV voor mijn moeder. Niet te progressief, dus wat klassieker. Alleen papier en plastic, ze heeft al een aparte geldbeugel. Heb je een aanrader voor mij?
Prijs is niet zo veel van belang....zolang je niet over de 500 gaat....
Ik heb echt geen idee wat ik zou kiezen....mij moeder ziet er jong uit, voelt zich jong, kleed zich relatief jong...niet te hip...ik weet het echt niet meer.

BVD!

pi_12781548
Ook al is het mooi en kwaliteit, voor een tasje is 300 euro gewoon te veel.

ik vind die tasjes kitsch, en ik hou niet van kitsch.

Een duur tasje vind ik zowiezo bullshit, als je dan een dure jas koopt, waar je dus ook echt wat mee doet en aan hebt, dan kan ik me dat nog voorstellen. Een tasje heb je gewoon niet persee nodig.

pi_12781596
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:10 schreef Vivi het volgende:
Grappig, daar blijft het dan ook wel bij. De normale traditionele kleuren en modellen vind ik echt verschrikkelijk en helaas zie is steeds meer meiden met die ranzige tasjes lopen.

Om het nog maar niet over de prijs te hebben

pi_12783843
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:40 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ook al is het mooi en kwaliteit, voor een tasje is 300 euro gewoon te veel.

ik vind die tasjes kitsch, en ik hou niet van kitsch.

Een duur tasje vind ik zowiezo bullshit, als je dan een dure jas koopt, waar je dus ook echt wat mee doet en aan hebt, dan kan ik me dat nog voorstellen. Een tasje heb je gewoon niet persee nodig.

Dit is toch geen kitsch:

pi_12784077
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 15:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Dit is toch geen kitsch:

[afbeelding]

Nee, maar dat het nou bruist van originaliteit en inventiviteit, nee.

Ik doelde met die kitsch-opmerking meer op deze:

En, wat vind je vriend er van? Want die zul je vast al ingelicht hebben.

donderdag 28 augustus 2003 @ 17:13:00 #123
15257 janssen15
Veel is lekker, meer is beter.
pi_12786901
Ach ja, Louis Vuitton, inderdaad moeilijk om onder woorden te brengen wat er precies gaande is met dat ooit zo gerespecteerde en befaamde tassenmerk.

Het wordt misschien hoog tijd dat ze zich weer eens gaan buigen over de marketingstrategie; naar mijn idee is het imago van het merk inmiddels een 'verkeerde' weg ingeslagen en allang niet meer in overeenstemming met het zelfbeeld dat LV probeert uit te dragen. Soms komt het, afhankelijk natuurlijk van de drager, zelfs ordinair op mij over en hiermee lijkt het merk mijns inziens tegelijkertijd zijn status aan te hebben verloren.
Dit is natuurlijk niet simpelweg alleen maar aan LV te wijten: een imago komt langzaam tot stand en wordt bepaald en opgenomen door de consument.
Belangrijke oorzaak (veronderstel ik) is ook de aanwezigheid van een grote, maar een inmiddels goedlopende en geliefde mondiale markt waar de befaamde (nep)tasjes voor een fractie van de originele prijs worden verkocht. Zelfs de nieuwste modellen (met de veel te felle kleurtjes )) zijn alweer op de zwarte markt verschenen. Ook worden ze soms zelfs, hoe paradoxaal ik het zelf ook vond, zowat voor 'échte' de Louis Vuitton-shops verkocht.

Ook ben ik van mening, zoals sommigen hier ook al vaker lieten horen, dat de werkelijke exclusiviteit, mede door bovenstaande, toch deels verloren is gegaan.
Op een gegeven moment vraag je je werkelijk af of je bij de aanschaf van een LV nog enige toegevoegde waarde koopt; je loopt een grotere kans dat iemand denkt 'is toch een neppe' dan dat wordt gedacht dat het om een 'echte' gaat. Misschien heb ik dit mis, en draait het juist om het gevoel dat alleen de bezitter van de tas weet dat het om een 'echte' gaat, en dat dat juist dat stukje extra waarde creeërt.

Maar hoe je het ook wendt of keert, wanneer tout bekend Nederland paradeert met dergelijke tasjes, dan lijkt mij toch dat in ieder geval een reden om serieus te overwegen op de aanschaf het wel waard is.
Toch moet ik ook toegeven dat ik de traditionele Damier-modellen in bruin en zwart nog altijd erg mooi vind...

"Spreiding van kennis, inkomen en macht wordt slechts nagestreefd door degenen die geen van deze drie bezitten."
pi_12789303
Ik heb gehoord dat Louis Vuitton waarschijnlijk ook een winkel opent in Den Haag.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:58:09 #125
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12789329
moet ik ook maar eens gaan kijken als ik een cadeautje wil geven aan mijn toekomstige vriendin..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:12:57 #126
Per sempre vita eterna
pi_12789625
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:57 schreef schatje het volgende:
Ik heb gehoord dat Louis Vuitton waarschijnlijk ook een winkel opent in Den Haag.
Dat zou heel leuk zijn! Heb je het misschien ergens op Internet gelezen?
pi_15332285
J-Lo gedumpt door Louis Vuitton:
quote:
SHE'S the showbiz world's undisputed diva, but JENNIFER LOPEZ's latest demands have seriously backfired.

The stroppy star has been dropped as the face of every girl's favourite label Louis Vuitton after causing chaos on one of their photo shoots.

Fashion bosses were left stunned when J-Lo walked away with thousands of pounds worth of goodies.

Now I'm sure there would have been no complaints if she had taken a couple of items that caught her eye. But apparently she left flunkies on the set open-mouthed when she waltzed off with bags full of shoes, handbags and dresses.

And, to add insult to injury, one of her aides returned just minutes later to grab a pair of socks.

The haul totalled over £5,000 and has led to her being dropped from future ad campaigns.

A source on the Paris set told me: "There is an unwritten understanding that whenever someone does one of our shoots they can help themselves to a few things.

"These are pieces they have worn and really taken a shine to. But Jennifer totally went to town and pretty much emptied the studio.

"She got her entourage to bag up items worth thousands. She took shoes, dresses, bags - everything. An assistant went down the row of tables and loaded up duffle bags.

"Around ten minutes later everyone was standing around in shock when they got a call from Jennifer's people - she'd forgotten a pair of socks."

donderdag 11 december 2003 @ 16:08:43 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15332428
Zoiets snap ik nou nooit: zo iemand met zoveel geld op de bank kan dat allemaal zelf betalen zonder ook maar wat van te voelen.
pi_15332518
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:08 schreef Aventura het volgende:
Zoiets snap ik nou nooit: zo iemand met zoveel geld op de bank kan dat allemaal zelf betalen zonder ook maar wat van te voelen.
Soms is ook wel de schuld van de fabrikanten omdat die van alles opsturen naar de sterren in de hoop dat het gedragen wordt.

Maar goed, doet verder niets af aan deze uitgekookte actie van J-Lo .

donderdag 11 december 2003 @ 16:15:25 #130
Per sempre vita eterna
pi_15332641
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:02 schreef schatje het volgende:
J-Lo gedumpt door Louis Vuitton:
[..]
schatje-post . Het zou me inderdaad niks verbazen, typische vrouw blijft het.
pi_15332807
In Japan tel je dus echt niet mee als je geen Louis Vuitton tas hebt... als je er met twee tegelijk loopt ben je helemaal Tha Woman! (En ik heb er ook kerels mee zien lopen )

Maar die Japanezen zijn natuurlijk ook zo gek dat ze zelfs zoiets hebben (Louis Vuitton Magazine):

En dit gaat het volgens mij helemaal worden (multi color - weg met dat saaie bruin met goud):

Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van wat iedereen zo geweldig aan LV vindt, want ik vind het echt oerlijke gedrochten die tassen

[Dit bericht is gewijzigd door MissMSX op 11-12-2003 16:22]

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_15333037
Louis Vuitton magazine .
pi_15333169
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:29 schreef schatje het volgende:
Louis Vuitton magazine .
Hahaha, Japan zou echt wat voor jou zijn! (of Korea en wel meer Aziatische landen geloof ik, maar dat heb ik niet met eigen ogen mogen aanschouwen).

Op een klein stukje Tokyo zitten al snel zo'n 2 a 3 LV winkels (naast de vele Prada en Gucci winkels )

50.000 O+
pi_15333408
Maar in Japan is toch ook alles nep. Of is dat alleen in China?
pi_15333454
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:41 schreef Wizdom83 het volgende:
In Japan is dat not done dunkt me.

In China is het wel meestal nep .

pi_15333493
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:41 schreef Wizdom83 het volgende:
Van China weet ik het niet, maar in Japan is bijna alles zeker weten 100% echt

Ik heb me een paar jaar geleden ook zo verbaast toen ik in Parijs was... ik zag allemaal Aziaten (vermoedelijk Japanners en Koreanen) al die dure winkels met tassenvol verlaten.
Nu begrijp ik het, want voor Japanners is Europa heel goedkoop en al dat spul is daar zo onwijs populair...
Bijna alle vrouwen lopen er daar ook pico bello bij... wel wat anders dan hier in Nederland

50.000 O+
pi_15333544
Waarschijnlijk omdat ze altijd weinig geld uitgeven aan uitgaan/zuipen.
Ze zijn immers toch na 2 biertjes lam
pi_15333757
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Bijna alle vrouwen lopen er daar ook pico bello bij... wel wat anders dan hier in Nederland

Alleen dure merken hoeft van mij ook niet weer. Ander wordt het zo eenheidsworst allemaal. Ik vind het leuk om het te mengen met wat goedkopere merken zoals de H&M en Zara, en tweedehands van Zipper en Laura Doll's .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 11-12-2003 16:55]

donderdag 11 december 2003 @ 16:56:25 #139
Per sempre vita eterna
pi_15333817
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hahaha, Japan zou echt wat voor jou zijn! (of Korea en wel meer Aziatische landen geloof ik, maar dat heb ik niet met eigen ogen mogen aanschouwen).

Op een klein stukje Tokyo zitten al snel zo'n 2 a 3 LV winkels (naast de vele Prada en Gucci winkels )

Japan is daar inderdaad wel zo'n beetje marktleider mee, zo zijn er 19 Gucci, en 47 Louis Vuitton winkels. Maar het is dan ook een groot land, waar ik zeker nog een keer een bezoekje wil brengen .
pi_15374449
In Japan loopt echt IEDEREEN met dure tassen en kleding, toen ik er was vroeg ik me af waar ze het van kopen...
Idd vooral Louis Vuitton is erg populair maar ook Gucci.

Die Monograme Multicolore (ofzoiets) is al een hele tijd verkrijgbaar maar in zeer gelimiteerde oplage volgens mij. In de PC was de voorraad iig knap snel uitverkocht.

zaterdag 13 december 2003 @ 09:54:59 #141
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15374490
Prachtige tasjes, daar niet van, maar ze zijn zó prijzig dat ik er niet mee op straat zou durven lopen.
Stel je voor dat ie beschadigd...
Nee, geef me dan maar gewoon een leuke tasje van 15 euro bij de V&D
(Un)masking for the greater good.
pi_15374612
quote:

[..]

You go girl
Buikpijn van het lachen!
pi_15374748
Louis Vuitton

Kheb een mooie Graffiti Pochette gehad, en krijg voor kerst zo'n zwarte multicolour portemenee (Da's ook alles wat ik hoef )

''Going mental on the Wabbu''
pi_15386129
Die multicolore versies zijn toch van afgelopen zomer? Voor zover ik weet zijn ze eenmaal uitverkocht niet meer te krijgen...

Ik heb jaren geleden een grote Louis Vuitton agenda gekregen, geweldig mooi ding, alleen er past geen enkele vulling in behalve natuurlijk die van Louis Vuitton zelf... en die vind ik dus weer niks...heb liever een Filofax vulling maar dat is dus weer niet mogelijk

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_15389593
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ontzettend lelijk die tassen zijn en wat verveelde vrouwen er voor over hebben om die tassen in hun bezit te krijgen.
  Redactie Games zaterdag 13 december 2003 @ 23:34:16 #146
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15391905
Voor 10 dollar in Hong Kong te verkrijgen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 14 december 2003 @ 00:10:09 #147
73586 Evariste_Galois
Ce poignard, pour Louis!
pi_15392833
Ik ben er vandaag langsgelopen, en het stelde (net als de rest van de hele P.C.Hooftstraat) weinig voor. .

Amsterdam modestad, laat me niet lachen. .

Tout voir, tout entendre, ne perdre aucune idée.
  zondag 14 december 2003 @ 01:53:55 #148
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15395056
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:10 schreef milagro het volgende:
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ontzettend lelijk die tassen zijn en wat verveelde vrouwen er voor over hebben om die tassen in hun bezit te krijgen.
Precies...

Wat is het toch altijd weer met die tassen.....

zondag 14 december 2003 @ 14:15:00 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15401406
Ze zijn inderdaad monsterlijk lelijk. En het sneue is: elke keer als ik iemand ermee zie lopen, denk ik dat diegene een ordinaire meeloper is, die het tasje waarschijnlijk voor 10 euro op de Albert Cuyp heeft gekocht. En zelfs ALS je iemand bent die wel zo gek was om er 500 euro voor neer te tellen, dan kom je nog als een ordi snolletje over.
Je kunt het dus gewoon niet meer winnen met die tassen...
Als je toch stijlvol wilt overkomen, koop dan een tasje van bv. Hermès of Gucci. Ook overgeprijsde prots-merken maar toch van een iets minder meeloop-niveau als Vuitton.
pi_15402407
quote:
Op zondag 14 december 2003 00:10 schreef Evariste_Galois het volgende:
Ik ben er vandaag langsgelopen, en het stelde (net als de rest van de hele P.C.Hooftstraat) weinig voor. .

Amsterdam modestad, laat me niet lachen. .

PC stelt ook niets voor ., maar het is beter dan niets .
pi_15402462
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:15 schreef Aventura het volgende:
Ze zijn inderdaad monsterlijk lelijk. En het sneue is: elke keer als ik iemand ermee zie lopen, denk ik dat diegene een ordinaire meeloper is, die het tasje waarschijnlijk voor 10 euro op de Albert Cuyp heeft gekocht. En zelfs ALS je iemand bent die wel zo gek was om er 500 euro voor neer te tellen, dan kom je nog als een ordi snolletje over.
Je kunt het dus gewoon niet meer winnen met die tassen...
Als je toch stijlvol wilt overkomen, koop dan een tasje van bv. Hermès of Gucci. Ook overgeprijsde prots-merken maar toch van een iets minder meeloop-niveau als Vuitton.
Ik heb ook tasjes van Gucci en Hermès .
pi_15407769
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
Die multicolore versies zijn toch van afgelopen zomer? Voor zover ik weet zijn ze eenmaal uitverkocht niet meer te krijgen...
Ik zei ook niet dat ie gloednieuw is
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:15:07 #153
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19479268
Hmmz, ook eens aan het uitzoeken hoe dat zit met die Vuitton tassen (vrouw wil er 1). Tot de conclusie gekomen dat bijna alles nep is, tenzij gekocht in een Vuitton winkel. Er is NOOIT uitverkoop, geen "factory defects", large account discounts etc... vrij vertaald: als het minder kost dan in de LV winkel is het NEP....
Overigens zijn er ook imitatietassen die (praktisch) niet van echt te onderscheiden zijn, maar deze kosten dan ook DE HELFT van een echte (dus nog teringduur)...

Wel een geinige pagina met tips over kopen, onderscheiden van nepperds etc:
http://www.hisremnant.org/Vuitton/tips.html

Oh ja, dus in de PCH heb je die dingen vanaf ¤350? Da's nog wel te doen op zich.....
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:17:18 #154
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_19487128
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef matthijst het volgende:
Hmmz, ook eens aan het uitzoeken hoe dat zit met die Vuitton tassen (vrouw wil er 1). Tot de conclusie gekomen dat bijna alles nep is, tenzij gekocht in een Vuitton winkel. Er is NOOIT uitverkoop, geen "factory defects", large account discounts etc... vrij vertaald: als het minder kost dan in de LV winkel is het NEP....
Overigens zijn er ook imitatietassen die (praktisch) niet van echt te onderscheiden zijn, maar deze kosten dan ook DE HELFT van een echte (dus nog teringduur)...

Wel een geinige pagina met tips over kopen, onderscheiden van nepperds etc:
http://www.hisremnant.org/Vuitton/tips.html

Oh ja, dus in de PCH heb je die dingen vanaf ¤350? Da's nog wel te doen op zich.....
Ik weet niet of je vrouw veel meesleept in haar tas maar Vuitton heeft een zogenaamd 'instapmodel' de Pochette. De prijs ligt rond de 200 euro geloof ik. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zaterdag 29 mei 2004 @ 08:58:38 #155
Per sempre vita eterna
pi_19488925
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik weet niet of je vrouw veel meesleept in haar tas maar Vuitton heeft een zogenaamd 'instapmodel' de Pochette. De prijs ligt rond de 200 euro geloof ik. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Alle afbeeldingen die je postte zijn van vervalste exemplaren, van een zeer lage kwaliteit overigens.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:15:45 #156
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_19489347
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 08:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Alle afbeeldingen die je postte zijn van vervalste exemplaren, van een zeer lage kwaliteit overigens.
Ik wilde alleen even het model laten zien ter illustratie.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 11:46:02 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_19490575

.
pi_19490973
ik heb dr ook één een best wel grote. Me tante hoefde hem niet meer ik gebruik hem nu maar als voetbaltas
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:29:37 #159
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_19558577
typisch voor lui die erbij willen horen, zo'n tasje....het ziet er niet uit en het is peperduur. En elke gek loopt er mee, vooral ook omdat je "ze" voor een appel en een ei kunt kopen in turkije en thailand
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_19563579
ik vind zo'n tasje opzich wel leuk, maar indd erg duur. Wat ik wel leuk vind van LV is zo'n pet.. kan alleen ff geen fotootje van vinde
pi_19563729
De lelijkheid schijnt juist de charme te zijn bij rages tegenwoordig. Zie vooral ook de gemiddelde kledingstijl en dus ook dit merk.
pi_19563886
quote:

Alessandra Ferreira bags
Dat de Louis Vuitton tasjes inmiddels weer passé zijn dat weten nu wel. Maar wat we hier in Nederland nog niet wisten, is dat er op tassengebied alweer een nieuwe trend in opkomst is.

De Braziliaanse ontwerpster Alessandra Ferreira is net afgestudeerd aan het London College of Fashion en haar tassen zijn nu al een grote hit. Het formaat is perfect, groot genoeg voor overdag, maar ook geschikt voor tijdens het uitgaan. Ze zijn gemaakt van een subtiele leersoort en alle tassen hebben een persoonlijk tintje. Ferreira heeft namelijk al haar tassen gedoopt met een naam van iemand uit haar familie- en vriendenkring.

Uitgangspunt voor Alessandra was om een tas te maken die chique is, maar wel overal bij gecombineerd kan worden en dat is haar volgens ons uitstekend gelukt. De tassen zijn trendy en heel stijlvol en zijn te koop bij Harrods en Selfridges. In Nederland zijn ze helaas nog niet te koop, maar dat zal vast niet lang meer duren.
pi_19564146
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 11:46 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

.
saai, lelijk en duur
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:17:16 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_19564280
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:12 schreef milagro het volgende:

[..]

saai, lelijk en duur
Je hebt geen smaak kind .
pi_19564342
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hebt geen smaak kind .
Neuh maar ben wél origineel en creatief
En dat vind je bij deze tasjes niet terug
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:21:58 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_19564426
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Neuh maar ben wél origineel en creatief
Ik geloof je meteen .
quote:
En dat vind je bij deze tasjes niet terug
Laten we het er gewoon op houden dat smaken verschillen .
pi_19564659
Louis Vuitton!! Het ultieme pronkstuk van de gold-digger
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
pi_19564706
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:13 schreef janssen15 het volgende:
Die signature!!
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:57:57 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_19565457
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Louis Vuitton!! Het ultieme pronkstuk van de gold-digger
Ja, het steekt wel wat flauwtjes af tegen mijn tasjes van de Mango en H&M .
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:04:36 #170
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_19565626
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook nog Gucci en Hermes
pi_19565817
woow die gucci tassen zijn gewoon te mooi voor woorden!

dinsdag 1 juni 2004 @ 17:13:43 #172
16715 Mylene
*schatje*
pi_19565876
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook nog Gucci en Hermes
Ja, ik heb ook twee tasje van Gucci. Van Hermes alleen een sjaal .
pi_19566227
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Laat me raden die van H&M betaal je zelf en die van Vuitton je vriend
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:32:27 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_19566350
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Laat me raden die van H&M betaal je zelf en die van Vuitton je vriend
Nee hoor, ik heb een heel aardig zakcentje overgehouden van het appartement dat ik verkocht heb in Utrecht. Neemt niet weg dat ik het leuk vind om dingen te krijgen .

Maar Lucas krijgt net zo goed .
pi_19566363
Vrouwen die idolaat zijn van tassen moeten iets gemist hebben in hun jeugd, dat ze het gevoel hebben dat ze altijd een tas nodig hebben om iets mee te nemen
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:35:40 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_19566420
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:33 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen die idolaat zijn van tassen moeten iets gemist hebben in hun jeugd, dat ze het gevoel hebben dat ze altijd een tas nodig hebben om iets mee te nemen
Ja, misschien is dat het wel .

.
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:44:34 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19585434
De nieuwste trend in celeb-country

http://www.pinkmascara.com/orjedubagbyj.html

Initial Bags
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:48:24 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_19585537
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef Vivi het volgende:
De nieuwste trend in celeb-country

http://www.pinkmascara.com/orjedubagbyj.html

Initial Bags
Ja, ik heb ze bij Oprah gezien. Het publiek kreeg toen zo'n tas gratis.
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:52:45 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19585644
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze bij Oprah gezien. Het publiek kreeg toen zo'n tas gratis.
Jah En Uggs
pi_19585979
Ik vind die tasjes niks, maar deze schoenen zijn wel echt geweldig:

pi_20060635
tvp ik heb een louis vuitton tas gekocht op een veiling en wil weten of hij echt is.. schatje kan jij me helpen, zal later ff fotos maken Hopelijk issie echt, dan zet ik m te koop. De kwaliteit voelt goed maar jij/u zal t wel beter weten
  maandag 21 juni 2004 @ 11:45:16 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20060706
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:42 schreef woeeiiii het volgende:
tvp ik heb een louis tas gekocht op een veilig en wil weten of hij echt is.. schatje kan jij me helpen, zal later ff fotos maken Hopelijk issie echt, dan zet ik m te koop. De kwaliteit voelt goed maar jij/u zal t wel beter weten
Hoe zie ie eruit?
pi_20060842
pi_20060862
Detailfotos komen later..
pi_20061167
nep!
pi_20061309
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:49 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
Spanje geweest?
  maandag 21 juni 2004 @ 12:05:33 #187
28167 matthijst
pi_20061318
Wat kosttie die tas, dat ie vraag no. 1 bij echtheidsbepaling lijkt me
Zie trouwens hierboven voor een link naar een pagina met echt-van-nep-onderscheidingstips. Daar zeggen ze overigens dat "alle" Ebay verkopen haast nep zijn, tenzij de prijs in de buurt komt van retailprijs.

En ze hebben het over stamps:

Also take a look at the front leather patch of authentic Cartouchiere and St. Cloud that I had. Notice they're NEVER ever stamped, no matter how old. Some vintage FAKE Cartouchiere, St. Cloud, and Jeune Fille are often times stamped here.
pi_20061496

pi_20061532
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef matthijst het volgende:
Wat kosttie die tas, dat ie vraag no. 1 bij echtheidsbepaling lijkt me
ik heb m niet per stuk verkocht. Ik kocht een hele kavel en daar zat dit bij. Als ie nep is jammer dan
pi_20061555
ik vind hem lelijk afgewerkt
pi_20061564
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

Spanje geweest?
Nee gekocht op een veiling gewoon in nederland
pi_20061643
Hij ziet er niet uit alsof ie in Turkije gemaakt is in ieder geval, da's een voordeel. Maar ik vind hem sowieso erg lelijk, of er nou Louis Vuitton op staaat of niet.
pi_20061709
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef Toeps het volgende:
Hij ziet er niet uit alsof ie in Turkije gemaakt is in ieder geval, da's een voordeel. Maar ik vind hem sowieso erg lelijk, of er nou Louis Vuitton op staaat of niet.
ik ook lelijke tasse
pi_20061726
zitten er nergens een echtheidsnummer ofzo in?
  maandag 21 juni 2004 @ 12:31:43 #195
Per sempre vita eterna
pi_20062088
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:17 schreef woeeiiii het volgende:
zitten er nergens een echtheidsnummer ofzo in?
Er zit in zo goed als elke LV tas een zogenaamde date-code, vaak op een lastig te vinden plek. In dit geval heb je een grote kans dat die achter de "LOUIS VUITTON PARIS"-patch zit.
Deze tas is een vrij lastige, maar op het eerste gezicht ziet het eruit als een "goed vervalste". De patch aan de binnenkant is aan het losraken en aan het rafelen wat of betekend dat er niet al te rustig mee om is gegaan, of dat hij nep is en dus niet goed genaaid is.

Maar ik ga nog even verder voor je kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door ForeverEternalFreak op 21-06-2004 12:39:13 ]
  maandag 21 juni 2004 @ 13:03:02 #196
Per sempre vita eterna
pi_20062874
Het blijft toch een lastige, bij deze tas zou ik hem eigenlijk echt moeten bekijken om zeker te zijn. Wat je in ieder geval kunt doen is hem naar de Louis Vuitton boutique meenemen en hun om advies vragen.
pi_20063110
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:03 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Het blijft toch een lastige, bij deze tas zou ik hem eigenlijk echt moeten bekijken om zeker te zijn. Wat je in ieder geval kunt doen is hem naar de Louis Vuitton boutique meenemen en hun om advies vragen.
Ik woon in katwijk, jij in denhaag.. kom je keertje langs
pi_20063592
heb ook prada, oilily, bulaggi, jansport, kipling puma, samsonite etc... is allemaal te koop
  maandag 21 juni 2004 @ 13:31:27 #199
Per sempre vita eterna
pi_20063647
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:11 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

Ik woon in katwijk, jij in denhaag.. kom je keertje langs
Nee . Maar bij de LV boutique helpen ze je graag verder hoor . Misschien dat ik echter nog wat meer te weten kom.
pi_20063692
Hij is zo bobbelig afgewerkt in de voering, het plooit en rimpelt.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:56:49 #201
Per sempre vita eterna
pi_20064310
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:32 schreef milagro het volgende:
Hij is zo bobbelig afgewerkt in de voering, het plooit en rimpelt.
Dat kan tevens komen door uitgebreid gebruik.
pi_20097820
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 08:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Hoe zie je dat>??????
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:30:09 #203
28167 matthijst
pi_20098341
Van wat ik ervan gelzen heb lijkt ie me nep: "LV" op de onderkant loopt door en is 'afgesneden'....
Als je die plaatjes op die Ebay-fake-help-site bekijkt zie je volgens mij dat dat "LV" netgens afgeknipt wordt....
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:34:56 #204
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_20098488
quote:
dan houdt ie geen piek meer oevr om op de kerstboom te zetten!

wacht is effe, we rekenen tegenwoordig al met euro's ach, was ook een oude post

maareh, ik vind het niet zo speciaal om er nou dat geld voor neer te leggen (blij wees dat ik geen vriendin heb)
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:35:55 #205
Per sempre vita eterna
pi_20098508
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef matthijst het volgende:
Van wat ik ervan gelzen heb lijkt ie me nep: "LV" op de onderkant loopt door en is 'afgesneden'....
Als je die plaatjes op die Ebay-fake-help-site bekijkt zie je volgens mij dat dat "LV" netgens afgeknipt wordt....
In veel gevallen inderdaad niet, bij enkele modellen kan dat echter wel weer voorkomen, dat maakt het soms nog vrij ingewikkeld .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:36:40 #206
Per sempre vita eterna
pi_20098528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:11 schreef nO_On het volgende:

[..]

Hoe zie je dat>??????
Ik ben er al wat jaren mee bezig, lees veel, etc.
pi_20098548
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Ik ben er al wat jaren mee bezig, lees veel, etc.
maar je kan die van mij niet onderscheiden
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:42:08 #208
Per sempre vita eterna
pi_20098678
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

maar je kan die van mij niet onderscheiden
In sommige gevallen kom je er niet met alleen foto's, ik blijf erbij dat je of een 'zeer goed vervalste' hebt gekocht, of een tas die vooral aan de binnenkant erg uitgeleefd is.
Waar ook nog bij komt dat je dit model niet al te veel ziet, minder ervaring dus .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:42:17 #209
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20098682
Ik kom vaak bij de Louis Vuitton winkel in de P.C. aangezien ik er vlak in de buurt van woon.
Het is een van mijn favoriete winkels omdat ik hun producten erg mooi en exclusief vindt.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20114679
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef SEX het volgende:
Ik kom vaak bij de Louis Vuitton winkel in de P.C. aangezien ik er vlak in de buurt van woon.
Het is een van mijn favoriete winkels omdat ik hun producten erg mooi en exclusief vindt.
Kijke, kijke, kijke, nie kope!

ForeverEternalFreak: Ik begrijp wel dat dat inderdaad door opgedane ervaring komt, maar ik vroeg me af of je het aan de hand van de plaatjes zou willen verduidelijken. Aangeven waar je het ziet... Ik dacht nl. dat ik ook altijd het onderscheid zag, dat de naam fout is (Louis Vuiton of Lois Vuitton o.i.d) of dat de L en de V erg ver uit elkaar stonden. maar blijkbaar heb ik geen geoefend oog...
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:09:06 #211
Per sempre vita eterna
pi_20116358
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:34 schreef nO_On het volgende:

[..]
ForeverEternalFreak: Ik begrijp wel dat dat inderdaad door opgedane ervaring komt, maar ik vroeg me af of je het aan de hand van de plaatjes zou willen verduidelijken. Aangeven waar je het ziet... Ik dacht nl. dat ik ook altijd het onderscheid zag, dat de naam fout is (Louis Vuiton of Lois Vuitton o.i.d) of dat de L en de V erg ver uit elkaar stonden. maar blijkbaar heb ik geen geoefend oog...
Aha, op die manier, dat zal ik even toelichten:

Dit is een doorn in het Vuitton oog, het monogram lijkt wel van plastic te zijn gemaakt en dat kleine ronde LV-hangertje heeft LV nooit gebruikt.

Het strikje lijkt hier meer op een stuk ijzer. Verder kloppen de kleuren van de bloemen niet, en zijn de buttons schots en scheef geplaatst.

Dit is een vrij goed vervalst exemplaar, maar de dustbag verraad in dit geval dat dit een kopie is. De buttons zitten wel weer rommelig..

Deze is wel heel erg... de kleuren van het monogram kloppen absoluut niet, de dustbag is nep, en weer dat afgrijselijke ronde hangertje...

Afschuwelijke kleuren, meer kan ik er niet over zeggen. De Monogram Multicolore collectie bestaat uit 33 verschillende kleuren.

Weer zo'n vreselijk vervalste print.. de dustbag is eveneens vervalst.

Hopelijk kom je zo wat verder .
  woensdag 23 juni 2004 @ 16:23:06 #212
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20126470
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:34 schreef nO_On het volgende:
Kijke, kijke, kijke, nie kope!
Ik geef per jaar duizenden euro's uit aan producten van L.V.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:10:50 #213
28167 matthijst
pi_20129773
quote:
De Monogram Multicolore collectie bestaat uit 33 verschillende kleuren.
Ik geloof je oordeel wel hoor, alleen dat van die kleuren kan natuurlijk ook gewoon aan de foto liggen. De meeste camera's staan nou niet bepaald bekend om de meest natuurgetrouwe kleurweergave
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:48:39 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_20130868
The real thing:

pi_20132365
Een Hermés reisset is wel leuk
  woensdag 23 juni 2004 @ 20:27:10 #216
Per sempre vita eterna
pi_20133815
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik geloof je oordeel wel hoor, alleen dat van die kleuren kan natuurlijk ook gewoon aan de foto liggen. De meeste camera's staan nou niet bepaald bekend om de meest natuurgetrouwe kleurweergave
Uiteraard, maar in dit geval is het overduidelijk, kijk maar eens heel goed naar de opbouw van de LV-tekens en de 'bloemen' daar schuinboven. Ook kun je het duidelijk zien door het feit dat dit nogal neon-kleuren zijn, een echt exemplaar heeft natuurlijkere kleuren.
pi_20137017
Ik vind deze zo mooi:

pi_20141186
Gaat het nou om het merk of niet?
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:06:36 #219
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_20141307
Ik heb het topic niet gelezen, maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat er een groot verschil in kwaliteit zit in de nepperds en de echte LV tassen.

Mijn moeder heeft namelijk een echte en een nep rugzakje gehad van LV, en die nep rugzak die slijt harder weg en is kwalitatief verder ook minder.
pi_20143210
Ik vind het allemaal oude wijvenspul, tassen waar enkel jong blijvende dames van over de 65 mee zouden moeten lopen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_20143332
Nu moet ik zeggen dat ik de smaak van Schatje zelden deel, meestal iets te ordi en nauwelijks smaakvol, maar goed, meningen verschillen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Manono op 24-06-2004 01:42:16 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_20143690
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef Manono het volgende:
Ik vind het allemaal oude wijvenspul, tassen waar enkel jong blijvende dames van over de 65 mee zouden moeten lopen
Precies wat ik ook al die tijd zat te denken.

Snap niet dat een jonge meid ermee loopt, vind het echt een 50+ tas.

Altijd van die bruine handvaten Dat vind ik wel wat voor m'n moeder of oma.
pi_20148001
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:48 schreef schatje het volgende:

[..]

PC stelt ook niets voor ., maar het is beter dan niets .
Nu wil ik je niet tegen de haren in strijken, maar de PC Hooft stelt wel degelijk wat voor. Zeker als het gaat om maatkleding. Maar ook om de stadaard gevestigde huis tuin en keuken merken.
Neem nu Hugo Boss. Hugo Boss in Nederland heeft een afwijkende collectie heeft t.o.v. de rest van de wereld. Omdat de Nederlanders het anders niet kopen. Nederland is een moeilijke markt. En heel veel vooraanstaande merken sturen hun beste trendwatchers naar Amsterdam om daar inspiratie op te doen. Die merken blijven er dus kapitaal in steken. En de twee grootste delen waaruit een prijs is opgebouwd zijn arbeidsloon en ontwerp (R&D).Dat laatste dus 2 keer. Een keer voor de hele wereld minus NL en een keer voor NL. Dus de kledingmerken delen jou mening kennelijk ook niet.
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:44:59 #224
16715 Mylene
*schatje*
pi_20148159
@ SjaakieV, ik ben het nu wel met je eens hoor. Het bericht waarop je reageerde was uit 2003. Inmiddels is er veel bijgekomen, o.a. recentelijk een heuse D&G winkel .
pi_20156709
Dag Schatje! Ik ben het wel vaak eens met je smaak!
Ken je de tassen van Longchamp trouwens? Wat vind je daarvan? Ik vind de 'Les Pliages'-lijn echt fantastisch! Casual en chique tegelijk! Ik heb er één in camelkleur...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:48:08 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_20180051
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:17 schreef nO_On het volgende:
Dag Schatje! Ik ben het wel vaak eens met je smaak!
Ken je de tassen van Longchamp trouwens? Wat vind je daarvan? Ik vind de 'Les Pliages'-lijn echt fantastisch! Casual en chique tegelijk! Ik heb er één in camelkleur...
.

Ook beeldig ja.

Maar ik vraag me af, wat durft men nog te vragen voor zo'n nep Louis Vuitton tasje in Turkije?? Weet iemand dat??
pi_20180183
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:48 schreef schatje het volgende:

Maar ik vraag me af, wat durft men nog te vragen voor zo'n nep Louis Vuitton tasje in Turkije?? Weet iemand dat??
Als je dom bent 30 of 40 euro voor een kleintje. Als je minder dom bent 15 euro of zo, of 10 als je goed afdingt.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:52:14 #228
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_20183606
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef Manono het volgende:
Ik zie anders genoeg van die pubers met die tasjes lopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:52:46 #229
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_20183620
Maken ze eigenlijk alleen tassen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:17:34 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_20185583
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 16:52 schreef Steve-O het volgende:
Maken ze eigenlijk alleen tassen
Nee, ook kleding enzo. Wat plaatjes om een indruk te geven:

vrijdag 25 juni 2004 @ 19:40:28 #231
28167 matthijst
pi_20187658
J-Lo was/is toch model voor LV?
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:51:14 #232
16715 Mylene
*schatje*
pi_20187944
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:40 schreef matthijst het volgende:
J-Lo was/is toch model voor LV?

quote:
AMSTERDAM - Jennifer Lopez heeft de poppen weer eens flink aan het dansen gekregen. Na een fotosessie voor een kledingmerk heeft de popster voor duizenden euro's aan kleding en andere 'hebbedingetjes' meegenomen. Het kledingmerk, Louis Vuitton, was hier niet zo blij mee en besloot J. Lo niet langer het gezicht van het merk te laten zijn.

Iemand wist te vertellen dat een medewerker van Jen zelfs terug kwam op de set om nog snel een paar sokken mee te graaien. "Het is een stilzwijgende overeenkomst dat wanneer iemand voor ons werkt zij gratis een aantal artikelen mee mag nemen. Dan gaat het vaak om kledingstukken die de modellen echt heel erg mooi vinden."

"Jennifer is echt te ver gegaan, ze heeft bijna de hele studio leeggehaald. Ze heeft schoenen, jurken, tassen, echt van alles meegenomen. Tien minuten later stond iedereen nog verstijfd van schrik bij te komen toen een medewerker van Jennifer belde met de mededeling dat ze een paar sokken was vergeten...."

Lopez haar plek is inmiddels ingenomen door Kate Moss en Naomi Campbell voor toekomstige televisie en poster-campagnes.
  Redactie Games vrijdag 25 juni 2004 @ 19:53:34 #233
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_20188005
Kan ik dit topic uit m'n My AT wissen, ik weet ten eerste niet meer waarom ik hier gereageerd heb en tweede vind ik ze afgrijselijk eruit zien om nog maar niet te beginnen over de prijs die vrouwen ervoor neertellen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:54:35 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_20188033
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ik dit topic uit m'n My AT wissen, ik weet ten eerste niet meer waarom ik hier gereageerd heb en tweede vind ik ze afgrijselijk eruit zien om nog maar niet te beginnen over de prijs die vrouwen ervoor neertellen...
.

*knuffel geeft*
pi_20189392
Ik ben in de winkel geweest en vond het waardeloos. Voor 260 euro heb je ook de origineelste 3-in-1 martin margiela tas die er bestaat. wat is er nou toffer.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:07:34 #236
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_20189762
Louis Vuitton tassen (en dan vooral die bruinige met die figuurtjes), daar loopt iedereen mee (echt of nep) dus daar vind ik de lol wel vanaf. Niet meer leuk om zo een te hebben!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_20194729
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef miki het volgende:
Louis Vuitton tassen (en dan vooral die bruinige met die figuurtjes), daar loopt iedereen mee (echt of nep) dus daar vind ik de lol wel vanaf. Niet meer leuk om zo een te hebben!
Mja, iedereen loopt ook in spijkerbroeken...
pi_20197639

Hoe truttig!Hoe geweldig!!!

als ik gewoon in dit topic blijf zitten,gewoon om te kijken,zal ik dan op een gegeven moment moeten betalen?
pi_20216524

net in wedstrijd nederland-zweden. Sylvie meis met een LV tasje
pi_20219255
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 23:47 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]

Scherp hoor!

Ik zag trouwens van de week in de bus een neger instappen met een spierwitte LV pet, met allerlei kleuren LV erop. Het zag er echt gewoon NIET UIT!

Maarre gaat het nou om het merk of niet?
pi_20221061
Holy Fuck, dit is al het derde topic met die Sylvie Meis foto. Aaaahh!
  zondag 27 juni 2004 @ 15:13:10 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_20226858
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 23:47 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]

Geweldig .

Ik heb die beelden wel gezien, enkel niet dat tasje. Heb jij breedbeeld ofzo??

.
pi_20227368
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Geweldig .

Ik heb die beelden wel gezien, enkel niet dat tasje. Heb jij breedbeeld ofzo??

.
Ja, ik heb breedbeeld, Maar de Cap is niet van mij (NiteSpeed) Vond m wel in dit topic passen
  zondag 27 juni 2004 @ 17:56:28 #244
84009 girllover
You had me at hello
pi_20230766
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

In sommige gevallen kom je er niet met alleen foto's, ik blijf erbij dat je of een 'zeer goed vervalste' hebt gekocht, of een tas die vooral aan de binnenkant erg uitgeleefd is.
Waar ook nog bij komt dat je dit model niet al te veel ziet, minder ervaring dus .
Volgens mij gaan echte Louis Vuitton-spullen een stuk langer mee. Ik heb een portemonnee (van Louis Vuitton dus) die al 15 jaar oud is, veel wordt gebruikt en er nog goed uitziet. Weet niet of dat in het algemeen zo is, maar het zijn volgens mij wel goeie spullen.
  zondag 27 juni 2004 @ 19:52:06 #245
Per sempre vita eterna
pi_20233417
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:56 schreef girllover het volgende:

[..]

Volgens mij gaan echte Louis Vuitton-spullen een stuk langer mee. Ik heb een portemonnee (van Louis Vuitton dus) die al 15 jaar oud is, veel wordt gebruikt en er nog goed uitziet. Weet niet of dat in het algemeen zo is, maar het zijn volgens mij wel goeie spullen.
Het zijn absoluut kwalitatief erg goede producten. Maar je kunt na verloop van tijd uiteraard wel wat beschadigingen hier en daar gaan zien. Dat lijkt me echter niet meer dan logisch.
  zondag 27 juni 2004 @ 21:42:33 #246
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20235930
quote:
Op zondag 27 juni 2004 19:52 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Het zijn absoluut kwalitatief erg goede producten. Maar je kunt na verloop van tijd uiteraard wel wat beschadigingen hier en daar gaan zien. Dat lijkt me echter niet meer dan logisch.
Maar dat maakt het alleen maar mooier vind ik. Dan leeft het echt. Je ziet dan dat het echt gebruikt is.

offtopic: mooie Gucci avatar
  zondag 27 juni 2004 @ 22:18:29 #247
Per sempre vita eterna
pi_20237066
quote:
Op zondag 27 juni 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Maar dat maakt het alleen maar mooier vind ik. Dan leeft het echt. Je ziet dan dat het echt gebruikt is.

offtopic: mooie Gucci avatar
Klopt, ook de patinalaag die het leer op den duur krijgt is erg mooi.

Off-topic: dankje .
pi_20237955
300 eu voor een tas...

gebruik gewoon zo;n plastic turkentas en ga voor die 300 euro naar artis ofzo
een koe zegt boe
pi_20266039
Oke, stomme vraag misschien, maar afijn.
Ik heb nu dus genoeg geld gespaard voor een LV-tas (geen kritiek graag!) en wil er dus graag 1 kopen. Nu had ik 2 vragen:

-Kan iemand mij de modellen tonen en wat ze exact kosten? Of een site met Nederlandse prijzen. Want ik vind het zooooo lullig om daar in die winkel te vragen wat elk dingetje kost omdat ik natuurlijk niet de allergrootste LV-tas kan kopen...
-Is LV in Nederland alleen te koop in de PC? Of is er ergens nog een winkel die LV verkoopt, en dan met prijskaartjes?
  maandag 28 juni 2004 @ 23:34:29 #250
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20266640
klik

Je kan ook de boutique in Amsterdam of ergens anders vragen of ze je een catalogus willen sturen. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen maar toen ik mijn LV tas kocht heb ik eerst de boutique in Brussel gebeld (In Amsterdam zat toen nog geen Vuitton winkel) en toen hebben ze me een catalogus gestuurd met alle modellen inclusief prijslijst.
pi_20267037
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
klik

Je kan ook de boutique in Amsterdam of ergens anders vragen of ze je een catalogus willen sturen. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen maar toen ik mijn LV tas kocht heb ik eerst de boutique in Brussel gebeld (In Amsterdam zat toen nog geen Vuitton winkel) en toen hebben ze me een catalogus gestuurd met alle modellen inclusief prijslijst.
Op Eluxury had ik wel gekeken hoor, maar ik wilde de Nederlandse prijzen, vandaar.
Maar zo'n catalogus aanvragen is een prima idee!! Ik bel ze morgen meteen!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:14:56 #252
Per sempre vita eterna
pi_20272335
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:18 schreef nO_On het volgende:
-Kan iemand mij de modellen tonen en wat ze exact kosten? Of een site met Nederlandse prijzen. Want ik vind het zooooo lullig om daar in die winkel te vragen wat elk dingetje kost omdat ik natuurlijk niet de allergrootste LV-tas kan kopen...
-Is LV in Nederland alleen te koop in de PC? Of is er ergens nog een winkel die LV verkoopt, en dan met prijskaartjes?
Vraag 1: Zoals al aangegeven is zijn die van de meeste modellen op E-luxury te vinden. Je kunt er dan doorgaans vanuit gaan dat het niet zo heel veel scheelt in euro's.

Vraag 2: Ja, LV verkoopt alleen via hun eigen boutique en nooit via andere winkels, tenzij het een instore vestiging in een warenhuis betreft.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:45:11 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_20274713
nO_On, laat wel ff weten welke je gekocht hebt of welke je voorkeur heeft .
pi_20276141
Doe ik schatje!
Ik heb zojuist gebeld en de catalogus aangevraagd, en ik zou hem binnen een week hebben! Jippie!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:30:40 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20387159
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:37:52 #256
Per sempre vita eterna
pi_20387354
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef Vivi het volgende:
http://www.lushbags.com/c(...)_collection_main.htm

Deze zijn ook schattig
Ja, maar wel nep en illegaal. Daarmee wil je toch niet gezien worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ForeverEternalFreak op 03-07-2004 17:45:23 ]
pi_20388150
Ik ben wel in die boetiek geweest. Vier grote beveiligingsnegers en één schlemiele verkoper.
PE#1
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:16:29 #258
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20388259
Volgens mij komen de foto's van die site gewoon van Eluxury. .
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:26:47 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_20388480
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Waar heb je het over??
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:33:57 #260
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_20388653
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Waar heb je het over??
De foto's op de site van Lush Bags
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:45:43 #261
Per sempre vita eterna
pi_20388913
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Dat zou heel goed kunnen, ze zijn doorgaans tot van alles in staat.
  zondag 4 juli 2004 @ 15:25:08 #262
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_20407332
Mijn zusje is helemaal Louis Vuitton -freak de laatste paar jaren.
Zo waren mijn ouders haar in Rome samen met een vriendinnetje al kwijt...waren de dames eventjes die winkel binnengelopen

Dit jaar was het dan eindelijk zo ver voor haar. Als ze haar diploma zou halen zou ze van mijn ouders een Louis Vuitton Multicolor agenda krijgen (de witte uitvoering)
Zij helemaal uit der dak natuurlijk.
Ik heb hem eens bekeken en ik vind het best een aardig ding. maar mijn agenda van de hema vind ik toch net zo makkelijk

Mijn zusje heeft dan ook 2 neptasjes (hoewel ze moeilijker van de echte te onderscheiden zijn dan die je tegenwoordig op straat ziet) en een nep-portomonee...
Ach t kind is er gelukkig mee...maar ik koop liever toch meerdere tasjes voor die prijs
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_20552918
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:12 schreef convinced het volgende:
Ik ben wel in die boetiek geweest. Vier grote beveiligingsnegers en één schlemiele verkoper.
haha inderdaad
pi_21770855
Kun je de Neppe-portemonnees van Louis Vuitton ook in NL krijgen? of moet je daarvoor echt naar t buitenland..?
Release Yourself..
pi_21770948
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:48 schreef Caramelo het volgende:
Kun je de Neppe-portemonnees van Louis Vuitton ook in NL krijgen? of moet je daarvoor echt naar t buitenland..?
Ebay .
pi_21771211
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:25 schreef Ereshkigal het volgende:
Mijn zusje is helemaal Louis Vuitton -freak de laatste paar jaren.
Zo waren mijn ouders haar in Rome samen met een vriendinnetje al kwijt...waren de dames eventjes die winkel binnengelopen

Dit jaar was het dan eindelijk zo ver voor haar. Als ze haar diploma zou halen zou ze van mijn ouders een Louis Vuitton Multicolor agenda krijgen (de witte uitvoering)
Zij helemaal uit der dak natuurlijk.
Ik heb hem eens bekeken en ik vind het best een aardig ding. maar mijn agenda van de hema vind ik toch net zo makkelijk

Mijn zusje heeft dan ook 2 neptasjes (hoewel ze moeilijker van de echte te onderscheiden zijn dan die je tegenwoordig op straat ziet) en een nep-portomonee...
Ach t kind is er gelukkig mee...maar ik koop liever toch meerdere tasjes voor die prijs
Ja klopt suus is dr echt helemaal ondersteboven van. Al denk ik dat ze die LV agenda na 2 jaar niks meer aan vind..
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  zondag 5 september 2004 @ 20:19:30 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21771434
Ik vind 't te opzichtig, ben een fan van " the bridge " en dan gewoon effen bruin leer
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21771595
ga niet helmaal teruglezen, maar hier in rotterdam duiken de petjes met het vuitton/murikami logo steeds meer op, en dan wel op de hoofden van meestal allochtone jongens. al veel verschillende uitvoeringen gezien. (kleur stof vs. kleur letters)
  zondag 5 september 2004 @ 20:59:27 #269
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21772400
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef ajuu het volgende:
ga niet helmaal teruglezen, maar hier in rotterdam duiken de petjes met het vuitton/murikami logo steeds meer op, en dan wel op de hoofden van meestal allochtone jongens. al veel verschillende uitvoeringen gezien. (kleur stof vs. kleur letters)
LOL

Ik zei 't toch al : opzichtig !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21772675
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

LOL

Ik zei 't toch al : opzichtig !
waarover moest je nou zo ontzettend lachen?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:17:11 #271
28167 matthijst
pi_24686102
Iemand enig idee of Vuitton tassen ook ergens in Den Haag te koop zijn, of moet je daarvoor naar Amsterdam?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:30:49 #272
Per sempre vita eterna
pi_24687176
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:17 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee of Vuitton tassen ook ergens in Den Haag te koop zijn, of moet je daarvoor naar Amsterdam?
Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:29:59 #273
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_24688102
Wat pas mooie tassen zijn: http://www.acquadiparma.it/index_flash.html

en dan travel of buttersoft collectie. die dingen zijn ronduit fantastisch afgewerkt, supermooi leer, echt heel erg mooi!
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_24688639
He, helemaal vergeten dit topic, totdat het bovenaan myAT stond...
Ik had beloofd om nog te laten zien welke ik gekocht heb....

De Musette...een relaxte schoudertas die echt overal bij past!
Heb hem al aantal maandjes, ben er heel tevreden over!
pi_24690095
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:30 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Het is momenteel alleen nog in Amsterdam te verkrijgen.
In Den Haag hebben ze toch ook tassenwinkels en een Bijenkorf? Of zijn ze daar 'op' en loopt heel Den Haag er al mee? Dan maar even naar de markt in de Haag voor een neppertje? Hier in Amsterdam zijn ze overal op de markt: vooral die witte met gekleurde lettertjes.

Iedere middelbare school breezah loopt ermee. Liefst baseball-formaat en dan flink ermee smijten en meppen op de hangjeugdstraathoeken. Is inmiddels zo lowculture dat je niet bang hoeft te zijn voor tasjesdieven: zit meestal niet meer dan kauwgom, lipgloss en papieren zakdoekjes van een of ander huismerk in .

Op zich is dat merken neppen best wel lullig. Omdat het zo gewild was is het nu gewoon tokkietrash aan het worden net als met die zwarte lak chaneltassen met die gouden sluiting en schakels destijds.

[ Bericht 14% gewijzigd door barman op 22-01-2005 16:46:55 (plaatje erbij) ]
pi_24691088
Louis Vuitton wordt niet in 'tassenwinkels' of de Bijenkorf verkocht. Ze zijn daar ook niet 'op', ze worden daar gewoon niet verkocht. Alleen in de LV-winkel in de PC.
pi_24699780
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:40 schreef nO_On het volgende:
Alleen in de LV-winkel in de PC.
Dream on

zondag 23 januari 2005 @ 03:32:50 #278
28167 matthijst
pi_24700975
Fuck die nep-bullshit.....
Tsssssssssssssss

Dan wordt het PC
  zondag 23 januari 2005 @ 04:21:49 #279
112599 Lizzzzy
Hello world
pi_24701564
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef nO_On het volgende:
He, helemaal vergeten dit topic, totdat het bovenaan myAT stond...
Ik had beloofd om nog te laten zien welke ik gekocht heb....

[afbeelding]

De Musette...een relaxte schoudertas die echt overal bij past!
Heb hem al aantal maandjes, ben er heel tevreden over!
Wat een mooie
Mag ik vragen hoeveel die tas heeft gekost?

Ik heb namelijk geen idee hoeveel je voor die tassen neerlegt, ben wel benieuwd.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24701789
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:21 schreef Lizzzzy het volgende:

[..]

Wat een mooie
Mag ik vragen hoeveel die tas heeft gekost?

Ik heb namelijk geen idee hoeveel je voor die tassen neerlegt, ben wel benieuwd.
Dank je!

Weet je, op zoch zou ik het best willen zeggen, maar ik heb geen zin in die overige hypocriete fokkers die dan commentaar gaan leveren op het feit dat ik zoveel geld (tusssen de 5 en 600 e ) voor een tas neer ga tellen... Naja, boeiend ook...
  zondag 23 januari 2005 @ 05:32:36 #281
112599 Lizzzzy
Hello world
pi_24701835
quote:
Op zondag 23 januari 2005 04:59 schreef nO_On het volgende:

Dank je!

Weet je, op zoch zou ik het best willen zeggen, maar ik heb geen zin in die overige hypocriete fokkers die dan commentaar gaan leveren op het feit dat ik zoveel geld (tusssen de 5 en 600 e ) voor een tas neer ga tellen... Naja, boeiend ook...
Oke, dankje , dan heb ik enig idee... zou zelf ook wel zo'n tas willen, vandaar m'n vraag.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24703302
Als je mij zou zien dan zou je niet eens gelóven dat ik spullen van Louis Vuitton mooi vind
Tja ik weet niet wat het is, ik vind het echt super
Zelf heb ik alleen een riem van Vuitton, omdat ik de rest echt niet kan betalen
pi_48139890
Even een vraag voor de kenners.
Zie boven; de Musette die ik gekocht heb.
Nu vroegen ze me in de winkel in Amsterdam of ik mijn initialen in de riem gebrand wilde hebben.
Dit leek me wel leuk en heb ik dus laten doen. Inmiddels is de kleur een beetje aan het slijten van de gebrande initialen. Dus toen ik laatst in Parijs was en toch langs de LV-winkel liep op de Champs Elysées met mn LV-tas, vroeg ik daar bij de klantenservice of het wellicht opnieuw gebrand kon worden. Er werd mij daar verteld dat ze het in Amsterdam verkeerd gedaan hadden, omdat ze normaal gesproken de initialen alleen aan de binnenkant branden en niet op de riem aan de buitenkant! Bij navraag in Amsterdam ontkenden ze dat.
Weet iemand hier hoe het nu werkelijk zit?
  maandag 9 april 2007 @ 18:17:52 #284
158162 Majeztic
State Property
pi_48151137
Wie het breed heeft, kan het breed laten hangen so why not..
Fa'ka?
pi_48201544
Ik moet zeggen dat ik de heren najaarscollectie van LV een van de hoogtepunten vind van dit jaar! (naast o.a. Rag & Bone, DKNY, Paul Smith en John Varvatos) Veel collecties gaan veel te ver met de 80's invloeden, maar bij LV hebben ze het precies goed gedoseerd, zit veel tussen dat me aanspreekt.
pi_48255068
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef nO_On het volgende:
Even een vraag voor de kenners.
Zie boven; de Musette die ik gekocht heb.
Nu vroegen ze me in de winkel in Amsterdam of ik mijn initialen in de riem gebrand wilde hebben.
Dit leek me wel leuk en heb ik dus laten doen. Inmiddels is de kleur een beetje aan het slijten van de gebrande initialen. Dus toen ik laatst in Parijs was en toch langs de LV-winkel liep op de Champs Elysées met mn LV-tas, vroeg ik daar bij de klantenservice of het wellicht opnieuw gebrand kon worden. Er werd mij daar verteld dat ze het in Amsterdam verkeerd gedaan hadden, omdat ze normaal gesproken de initialen alleen aan de binnenkant branden en niet op de riem aan de buitenkant! Bij navraag in Amsterdam ontkenden ze dat.
Weet iemand hier hoe het nu werkelijk zit?
En toen kreeg je een nieuwe? Wat me trouwens opviel aan de foto is dat de initialen in de rand zitten van de voorkant (niet van de flap). Ik dacht juist dat DAT nou het herkenningspunt voor fake was...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_48274967
Ik had al eerder gemeld dat mijn zusje zo gek op dat merk is
ondertussen word haar collectie steeds groter...tas,agenda,portomonee

Zelfs onze hond heet Louis !
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 15 april 2007 @ 21:25:17 #288
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_48361001
Ben ik nou de enige die het design godsgruwelijk lelijk vindt
Op de één of andere manier vind ik het er heel raar uitzien

Die neppers op straat helpen er natuurlijk ook niet bij
pi_48362197
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:25 schreef poohy het volgende:
Ben ik nou de enige die het design godsgruwelijk lelijk vindt
Op de één of andere manier vind ik het er heel raar uitzien

Die neppers op straat helpen er natuurlijk ook niet bij
Ik vind het design niet lelijk, maar ik snap niet waarom iedereen alleen maar voor dat design gaat terwijl er genoeg andere mooie kleding word uitgebracht door LV.

Oh en dat gehuil op de eerste paar pagina's van iedereen die valt over een paar honderd euro voor een tasje snap ik dan weer niks van.
pi_51056059
Voorjaarscollectie '08 heeft wel wat toffe dingen weer

pi_51057901
Mooi vind ik het niet (de bruine tassen met beige logo's erop), maar de kledinglijnen die LV heeft vind ik soms wel erg mooi.

Maar ik zou het niet in Amsterdam kopen, maar stijlvol reizen naar Parijs en er daar 1 halen, veel mooiere stad, betere sfeer.
Als je het geld hebt om een LV tas te kopen heb je vast ook geld om een retourtje Parijs te betalen .
En dan zou ik ook nog de andere winkels bij langs gaan aan de Champs Elysées.

Maar ik heb daar het geld niet voor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')