quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef drakin het volgende:
tip 1
Zorg voor een fles azijn in huis
Azijn is prima om mee te ontkalken, je kranen weer te laten glimmen en kan zelfs als alternatief voor wasverzachter (je was gaat niet naar azijn ruiken)
Eh... voordat die dicht zijn lig ik al bijna op bed.... dat krijg je met oudjes... (of het nu dat de super hier bijna 24 uur per dag open is... kan ook nog)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:25 schreef drakin het volgende:
Tip 2
Vergeet niet voor sluitingstijd naar de winkel te gaan
Je mag hier vragen stellen, drakin weet álles van het huishoudenquote:
waar woon jij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
of het nu dat de super hier bijna 24 uur per dag open is... kan ook nog
Dat laatste is al ontkracht is slecht voor je machinequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef drakin het volgende:
tip 1
Zorg voor een fles azijn in huis
Azijn is prima om mee te ontkalken, je kranen weer te laten glimmen en kan zelfs als alternatief voor wasverzachter (je was gaat niet naar azijn ruiken)
Gewoon... Almere. open van 07:00 tot 22:00quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef boik het volgende:
[..]
waar woon jij?dat is chill zo'n supermarkt die wil ik ook
ahhzo ik was dus gewoon te vlugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag hier vragen stellen, drakin weet álles van het huishouden![]()
dus al je niet weet hoe je dat luchtje uit je wasmachine krijgt, of hoe je iets moet ontkalken,
of hoe je je dekbed moet wassen, kan allemaal
oh oke dat hebben wij ook. ik dacht dat je bedoelde echt 24uur openquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gewoon... Almere. open van 07:00 tot 22:00
Tip mijnerzijds: Maak je dekbed vast in de hoeken met een veiligheidsspeld, dan probeert je dekbed niet langer de sloop meer uit te kruipen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag hier vragen stellen, drakin weet álles van het huishouden![]()
dus al je niet weet hoe je dat luchtje uit je wasmachine krijgt, of hoe je iets moet ontkalken,
of hoe je je dekbed moet wassen, kan allemaal
Volgens mij zit er in Amsterdam wel eentje die 24 uur per dag open is, maar zeker weten doe ik het niet. Maar goed. Veel benzinestations zijn tegenwoordig ook net een supermarkt en de meeste daarvan zijn wel 24 uur per dag openquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef boik het volgende:
-knip-
[..]
oh oke dat hebben wij ook. ik dacht dat je bedoelde echt 24uur open
goeie tip!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tip mijnerzijds: Maak je dekbed vast in de hoeken met een veiligheidsspeld, dan probeert je dekbed niet langer de sloop meer uit te kruipen.
Minder vrouwen in de nek laten kussen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik vraag me af of drakin ook weet hoe ik lippenstift-vlek uit een witte kraag kan verwijderen?
misschien dat dit helpt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beige tapijt maar die ziet er nu nogal goor uit zwarte vlekken enzo hoe krijg ik de weer shining
Nou?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
Wat kun je nog meer snijden met je eiersnijer!?
Kiwi en banaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
Wat kun je nog meer snijden met je eiersnijer!?
Dat vind ik een wereld tip. Dacht al aan komkommer of zo, maar dit is té handig. Dan ben je in een paar seconden klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snij mn champignons er altijd mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |