Pure Shores is een topnummer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
All Saints zal wel van jou komen.
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed liedquote:
Ah, nee. Ik ging voor The Corrs, uit dezelfde tijd als Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
All Saints zal wel van jou komen.
Ik ga er natuurlijk ook op stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed lied
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Nizno het volgende:
Neem niet aan dat als er 2 tegelijk stemmen het goed opgeslagen wordt?
Dan stem ik ergens later wel even als het wat rustiger is in de lijst
ow dan had ik mn PM beter moeten lezen, ging even snel tussen de bedrijven door dat ik de PM las.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Same here.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Zorro het volgende:
Ik ga absoluut nummers uit mijn eigen lijst laten vallen. Wat ben ik er toch een paar vergeten zeg
Ik kom bij (volgens mij) kritisch kiezen uit de lijst al tot 50 (nou om eerlijk te zijn: 49) nummers die ik serieus kandidaat vind... Pfffff. Mijn meetlat maar een paar plekjes hoger schuiven dan.
En The Opera van Dizzy Mans Band is ook dubbel. Maar dat terzijde.
Dat ook. Ik zag zelfs Coldplayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Same here.
Ik zie ook zeker 50 nummers waarvan ik vind dat ze er zeker niet in moeten trouwens.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
Zeker weten dat er nummers uit mijn lijst sneuvelen.
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Ja daar hadden we het wel eens over kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me awayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.
Mooi nummer, met goed verhaal erbij.
D'OH!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me away
Kunnen we wel weer veranderen hoorquote:
Nee hoor, 't is 9 februariquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer veranderen hoor
Ik heb D. allang voor mij gewonnen. Hij doet bijna alles wat ik zegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is 9 februari
Ik zag Bløfquote:
Correctquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
En lijst is aangepast n.a.v. commentaar hier
Jack in the box, STIFT!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
Allemaal 1quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Fretwork het volgende:
Trouwens D. ik bedoelde specifiek deze versie:
En niet:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch twee nummers die ik zelf heb ingezonden laten vallen. Mooi trouwens dat er meerdere inzendingen voor nummers van Porcupine Tree en Dream Theater zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringen
Hooguit een extra officiële live-uitvoering
En dan zet ik de nummer 2 over nummer 5, met 8 punten over de 10 en de 3. Terugnemen en en alles op nummer 15 zetten.quote:
Das wat mij betreft dezelfde ja en ik ben 1 van de stemmersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met nummer 154 en 155 bedoelen we denk ik hetzelfde nummer... Melanie - Lay down en Melanie and the Edwin Hawkins Singers - Lay down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |